ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ahmetdemirci
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Mart 2010 23:04
Son Ziyaret:
23 Ekim 2014 19:50
Toplam Mesaj:
464 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet Yasin Demirci
Doğum Tarihi:
09 Aralık 1986
Yaş:
39
İl:
Ankara
Meslek:
petroleum inspector
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
Türkiye Geneli Toplu Yem Alımı
Arkadaşlar, beni bu günlere getiren ve yanımda olan tek varlığım, anneannemi kaybetmenin üzüntüsüyle uzun süre herşeyden soyutlandım. ne internete girdim ne başka birşey. bu süreçte, toplu alıma ilişkin şeyleri de ihmal ettim. Toplu alım bitti, faturaların yayınlanması gerekiyor, kimi çekmecelerde, kimi fotoğraf makinesinin hafızasında, en kısa zamanda, hepsini toparlayıp, olmayanları edinip yayınlayıp konuyu kilitleteceğim.
Arkadaşlar, beni bu günlere getiren ve yanımda olan tek varlığım, anneannemi kaybetmenin üzüntüsüyle uzun süre herşeyden soyutlandım. ne internete girdim ne başka birşey. bu süreçte, toplu alıma ilişkin şeyleri de ihmal ettim. Toplu alım bitti, faturaların yayınlanması gerekiyor, kimi çekmecelerde, kimi fotoğraf makinesinin hafızasında, en kısa zamanda, hepsini toparlayıp, olmayanları edinip yayınlayıp konuyu kilitleteceğim.
Saygılarımı sunarım.
Türkiye Geneli Toplu Yem Alımı
Arkadaşlar, büyük çaba ve emeklerle gerçekleştirdiğim bu toplu organizasyonlar sonrasında, çoğu kişinin basit alışverişler sonrasında bile yaptığı gibi, işte bi geri bildirim yapın, şöyle yapın, böyle yapın diye kimseyi sıkıştırmıyorum. Zira gönülden gelmedikten sonra, hiçbirşeyin benim için kıymeti yoktur.
ahmetdemirci 2014-07-12 20:35:08
Arkadaşlar, büyük çaba ve emeklerle gerçekleştirdiğim bu toplu organizasyonlar sonrasında, çoğu kişinin basit alışverişler sonrasında bile yaptığı gibi, işte bi geri bildirim yapın, şöyle yapın, böyle yapın diye kimseyi sıkıştırmıyorum. Zira gönülden gelmedikten sonra, hiçbirşeyin benim için kıymeti yoktur.
Ancak, en azından kargonun teslim alındığını, bir sorun varsa ne olduğunu konusunda konu altında bir geri dönüş bildirmek paylaşıma katılan biri olarak herkesin sorumluluğudur diye düşünüyorum. Sonuçta size birşey gönderiliyor. Akıbetini bilmek isteriz. Bilmeden de rahatlamayız.
Sonuçta ne olup olmadığını şirket vasıtasıyla sorgulayabiliyorum ancak, şunu bilin ki, alındı bildirimi yapmaya bile tenezzül etmeyen sayın arkadaşlar, artık iyiyle kötüyü, elmayla armutu ayırt ediyoruz.
Bu alıma katılmak isteyen ancak alımını engellediğimiz 6 şahıs oldu.
15 kişilik bir engelleme listemiz bulunuyor.
Bu arkadaşlar, bundan sonra tarafımca yapılacak olası organizasyonlarda saf dışı bırakılmak üzere kayıt altına alınıyor.
Biliyorum ileride hayrola neden katılamıyorum mesajları alacağım, bu yazıyı da sebep göstermek amacıyla yazıyorum.
Saygılarımı sunarım.
Türkiye Geneli Toplu Yem Alımı
Arkadaşlar son kargolar sevk edilmiştir.
[QUOTE=STARSMET] Ahmet kardeşim diyecek kelime bulamıyorum Allah ne muradın varsa versin.Hakkını helal et özellikle bu gün trene yetişmem için istasyona kadar getirdin yemleri.Bir o kadar daha mahcup oldum.Sağlıcakla kal.[/QUOTE]
ahmetdemirci 2014-07-07 01:02:52
Arkadaşlar son kargolar sevk edilmiştir.
