ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sinemcelikkaya
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Nisan 2023 15:10
Son Ziyaret:
10 Eylül 2023 03:24
Toplam Mesaj:
11 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
SİNEM ÇELİKKAYA
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SİNEM ÇELİKKAYA
SON 8 MESAJI
Beta Balığı Akvaryumu
[QUOTE=Lennie]Bettalar etçil hayvanlar. İki farklı markaya ait betta yemi + donmuş/kurutulmuş/ canlı yemlerle desteklenen bir diyet iyi olabilir. Ben bettalarımda bitkisel yem kullanmıyorum. Şişkinlik vs durumunda dahi bettalarda genelde sebze değil su piresi ile bi süre beslemek öneriliyor.
Bloodwormu nadiren ve az miktarda ödül gibi verin derim ben. Çok besleyici bir yapısı yok, haftada bir gibi verebilirsiniz. Kurutulmuş yemlerin suyla birleşince şiştiğini unutmayın. Beslerken çok fazla beslemeyin aman.
Bu sorunuza istinaden bakteri döngüsü tankta oturmuş durumda mı onu pek anlayamadım çünkü filtre değişiminden bahsetmişsiniz. Bu konuda izlediğiniz yolu paylaşabilir misiniz? Her şeyden önemlisi ilk bu :)
[/QUOTE][QUOTE=Lennie]Bettalar etçil hayvanlar. İki farklı markaya ait betta yemi + donmuş/kurutulmuş/ canlı yemlerle desteklenen bir diyet iyi olabilir. Ben bettalarımda bitkisel yem kullanmıyorum. Şişkinlik vs durumunda dahi bettalarda genelde sebze değil su piresi ile bi süre beslemek öneriliyor.
Bloodwormu nadiren ve az miktarda ödül gibi verin derim ben. Çok besleyici bir yapısı yok, haftada bir gibi verebilirsiniz. Kurutulmuş yemlerin suyla birleşince şiştiğini unutmayın. Beslerken çok fazla beslemeyin aman.
Bu sorunuza istinaden bakteri döngüsü tankta oturmuş durumda mı onu pek anlayamadım çünkü filtre değişiminden bahsetmişsiniz. Bu konuda izlediğiniz yolu paylaşabilir misiniz? Her şeyden önemlisi ilk bu :)
[/QUOTE]
teşekkür ederim.bakteri döngüsü oturdu hala filtre var arada açıp kapıyorum çok sevmedikleri için. pipo filtre aldim ama onun içinde hava motoru lazımmış onu daha almadim yakın zamanda alıp filtreyo akvaryumdan çıkarıp pipo filtreyo koymayı düşünüyorum
[QUOTE=Lennie]Bettalar etçil hayvanlar. İki farklı markaya ait betta yemi + donmuş/kurutulmuş/ canlı yemlerle desteklenen bir diyet iyi olabilir. Ben bettalarımda bitkisel yem kullanmıyorum. Şişkinlik vs durumunda dahi bettalarda genelde sebze değil su piresi ile bi süre beslemek öneriliyor.
Bloodwormu nadiren ve az miktarda ödül gibi verin derim ben. Çok besleyici bir yapısı yok, haftada bir gibi verebilirsiniz. Kurutulmuş yemlerin suyla birleşince şiştiğini unutmayın. Beslerken çok fazla beslemeyin aman.
Bu sorunuza istinaden bakteri döngüsü tankta oturmuş durumda mı onu pek anlayamadım çünkü filtre değişiminden bahsetmişsiniz. Bu konuda izlediğiniz yolu paylaşabilir misiniz? Her şeyden önemlisi ilk bu :)
[/QUOTE][QUOTE=Lennie]Bettalar etçil hayvanlar. İki farklı markaya ait betta yemi + donmuş/kurutulmuş/ canlı yemlerle desteklenen bir diyet iyi olabilir. Ben bettalarımda bitkisel yem kullanmıyorum. Şişkinlik vs durumunda dahi bettalarda genelde sebze değil su piresi ile bi süre beslemek öneriliyor.
Bloodwormu nadiren ve az miktarda ödül gibi verin derim ben. Çok besleyici bir yapısı yok, haftada bir gibi verebilirsiniz. Kurutulmuş yemlerin suyla birleşince şiştiğini unutmayın. Beslerken çok fazla beslemeyin aman.
