ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
semih35
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
23
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Ekim 2015 11:38
Son Ziyaret:
25 Mart 2017 07:47
Toplam Mesaj:
33 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
semih caliskan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
semih caliskan
SON 10 MESAJI
Co2 Faciası! Toplu Ölüm...
Çok geçmiş olsun [:(] 5litrelik bir şişeden yaptığınızı söylüyorsunuz bu büyük risk su şişeleri basınca dayanıklı değiller kola şişeleri 6 bar A kadar dayanıklı ama onunda riski var delerek yaptığımız kapak en zayıf nokta bir diğer sorunda çıkış fazla olduğunda kısamıyoruz ph dalgalanması yaşanıyor [:(]
Çok geçmiş olsun [:(] 5litrelik bir şişeden yaptığınızı söylüyorsunuz bu büyük risk su şişeleri basınca dayanıklı değiller kola şişeleri 6 bar A kadar dayanıklı ama onunda riski var delerek yaptığımız kapak en zayıf nokta bir diğer sorunda çıkış fazla olduğunda kısamıyoruz ph dalgalanması yaşanıyor [:(]
Klima Tüpünden Mayalı Sistem
Teşekkürler zafer bey kaynatılınca tekrardan maya yada şeker koyuluyormu koku çok fazla olur tahminimce [:(]
Teşekkürler zafer bey kaynatılınca tekrardan maya yada şeker koyuluyormu koku çok fazla olur tahminimce [:(]
Klima Tüpünden Mayalı Sistem
Herkeze merhaba arkadaşlar basıncımız artmaya devam ediyor 7/24 kullanılıyor olmama ve soğuk giden hava şartlarına rağmen. ilk günlerde canımı sıkıyor olsada bu yavaşlık şu günlerde bi hayli umutluyum çıkış süresini çokta etkilemeyecek gibi yinede zaman göstericek[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0229.JPG[/IMG]
Herkeze merhaba arkadaşlar basıncımız artmaya devam ediyor 7/24 kullanılıyor olmama ve soğuk giden hava şartlarına rağmen. ilk günlerde canımı sıkıyor olsada bu yavaşlık şu günlerde bi hayli umutluyum çıkış süresini çokta etkilemeyecek gibi yinede zaman göstericek[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0229.JPG[/IMG]
Klima Tüpünden Mayalı Sistem
[QUOTE=Prayer]Tebrik ederim güzel bir proje olmuş. Bu basıncı oluşturan karışımı en son yazdığınız "4 litre su 5 bardak şeker 6 çay kaşığı maya 3 damala sıvı gübre" ile yapmıştınız ?[/QUOTE]evet ilkay bey tarif aynı maya arttıkça basınç fazlalaşıyo onuanladım daha önceki deneyimlerimden birde akvaryum suyunu kullanıyorum [:)]
Dolumdan sonra 9.güne girdik mayalamadan bir gün sonra da akvaryuma co2 vermeye başlamıştık saniyede 2 damla olarak ayarladım 24 saat açık sürekli veriyor fazla zamanım olmadığı için kapatmamayı tercih ediyorum yakında zaman ayarlı bir piriz ve otomatik valf kullanmayı düşünüyorum yapınca onlarıda atıcam ama ben tekrar bi manometrenin son durumunu paylaşmak istedim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/1_DSC_0210.JPG[/IMG]
Oda kullanılmadığı için soğuk Yaza göre daha yavaş ilerliyor basınca ve süreye etkisi olurmu bilmiyorum ama deneyip görücez
[QUOTE=Prayer]Tebrik ederim güzel bir proje olmuş. Bu basıncı oluşturan karışımı en son yazdığınız "4 litre su 5 bardak şeker 6 çay kaşığı maya 3 damala sıvı gübre" ile yapmıştınız ?[/QUOTE]evet ilkay bey tarif aynı maya arttıkça basınç fazlalaşıyo onuanladım daha önceki deneyimlerimden birde akvaryum suyunu kullanıyorum [:)]