Ankara içi dağıtımlar kurye vasıtasıyla özel olarak yapılacaktır.
Henüz gönderilen bazı kargoların bilgisi gelmemiştir.
Elden teslim edilmemiş olan yemler mevcuttur.
Kalan yaklaşık 1000 lira değerindeki yemi, daha fazla uğraşmaya mecalim kalmadığından kendime alıyorum. Yeni sipariş kaydı alınmayacaktır.
Tüm teslimatların yapılması ardından konu kilitlenecektir.
[QUOTE=STARSMET] Ahmet kardeşim diyecek kelime bulamıyorum Allah ne muradın varsa versin.Hakkını helal et özellikle bu gün trene yetişmem için istasyona kadar getirdin yemleri.Bir o kadar daha mahcup oldum.Sağlıcakla kal.[/QUOTE]
Abi estağfurullah, böylece 20 dk da olsa sohbet etme imkanımız oldu. Lütfen ihmal etme, yerimi yurdumu biliyorsun her zaman beklerim.. Görüşmek üzere...
Türkiye Geneli Toplu Yem Alımı
[QUOTE=QuErorZ] Ben bu sisteme hiç dahil olmadım ve nasıl işlediğini bilmiyorum. İstediğim yemi miktarıyla birlikte yazıp parayı havale yaparak yemi alabilir miyim? Yoksa geç mi kaldım? :) [/QUOTE]
ahmetdemirci 2014-07-01 20:29:42
Kalan yemler:
[QUOTE=QuErorZ] Ben bu sisteme hiç dahil olmadım ve nasıl işlediğini bilmiyorum. İstediğim yemi miktarıyla birlikte yazıp parayı havale yaparak yemi alabilir miyim? Yoksa geç mi kaldım? :) [/QUOTE]
Fatih Bey mesajınızı yeni farkettim.
Sistem geneli itibariyle bahsettiğiniz şekilde, sadece belirttiğiniz yemlerin stoğunun ve hesaplamanın kontrolü sağlanıyor sonra ödeme yapılıyor.
Güncel listeyi oluşturmaya çalışıyorum. bu akşam bitmiş olur.
Kalan yemler:
Sera Discus 1700
Vipagran 1000
Thera+ a 700
Grow 1000
h20 900
t. bits 500
veg fx 100
ulti krill 700
color fx 800
sip pul 600
kelp algae 1000
yemlerle ilgili olan arkadaşlar, siparişlerini biran önce vermeliler. Kota durumundan bağımsız olarak,paylaşım kısa süre içerisinde sonlandırılacaktır.
Türkiye Geneli Toplu Yem Alımı
Abi valla manzarayı tahmin edebiliyorum bende çok güldüm :))) Neyse ki bulmuş seni
Abi valla manzarayı tahmin edebiliyorum bende çok güldüm :))) Neyse ki bulmuş seni

Çoğu eski paylaşıma ait kovalar olsa da gönderilen bazı yeni kovalar var, genelde tanıdığım güvendiğim arkadaşlara kovayla gönderi yaptım ki beni üzmeyeceklerini bilirim bu konuda..
Hepsi kayıt altında ve fotoğraflanmış olsa da bir süre muhafazası benim için önemli.. Hassasiyetin için sağolasın.
Türkiye Geneli Toplu Yem Alımı
Abi biraz daha resmi bir yazı yazsaydın, dilekçe olarak verirdik :)
Abi biraz daha resmi bir yazı yazsaydın, dilekçe olarak verirdik :)
Faruk Abi'm yem poşetleme de bana gece saatlerine kadar yardım etmiş, kendi yemlerini de tartmış öyle almıştır.. Asıl sen hakkını helal et abi

Türkiye Geneli Toplu Yem Alımı
[QUOTE=kazım_öcaldı]Ahmet kardeşim,kargoyu aldım.Her şey için teşekkür ederim.O kadar zahmetini çektin ,üstüne bir de kahrımızı çektin.Her şey için teşekkür ederim.Eline emeğine sağlık.[/QUOTE]
[QUOTE=utkuk]Bu arada yanlış saymadıysam sera siprulina tablet 104 adet çıktı eğer hak geçtiyse lütfen herkes hakkını helal etsin abartıyor diye düşünmeyin gerçekten önemli benim için selamlar.[/QUOTE]
[QUOTE=kazım_öcaldı]Ahmet kardeşim,kargoyu aldım.Her şey için teşekkür ederim.O kadar zahmetini çektin ,üstüne bir de kahrımızı çektin.Her şey için teşekkür ederim.Eline emeğine sağlık.[/QUOTE]
Abi estağfurullah, kahır ne demek. Benim için zevktir, sende sağolasın.
