ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
erhant2005
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
41
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ağustos 2013 09:54
Son Ziyaret:
03 Mart 2021 13:52
Toplam Mesaj:
47 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Erhan TULUMBACI
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1987
Yaş:
39
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Bulanıklık
Ben genelde markalarin hazir kumlarini kullanmiyorum. Bu nedenle kumlari tanka koymadan once yer yer 8-10 kere yikadigim oluyor, bu nedenle yikamaniz az gelmis demekki.
Ben genelde markalarin hazir kumlarini kullanmiyorum. Bu nedenle kumlari tanka koymadan once yer yer 8-10 kere yikadigim oluyor, bu nedenle yikamaniz az gelmis demekki.
Yeni Tank İçin Co2 Siz Bitki Önerisş
Merhaba,
Ek olarak Echinodorus dikebilirsiniz. Ben de co2siz tankimda bakiyorum, guzel filizler veriyor.
Tabi bunlarin yaninda mossball ve christmass moss da kullanabilirsiniz.
Merhaba,
Ek olarak Echinodorus dikebilirsiniz. Ben de co2siz tankimda bakiyorum, guzel filizler veriyor.
Tabi bunlarin yaninda mossball ve christmass moss da kullanabilirsiniz.
Lowtech, Bitkili, Karides, 58lt
İki gun once kirmizi karideslerden bir tanesinde de yumurtalar gordum, umarim saglikli bir sekilde yavrulari gorebilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150839/011120201232081.jpg[/IMG]
İki gun once kirmizi karideslerden bir tanesinde de yumurtalar gordum, umarim saglikli bir sekilde yavrulari gorebilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150839/011120201232081.jpg[/IMG]
Bulanıklık
[QUOTE=rstrst]Ben daha önce hiç akvaryum sahibi olmadım, 40 yaşında kısmetmiş :)
Sizlerin yorumlarını okuyarak bilgi sahibi olmaya çalışıyorum.
Bulanıklık geçmiyor diye aşağıdaki ürünleri de satın aldım fakat içerisinde balıklar var, suyu düzeltmeye çalışırken onlara zarar vermekten endişe ettiğimden dolayı kullanmadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227269/011120201112271.jpg[/IMG][/QUOTE]
Reeflowers urununu ben kullaniyorum, bu urun cesme suyundaki cloru ve agir metalleri yok ediyor ve cesme suyunu akvaryumda daha saglikli bir sekilde.kullanmanizi sagliyor. Suyun berrakligina bir etkisi oldugunu sanmiyorum, kullanim klavuzunda da boyle bir ibare yok diye biliyorum.
Tetrayi kullanmadim onun icin yorum yapamam.
Aski/selale filtre kullaniyorum 58 lt akvaryumumda, selale filtrenin icini degistirdim; en onde sunger, ortada seramik, suyun alvaryuma dokuldugu yerde elyaf malzemem var ve su yaklasik 3,4 gunde cam gibi oldu.
[QUOTE=rstrst]Ben daha önce hiç akvaryum sahibi olmadım, 40 yaşında kısmetmiş :)
Sizlerin yorumlarını okuyarak bilgi sahibi olmaya çalışıyorum.
Bulanıklık geçmiyor diye aşağıdaki ürünleri de satın aldım fakat içerisinde balıklar var, suyu düzeltmeye çalışırken onlara zarar vermekten endişe ettiğimden dolayı kullanmadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227269/011120201112271.jpg[/IMG][/QUOTE]
Reeflowers urununu ben kullaniyorum, bu urun cesme suyundaki cloru ve agir metalleri yok ediyor ve cesme suyunu akvaryumda daha saglikli bir sekilde.kullanmanizi sagliyor. Suyun berrakligina bir etkisi oldugunu sanmiyorum, kullanim klavuzunda da boyle bir ibare yok diye biliyorum.
Tetrayi kullanmadim onun icin yorum yapamam.
Aski/selale filtre kullaniyorum 58 lt akvaryumumda, selale filtrenin icini degistirdim; en onde sunger, ortada seramik, suyun alvaryuma dokuldugu yerde elyaf malzemem var ve su yaklasik 3,4 gunde cam gibi oldu.
