ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
oguz3259
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Mart 2012 00:21
Son Ziyaret:
30 Nisan 2012 02:26
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
oğuz öztürk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
danışman
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
oğuz öztürk
SON 10 MESAJI
plywood akvaryum yapım 100*45*80 cm 360 lt
2.Kat boyayıda attım.Forumdan okuduğum su bazlı renklendirici kullandım boya işlemi için.Ancak bu suda çözünmeyecek mi?





2.Kat boyayıda attım.Forumdan okuduğum su bazlı renklendirici kullandım boya işlemi için.Ancak bu suda çözünmeyecek mi?
Genelde arka fon boyamasında forumdaşların kullandığı ve tavsiye ettiği boya ancak kuruyunca tozumsu bir görüntüsü var.
Onur bey önerileriniz için teşekkür ederim.Dikkate alıyorum her öneriyi.
Zaten plywood akvaryumu akvaryum.com u çok fazla şekilde okuduktan sonra yapmaya başladım ki okuma süreci 1 ayı bulmuştur.
Saygılarımla
oguz3259





plywood akvaryum yapım 100*45*80 cm 360 lt
99 cm lik üst kısım camdan sonra arka paralel ile 3 parça yada en az iki enlemesine kapatılacak.
Daha kapak yapımı var...





Evet Gökhan bey iç kısım siyah olacak,led sistemi aydınlatma düşünüyorum...Ayrıca zeminde beyaz taş kaplama ve ağırlıklı bitki akvaryumu hedefliyorum.Eğer sağlamlık testlerinden sorun çıkmazsa ilerleyen zamanlarda birde masa olabilir.
Su değişimleri için bahçe hortumu aldım bir kafa motoru ile onu kullanacağım su çekmek için.
Su vermek içinde direk kombiden ılık su...
Dış kısmındaki metal kısımlarıda sızdırmazlık testi sonrasında köpük veya başka birşeyle kapatmayı hedefliyorum.
Önce eğer çok büyük fark yoksa clear cam istiyorum.0.7 m2 kadar 19 cm bir cam kullanacağım.camdan sonra üstte 3 adet destek olacak.
Zaten basınc için bilmiyorum ne kadar işe yarar ama dediğim gibi alt uzunluk 100 cm iken üst uzunluk 99 cm Yani akvaryum baraj gibi alttan üste daralarak yükseliyor.
99 cm lik üst kısım camdan sonra arka paralel ile 3 parça yada en az iki enlemesine kapatılacak.
Fiber glass yapı gerçekten sağlam oldu.
Cam yerleştikten sonra cam ile yan duvarlar arasında 1-2 cm boşluk kalacak ben o boşluğu 19 mm kalınlığında akvaryum silikon ile kapamayı istiyorum çepecevre.
Zaten polyester ve fiber glass yüzeylerde akvaryum silikonu tahta temassız çok güçlü yapışıyor.Cam ahşap ile değilde polyester yüzey ile yapışacak.Ön yüzün arka kısımları fiber glass ve polyester kaplı.
Tabanda ki polyester 0.5-1 cm kalınlığında kurudu ve cam gibi oldu.Çok sağlam oldu bence.
Daha kapak yapımı var...





Ah şu cam meselesi!! üstüne mi? yanına mı?
En sağlamı taban camını kalın kestirip yan camları taban üzerine oturmaktır.Ağırlığın taban cama binmesi sağlamlık ve uzun ömür açısından daha sağlıklı olacaktır.
En sağlamı taban camını kalın kestirip yan camları taban üzerine oturmaktır.Ağırlığın taban cama binmesi sağlamlık ve uzun ömür açısından daha sağlıklı olacaktır.
Tüm sistemlerde mutlaka an taşıyıcı olması gerekirki bu akvaryumda ana parça taban camıdır.
plywood akvaryum yapım 100*45*80 cm 360 lt
Silikonlama ve ilk kat boyama işi bitti.Ön çerçeveler takıldı.