[QUOTE=utkuk]Bu arada yanlış saymadıysam sera siprulina tablet 104 adet çıktı eğer hak geçtiyse lütfen herkes hakkını helal etsin abartıyor diye düşünmeyin gerçekten önemli benim için selamlar.[/QUOTE]
Utku Bey hassasiyetiniz için teşekkür ederim..
Sera tabletler yanlış hatırlamıyorsam pay başına 2 gr. fazla çıkmıştı. Her yemde olduğu gibi, fazlasını paylara dağıttım. O yüzden 100 yerine 104 olmalı.
İçiniz rahat olsun, tekrar teşekkürler..
Türkiye Geneli Toplu Yem Alımı
Arkadaşlar kargoların sorunsuz ulaşmaya başladığını değerli yorumlarınızdan öğrendiğimde iş yerimdeydim, saatlerce sırıttım ve adeta bulutların üzerinde gibi çalıştım. Bu güzel sözleri duymak herşeye değer. Benim hakkım var ise helal olsun, sizde lütfen hakkınızı helal ediniz. O kadar sabır ettiniz, biliyorum bu bile bir haktır.. İnşallah diğer arkadaşlar da kargolarını sorunsuz alırlar, ne olursa olsun hala benim için en büyük stres dönemlerinden birisi. Son kargonun gönderildiğini öğrenene kadar da böyle...
ahmetdemirci 2014-06-20 23:08:14
Arkadaşlar kargoların sorunsuz ulaşmaya başladığını değerli yorumlarınızdan öğrendiğimde iş yerimdeydim, saatlerce sırıttım ve adeta bulutların üzerinde gibi çalıştım. Bu güzel sözleri duymak herşeye değer. Benim hakkım var ise helal olsun, sizde lütfen hakkınızı helal ediniz. O kadar sabır ettiniz, biliyorum bu bile bir haktır.. İnşallah diğer arkadaşlar da kargolarını sorunsuz alırlar, ne olursa olsun hala benim için en büyük stres dönemlerinden birisi. Son kargonun gönderildiğini öğrenene kadar da böyle...
Volkan Bey patlayan yem için çok üzgünüm. Maalesef kargo sayısı aşırı derecede fazla olunca ve üzerimde zaman baskısı olunca tam olarak istediğim gibi paketleyemediğim yemler oldu. İnşallah dediğiniz gibi herangi bir zarar, sıkıntı olmamıştır.
Türkiye Geneli Toplu Yem Alımı
[QUOTE=ramses77]Ahmet kardeşimin yanına gidip yemlerimi alma fırsatı buldum bugün ama yine istediğimiz gibi vakit geçiremedik ikimiz de uygun olamadık ama illa görüşeceğiz. Yemler çok özenle hazırlanmış, üzerlerine isimleri gramları belirtilmiş şekilde aldım Allah razı olsun. Zor ve insanları memnun etmenin imkansız olduğu bu işe soyunması gerçekten büyük özveri. İnanın aldığım yemleri eve getirip, poşetleri açıp hepsini uygun kap bulup içine koymak bile epey uğraştırdı beni ki Ahmet kardeşimi düşenmiyorum bile. Yemlerle uğraş, bizimle uğraş, listelerle ve banka hesaplarıyla uğraş, cepten para ver, sürekli değişen güncellenen siparişleri takip et ve kazasız belasız, şaibesiz bu işi de alnının akıyla nihayete erdir.. İnanın yapılacak şey değil, ama kardeşim yapılmayacakları yapıyor işte sağolsun. Artemia alımı olursa anında varım, her türlü varım hem de.. Ahmet kardeşime tekrar teşekkür ediyor, Allah razı olsun taze yemleri, kılımızı kıpırdatmadan ucuza almamızı sağladığı için minnetlerimi sunuyorum. Fazla çıkan yemleri cebe indirmeyip gram gram hesap yaptığını gayet iyi biliyorum, haspel kader tablet yemlerde 3-5 sayı ben de çarptım... Sonuç olarak sloganım : Seninle her alıma varım ben....