Kireçli suya çözüm
Akvaryumunuz muhtemelen normal cam? Cam, Extra clear oldugunda cok daha hassas oluyor, bulasik teli cizer diye dusunuyorum.
Akvaryumunuz muhtemelen normal cam? Cam, Extra clear oldugunda cok daha hassas oluyor, bulasik teli cizer diye dusunuyorum.
Walstad Glossostigma Ve Parvula Bilgilendirme
Gelismeleri merakla bekliyorum.
Ben de lowtech bir kuruluma sahibim, bitkilerde gelisim gozlemliyorum ancak fotosentez goremedim henuz..
Gelismeleri merakla bekliyorum.
Ben de lowtech bir kuruluma sahibim, bitkilerde gelisim gozlemliyorum ancak fotosentez goremedim henuz..
Walstad Glossostigma Ve Parvula Bilgilendirme
[QUOTE=NuggetSurat95]Selamlar. Biraz uzun oldu fakat sizlere faydali olacağını düşünüyorum. Sizler de Walstad metodu ile yaptığınız akvaryumlari nasıl yaptığınız ve hangi bitkileri kullandığınız hakkında bilgi verirseniz hobi hakkında ilgisi ve aklında sorusu olan kişileri bilgilendirebilirsiniz. Bu gonderinin altına yazabilirsiniz.
2 tane elimde küçük tankım var. Bitkilerim Glossostigma elatinoides ve Eleocharis Parvula. Parvula walstad da gayet güzel büyüyor fakat Glossostigma? Foruma birkaç ay önce Glossostigma Walstad a olur mu diye sormuştum. Fakat kimse cevap vermedi. Kimse denemedi mi yoksa cevap mi vermek istemediler bilmiyorum. Her neyse benim bir tane büyük akvaryumum vardı. Hafif low tech e yakin. Mayalı CO2 ,gübreleme ve iyi ışıklandırma. Tabanda Jbl aquabasis üstüne manado, lav kırığı,vitasand kum. Bitki olarak sadece Glossostigma vardı. Ve BUYUMEDİ. DOGRU DÜZGÜN YAYİLİM GOZLEMLEYEMEDİM. 3 ay sonra yeni sürgünler vermeye başladı. Ondan sonra zaten saç yosunu sardı ve akvaryumdaki çoğu bitkim öldü. Ben de bozmak zorunda kaldım( SAE CAE NERİTE OTOCAT gibi canlıları bulamadım. Karantina dönemi kurduğum için ithalat kapanmış ve şimdi bile çoğunlukla hala kapalı. O yüzden alamadım.) Akvaryumda kalan tek tük bitkileri küçük bir 2 litrelik kabin içine aldım. Az miktar Parvulayi da arkadaşımdan temin ettim. Tabana markasını bilmediğim 2 cm saksı torfu üstüne 3 cm vitasand kum. (NOT: Eklemeden önce yosundan tamamen temizledim.) 1 ay boyunca gram büyüme ve gelişme gözlemlemedim. 1 ay sonra Glossostigma ve Parvula sürgünler vermeye başladı. Glossostigma Maşallah 1.5 ayda 10 sürgün verdi. Evimizde bir tane kavanoz vardı 10L ortalama. Tabanına aynı taban torfu biraz daha kalın ortalama 3 cm üstüne yine aynı şekilde 4 cm vitasand kum. Elimde kalan son glosso ları da ektim. Ve şu an 1.5 Ayı gayet güzel büyüyor. Arkasına da ludwigia diktim. İkisi de gayet güzel büyüyor. Fakat Monte Carlo,. Hemianthus Cuba gibi bitkiler özellikle Cuba ben walstad da yetistiremedim. Cubanin zaten kökleri kısa ve benim açımdan en zor taban bitkisi. Monte Carlo ektim kavanoza az bir miktarda. cubaya göre daha uzun köklere sahip ve daha kolay bir bitki. Gelişmeleri yazacağım.
KULLANİLAN CANLILAR:
Kiraz Karidesler 10L kavanoza 6 tane
Adi salyangoz bitkileri yemez sadece çürümüş kısımları yer. Tanka hiçbir zararı yoktur. Tek kötü yanı hızlı ureyip görselliği bozmaktir. Çürüyen bitkileri yediği için tankın dengesini korumakta ve amonyak patlamalarini engellemektedir. Bu yüzden de yosun oluşumunu önler. Çoğu yosunu yediğini de gördüm.
