ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Gokhanevci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
16
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Mayıs 2017 18:11
Son Ziyaret:
20 Ağustos 2021 16:20
Toplam Mesaj:
45 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gökhan EVCİ
Doğum Tarihi:
10 Kasım 1992
Yaş:
33
İl:
Ankara
Meslek:
Kimyager
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gökhan EVCİ
SON 10 MESAJI
Tohumdan Bitkili Akvaryum
[QUOTE=CGDSNLR]Sevgili Kazım KARAKAŞ ve Gökhan EVCİ kardeşim selam,
Öncelikle yazımı gözlerin korksun diye yazmadım , sadece daha önce deneyimlenen ve sonu hüsranla biten ve sizinde bu hobiden , bu saçma sapan sebep yüzünden soğumayasınız ve bunun yerine o maddi kaynakla ileride daha lazım ihtiyaçlar için harcarsınız diye yazdım , tabiii bunca PETSHOP ve AKVARYUMCU tabi ki geri zekalı değil tohumu ucuzdan satıp daha kolay ve zahmetsiz para kazanmak varken ,özellikle yetiştirilmiş ve çürüme para kaybetme riski olan köklü bitkileri satsınlar ..... elbette o zaman akıl edemedim işte neyse zevk, zaman ve maddi durum meselesi gerisi size kalmış....
Birde ben siyah quartz ( HAGEN deniyor ya burada da müthiş oyunlar var bu arada neyse ) midye kırığı ve Aquaclay diye bilinen bitki toprağı birlikte kullanmıştım , yani karıştırmadım ama farklı farklı alanlar dekore ettiğim için kayaların altına kartonla ayırarak midye kırığı , dekorlar ve driftwoodların altına siyah quartz ve bitkilerin altına Aquaclay yani biraz fazla japon akvarist TAKASHI AMANO takip ettiğim için fantezi yani anlayacağınız.
Tabi bu çamurlaşma ve bozulma olunca sinirim bozuldu ve bütün akvaryum sil baştan tabiii benim muhteşem topraklarda haliyle birbirine karıştı doğal olarak yoksa tabi ki toprak yıkanıp temizlendikten sonta tek çeşit olsaydı pek ala kullanılabilirdi elbette o yüzden dedim yani....[:(][/QUOTE] ben bu durumu bilerek girdim bu işe, bitki sonuç itibarı ile bataklık bitkisi, ne istiyor yüksek ışıkmı, köktenmi besleniyor, yapraktanmı besleniyor, co2 ye ne kadar ihtiyaç duyuyor. Bunları deneyimleyip bitkinin ihtiyacını karsıladıktan sonra ortada bi problem kalmayacağını düşünüyorum. Aklımda deneyeceğim bi kaç metot var zamanla paylaşırım
[QUOTE=CGDSNLR]Sevgili Kazım KARAKAŞ ve Gökhan EVCİ kardeşim selam,
Öncelikle yazımı gözlerin korksun diye yazmadım , sadece daha önce deneyimlenen ve sonu hüsranla biten ve sizinde bu hobiden , bu saçma sapan sebep yüzünden soğumayasınız ve bunun yerine o maddi kaynakla ileride daha lazım ihtiyaçlar için harcarsınız diye yazdım , tabiii bunca PETSHOP ve AKVARYUMCU tabi ki geri zekalı değil tohumu ucuzdan satıp daha kolay ve zahmetsiz para kazanmak varken ,özellikle yetiştirilmiş ve çürüme para kaybetme riski olan köklü bitkileri satsınlar ..... elbette o zaman akıl edemedim işte neyse zevk, zaman ve maddi durum meselesi gerisi size kalmış....
Birde ben siyah quartz ( HAGEN deniyor ya burada da müthiş oyunlar var bu arada neyse ) midye kırığı ve Aquaclay diye bilinen bitki toprağı birlikte kullanmıştım , yani karıştırmadım ama farklı farklı alanlar dekore ettiğim için kayaların altına kartonla ayırarak midye kırığı , dekorlar ve driftwoodların altına siyah quartz ve bitkilerin altına Aquaclay yani biraz fazla japon akvarist TAKASHI AMANO takip ettiğim için fantezi yani anlayacağınız.
