ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AQUAMAN
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[B]8658,2[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Ocak 2011 23:06
Son Ziyaret:
15 Nisan 2022 18:12
Toplam Mesaj:
163 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
murat budak
Doğum Tarihi:
06 Mayıs 1988
Yaş:
38
İl:
Ankara
Meslek:
samsum mobile şube müdürü
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/105204.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
discus cinsiyet ?
Hocam balık yumurta dökmeden anlayamasın :( kesın sonuç budur var erkek dişi belirteleri ama 100% kımse bu dişi bu erkek diye :(
Hocam balık yumurta dökmeden anlayamasın :( kesın sonuç budur var erkek dişi belirteleri ama 100% kımse bu dişi bu erkek diye :(
SU DĞİŞİMİ YAPMADAN KAÇ AY GİDER
2 hafta bile cok hocam..
2 hafta bile cok hocam..
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
hepsi birbirinden güzel..
hepsi birbirinden güzel..
Adanadaki sahsuvar01nikli Ugur buberana dikkat.
Olan olmuş hocam halen bu insan forumda ve halen satış yapıyor. Benden yana hakım helal olsun diyecem ama inşallah birdaha boyle şeyler yapmaz. Ben gine diyorum benim hakım kalsın ama benim hakkım geçti ise ben ne kadar istiyolarsa veriyim. Sadece dikatli olsun herkez 3.5 kuruş için insanlar şereflerini hiç ediyolar ben buna üzülüyorum.İnşallah birdaha olmaz ..
Olan olmuş hocam halen bu insan forumda ve halen satış yapıyor. Benden yana hakım helal olsun diyecem ama inşallah birdaha boyle şeyler yapmaz. Ben gine diyorum benim hakım kalsın ama benim hakkım geçti ise ben ne kadar istiyolarsa veriyim. Sadece dikatli olsun herkez 3.5 kuruş için insanlar şereflerini hiç ediyolar ben buna üzülüyorum.İnşallah birdaha olmaz ..
Adanadaki sahsuvar01nikli Ugur buberana dikkat.
Ugur hocamız işini görür . sonra sı husran cunku artık kazıgı yemışsındır. .. Şunu soyleyim ugur hocam bana konu açtıgında biride cikıp şunu dedimi bana. Ya bende zamanında alış veriş yaptım banada bunları bunları yaptı geçmiş olsun diyen 1 kişi bile ciktımı çıkmadı ..Sadece insanları kandırarak ve benimde maduriyetimi bilerek beni sıkıştırmaya çalıştın.Yav nasıl bi insansın nasıl diye bilirsin . murat zaten balıkları alamaz . akvaryumuda kaldırdı balıkları istesem ne yapacak . Nasıl diye bildiniz nasıl bi vıcdanınız var . Ama o bana açilan konu ile sizin için açtıgım konuda nasıl bi fark var biliyomusunuz ...
BENDE BİR KONU VAR ODA ALAHIMA ÇOK ŞÜKÜR SONUÇLADIM VE CAVABINIDA VERDİM... BEN 6.7 TANE SORDUM 20 OLDU HERALDE ŞU ANDA YAV UGUR HOCAM BU İNSANLARIN HEPSİMİ YALAN SOYLUYOR .
PARDON TEK DOGRU SİZSİNİZ.HAKLISINIZ UGUR HOCAM SİZİNLE URAŞILMAZ . Ama ben ne yaptım biliyomunusun sonuna kadar gitim . haklı oldugum halde kaçmadım . Siz anca kaçmayı bilirsiniz. ben o cevaplaman gereken listeyi birazda kabartıyorum gel insanlardan özür dile birdahada boyle şeyler yapma .
Herkeze geçmiş olsun ne deyim ....
Bakın ugur hocam ne buldum ...
