ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Eylül 2016 00:49
Son Ziyaret:
07 Ocak 2019 01:03
Toplam Mesaj:
32 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Demir DEMİRKOL
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Demir DEMİRKOL
SON 10 MESAJI
Lepisteslerim Aşağı İnmiyor
[QUOTE=FurkanGenar]Balıklarınızı yeni mi akvaryuma koydunuz[/QUOTE]
Yeni sayılır 1 ay oluyor ama son haftaya kadar sorun yoktu hava yetmiyor diye ilave hava taşı koydum
Dün 2 tane bugün ise 1 tane daha kaybettim. Akşam 3 te 1 su değişimi yapacağım yine. Suyu değiştirdiğimde biraz aşağılara iniyorlar.
[QUOTE=FurkanGenar]Balıklarınızı yeni mi akvaryuma koydunuz[/QUOTE]
Yeni sayılır 1 ay oluyor ama son haftaya kadar sorun yoktu hava yetmiyor diye ilave hava taşı koydum
Dün 2 tane bugün ise 1 tane daha kaybettim. Akşam 3 te 1 su değişimi yapacağım yine. Suyu değiştirdiğimde biraz aşağılara iniyorlar.
Lepisteslerim Aşağı İnmiyor
Herkese iyi forumlar;
Akvaryumum küçük geldiği için melek balıklarımı lepistes ile değiştirdim.
Son günlerde balıklarım hep yukarıda yüzüyor.
İki kez dış filtreyi temizledim 3 kez üçte bir olacak şekilde su yenilemesi yaptım. Ama 1 hafta içinde 6 tane yetişkin balığımı kaybettim. Başka ne yapabilirim sizce[:((][:((][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189015/261220161922471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189015/261220161922471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189015/261220161922471.jpg[/IMG]
Herkese iyi forumlar;
Akvaryumum küçük geldiği için melek balıklarımı lepistes ile değiştirdim.
Son günlerde balıklarım hep yukarıda yüzüyor.
İki kez dış filtreyi temizledim 3 kez üçte bir olacak şekilde su yenilemesi yaptım. Ama 1 hafta içinde 6 tane yetişkin balığımı kaybettim. Başka ne yapabilirim sizce[:((][:((][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189015/261220161922471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189015/261220161922471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189015/261220161922471.jpg[/IMG]
Akvaryumumda Katil Mi Var? (melek Balığı)
[QUOTE=Meteor71]
su yüzeyinde dalgalanma oluşması oksijen için yeterlidir kabarcık çıkmasına gerek yok, balıklar doğada oksijen ihtiyaçlarını
dalgalanma sonucu karşılar, göllerde hava taşı yok [:)] rahat olun.
sevgiler[/QUOTE]
Çok teşekkürler... [:iyi:]
[QUOTE=Meteor71]
su yüzeyinde dalgalanma oluşması oksijen için yeterlidir kabarcık çıkmasına gerek yok, balıklar doğada oksijen ihtiyaçlarını
dalgalanma sonucu karşılar, göllerde hava taşı yok [:)] rahat olun.
sevgiler[/QUOTE]
Çok teşekkürler... [:iyi:]
Akvaryumumda Katil Mi Var? (melek Balığı)
[QUOTE=Meteor71]
gündüz yukarıya doğru çevirin hem su sesi yapar kulağa hoş gelir gece indirip su sesini kesersiniz [:)][/QUOTE]
peki su sesi kesildiğinde sadece akıntı oluşuyor kabarcık çıkmıyor. yine de oksijen oluşur mu akvaryumda?
[QUOTE=Meteor71]
gündüz yukarıya doğru çevirin hem su sesi yapar kulağa hoş gelir gece indirip su sesini kesersiniz [:)][/QUOTE]
peki su sesi kesildiğinde sadece akıntı oluşuyor kabarcık çıkmıyor. yine de oksijen oluşur mu akvaryumda?
Akvaryumumda Katil Mi Var? (melek Balığı)
[QUOTE=gkhnyds]Merhaba,
Yavru kayıpları biraz daha normal karşılanabilir. Hele ki hacim yetersizliği mevcutsa strese bağlı olarak daha hassas olacakları kesindir.
Karnındaki delik ise ölü balığı yemek için çöpçüler tarafından yapılmış olabilir.[/QUOTE]
Ben de öyle tahmin ettim. Çöpçüler biraz büyük.
[QUOTE=Meteor71]
Filtre size yeterli içiniz rahat olsun, diğer aparatınıda kullanabilirsiniz rahatlıkla. Ben yavru akvaryumunda kullanıyorum aynı filtreyi
Sevgiler[/QUOTE]
Buna sevindim. Diğer aparatı hiç takmadım ama ucu suyun içinde mi olacak yada hafif yukarıda olup suyu havalandırması mı lazım
[QUOTE=gkhnyds]Merhaba,
Yavru kayıpları biraz daha normal karşılanabilir. Hele ki hacim yetersizliği mevcutsa strese bağlı olarak daha hassas olacakları kesindir.