Tabi bu çamurlaşma ve bozulma olunca sinirim bozuldu ve bütün akvaryum sil baştan tabiii benim muhteşem topraklarda haliyle birbirine karıştı doğal olarak yoksa tabi ki toprak yıkanıp temizlendikten sonta tek çeşit olsaydı pek ala kullanılabilirdi elbette o yüzden dedim yani....[:(][/QUOTE] ben bu durumu bilerek girdim bu işe, bitki sonuç itibarı ile bataklık bitkisi, ne istiyor yüksek ışıkmı, köktenmi besleniyor, yapraktanmı besleniyor, co2 ye ne kadar ihtiyaç duyuyor. Bunları deneyimleyip bitkinin ihtiyacını karsıladıktan sonra ortada bi problem kalmayacağını düşünüyorum. Aklımda deneyeceğim bi kaç metot var zamanla paylaşırım
Tohumdan Bitkili Akvaryum
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]3-4 ay gözleriniz şenlenir, bozup tekrar ekersiniz, böyle devam eder gider. Zevk meselesi. [/QUOTE]
Bi sakıncası yok bence 3-4 ayda bi 10 gün çimlenme beklemek görseli için değebilir
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]3-4 ay gözleriniz şenlenir, bozup tekrar ekersiniz, böyle devam eder gider. Zevk meselesi. [/QUOTE]
Bi sakıncası yok bence 3-4 ayda bi 10 gün çimlenme beklemek görseli için değebilir
Tohumdan Bitkili Akvaryum
[QUOTE=CGDSNLR]Gökhan kardeşim öncelikle selam ve hayırlı olsun,
Evet bu konuyu görünce bir kez daha dayanamayıp yazmak istedim , umarım yanılırım ve bu yazdıklarım için yanılmışım derim fakat inan bende senin gibi tohumladığım gecenin sabahlarını getiremedim ve heyecan heyecan üstüne bekledim , derken müthiş filizlenme ve yeşerme başladı önce yavaş yavaş sonra full yeşil , allahım görenler bayılıyor , lütfen nasıl yaptın ? nasıl başardın diye soruyordu , her şey mükemmel sonra su dolumu yaptım , allahım tank muhteşem....
Tabi ki bu, 1 hafta sürdü ve balıklarda resmen , hergün çamur deryasında yüzmeye teker teker ölmeye başladı , bu arada bütün akvaryumcuları tenzi ederek söylüyorum çünkü ben aldım tohumları ve ÇİN'den hani çok akıllıyım çok zekiyim yaaaa ....
İşte bu site ve forumla tanışmam da bu şekilde oldu , neyse bu işin karlı kısmı , öğrenip araştırdım ki benim gibi çeken hatta bu hobiden soğuyan ,bıkan, bırakan insan sayısı sırf bu yüzden çok çok çok fazla , neyse soğumak bir yana kıyamadığın dekorların , balıkların başkaca bitkilerin zar zor parayla biriktirip aldığın kum ve bitki kumları uzatmayalım her şey sil baştan yani şimdi bu işi atlatalı yaklaşık 9 ay oldu ve sıfırdan yeniden CO2 sistemli , led'li , yeni bitki topraklı ve dekorlu huzurlu kendimce beğendiğim bir tanka sahibim ve okuyup devamlı araştırıyorum , yerli yabancı bilgi topluyorum çünki bu konu bana süper ders oldu ve bir daha aynı hataya düşmemek için denemiş insanların deneyimlerini okuyup öğreniyorum.