[/QUOTE]
[QUOTE=Duman Han]Ahmet Abi ellerine sağlık.Yine alnının akıyla bir işten daha çıkmak üzeresin.Tamam cebin kâr görmüyor ama zarar bari etmesen.Özelden daima söylüyorum buradan da söylerim.Yararlanamasam da teşekkürü borç bilirim emeğe saygı uğraşa minnet herşeyden evvel gelmeli bence.Tekrar ellerine sağlık yararlanan herkese gıpta ile bakar iken değerini bilemeyenleri kınıyorum. :)[/QUOTE]
[QUOTE=Cüneyt ERGÜN]Ahmet bey, öncelikle bu özverili ve karşılıksız çalışman ve "bizler" için yaptığın bu organizasyon için çok teşekkür ederiz, ben dahil kimse senin hakkını ödeyemez, çektiğin eziyeti, zulmü bir sen bilirsin, ben yemlerimi ve emanetinde kalan siporaxımı sapa sağlam aldım, aldıktan ek olarak, kota dolmadan sipariş vermen nedeniyle kalan yemlerden de sipariş vermemi de anlayışla karşıladığın için tekrar teşekür ederim, kısmet olursa yarın bahse konu ek siparişe ait ödemeyi hesabına gönderiyorum.[/QUOTE]
Arkadaşlar, kargoları sevk ettim. Birçoğu, cuma günü elinizde olur. Her alımda olduğu gibi, şuan en büyük stresim patlak poşet riski. İnşallah böyle bir sorunla karşılaşmayız. Karşılaşırsak, lütfen bir önceki iletimde belirttiğim prosedürü uygulayınız.
Arkadaşlar kalan yemler için alım tekrar devam etmektedir.
ahmetdemirci 2014-06-19 22:37:39
[QUOTE=ramses77]Ahmet kardeşimin yanına gidip yemlerimi alma fırsatı buldum bugün ama yine istediğimiz gibi vakit geçiremedik ikimiz de uygun olamadık ama illa görüşeceğiz. Yemler çok özenle hazırlanmış, üzerlerine isimleri gramları belirtilmiş şekilde aldım Allah razı olsun. Zor ve insanları memnun etmenin imkansız olduğu bu işe soyunması gerçekten büyük özveri. İnanın aldığım yemleri eve getirip, poşetleri açıp hepsini uygun kap bulup içine koymak bile epey uğraştırdı beni ki Ahmet kardeşimi düşenmiyorum bile. Yemlerle uğraş, bizimle uğraş, listelerle ve banka hesaplarıyla uğraş, cepten para ver, sürekli değişen güncellenen siparişleri takip et ve kazasız belasız, şaibesiz bu işi de alnının akıyla nihayete erdir.. İnanın yapılacak şey değil, ama kardeşim yapılmayacakları yapıyor işte sağolsun. Artemia alımı olursa anında varım, her türlü varım hem de.. Ahmet kardeşime tekrar teşekkür ediyor, Allah razı olsun taze yemleri, kılımızı kıpırdatmadan ucuza almamızı sağladığı için minnetlerimi sunuyorum. Fazla çıkan yemleri cebe indirmeyip gram gram hesap yaptığını gayet iyi biliyorum, haspel kader tablet yemlerde 3-5 sayı ben de çarptım... Sonuç olarak sloganım : Seninle her alıma varım ben....