Silikonlama ve ilk kat boyama işi bitti.Ön çerçeveler takıldı.
Boyama işleminden sonra cam gelecek.19 mm
Taban kısmına boyadan önceki aşamada yaklaşık 0.5-1 cm kalınlığında polyester kaplandı (fiber üzerine) açıktaki vidalar silikonlandı.
plywood akvaryum yapım 100*45*80 cm 360 lt
Son mesajdan sonra akvaryumun içini (özellikle tabanı) zımparaladaım ve üzerine 3-4 kat fiber glass uygulaması yaptım.İlk defa yaptığım için bazı aksaklıklar olsada fon gibi durması için dizayn edeyim diyorum.
Birde şöyle bir uygulama yaptım.Akvaryum 80 cm ve yükseklik etkisini azaltmak adına baraj sistemi gibi piramit bir yapı denedim.Akvaryumun alt uzunluğu 100 cm iken tepede aynı uzunluk 99 cm oldu.
Fiber glass sonrası somun ve vida görüntüleri kayboldu.
Bu arada kesinlikle polyester iyi bir kaplama malzemesi diyebilrim.Ancak kırılgan.Yalnız kalın uygulanırsa saydamlığı pürüzsüz oluşu ve esnekliği artıyor.
Üst kısımdaki ön ve arka cepheyi 3 adet 45,5 cmx 8 cm lik destek ile sağlamtırırsam sorun olmaz.
Son mesajdan sonra akvaryumun içini (özellikle tabanı) zımparaladaım ve üzerine 3-4 kat fiber glass uygulaması yaptım.İlk defa yaptığım için bazı aksaklıklar olsada fon gibi durması için dizayn edeyim diyorum.
Yaklaşık 1 hafta kurumaya bıraktım.Eski ön çerçeveler içime sinmediği için söküp tekrar montajladım.
Siyah su bazlı renklendirici aldım.19 mm cam siparişi haftaya kaldı.
Camdan önce ön çerçeveyi köşebentlerle güçlendirip bir veya iki kat daha polyester uygulamayı ve kuruduktan sonrada boya ve cam montajını hedefliyorum.
Birde şöyle bir uygulama yaptım.Akvaryum 80 cm ve yükseklik etkisini azaltmak adına baraj sistemi gibi piramit bir yapı denedim.Akvaryumun alt uzunluğu 100 cm iken tepede aynı uzunluk 99 cm oldu.
Fiber glass sonrası somun ve vida görüntüleri kayboldu.
Fiber kaplamada ki dalgalanmalar da gayet doğal bir ortam sağladı aslında.
Bu arada kesinlikle polyester iyi bir kaplama malzemesi diyebilrim.Ancak kırılgan.Yalnız kalın uygulanırsa saydamlığı pürüzsüz oluşu ve esnekliği artıyor.
Epoksi kadar olmasada (ki epoksi çok pahalı) başarılı diye düşünüyorum.
3-4 kat fiber glass yaptım ama 2 kat fazlasıyla yeterliydi aslında diye düşünüyorum.
Üst kısımdaki ön ve arka cepheyi 3 adet 45,5 cmx 8 cm lik destek ile sağlamtırırsam sorun olmaz.
Sadece camı kontraya yapıştırma zorluğu problem olacak gibi...
plywood akvaryum yapım 100*45*80 cm 360 lt
Akrilikte ciddi bir esneme oluyor inceldiğinde.
Plywood ları somunlu vidalar ile sabitledim.
Akrilikte ciddi bir esneme oluyor inceldiğinde.
Kartalda bir akrilik levha üreticisine sordum 15 mm akrilik için m2 sine 69 euro 20 mm için 89 euro fiyat verdiler.
Clear camı da soracağım.
Aslında ön destekler yerine akriliği komple köşebentlerle tuttumayı düşünmüştüm.Ama güvenemedim.
Değişik uzunluk ve kalınlıklarda akrilikleri inceledim.
Cam daha bir güven veriyor.