9- ( recaitdağ ) sorusu :Benimle olan takasınız gerçekleşinceye kadar her yarım saatte bir msn den yada telden arardınız bıktırmıştınız neden takas gerçekleşirken yangından mal kaçırır gibi oldu bıraktınız balıkları aldınız gittiniz.MSN den silip attınız telefonu iptal ettiniz suçlu profili ile hareket ettiniz asıl mesele bu ve hala kendinizi haklı çıkaracak bir şeyler ararken batıyosunuz.
10- (sprwon )Ertesi gün Uğur bey aradı, balıkları sordu, sattığımı söyledim ve ondan sonrada hani bana satıcaktın, haberde vermedin demeye başladı bende durumu tekrar izahettim, bir arkadaşı bekliyorum o aramazsa size satarım demiştim dedim ve zaten sizin aradığınızdan bir gün geçti anında nasıl haber verebilirim aynı gün oldu çünkü, ama yinede kızmış bir uslupla bu yaptığını foruma yazıcam falan demişti ve gerçekten çok şaşırmıştım. Birdaha zaten Uğur beyle görüşmek veya karşılaşmak kısmet olmadı,(Hobici arkadaşlara neden bunları yapıyosun)
11.(LIGHTNING) BU ARADA ZAFER ABİSORDU SORUŞTURDU ONA RAGMEN SANADA SORDU BU SORULARI .Neden cevap vermedin abi zafer abiye .
Buraya bi soru daha yazardımda inan içim el vermiyor yazmaya .Ne oldunu hocam siz benden daha iyi biliyosunuz duydugumda içim acıdı.
Bakın görmediyseniz sizin bi lafınız vardı.aQuaLand ile birlikte defalarca sana forum üzerinden sorular sorduk.Neden her defasında soruları cevaplamak yerine saldırıya geciyorsun.
ben senin sordugun bütün sorulara kanıtlari ile cavap verdim ugur hocam sıra sizde.
Bu arada ugur beye sormak istediniz soruları var ise yada bana sormak istediniz bişeyler var ise sorabilirisiniz.
Ne soyluyorum biliyomusun abi gel özür dile pişman oldunu soyle gaflete duştunu soyle bu olay burda bitsin .... istediğin bi para miktarı varsa ben gönderiyim sanada artık lutfen insaları dolandırma artık ...
Vuku 2014-05-02 02:19:39
Ugur hocamız işini görür . sonra sı husran cunku artık kazıgı yemışsındır. .. Şunu soyleyim ugur hocam bana konu açtıgında biride cikıp şunu dedimi bana. Ya bende zamanında alış veriş yaptım banada bunları bunları yaptı geçmiş olsun diyen 1 kişi bile ciktımı çıkmadı ..Sadece insanları kandırarak ve benimde maduriyetimi bilerek beni sıkıştırmaya çalıştın.Yav nasıl bi insansın nasıl diye bilirsin . murat zaten balıkları alamaz . akvaryumuda kaldırdı balıkları istesem ne yapacak . Nasıl diye bildiniz nasıl bi vıcdanınız var . Ama o bana açilan konu ile sizin için açtıgım konuda nasıl bi fark var biliyomusunuz ...
BENDE BİR KONU VAR ODA ALAHIMA ÇOK ŞÜKÜR SONUÇLADIM VE CAVABINIDA VERDİM... BEN 6.7 TANE SORDUM 20 OLDU HERALDE ŞU ANDA YAV UGUR HOCAM BU İNSANLARIN HEPSİMİ YALAN SOYLUYOR .
PARDON TEK DOGRU SİZSİNİZ.HAKLISINIZ UGUR HOCAM SİZİNLE URAŞILMAZ . Ama ben ne yaptım biliyomunusun sonuna kadar gitim . haklı oldugum halde kaçmadım . Siz anca kaçmayı bilirsiniz. ben o cevaplaman gereken listeyi birazda kabartıyorum gel insanlardan özür dile birdahada boyle şeyler yapma .
Herkeze geçmiş olsun ne deyim ....