[/QUOTE]
Abi ne olacak bu görüşmelerimiz, her seferinde dakika sayıyoruz
Güzel sözlerin için teşekkür ederim abi, bu işi neden yaptığımı en iyi sen biliyorsun ve dostluğumuz canlı örneğidir..
Güzel sözlerin için teşekkür ederim abi, bu işi neden yaptığımı en iyi sen biliyorsun ve dostluğumuz canlı örneğidir.. Artemia alımı olmayacak sanırım, bir çok çekişme ve bilinmezlik var. Bilmediğim işlere girip kazanımlarımı yitirmek istemem.. Ama ihtiyacın varsa söyle, toplu alım fiyatından hatta mümkünse daha altından temin ederiz.. Tablet yemlerin fazlasını hesaplama konusunda yardımın içinde ben teşekkür ederim, gece 2- 3 demeden uğraştın sağolasın 

[QUOTE=Duman Han]Ahmet Abi ellerine sağlık.Yine alnının akıyla bir işten daha çıkmak üzeresin.Tamam cebin kâr görmüyor ama zarar bari etmesen.Özelden daima söylüyorum buradan da söylerim.Yararlanamasam da teşekkürü borç bilirim emeğe saygı uğraşa minnet herşeyden evvel gelmeli bence.Tekrar ellerine sağlık yararlanan herkese gıpta ile bakar iken değerini bilemeyenleri kınıyorum. :)[/QUOTE]
Kardeşim sağolasın, inan bir zararım yok. Para nedir ki insanın elinin kiri.. Dünya malı dünya da kalır, sen geldiğinde ikram edecek kahvem olsun fazlasını istemem
Ha bu arada ihmal ediyorsun farkında değilim sanma
Ha bu arada ihmal ediyorsun farkında değilim sanma
[QUOTE=Cüneyt ERGÜN]Ahmet bey, öncelikle bu özverili ve karşılıksız çalışman ve "bizler" için yaptığın bu organizasyon için çok teşekkür ederiz, ben dahil kimse senin hakkını ödeyemez, çektiğin eziyeti, zulmü bir sen bilirsin, ben yemlerimi ve emanetinde kalan siporaxımı sapa sağlam aldım, aldıktan ek olarak, kota dolmadan sipariş vermen nedeniyle kalan yemlerden de sipariş vermemi de anlayışla karşıladığın için tekrar teşekür ederim, kısmet olursa yarın bahse konu ek siparişe ait ödemeyi hesabına gönderiyorum.[/QUOTE]
Cüneyt Abi sağolasın, hakkım varsa helal olsun.. Bu arada siporaxlar durduğu yerde doğaya karışmadan alabildiğin için çok mutluyum
Sonradan eklediğimiz siparişlerini diğerleriyle birlikte sevk ettim. Umarım tavsiye ettiğim yemden memnun kalırsın.. Görüşmek üzere..
Sonradan eklediğimiz siparişlerini diğerleriyle birlikte sevk ettim. Umarım tavsiye ettiğim yemden memnun kalırsın.. Görüşmek üzere..Arkadaşlar, kargoları sevk ettim. Birçoğu, cuma günü elinizde olur. Her alımda olduğu gibi, şuan en büyük stresim patlak poşet riski. İnşallah böyle bir sorunla karşılaşmayız. Karşılaşırsak, lütfen bir önceki iletimde belirttiğim prosedürü uygulayınız.
Çoğu yem çift paketli, bazı poşetlerin içindeki poşetler daha benim elimdeyken yırtıldı. Lütfen açarken dikkatli olunuz ve mümkünse temiz, düz bir zeminde açınız.
Ürünleri kargo firmasının poşetleri içinde gelecek arkadaşlar, bazılarında iç poşetler dıştakinin yapışkan tarafına yapışmış olabilir, lütfen açarken dikkatli olunuz..
Ürün kovalarıyla gönderi yaptığım arkadaşlar, bir çoğu eski alımdan kalma kovalar olmasına rağmen yenilerine de koyduklarım oldu. Normalde tüm ambalajları bir kaç ay saklarım ki bir sıkıntı olduğunda ibraz edebilelim. Sizlerden ricam, kovaları bir süre benim adıma elinizde tutmanız. Dünyanın bin bir türlü hali var, bir itiraz olduğunda ihtiyacım olabilir. Lütfen bunu benim için yapınız.