Teknik olarak Rıza Sırman kardeşimin bahsettiklerine yüzde yüz katılmakla birlikte başka hesaplarda var bu tohum işinde neyse yeterince vaktini aldım , umarım çok yanılırım ,umarım sen bir istisna olursun , umarım ben milletin vaktini beni okuyarak boşa harcamışımdır , senden ricam lütfen başarırsan buradan paylaş ama ben 1 hafta sonra hüsrana kapıldım , 1 ay sonra hüsrana kapılanlar da var [:'(]
Saygı ve Sevgilerimle umarım tekrar ben yanılırım inan bunu çok isterim.Lütfen bana kızma ,amacım asla moralini bozmak veya senin hevesini kırmak değil sadece bunu deneyimlemek isteyenlerin bunları da göze alması gerektiğidir.[/QUOTE]
Öncelikle teşekür ederim. Muhtemelen sonu pek mutlu bitmeyecektir bende farkındayım, 1 ayda olsa tabanda o görsel şöleni yaşamak gözümü dolduracaktır diye düşünüyorum. Çıkan bitkileri mümkün olduğunca uzun yaşatmayı deneyeceğim buda bi deneyim olur.
Yorumunuz için teşekürler.
[QUOTE=CGDSNLR]Gökhan kardeşim öncelikle selam ve hayırlı olsun,
Evet bu konuyu görünce bir kez daha dayanamayıp yazmak istedim , umarım yanılırım ve bu yazdıklarım için yanılmışım derim fakat inan bende senin gibi tohumladığım gecenin sabahlarını getiremedim ve heyecan heyecan üstüne bekledim , derken müthiş filizlenme ve yeşerme başladı önce yavaş yavaş sonra full yeşil , allahım görenler bayılıyor , lütfen nasıl yaptın ? nasıl başardın diye soruyordu , her şey mükemmel sonra su dolumu yaptım , allahım tank muhteşem....
Tabi ki bu, 1 hafta sürdü ve balıklarda resmen , hergün çamur deryasında yüzmeye teker teker ölmeye başladı , bu arada bütün akvaryumcuları tenzi ederek söylüyorum çünkü ben aldım tohumları ve ÇİN'den hani çok akıllıyım çok zekiyim yaaaa ....
İşte bu site ve forumla tanışmam da bu şekilde oldu , neyse bu işin karlı kısmı , öğrenip araştırdım ki benim gibi çeken hatta bu hobiden soğuyan ,bıkan, bırakan insan sayısı sırf bu yüzden çok çok çok fazla , neyse soğumak bir yana kıyamadığın dekorların , balıkların başkaca bitkilerin zar zor parayla biriktirip aldığın kum ve bitki kumları uzatmayalım her şey sil baştan yani şimdi bu işi atlatalı yaklaşık 9 ay oldu ve sıfırdan yeniden CO2 sistemli , led'li , yeni bitki topraklı ve dekorlu huzurlu kendimce beğendiğim bir tanka sahibim ve okuyup devamlı araştırıyorum , yerli yabancı bilgi topluyorum çünki bu konu bana süper ders oldu ve bir daha aynı hataya düşmemek için denemiş insanların deneyimlerini okuyup öğreniyorum.
Teknik olarak Rıza Sırman kardeşimin bahsettiklerine yüzde yüz katılmakla birlikte başka hesaplarda var bu tohum işinde neyse yeterince vaktini aldım , umarım çok yanılırım ,umarım sen bir istisna olursun , umarım ben milletin vaktini beni okuyarak boşa harcamışımdır , senden ricam lütfen başarırsan buradan paylaş ama ben 1 hafta sonra hüsrana kapıldım , 1 ay sonra hüsrana kapılanlar da var [:'(]
Saygı ve Sevgilerimle umarım tekrar ben yanılırım inan bunu çok isterim.Lütfen bana kızma ,amacım asla moralini bozmak veya senin hevesini kırmak değil sadece bunu deneyimlemek isteyenlerin bunları da göze alması gerektiğidir.[/QUOTE]
Öncelikle teşekür ederim. Muhtemelen sonu pek mutlu bitmeyecektir bende farkındayım, 1 ayda olsa tabanda o görsel şöleni yaşamak gözümü dolduracaktır diye düşünüyorum. Çıkan bitkileri mümkün olduğunca uzun yaşatmayı deneyeceğim buda bi deneyim olur.