Bakın ugur hocam ne buldum ...
| sahsuvar01
Forum Özel Üyesi
Kayıt Tarihi: 24 Şubat 2009 Konum: Adana Durumu: Çevrim Dışı Yaş: 39 |
Gönderim Zamanı: 12 Aralık 2013 22:40
|
|
aQuaLand ile birlikte defalarca sana forum üzerinden sorular
sorduk.Neden her defasında soruları cevaplamak yerine saldırıya
geciyorsun. |
1-Adanadaki hemen tüm hobiciler Uğur tarafından dolandırılmıştır.
2-Öğretmen
olduğu için en sık kullandığı oyunu okula akvaryum kuracağım yardım
eder misiniz olur.Millet yardım eder elindeki malzemeden ,canlıdan
verir,sonra bir bakarsınız Uğurun satış ilanlarındadır bu malzemeler.
3-Uğura sorun bakalım okul için kendine verilen kumu akvaryumcuya satmışmıdır?
4-Yine okul akvaryumu için kendisine verilen bir dış filtreyi ilanla satmışmıdır?
5-Moba diye başka bir balığın yavrusunu millete satmış mıdır?
6-Kendisine okul için hediye edilen balıkları ilanla satmışmıdır?
7-Öğretmenliğini kullanarak öğrenci hobicilerin elindeki canlı ve malzemeleri istemişmidir?
8-Yapılan
Adana buluşmalarına katılacak yüzü olmadığı için hiçbirine
katılamamaktadır,madem saygın ve adanada sevilen bir hobicidir neden bu
toplantılara iştirak edememektedir. 9- ( recaitdağ ) sorusu :Benimle olan takasınız gerçekleşinceye kadar her yarım saatte bir msn den yada telden arardınız bıktırmıştınız neden takas gerçekleşirken yangından mal kaçırır gibi oldu bıraktınız balıkları aldınız gittiniz.MSN den silip attınız telefonu iptal ettiniz suçlu profili ile hareket ettiniz asıl mesele bu ve hala kendinizi haklı çıkaracak bir şeyler ararken batıyosunuz.
10- (sprwon )Ertesi gün Uğur bey aradı, balıkları sordu, sattığımı söyledim ve ondan sonrada hani bana satıcaktın, haberde vermedin demeye başladı bende durumu tekrar izahettim, bir arkadaşı bekliyorum o aramazsa size satarım demiştim dedim ve zaten sizin aradığınızdan bir gün geçti anında nasıl haber verebilirim aynı gün oldu çünkü, ama yinede kızmış bir uslupla bu yaptığını foruma yazıcam falan demişti ve gerçekten çok şaşırmıştım. Birdaha zaten Uğur beyle görüşmek veya karşılaşmak kısmet olmadı,(Hobici arkadaşlara neden bunları yapıyosun)
11.(LIGHTNING) BU ARADA ZAFER ABİSORDU SORUŞTURDU ONA RAGMEN SANADA SORDU BU SORULARI .Neden cevap vermedin abi zafer abiye .
Buraya bi soru daha yazardımda inan içim el vermiyor yazmaya .Ne oldunu hocam siz benden daha iyi biliyosunuz duydugumda içim acıdı.
Bakın görmediyseniz sizin bi lafınız vardı.aQuaLand ile birlikte defalarca sana forum üzerinden sorular sorduk.Neden her defasında soruları cevaplamak yerine saldırıya geciyorsun.
ben senin sordugun bütün sorulara kanıtlari ile cavap verdim ugur hocam sıra sizde.
Bu arada ugur beye sormak istediniz soruları var ise yada bana sormak istediniz bişeyler var ise sorabilirisiniz.
Ne soyluyorum biliyomusun abi gel özür dile pişman oldunu soyle gaflete duştunu soyle bu olay burda bitsin .... istediğin bi para miktarı varsa ben gönderiyim sanada artık lutfen insaları dolandırma artık ...