Görüşmek üzere...
Arkadaşlar kalan yemler için alım tekrar devam etmektedir.
Listede görünen
Sera discus 2400,
Vipagran 1800,
thera+ a 800
Grow formula 1200
h20 wafers 1100,
tetra bits 500,
ulti krill 400,
color fx 800,
spirulina flake 900,
kelp algae 1100
gram yem tekrar paylaşımdadır.. İhtiyacı olan arkadaşlar, siparişlerini bildirebilir. Onaylanmasının ardından kısa süreler içinde kargoları çıkacaktır.
Türkiye Geneli Toplu Yem Alımı
Arkadaşlar kargolar bugün sevk ediliyor. Etliğe götürüp bırakacağım. Bu noktadan itibaren iş benden çıkmış olacak. Malumunuz, bireysel olarak kargo şirketlerinden 7,50 tl gibi bir rakam almam söz konusu değil. Bana çektikleri fiyat 13-18 tl bandında oluyor. Önceki alımda olduğu gibi, tedarikçimiz ozelyem.com'un sahibi Alperen Özel elini taşın altına koymuş ve kendi anlaşmaları üzerinden bize bu fiyatı sağlamıştır. Kendisine kargo ve ücretlerini teslim edeceğim, o da gönderileri yapacak. Haftasonuna kalmadan kargolar elinizde olacaktır. Saygılarımla..
Önemli Not:
ahmetdemirci 2014-06-18 17:02:23
Arkadaşlar kargolar bugün sevk ediliyor. Etliğe götürüp bırakacağım. Bu noktadan itibaren iş benden çıkmış olacak. Malumunuz, bireysel olarak kargo şirketlerinden 7,50 tl gibi bir rakam almam söz konusu değil. Bana çektikleri fiyat 13-18 tl bandında oluyor. Önceki alımda olduğu gibi, tedarikçimiz ozelyem.com'un sahibi Alperen Özel elini taşın altına koymuş ve kendi anlaşmaları üzerinden bize bu fiyatı sağlamıştır. Kendisine kargo ve ücretlerini teslim edeceğim, o da gönderileri yapacak. Haftasonuna kalmadan kargolar elinizde olacaktır. Saygılarımla..
Önemli Not:
Arkadaşlar bu güne kadar onlarca kargolama yaptım. Yemden tutun, sıvı ürünlere ve filtre malzemelerine kadar. Hiç birinde, ürün niteliği veya bütünlüğünün bozulduğuna dair geri dönüş almadım.
Ancak olur ya, elinize gelen kargo patlamış, parçalanmış, yem poşetleri dağılmış halde olursa sizden ricam, ürünün kutusunu da görebileceğimiz şekilde, farkettiğiniz andaki gibi, müdehale etmeden, detaylı resimlerini çekiniz ve tarafıma ulaştırınız.
Aksi halde, bu konudaki geri bildirimler dikkate alınamayacaktır.
Özel paketleme isteklerinde bulunan arkadaşlar, daha önce belirttiğim gibi güncel liste her konuda esastır. İsteğinizi belirtmiş olabilirsiniz, atlanmış olabilir. Sizin sorumluluğunuz, listede bilgi hatası varsa bunu takip etmek ve düzeltmektedir.
Yaklaşık 430 ayrı ayrı poşetleme yaptım. 430 a kadar sayın dense bi noktada baygınlık gelir. Bunun 450 olmasından korkmayız ancak dediğim gibi atlanabilir, bildiri ardından kontrol ve düzeltme esastır. Yemleri inşallah hatasız ve eksiksiz olarak sevk ederiz. Benim öncelikli meselem budur. İstediğiniz payda poşetlenmediyse, alırsınız elinize bir iki poşet inersiniz markete/bakkala, hassas tartıyı kullanmayı rica edersiniz, azıcık hatır gönül sahibiyseniz kimsenin sizi kıracağını sanmıyorum.
SON MESAJLAR
- Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