Plywood ları somunlu vidalar ile sabitledim.
Fiber glass kaplandığında metaller kapanacak inşaallah.
3 kat uygulama ve son olarakta siyah boya düşünüyorum içerisi için.
Ön yüzün dışıda zımparalanıp boyanacak.
plywood akvaryum yapım 100*45*80 cm 360 lt
[QUOTE=ringo] Oğuz bey,










Henüz sol çıtayı takmadım.Zımpara ve boya işleri bekliyor.Dağınıklık için özür.
[QUOTE=ringo] Oğuz bey,
Yalıtım için kullanacağınız malzeme epoksi veya fiber (polyester olabilir), polyesterin uygulaması zordur, çift kompenentli olduğu için az karışım donmuyor çok karışım çabuk donuyor falan.
Epoksiyi daha rahat kullanırsınız.
Malzemeleri istanbuldaysanız perşembe pazarında bulabilirsiniz.
Alacağınız epoksi balıklarınızın sağlığı açısından solventsiz olmalı ama ben bir keresinde arayıp bulamamıştım.
Deniz tutkalı ile yalıtım yapılabilir mi bilmiyorum, o tutkal sıkışma olmadığı zaman köpürür yeterince sağlıklı bir yalıtım yapacağını düşünmüyorum adı üstünde yapıştırıcı bir malzeme.
Ayrıca 80 cm yükseklik çok fazla hem müdahalesi zor olur hem de ön camınızı en az 15 mm kullanmanızı gerektirir.
Kolay gelsin.
[/QUOTE]
İlginiz ve verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.
Epoksi pahalı bir malzeme.Zemin kaplaması yapan arkadaşım 3 euro dan alıyor kilosunu ama en az 200 kg luk varillerde ! Dolayısı ile epoksiyi eledim şimdilik.
Deniz tutkalı tahtayı zımparalayıp tinerle temizlediğinizde gayet başarılı ve köpürmeden olur deniyorsa da ben yaptığım denemede malzeme bana güven vermedi.Kaplama zayıf oluyor.Kolay yırtılıyor.
Alüminyum bant,likit kauçuk vs derken en iyi kararın fiber glass olacağını düşündüm.Malzemeleri bostancı dan temin ettim.
Bu haftalarda çok yoğun olduğumdan çalışmayı henüz resimleyemedim.Ancak ilk fırsatta resimleri eklemeyi düşünüyorum.
Bu arada dekupaj aldım.Ve ilk kez kullandığımdan mıdır nedir biraz yamuk oldu.Yamuk olan çıtaları düzeltme işi çıktı.
Ön camı 19mm veya 20 mm akrilik olarak planlıyorum.
Akrilik daha net olur o kalınlıkta aslında ama esner mi onu bilemiyorum.
Aslında bu akvaryumu konuya daha net vakıf olabilmek ve tecrübe edinmek adına yapıyorum ve bana çok şey kattığını söyleyebilirim.
Fiber glass ı henüz denemedim ama azar azar kullanmak lazım belkide 10 ar dakikalık aralarda yapmak lazım.Malzemeyi bol tuttum ne olur ne olmaz diye.
Eğer bu ahşap denemesinden memnun kalırsam daha büyük ama yüksek olmayan nasıl diyeyim tabanı geniş bir akvaryum isteğim var.
Ama sorunları zor akvaryumda kavramak istiyorum inşaallah.
Aslında şu anda yaptığım akvaryumu yatay kullanabilme alanım olsa çok güzel olurdu.
80 cm in yaklaşık 3-4 cm i zemin taşı,üstten 10 cm e yakında boş kalacak bir alan olduğunu düşünerek 60-70 cm lik yükseklik olacak.










Henüz sol çıtayı takmadım.Zımpara ve boya işleri bekliyor.Dağınıklık için özür.
Akrilik Akvaryum Yapımı (Video)
Pleksi glass akvaryumlar güzel olmakla birlikte 1-2 hafta evvel yaptığım araştırmada fiyatlar anormal geldiği için vazgeçtim.