Adanadaki sahsuvar01nikli Ugur buberana dikkat.
Ugur bey size cavabım sadece şu olcak (Yalan çok çabuk herkeze ulaşır doğru ise yavaş ama tam zamanında yetişir.). Yav okadar dildoktüm herşeye ragmen insan bi yaptıklarından dolayı özür diler biter gider halen beni tetiklemenin peşindesin yapma bunu ugur hoca .
Yav bide ne olur insanları arayıp rahatsız etme artık .... Beni arayıp yav murat bey ben durumu anladım kusura bakma dediklerimden . sorun değil hocam diyorom . konuyuda kapat gitsin diyolar . Kapat diye niye diyolar biliyomusun.yav arkdaşları günde 60 kez arayıp rahatsız ediyosun adamlar acmıyor artık telefonlarını . Yav yapma hocam kimseyi arama artık lutfen . adamlar telefonu kapatacak duruma geldi senin yuzunden . 6.7 kişi aradı . yav abi kimseyi arama artık insanlar bıkmış durumda .
Ugur bey size cavabım sadece şu olcak (Yalan çok çabuk herkeze ulaşır doğru ise yavaş ama tam zamanında yetişir.). Yav okadar dildoktüm herşeye ragmen insan bi yaptıklarından dolayı özür diler biter gider halen beni tetiklemenin peşindesin yapma bunu ugur hoca .
Yav bide ne olur insanları arayıp rahatsız etme artık .... Beni arayıp yav murat bey ben durumu anladım kusura bakma dediklerimden . sorun değil hocam diyorom . konuyuda kapat gitsin diyolar . Kapat diye niye diyolar biliyomusun.yav arkdaşları günde 60 kez arayıp rahatsız ediyosun adamlar acmıyor artık telefonlarını . Yav yapma hocam kimseyi arama artık lutfen . adamlar telefonu kapatacak duruma geldi senin yuzunden . 6.7 kişi aradı . yav abi kimseyi arama artık insanlar bıkmış durumda .
Adanadaki sahsuvar01nikli Ugur buberana dikkat.
ferit bey zaten bu olaylarda orda başlıyor yav yıkıyor parçalıyor sucluyor mahvediyor sonra cözüm arıyor. Abi ben nededim herşeye ragmen dedimki olan olmuş ölen ölmüş neyse abi dedim yaptıklarından dolayı beni cok yıpratın abi dedim . Benden özür dile bende seni arayım abi olanlardan dolayı bende senden özür dileyim oturalım hak geçmesin kıme hak geçtiyse karşılayalım dedim ...Daha kurban olayım abi ne deyim butun yaptıklarına karşılık benden böyle bi cevap aldı daha napa bilirim...
ama ugur hocamız suclamlarına devam eti yalan yanış şeyleri tekrarlayıp durdu.Neden yanaşmadı biliyomusunuz çunku gönderdikleri balıklar ile mikula değil burundi bile alamazdı . Masada gine ben haklı cıkıcamı cok iyi biliyodu .. Ben kimseyi aramadım kımseye msj cekmedim bana yardım edin diye yazmadım tek başıma savaştım . Allaha cok şukurki ne dediysem haklı çıktım ..
ferit bey zaten bu olaylarda orda başlıyor yav yıkıyor parçalıyor sucluyor mahvediyor sonra cözüm arıyor. Abi ben nededim herşeye ragmen dedimki olan olmuş ölen ölmüş neyse abi dedim yaptıklarından dolayı beni cok yıpratın abi dedim . Benden özür dile bende seni arayım abi olanlardan dolayı bende senden özür dileyim oturalım hak geçmesin kıme hak geçtiyse karşılayalım dedim ...Daha kurban olayım abi ne deyim butun yaptıklarına karşılık benden böyle bi cevap aldı daha napa bilirim...
ama ugur hocamız suclamlarına devam eti yalan yanış şeyleri tekrarlayıp durdu.Neden yanaşmadı biliyomusunuz çunku gönderdikleri balıklar ile mikula değil burundi bile alamazdı . Masada gine ben haklı cıkıcamı cok iyi biliyodu .. Ben kimseyi aramadım kımseye msj cekmedim bana yardım edin diye yazmadım tek başıma savaştım . Allaha cok şukurki ne dediysem haklı çıktım ..