Dolumdan sonra 9.güne girdik mayalamadan bir gün sonra da akvaryuma co2 vermeye başlamıştık saniyede 2 damla olarak ayarladım 24 saat açık sürekli veriyor fazla zamanım olmadığı için kapatmamayı tercih ediyorum yakında zaman ayarlı bir piriz ve otomatik valf kullanmayı düşünüyorum yapınca onlarıda atıcam ama ben tekrar bi manometrenin son durumunu paylaşmak istedim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/1_DSC_0210.JPG[/IMG]
Oda kullanılmadığı için soğuk Yaza göre daha yavaş ilerliyor basınca ve süreye etkisi olurmu bilmiyorum ama deneyip görücez
Klima Tüpünden Mayalı Sistem
Tüpün boyutları biraz kafamızı kurcalamıştı birkaç fotoğraf ekleyip hem boyut konusuna birazdaha açıklık kazandırmak hemde basınc durumunu paylaşmak istedim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0196.JPG[/IMG]
Yanındaki genelde mayalıda kullandığımız 2.5lt pet şişe boyut bana göre çok sıkıntı değil özellikle sehpası olan akvaryumlarda dolumu yaptıktansonra 8 saat sonra gaz çıkışı yoğunlaştı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0157.JPG[/IMG]
Ve buda şimdi çekmiş olduğum son durumu 3 günü doldurduk sayılır oda soguk olması nedeniyle önceki dolumdan daha yavaş yükseliyor ama yinede çok iyi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0199.JPG[/IMG][EDIT]semih35,2016-01-23 02:42:32[/EDIT]
Tüpün boyutları biraz kafamızı kurcalamıştı birkaç fotoğraf ekleyip hem boyut konusuna birazdaha açıklık kazandırmak hemde basınc durumunu paylaşmak istedim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0196.JPG[/IMG]
Yanındaki genelde mayalıda kullandığımız 2.5lt pet şişe boyut bana göre çok sıkıntı değil özellikle sehpası olan akvaryumlarda dolumu yaptıktansonra 8 saat sonra gaz çıkışı yoğunlaştı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0157.JPG[/IMG]
Ve buda şimdi çekmiş olduğum son durumu 3 günü doldurduk sayılır oda soguk olması nedeniyle önceki dolumdan daha yavaş yükseliyor ama yinede çok iyi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0199.JPG[/IMG][EDIT]semih35,2016-01-23 02:42:32[/EDIT]
Karidesss
Yumurtaları çok belirgin ve yeşil renkte arka ayaklarıyla sürekli sallayarak havalandırıyorlar görmemek mümkün değil berke bey
Yumurtaları çok belirgin ve yeşil renkte arka ayaklarıyla sürekli sallayarak havalandırıyorlar görmemek mümkün değil berke bey
Klima Tüpünden Mayalı Sistem
[QUOTE=Andrew]Tebrikler Semih Bey temiz çalışma olmuş lakin boyut larak biraz büyük müacaba[/QUOTE] teşekkür ederim fotoğrafta biraz büyük duruyor arda bey akvaryum dolaplarına rahatlıkla sığar ortalama bir dış filitrede bukadar ama ikisi bir araya geldimi biraz sorun olabilir
[QUOTE=burakksk]Emek büyük tebrikler[:nazar:]
Sizin evde baya büyük sanırım :)[/QUOTE] teşekkür ederim burak bey çok fazla büyük bir ev sayılmaz o yüzden eşimin 50 cm akvaryum bile büyük geliyor gözüne [:D][EDIT]semih35,2016-01-19 11:00:56[/EDIT]
[QUOTE=Andrew]Tebrikler Semih Bey temiz çalışma olmuş lakin boyut larak biraz büyük müacaba[/QUOTE] teşekkür ederim fotoğrafta biraz büyük duruyor arda bey akvaryum dolaplarına rahatlıkla sığar ortalama bir dış filitrede bukadar ama ikisi bir araya geldimi biraz sorun olabilir