Cüce albino vatoz
[/QUOTE]
Merhaba,
Bilgi paylasiminiz icin tesekkurler, guncel durum nedir, mumkunse fotografli paylasabilir misiniz?
[QUOTE=NuggetSurat95]Selamlar. Biraz uzun oldu fakat sizlere faydali olacağını düşünüyorum. Sizler de Walstad metodu ile yaptığınız akvaryumlari nasıl yaptığınız ve hangi bitkileri kullandığınız hakkında bilgi verirseniz hobi hakkında ilgisi ve aklında sorusu olan kişileri bilgilendirebilirsiniz. Bu gonderinin altına yazabilirsiniz.
2 tane elimde küçük tankım var. Bitkilerim Glossostigma elatinoides ve Eleocharis Parvula. Parvula walstad da gayet güzel büyüyor fakat Glossostigma? Foruma birkaç ay önce Glossostigma Walstad a olur mu diye sormuştum. Fakat kimse cevap vermedi. Kimse denemedi mi yoksa cevap mi vermek istemediler bilmiyorum. Her neyse benim bir tane büyük akvaryumum vardı. Hafif low tech e yakin. Mayalı CO2 ,gübreleme ve iyi ışıklandırma. Tabanda Jbl aquabasis üstüne manado, lav kırığı,vitasand kum. Bitki olarak sadece Glossostigma vardı. Ve BUYUMEDİ. DOGRU DÜZGÜN YAYİLİM GOZLEMLEYEMEDİM. 3 ay sonra yeni sürgünler vermeye başladı. Ondan sonra zaten saç yosunu sardı ve akvaryumdaki çoğu bitkim öldü. Ben de bozmak zorunda kaldım( SAE CAE NERİTE OTOCAT gibi canlıları bulamadım. Karantina dönemi kurduğum için ithalat kapanmış ve şimdi bile çoğunlukla hala kapalı. O yüzden alamadım.) Akvaryumda kalan tek tük bitkileri küçük bir 2 litrelik kabin içine aldım. Az miktar Parvulayi da arkadaşımdan temin ettim. Tabana markasını bilmediğim 2 cm saksı torfu üstüne 3 cm vitasand kum. (NOT: Eklemeden önce yosundan tamamen temizledim.) 1 ay boyunca gram büyüme ve gelişme gözlemlemedim. 1 ay sonra Glossostigma ve Parvula sürgünler vermeye başladı. Glossostigma Maşallah 1.5 ayda 10 sürgün verdi. Evimizde bir tane kavanoz vardı 10L ortalama. Tabanına aynı taban torfu biraz daha kalın ortalama 3 cm üstüne yine aynı şekilde 4 cm vitasand kum. Elimde kalan son glosso ları da ektim. Ve şu an 1.5 Ayı gayet güzel büyüyor. Arkasına da ludwigia diktim. İkisi de gayet güzel büyüyor. Fakat Monte Carlo,. Hemianthus Cuba gibi bitkiler özellikle Cuba ben walstad da yetistiremedim. Cubanin zaten kökleri kısa ve benim açımdan en zor taban bitkisi. Monte Carlo ektim kavanoza az bir miktarda. cubaya göre daha uzun köklere sahip ve daha kolay bir bitki. Gelişmeleri yazacağım.
KULLANİLAN CANLILAR:
Kiraz Karidesler 10L kavanoza 6 tane
Adi salyangoz bitkileri yemez sadece çürümüş kısımları yer. Tanka hiçbir zararı yoktur. Tek kötü yanı hızlı ureyip görselliği bozmaktir. Çürüyen bitkileri yediği için tankın dengesini korumakta ve amonyak patlamalarini engellemektedir. Bu yüzden de yosun oluşumunu önler. Çoğu yosunu yediğini de gördüm.
Cüce albino vatoz
[/QUOTE]
Merhaba,
Bilgi paylasiminiz icin tesekkurler, guncel durum nedir, mumkunse fotografli paylasabilir misiniz?