Adanadaki sahsuvar01nikli Ugur buberana dikkat.
[QUOTE=recaitdağ]|Abi şunu soyelyim aslında herkezin dedğini şimdi anladım.Ugursa uzak duracaksın .
Abi kazılkadıgı arkadaşlar bana yazıyor diyorumki banada bunu bunu yaptı diye.Ben diyorumki arkdaşlara abi tarafsız bi şekilde konuyu takip edin ve yazın abi bu adam beni hem kazıkladı hemde beni sucladı nasıl bi insan dedim . Gelen cevap aman beni o insanla birdaha muhattap etirme lutfen arkadaşim . Abi yıldırmış ınsanları artık... bende anladım dedim tamam ben hatalyım sen haklısın dedım artık napıyım ..
Bu saaten sonra ugur hocamız yazmaz . Yazamazda artık yuzu yok boyle bi insan aynı zamanda forum özel üyesi. Yav ben akvaryum.com güvenir . Alış veriş yaparken derimki yav bu adam forum özel uyesi gozum kapalı alış veriş yaparım ama artık kime inanacagımı anlayamıyorum...
[QUOTE=recaitdağ]|Abi şunu soyelyim aslında herkezin dedğini şimdi anladım.Ugursa uzak duracaksın .
İkinci sayfadan alıntı yapatım yazınızdan.Murat bey bu konuda hak verdiğim güzel yazılardan birisi.Yıllar önce Uğur bey le balık takasım olmuştu ve o günden bu yana bir kere dahi hak vermediğim bir hobici olarak gönlümde yer etmişti.UZAK DURACAKSIN.Kim demişse haklı demiş.
[/QUOTE]Abi kazılkadıgı arkadaşlar bana yazıyor diyorumki banada bunu bunu yaptı diye.Ben diyorumki arkdaşlara abi tarafsız bi şekilde konuyu takip edin ve yazın abi bu adam beni hem kazıkladı hemde beni sucladı nasıl bi insan dedim . Gelen cevap aman beni o insanla birdaha muhattap etirme lutfen arkadaşim . Abi yıldırmış ınsanları artık... bende anladım dedim tamam ben hatalyım sen haklısın dedım artık napıyım ..
Bu saaten sonra ugur hocamız yazmaz . Yazamazda artık yuzu yok boyle bi insan aynı zamanda forum özel üyesi. Yav ben akvaryum.com güvenir . Alış veriş yaparken derimki yav bu adam forum özel uyesi gozum kapalı alış veriş yaparım ama artık kime inanacagımı anlayamıyorum...
Adanadaki sahsuvar01nikli Ugur buberana dikkat.
Ömer bey size şunu soyleyim. Ugur beyin en iyi yaptığı şey insanları karalakmak . Oyuzden ben hiç bir şekilde bu ruh hali ile dolaşan bi insanla uraşamadım ... Oyuzden dedim benim cebimden cıksın hiç sorun değil diyorum . Benim cebime haram girmesinde varsın benden cıksın...
Herşey ortada ugur hocamız ve sen halan insanları kandırmaya karalamaya çalışıyosun... Ya seni ben anlamıyorum sırf kendi cıkarların için yöneticilerimize pislik atıyosun değiştirdin diyosun nasıl bı ruh hali bu allah sızı ıslah eylesin ..