Karnındaki delik ise ölü balığı yemek için çöpçüler tarafından yapılmış olabilir.[/QUOTE]
Ben de öyle tahmin ettim. Çöpçüler biraz büyük.
[QUOTE=Meteor71]
Filtre size yeterli içiniz rahat olsun, diğer aparatınıda kullanabilirsiniz rahatlıkla. Ben yavru akvaryumunda kullanıyorum aynı filtreyi
Sevgiler[/QUOTE]
Buna sevindim. Diğer aparatı hiç takmadım ama ucu suyun içinde mi olacak yada hafif yukarıda olup suyu havalandırması mı lazım
Akvaryumumda Katil Mi Var? (melek Balığı)
[QUOTE=Meteor71]İç filtre ve hava motoruna ihtiyacınız yok, ölüm nedenleri hava değildir.
Sevgiler[/QUOTE]
İnşallah dediğiniz gibidir çünkü dış filtre gerçekten çok sessiz. Ölen balıklar akvaryumun en küçükleriydi.[EDIT]Welly,2016-09-25 16:14:01[/EDIT]
[QUOTE=Meteor71]İç filtre ve hava motoruna ihtiyacınız yok, ölüm nedenleri hava değildir.
Sevgiler[/QUOTE]
İnşallah dediğiniz gibidir çünkü dış filtre gerçekten çok sessiz. Ölen balıklar akvaryumun en küçükleriydi.[EDIT]Welly,2016-09-25 16:14:01[/EDIT]
Akvaryumumda Katil Mi Var? (melek Balığı)
[QUOTE=akvaryumcu234]
22 tane 1 tl derken?
[/QUOTE]
Balıkların büyüklükleri yaklaşık madeni 1tl kadar.
[QUOTE=sbilgic82]Yaranın ne olduğunu anlayamadım, ama 22 melek için 60 litre çok yetersiz. Balıklar büyüdükçe aralarında kavgalarda başlayacaktır. Bende şu an yaklaşık 100 litrede 14 melek var yaklaşık 4 aylık balıklar onda bile kavgalar başlamış durumda yetersiz geleceğini bildiğimden geçici olarak koymuştum ve hatta az sonra yeni akvaryumları almaya çıkacağım.
Şelale filtre hiç kullanmadım ama diğer balıkların davaranışlarını bir takip edin sürekli su yüzeyine çıkırlarsa hava kesinlikle yetersiz geliyordur.[/QUOTE]
Bendekiler de yanlış bilmiyorsam 2 aylık henüz kavga yok ama dediğiniz gibi başlayacaktır ben de bunu bildiğim için bir iki ay sonra en az yarısını ya da fazlasını arkadaşlara dağıtırım diye düşünüyorum. Yüzeye nadir de olsa çöpçüler çıkıp iniyor hava az geldiği için midir?
[QUOTE=mrtmct]Melek balığının gelişimi açısından basınç çok önemlidir en azından 40 cm yüksekliği olan bir akvaryum edinmelisiniz[:)]
60 litrede 22 melek oldukça aşırı fazla bir süre idare ederim diyorsanız en azından sayıyı 6-8 civarına düşürün [:)][/QUOTE]
Akvaryumun yüksekliği 42cm balıklar küçük olduğu için biraz göze görünsün istedim ama olmazsa azaltacağım.
Fikir açısından şelalenin kabarcıklarının resmini ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189015/250920161533321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189015/250920161529581.jpg[/IMG][EDIT]Welly,2016-09-25 15:33:35[/EDIT]
[QUOTE=akvaryumcu234]
22 tane 1 tl derken?
[/QUOTE]
Balıkların büyüklükleri yaklaşık madeni 1tl kadar.
[QUOTE=sbilgic82]Yaranın ne olduğunu anlayamadım, ama 22 melek için 60 litre çok yetersiz. Balıklar büyüdükçe aralarında kavgalarda başlayacaktır. Bende şu an yaklaşık 100 litrede 14 melek var yaklaşık 4 aylık balıklar onda bile kavgalar başlamış durumda yetersiz geleceğini bildiğimden geçici olarak koymuştum ve hatta az sonra yeni akvaryumları almaya çıkacağım.
Şelale filtre hiç kullanmadım ama diğer balıkların davaranışlarını bir takip edin sürekli su yüzeyine çıkırlarsa hava kesinlikle yetersiz geliyordur.[/QUOTE]
Bendekiler de yanlış bilmiyorsam 2 aylık henüz kavga yok ama dediğiniz gibi başlayacaktır ben de bunu bildiğim için bir iki ay sonra en az yarısını ya da fazlasını arkadaşlara dağıtırım diye düşünüyorum. Yüzeye nadir de olsa çöpçüler çıkıp iniyor hava az geldiği için midir?