Pleksi glass akvaryumlar güzel olmakla birlikte 1-2 hafta evvel yaptığım araştırmada fiyatlar anormal geldiği için vazgeçtim.
plywood akvaryum yapım 100*45*80 cm 360 lt
http://www.akvaryum.com/FORUM/kontrplak_akvaryum_son_video_sayfa_8_k186830.aspBu linkteki paylaşıma istinaden akrilik kaplamayı eliyorum.Gerçi yüzde yüz akrilik uygun olabilirdi ama,zemin kaplama firması sahibi ve uygulama tecrübesi olan belediyenin kaplama işlerinden ciddi şekilde anlayan bir arkadaşımın net tavsiyesi ve aynı malzemeyi yoğun olarak kullanıyor olmasına da güvenerek deniz tutkalında karar verdim. Bununla birlikte bana epoksi nın iyi bir malzeme olduğu ama deniz tutkalına oranla daha sert olduğunu deniz tutkalının su yalıtımında daha etkin ve zararsız olduğu söyledi.
Epoxy nereden bulabilirim ?
http://www.akvaryum.com/FORUM/kontrplak_akvaryum_son_video_sayfa_8_k186830.aspBu linkteki paylaşıma istinaden akrilik kaplamayı eliyorum.Gerçi yüzde yüz akrilik uygun olabilirdi ama,zemin kaplama firması sahibi ve uygulama tecrübesi olan belediyenin kaplama işlerinden ciddi şekilde anlayan bir arkadaşımın net tavsiyesi ve aynı malzemeyi yoğun olarak kullanıyor olmasına da güvenerek deniz tutkalında karar verdim. Bununla birlikte bana epoksi nın iyi bir malzeme olduğu ama deniz tutkalına oranla daha sert olduğunu deniz tutkalının su yalıtımında daha etkin ve zararsız olduğu söyledi.
Epoxy nereden bulabilirim ?
İnternette o kadar aramama rağmen satışını yapan site göremedim.
Koçtaş bauhouse tekzen vs sordum ama bulamadım.
Bilgisi olan paylaşabilirse sevinirim.
plywood akvaryum yapım 100*45*80 cm 360 lt
Ahşap ile suyun arasında ki yalıtımda 3 alternatif var.
Ahşap ile suyun arasında ki yalıtımda 3 alternatif var.
1. Epoksi ile kaplama (epoksi bulamadım büyük yapı marketlerde)
2. Deniz tutkalı ile yalıtım.(ilk başta çok cazip göründü gözüme ancak bir kat deneme amaçlı attım 3-4 saat sonra tırnağımla kazıdığımda naylon gibi koptu.Ayrıca yer yer köpürme yapıyor.Eğer sağlam olsaydı olabilirdi.Gerçi daha tam kuruma süresi 12 saat bu nedenle bekliyorum.)
3. Sıvı akrilik kullanarak kaplamak.Buda cazip.Esasen akrilik levhaların yapımında kullanılan sıvı akriliğin fırça ile uygulanması easına dayanıyor.Bununla ilgili ahşap akvaryum yapan bir arkadaşımız böyle bir henkel ürünü kullanıp bulanık su ve malzemenin suda erimesinden söz ediyorudu.Acaba o akrilik miydi bunu hatırlayamadım.)
Bakalım sonuçlara göre hareket ediyorum.Önce denemeler .
SON MESAJLAR
- Satış Balıkmen, 19:29
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
Hakan ARP,
sina cen,
Laetacara,
Hsrt,
yeekim,
portre,
Sfenks111,
darknessmania,
EKAR,
ErayDemirel,
syerli,
bysmokin,
umutak,
Burak PEKDEMİR,
mightymurat,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
nazemert1,
gurkanmutllu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
DarioDario,
osmancem,
Balıkmen,
AquaVita,
aviator55,
şansal,
SunkenShrimps,
mcakir17,
metsi,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.