Oraya yazmışsınız şunları şunları verdım diye.. Ya senin cebindenmi cıktı ki . Ordaki hobici arkadaşlardan aldın vere vere bi kumu vermişsin .. Problem ne biliyomusunuz ugur bey sizin mileten yardım vadi ile toplayıp satınız şeyler. Bi diğer problem ne biliyomusnuz ugur bey ınsanları kandırıp 3 kuruşluk balık gönderip 15 kuruşluk balık almanız yada mazeme almanız. Bide vicdansılık edip sırf kendını haklı cıkarmak için atıgın camurlar.
Senin magdur etiğin insanlar niye buraya yazmıyor biliyomusun ugur abi çunku sen insanları oyle bi bıktırmışsınkı aman deyip ustelemıyolar. Bende aynı kıvama gelmiştim artık ugur hocam . Arkadaşlar diyor bana yav uraşamasın onla uzatma boşver diyolardı şimdi anladım herşeyi.
UGURU TANIYAN KONUŞAN ARKADAŞLARIMIZ SİZE ŞUNU SOYLEMEK İSTİYORUM . SİZİNLE ALIŞ VERİŞ YAPIP SİZE İYİLİK YAPIP SUREKLİ KONUŞUP YAV BU ADAM YAPMAZ DİYE DÜŞÜNEN ARKADAŞLARIMIZ.SİZE İYİLİK YAPAN Bİ İNSAN BAŞKASINA KÖTÜLÜK YAPAMAZ ANLAMINA GELMEZ...
O kadar kişiyi aradın okadar kişiden yardım istedinki sana yardım etmeleri için onlarında vebalini aldın bilesin. Ben o kişilere soyluyorum . Benim hiç bir kimseye kırgınlıgım yok ne zman isterlerse msj atıp görüşe biliriz aramızdakı şeyleri unutum bile ben ...
Sevgili ugur abi şunu soylemek istiyorum sana kimseya artık cıkarların için çamur atma .
Ömer bey size şunu soyleyim. Ugur beyin en iyi yaptığı şey insanları karalakmak . Oyuzden ben hiç bir şekilde bu ruh hali ile dolaşan bi insanla uraşamadım ... Oyuzden dedim benim cebimden cıksın hiç sorun değil diyorum . Benim cebime haram girmesinde varsın benden cıksın...
Herşey ortada ugur hocamız ve sen halan insanları kandırmaya karalamaya çalışıyosun... Ya seni ben anlamıyorum sırf kendi cıkarların için yöneticilerimize pislik atıyosun değiştirdin diyosun nasıl bı ruh hali bu allah sızı ıslah eylesin ..
Oraya yazmışsınız şunları şunları verdım diye.. Ya senin cebindenmi cıktı ki . Ordaki hobici arkadaşlardan aldın vere vere bi kumu vermişsin .. Problem ne biliyomusunuz ugur bey sizin mileten yardım vadi ile toplayıp satınız şeyler. Bi diğer problem ne biliyomusnuz ugur bey ınsanları kandırıp 3 kuruşluk balık gönderip 15 kuruşluk balık almanız yada mazeme almanız. Bide vicdansılık edip sırf kendını haklı cıkarmak için atıgın camurlar.
Senin magdur etiğin insanlar niye buraya yazmıyor biliyomusun ugur abi çunku sen insanları oyle bi bıktırmışsınkı aman deyip ustelemıyolar. Bende aynı kıvama gelmiştim artık ugur hocam . Arkadaşlar diyor bana yav uraşamasın onla uzatma boşver diyolardı şimdi anladım herşeyi.
UGURU TANIYAN KONUŞAN ARKADAŞLARIMIZ SİZE ŞUNU SOYLEMEK İSTİYORUM . SİZİNLE ALIŞ VERİŞ YAPIP SİZE İYİLİK YAPIP SUREKLİ KONUŞUP YAV BU ADAM YAPMAZ DİYE DÜŞÜNEN ARKADAŞLARIMIZ.SİZE İYİLİK YAPAN Bİ İNSAN BAŞKASINA KÖTÜLÜK YAPAMAZ ANLAMINA GELMEZ...