Lowtech, Bitkili, Karides, 58lt
Hamile karidesten bir kare.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150839/291020201628061.jpg[/IMG]
Hamile karidesten bir kare.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150839/291020201628061.jpg[/IMG]
Lowtech, Bitkili, Karides, 58lt
[QUOTE=CANTEK]Kurulumunuz hayırlı olsun neocaridina karidesler kendi aralarinda kırılıp çıkan yavrular yavaş yavaş vahsi(doğal) formlarına kahverengi,siyah formlarına dönerler birde tabanda hayvan gübresi ilk defa duydum şuan mevcut canlılar buna adepte olması ilginç çıkan veya çıkacak olan yavrularda gelişim esnasında problem yaratabilir yavrularda ölümler meydana gelebilir[/QUOTE]
Yorumlariniz icin tesekkurler.
Karideslerin kirilmalarinda bir sorun gormuyorum.
Daha once fanusda sadece bitki torfu ile bitki yetistirip karides bakimini tecrube etmistim. Simdi onu biraz daha degistirip denemek istedim, ilerleyen gunlerde neler olacagini gorecegiz.
[QUOTE=CANTEK]Kurulumunuz hayırlı olsun neocaridina karidesler kendi aralarinda kırılıp çıkan yavrular yavaş yavaş vahsi(doğal) formlarına kahverengi,siyah formlarına dönerler birde tabanda hayvan gübresi ilk defa duydum şuan mevcut canlılar buna adepte olması ilginç çıkan veya çıkacak olan yavrularda gelişim esnasında problem yaratabilir yavrularda ölümler meydana gelebilir[/QUOTE]
Yorumlariniz icin tesekkurler.
Karideslerin kirilmalarinda bir sorun gormuyorum.
Daha once fanusda sadece bitki torfu ile bitki yetistirip karides bakimini tecrube etmistim. Simdi onu biraz daha degistirip denemek istedim, ilerleyen gunlerde neler olacagini gorecegiz.
Lowtech, Bitkili, Karides, 58lt
[QUOTE=Aqua Discovery]Farklı bir taban uygulaması olmuş tebrik ederim ,kurulumdan bu yana planarya gibi canlılar türedi mi akvaryum da ? Birde sanki mavi tonları fazla gibi yada bana öyle geldi resimden dolayi gerçekten hoş ve sade bir kurulum elinize emeğinize sağlık taban çok ilgimi çekti güncelleme leri bekliyorum takipteyim ,keyifli hobiler..[/QUOTE]
Merhaba, son bir haftadir beyaz minik canlilar goruyorum, bir baska konuda bunlar nedir diye sordugumda Cylops oldugunu ogrenmistim.
Ve yine ogrendigim kadariyla ozellikle ufak baliklar bunlari afiyetle yiyorlarmis ancak henuz balik eklemedigim icin serbestce dolasiyorlar simdilik.
Aydinlatmayi forumdan bir arkadasa yaptirmistim, bitkili lowtech icin bir aydinlatma istedim o da bu sekilde uygun gordu. Fotograflarda oynama yok, orjinal halleri ve normalde mavimsi gelmiyor bana ama tabi beyaz da degil.
[QUOTE=Aqua Discovery]Farklı bir taban uygulaması olmuş tebrik ederim ,kurulumdan bu yana planarya gibi canlılar türedi mi akvaryum da ? Birde sanki mavi tonları fazla gibi yada bana öyle geldi resimden dolayi gerçekten hoş ve sade bir kurulum elinize emeğinize sağlık taban çok ilgimi çekti güncelleme leri bekliyorum takipteyim ,keyifli hobiler..[/QUOTE]
Merhaba, son bir haftadir beyaz minik canlilar goruyorum, bir baska konuda bunlar nedir diye sordugumda Cylops oldugunu ogrenmistim.
Ve yine ogrendigim kadariyla ozellikle ufak baliklar bunlari afiyetle yiyorlarmis ancak henuz balik eklemedigim icin serbestce dolasiyorlar simdilik.
Aydinlatmayi forumdan bir arkadasa yaptirmistim, bitkili lowtech icin bir aydinlatma istedim o da bu sekilde uygun gordu. Fotograflarda oynama yok, orjinal halleri ve normalde mavimsi gelmiyor bana ama tabi beyaz da degil.
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