Yorumunuz için teşekürler.
Tohumdan Bitkili Akvaryum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197430/311020191921511.jpg[/IMG]
5. Gün; köklenme başladı ve bi kaç küçük yaprak belirdi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197430/311020191921511.jpg[/IMG]
5. Gün; köklenme başladı ve bi kaç küçük yaprak belirdi.
Tohumdan Bitkili Akvaryum
Teşekür ederim. Uzun vadede sorun çıkartmayan bi kurulum gördüm. Ama tabi bitki formu bambaşka alakasız olmuştu. Ve sanırım fotosentez yapmıyor veya yapamıyor bu bitkiler muhtemelen problem ve uzun ömürlü olmamasının sebebi bu.Yinede görüntüsü güzeldi. Kısa vadede olsa beklemek bakmak oldumu olacakmı telaşesi güzel his, zamanla göreceğiz bakalım.
Teşekür ederim. Uzun vadede sorun çıkartmayan bi kurulum gördüm. Ama tabi bitki formu bambaşka alakasız olmuştu. Ve sanırım fotosentez yapmıyor veya yapamıyor bu bitkiler muhtemelen problem ve uzun ömürlü olmamasının sebebi bu.Yinede görüntüsü güzeldi. Kısa vadede olsa beklemek bakmak oldumu olacakmı telaşesi güzel his, zamanla göreceğiz bakalım.
Bitkiler Neden Fotosentez Yapmıyor?
Ph ölçme sansınız varmı
Ph ölçme sansınız varmı
Akvaryumumdaki Bu Yeni Canlılar Nedir?
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Ramshorn yani adi salyangoz. Popülasyonu tutabilirseniz zarardan çok faydaları vardır. Denge için Helena düşünebilirsiniz. [;)][/QUOTE]
Süleyman bey haklı
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Ramshorn yani adi salyangoz. Popülasyonu tutabilirseniz zarardan çok faydaları vardır. Denge için Helena düşünebilirsiniz. [;)][/QUOTE]
Süleyman bey haklı
Akvaryumumdaki Bu Yeni Canlılar Nedir?
Şekli spiralmi elma salyangozu gibimi
Şekli spiralmi elma salyangozu gibimi
Akvaryumumdaki Bu Yeni Canlılar Nedir?
Pek fazla büyümezler bunlar, görüntüsü itibarı ile akvaryumda istenmez genel olarak, kimiside sever (ben). Çok hızlı ürerler.
Dışarı çıkarlar mi?[/QUOTE] akvaryumun üstü açıksa çıkabiliyor
Pek fazla büyümezler bunlar, görüntüsü itibarı ile akvaryumda istenmez genel olarak, kimiside sever (ben). Çok hızlı ürerler.
Dışarı çıkarlar mi?[/QUOTE] akvaryumun üstü açıksa çıkabiliyor
Akvaryumumdaki Bu Yeni Canlılar Nedir?
Esas sorun popülasyonu kontrol altına almazsanız üreyip duracaklardır.
Esas sorun popülasyonu kontrol altına almazsanız üreyip duracaklardır.
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 127 Online Kullanıcı, 70 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
aredhelrim,
waterproof,
Sunborn,
Jotunheim,
flanormimar,
Redko,
Omer901,
EfeC,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
jamaisvus,
yeekim,
portre,
ahmetfiratozkaya,
EKAR,
zen666,
ssener,
mehmet yılmaz,
serdar131977,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
ciways,
tarikyksl,
metalhead,
Faruk57,
murat efe,
TOLGA1453,
melankolia5,
bysmokin,
emregungor,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
nazemert1,
DTxLorD,
Kemal eyilik,
Stoke,
ozherele_oyPa,
gurkanmutllu,
ozherele_ldoi,
Maverickse,
Jeveux,
Um1tcan,
osmandbnl,
BurakBozkurt10,
DigitalPen,
riderfish,
kocoglu,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
ahmet22,
peace41,
oguzsel,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
Brdk64,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