[QUOTE=burakksk]Emek büyük tebrikler[:nazar:]
Sizin evde baya büyük sanırım :)[/QUOTE] teşekkür ederim burak bey çok fazla büyük bir ev sayılmaz o yüzden eşimin 50 cm akvaryum bile büyük geliyor gözüne [:D][EDIT]semih35,2016-01-19 11:00:56[/EDIT]
Klima Tüpünden Mayalı Sistem
Herkeze merhaba arkaşadaşlar
evlilik nedeniyle hobiden iki yıl gibi uzun süreli bir ayrılıktan sonra yeni taşındığım evin müsayit olmasınında etkisiyle tekrardan nano 50 cm bir akvaryumla yeniden başladım daha önceden hiç bitkili akvaryum yapmadığım için kolay olan saz zeytin gibi bitkilerle başlayıp görselllik açısından tatmin olmayınca taban bitkilerine merak sarıp glossostigma aldım ve co2 gerektiği için ilk mayalıya petşişeyle başladım çok kısa sürmesi ve vermiş olduğu patlarmı taşarmı tedirginliğinden dolayı aklıma mayalıda kullanabilceğim bir tüp yaptırmak geldi sağlam olmalıydı çok büyük yada çok küçük olamamalıydı uzun süre çıkış vermeliydi. otomotivci olduğum için ilk akla gelen klima tüpü oldu internettende araştıp çalıştığım tornacıyla konuşup tamam usta tüpü getir birlikte yaparız dedikten sonra uygulamaya koyduk ilk istediğim rahat doldurulması ve boşaltılmasıydı iki adet biri boşaltma diğeri doldurma olmak üzere tapa yaptık güvenlik açısından gaz alti kaynağı çok uygundu nitekimde gaz altı kullandık kaynaklarında basıncı görmeliydim bunun içinde atölyemde bozuk olan bir hava şartlandırıcısının manometresi geldi aklıma onun için de ayrı bir diş açıp üzerine kaynakladık tam bitti derken görüntü kaynagında etkissiyle bozulduğu için boyatmaya karar verdim [:D] şirket olarak çalıştığımız boyacıaya uğradım metalik boyamasının istedim jantlarda önceden kullanmıştım harika oluyordu birgün daha bekleyecektik başka çare kalmadı [:(]ertesi gün adım eve geldim eşim şok akvaryuma zor tahamül ediyor birde tüp çıktı [:3] 50 cm nano tank bile büyük geliyo ona [:D] ufak bir surat asıklığından sonra anladı geri dönüşü yok tamam dedi ayak altında durmasın ama ilk denemeyi iki litre su 3 bardak şeker 3 çay kaşığı maya ile yaptık 2 hafta gitti hayal kırıklığı ikinci dolumu 4 litre su 5 bardak şeker 6 çay kaşığı maya 3 damala sıvı gübre ile yaptım hotumda kaçak varmış onun kestim ve izmaritten yaptığım dıy difüzörden randıman alamadığım için up aqua marka bir difüzör siparişi verdim oda geldikten sonra ince ayar vanası gerektiğinin farkına vardım onuda temin edip hortumları köpüklü sünger ile kontrol edip ayarını yaptıktan sonra günden güne basıncı takip etmesi kaldı en fazla 7.5 bara ulaştı ve tam bir tarih atmadım ama 2 ay gibi bir süreden fala çıkış verdi
Dolumu bu gece yeniden yaptım arkadaşlar birlikte takip edelim sizede faydam olursa ne mutlu[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0150.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0149.JPG[/IMG][EDIT]semih35,2016-02-02 01:33:42[/EDIT]
Herkeze merhaba arkaşadaşlar