[QUOTE=mrtmct]Melek balığının gelişimi açısından basınç çok önemlidir en azından 40 cm yüksekliği olan bir akvaryum edinmelisiniz[:)]
60 litrede 22 melek oldukça aşırı fazla bir süre idare ederim diyorsanız en azından sayıyı 6-8 civarına düşürün [:)][/QUOTE]
Akvaryumun yüksekliği 42cm balıklar küçük olduğu için biraz göze görünsün istedim ama olmazsa azaltacağım.
Fikir açısından şelalenin kabarcıklarının resmini ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189015/250920161533321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189015/250920161529581.jpg[/IMG][EDIT]Welly,2016-09-25 15:33:35[/EDIT]
Akvaryumumda Katil Mi Var? (melek Balığı)
[QUOTE=mrtmct]Kaç adet melek getirdiniz? Akvaryum'u yeni mi kurdunuz yoksa bakteri kültürü oturmuş bir akvaryummuydu? Diğer canlı sayısı ve çeşitleri nelerdir?[/QUOTE]
22 tane 1 tl büyüklüğünde melek balığı 3 tane cüce vatoz 3 tane 3cm büyüklüğünde çöpçü var. Balıkları getireli 1 hafta oluyor. Akvaryumu eylülün başında kurdum ve bitkileri yerleştirdim. Balıkları 1 hafta önce bıraktım.
[QUOTE=mrtmct]Kaç adet melek getirdiniz? Akvaryum'u yeni mi kurdunuz yoksa bakteri kültürü oturmuş bir akvaryummuydu? Diğer canlı sayısı ve çeşitleri nelerdir?[/QUOTE]
22 tane 1 tl büyüklüğünde melek balığı 3 tane cüce vatoz 3 tane 3cm büyüklüğünde çöpçü var. Balıkları getireli 1 hafta oluyor. Akvaryumu eylülün başında kurdum ve bitkileri yerleştirdim. Balıkları 1 hafta önce bıraktım.
Vatozum Erkek Mi?
[QUOTE=RuLing]
Iki dişi derken hangi balıklar dişi zaten 4cm olan yavru 6cm dişi dediğiniz resimdeki siyah cüce vatozmu? Dişi olsalar dahi o boyda yavru vermezler.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189015/250920160950321.jpg[/IMG]
Bu iki vatoz var dişi olduğunu düşünüyorum
[QUOTE=RuLing]
Iki dişi derken hangi balıklar dişi zaten 4cm olan yavru 6cm dişi dediğiniz resimdeki siyah cüce vatozmu? Dişi olsalar dahi o boyda yavru vermezler.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189015/250920160950321.jpg[/IMG]
Bu iki vatoz var dişi olduğunu düşünüyorum
Akvaryumumda Katil Mi Var? (melek Balığı)
60 litrelik akvaryumuma arkadaşımdan yavru melek balıkları getirdim. Dün sunsun 603b dış filtre bağladım ve şelale uç ile havalandırma yaptım. Arkadaşım şelale uç un ürettiğihavanın yeterli olacağını söylediği için hava motoru ve iç filtreyi iptal ettim. Bu akşam eve geldiğimde 2 tane küçük yavrunun öldüğünü gördüm. Bir tanesinin karnında yara vardı akvaryumdaki diğer balıklar yapmış olabilir mi? Ya da öldükten sonra mı yediler? Ölüm sebebi havasızlık olabilir mi şimdi iç filtreyi bağladım hava için ama akıntıyı pek sevmiyorlar sizce ne yapabilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189015/250920160209401.jpg[/IMG]
60 litrelik akvaryumuma arkadaşımdan yavru melek balıkları getirdim. Dün sunsun 603b dış filtre bağladım ve şelale uç ile havalandırma yaptım. Arkadaşım şelale uç un ürettiğihavanın yeterli olacağını söylediği için hava motoru ve iç filtreyi iptal ettim. Bu akşam eve geldiğimde 2 tane küçük yavrunun öldüğünü gördüm. Bir tanesinin karnında yara vardı akvaryumdaki diğer balıklar yapmış olabilir mi? Ya da öldükten sonra mı yediler? Ölüm sebebi havasızlık olabilir mi şimdi iç filtreyi bağladım hava için ama akıntıyı pek sevmiyorlar sizce ne yapabilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189015/250920160209401.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Su Yosunu pianoƒish, 21:56
Yosun - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
KULLANICILAR
- 79 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
aktugsedat,
tukabu,
Rıdvan459,
darknessmania,
sina cen,
EKAR,
Stoke,
Gökdeniz Kale,
Hoppala,
florasan,
Cyber_Scout,
OKIRATLI,
0rnn,
Abudullah,
TheDS,
Kuduoglu,
Urar,
kdrackgz,
DigitalPen,
Ancalagon,
SJess,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
BilalM.,
forthehordex,
exCaLiSTa,
tfrt1,
ali özer,
by__cg,
syerli,
Standart Moss,
Kaangzkr,
LeafyAqua,
ternapi,
Goldfish2000,
tetikk,
Hknçkl,
scorpion26,
MCY4,
Kemalk41,
ArifhbsAquatics,
Enez,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