O kadar kişiyi aradın okadar kişiden yardım istedinki sana yardım etmeleri için onlarında vebalini aldın bilesin. Ben o kişilere soyluyorum . Benim hiç bir kimseye kırgınlıgım yok ne zman isterlerse msj atıp görüşe biliriz aramızdakı şeyleri unutum bile ben ...
Sevgili ugur abi şunu soylemek istiyorum sana kimseya artık cıkarların için çamur atma .
Adanadaki sahsuvar01nikli Ugur buberana dikkat.
Ugur hocam bakın ben size yalan soylemedim . Ben size bu resimdeki balıgı gonderecem demedim.İlanımda temsili yazan bi balığı nasıl size gönderebilirim abi bu balıgı gönderecem nasıl diye bilirim . Abi sen beni başından savarsan benimde tepkim sence normal değilmiyidi. Gelseydın murat kardeşim deseydın ikimizinde bilmeden yanış yapabılırız. olan oldu deseydin abii ben niye yanaşmayım bana camur atıyosun. Yaptıklarından sonra gel anlaşalım dıyosun .. yav abi akıl var mantık var. Ben gine diyorum abi sana zararın varsa ben parasını veryım ..
Herşey ortada sırf bana camur atmak için yaptın . Balıkların içinde erkek var dedin. balıklar buyuk dedin . dedinde dedin abi herşeyi dedin. niye batmıştın içene cıkmak için butun pisliği yaptın . Abi sen bi eğitimcisin insanlar şerefleri ve haysiyetleri için yaşarlar.
Bu arada zafer abi şunu soyleyim herkezin canı yandı bu kişiden ve yakmayada devam ediyor.Ben hayatım boyunca hiç kimseye yapmadıgı bir şey için suc atmam ... sorular var elinde bi araştırma yap bakalım abi tarafsız sonucuda buraya yaz abi senden tek istediğim bu.. Şikayat var konusu neden acılıyor ak ve karayı beli etmek için oyuzden. yazdık bilsin ve insanlar artık kandırılmasın diye yoksa benim dilim yanmış bu insanla alış veriş yapmam bidaha olur biter ama abi bak bu insanla daha alış veriş yapanlar var onların canı yanmasın ....
Ugur hocam bakın ben size yalan soylemedim . Ben size bu resimdeki balıgı gonderecem demedim.İlanımda temsili yazan bi balığı nasıl size gönderebilirim abi bu balıgı gönderecem nasıl diye bilirim . Abi sen beni başından savarsan benimde tepkim sence normal değilmiyidi. Gelseydın murat kardeşim deseydın ikimizinde bilmeden yanış yapabılırız. olan oldu deseydin abii ben niye yanaşmayım bana camur atıyosun. Yaptıklarından sonra gel anlaşalım dıyosun .. yav abi akıl var mantık var. Ben gine diyorum abi sana zararın varsa ben parasını veryım ..
Herşey ortada sırf bana camur atmak için yaptın . Balıkların içinde erkek var dedin. balıklar buyuk dedin . dedinde dedin abi herşeyi dedin. niye batmıştın içene cıkmak için butun pisliği yaptın . Abi sen bi eğitimcisin insanlar şerefleri ve haysiyetleri için yaşarlar.
Bu arada zafer abi şunu soyleyim herkezin canı yandı bu kişiden ve yakmayada devam ediyor.Ben hayatım boyunca hiç kimseye yapmadıgı bir şey için suc atmam ... sorular var elinde bi araştırma yap bakalım abi tarafsız sonucuda buraya yaz abi senden tek istediğim bu.. Şikayat var konusu neden acılıyor ak ve karayı beli etmek için oyuzden. yazdık bilsin ve insanlar artık kandırılmasın diye yoksa benim dilim yanmış bu insanla alış veriş yapmam bidaha olur biter ama abi bak bu insanla daha alış veriş yapanlar var onların canı yanmasın ....
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.