evlilik nedeniyle hobiden iki yıl gibi uzun süreli bir ayrılıktan sonra yeni taşındığım evin müsayit olmasınında etkisiyle tekrardan nano 50 cm bir akvaryumla yeniden başladım daha önceden hiç bitkili akvaryum yapmadığım için kolay olan saz zeytin gibi bitkilerle başlayıp görselllik açısından tatmin olmayınca taban bitkilerine merak sarıp glossostigma aldım ve co2 gerektiği için ilk mayalıya petşişeyle başladım çok kısa sürmesi ve vermiş olduğu patlarmı taşarmı tedirginliğinden dolayı aklıma mayalıda kullanabilceğim bir tüp yaptırmak geldi sağlam olmalıydı çok büyük yada çok küçük olamamalıydı uzun süre çıkış vermeliydi. otomotivci olduğum için ilk akla gelen klima tüpü oldu internettende araştıp çalıştığım tornacıyla konuşup tamam usta tüpü getir birlikte yaparız dedikten sonra uygulamaya koyduk ilk istediğim rahat doldurulması ve boşaltılmasıydı iki adet biri boşaltma diğeri doldurma olmak üzere tapa yaptık güvenlik açısından gaz alti kaynağı çok uygundu nitekimde gaz altı kullandık kaynaklarında basıncı görmeliydim bunun içinde atölyemde bozuk olan bir hava şartlandırıcısının manometresi geldi aklıma onun için de ayrı bir diş açıp üzerine kaynakladık tam bitti derken görüntü kaynagında etkissiyle bozulduğu için boyatmaya karar verdim [:D] şirket olarak çalıştığımız boyacıaya uğradım metalik boyamasının istedim jantlarda önceden kullanmıştım harika oluyordu birgün daha bekleyecektik başka çare kalmadı [:(]ertesi gün adım eve geldim eşim şok akvaryuma zor tahamül ediyor birde tüp çıktı [:3] 50 cm nano tank bile büyük geliyo ona [:D] ufak bir surat asıklığından sonra anladı geri dönüşü yok tamam dedi ayak altında durmasın ama ilk denemeyi iki litre su 3 bardak şeker 3 çay kaşığı maya ile yaptık 2 hafta gitti hayal kırıklığı ikinci dolumu 4 litre su 5 bardak şeker 6 çay kaşığı maya 3 damala sıvı gübre ile yaptım hotumda kaçak varmış onun kestim ve izmaritten yaptığım dıy difüzörden randıman alamadığım için up aqua marka bir difüzör siparişi verdim oda geldikten sonra ince ayar vanası gerektiğinin farkına vardım onuda temin edip hortumları köpüklü sünger ile kontrol edip ayarını yaptıktan sonra günden güne basıncı takip etmesi kaldı en fazla 7.5 bara ulaştı ve tam bir tarih atmadım ama 2 ay gibi bir süreden fala çıkış verdi
Dolumu bu gece yeniden yaptım arkadaşlar birlikte takip edelim sizede faydam olursa ne mutlu[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0150.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0149.JPG[/IMG][EDIT]semih35,2016-02-02 01:33:42[/EDIT]
Bu Akvaryumda Ne Besleyebılırım?
Bence tam bir karides akvaryumu içindeki yapay bitkileri çıkarıp köke yada tele sarılı Java Moss koyarsanız daha iyi olur iki litreye 1 karides sayısı yeterli olacaktır akvaryumunuzun litresine göre alacağınız karidesleri böyle hesaplayabilirsiniz.pipo filtrede bu işin olmazsa olmazı
Bence tam bir karides akvaryumu içindeki yapay bitkileri çıkarıp köke yada tele sarılı Java Moss koyarsanız daha iyi olur iki litreye 1 karides sayısı yeterli olacaktır akvaryumunuzun litresine göre alacağınız karidesleri böyle hesaplayabilirsiniz.pipo filtrede bu işin olmazsa olmazı
Karides Yumurtalarimi Nasil Kurtaririm
Tesekkur ederim ulvi bey bu gun yapicam. gökhan bey[:(] malesef anne karides öldü o yüzden kuluckalik yapmaya calisiyorum
Tesekkur ederim ulvi bey bu gun yapicam. gökhan bey[:(] malesef anne karides öldü o yüzden kuluckalik yapmaya calisiyorum
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