Bu sorunuza istinaden bakteri döngüsü tankta oturmuş durumda mı onu pek anlayamadım çünkü filtre değişiminden bahsetmişsiniz. Bu konuda izlediğiniz yolu paylaşabilir misiniz? Her şeyden önemlisi ilk bu :)
[/QUOTE]
teşekkür ederim.bakteri döngüsü oturdu hala filtre var arada açıp kapıyorum çok sevmedikleri için. pipo filtre aldim ama onun içinde hava motoru lazımmış onu daha almadim yakın zamanda alıp filtreyo akvaryumdan çıkarıp pipo filtreyo koymayı düşünüyorum
Beta Balığı Akvaryumu
Merhaba arkadaşlar akvaryumum 20 litre bir beta balığı aldım akvaryum da filtre var (sanırım pipo filtre ile değiştirmem lazımmış betaya çok geliyormuş) , sera markasının bettegram yemini, kan kurdunu ve sebze içerikli yemini kullanicam dönüşümlü olarak haftada bir günde aç bırakıcam. sizce başka neler yapmalıyım?mesela dip çekimi kaç günde bir olmalı? pipo filtre temizliği kaç günde bir olmalı? akvaryumda sadece bir tane beta var. renk canlılığı içinde bir sıvı aldım bu arada.[EDIT]sinemcelikkaya,2023-08-29 03:06:56[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar akvaryumum 20 litre bir beta balığı aldım akvaryum da filtre var (sanırım pipo filtre ile değiştirmem lazımmış betaya çok geliyormuş) , sera markasının bettegram yemini, kan kurdunu ve sebze içerikli yemini kullanicam dönüşümlü olarak haftada bir günde aç bırakıcam. sizce başka neler yapmalıyım?mesela dip çekimi kaç günde bir olmalı? pipo filtre temizliği kaç günde bir olmalı? akvaryumda sadece bir tane beta var. renk canlılığı içinde bir sıvı aldım bu arada.[EDIT]sinemcelikkaya,2023-08-29 03:06:56[/EDIT]
Beta İçin Yem Önerileriniz Nelerdir
Betalar için önerebileceginiz bir kaliteli yem var mı ? arada bir marul ıspanak vermek gerekir mi ?haftada kaç kere aç bırakılır?
Betalar için önerebileceginiz bir kaliteli yem var mı ? arada bir marul ıspanak vermek gerekir mi ?haftada kaç kere aç bırakılır?
Erkek Beta Bakımı Nasıl Olmalı
Erkek beta bakmak kolay mı? 25 litrelik ve hava motoru olan bir akvaryum beta için yeterli mi?Erkek beta bakımı nasıl olmalı dip çekimi kaç günde bir olmalı?
Erkek beta bakmak kolay mı? 25 litrelik ve hava motoru olan bir akvaryum beta için yeterli mi?Erkek beta bakımı nasıl olmalı dip çekimi kaç günde bir olmalı?
Çöpçü Balığımi Parçalanmış Halde Buldum
[QUOTE=Alp3]Bence karideslere ilginiz varsa en iyisi japonları verip bir karides türünü beslemek eğer illa balık istiyorsanız da güzel bir erkek beta almak çünkü eninde sonunda o balıklarınız su değerleri olsun hacim yetersizliği olsun sıkıntıya girecek ve bu sefer de japonlarınızdan kayıp vericeksiniz :([/QUOTE]
erkek beta bakmak daha mı kolay acaba
[QUOTE=HOPPALA]Öncelikle geçmiş olsun. Aslında düşmanlık ile ilgisi yok. Daha doğrusu öyle bir kavramları yok. Tamamen açlıktan, doğal gelişen bir durum. Bu balıkların tokluk, durma mekanizmaları yok. Ağızlarına sığan her şeyi yem gibi algılayıp yemeye çalışırlar.
Ayrıca, bana göre çöpçü ile japon birlikte bakılmamalı. Japon balığının kendi türleri arasında bakılması gerektiğini ve onlarında bu şekilde daha mutlu olduğunu düşünüyorum.
Bir diğer ana problem japonlar ile devam etmeyi düşünüyorsanız büyük bir akvaryuma hızlıca geçiş yapmanız, ileriye dönük doğabilecek tüm problemlerin önüne geçmenizde büyük katkı sağlar.
[/QUOTE]
teşekkürler oysa sadece iki gün aç kaldılar hatta internette zaten haftanın bir iki günü aç bırakmaninda iyi olduğunu okumuştum
yine internette çöpçü ve japonun anlaştığı söyleniyor ama sizde dahil forumdakiler de bakilmamasi gerektiğini söylüyor kafam karıştı açıkçası
tekrardan teşekkürler acaba Japonları güvendiğim birisine verip betami alsam? beta bakmak daha mı kolay 25 litrelik ve hava motoru olan bir akvaryum için uygun mu
[QUOTE=HOPPALA]Öncelikle geçmiş olsun. Aslında düşmanlık ile ilgisi yok. Daha doğrusu öyle bir kavramları yok. Tamamen açlıktan, doğal gelişen bir durum. Bu balıkların tokluk, durma mekanizmaları yok. Ağızlarına sığan her şeyi yem gibi algılayıp yemeye çalışırlar.
Ayrıca, bana göre çöpçü ile japon birlikte bakılmamalı. Japon balığının kendi türleri arasında bakılması gerektiğini ve onlarında bu şekilde daha mutlu olduğunu düşünüyorum.
Bir diğer ana problem japonlar ile devam etmeyi düşünüyorsanız büyük bir akvaryuma hızlıca geçiş yapmanız, ileriye dönük doğabilecek tüm problemlerin önüne geçmenizde büyük katkı sağlar.
[/QUOTE]
teşekkürler oysa sadece iki gün aç kaldılar hatta internette zaten haftanın bir iki günü aç bırakmaninda iyi olduğunu okumuştum
yine internette çöpçü ve japonun anlaştığı söyleniyor ama sizde dahil forumdakiler de bakilmamasi gerektiğini söylüyor kafam karıştı açıkçası
tekrardan teşekkürler acaba Japonları güvendiğim birisine verip betami alsam? beta bakmak daha mı kolay 25 litrelik ve hava motoru olan bir akvaryum için uygun mu
[QUOTE=Alp3]Bence karideslere ilginiz varsa en iyisi japonları verip bir karides türünü beslemek eğer illa balık istiyorsanız da güzel bir erkek beta almak çünkü eninde sonunda o balıklarınız su değerleri olsun hacim yetersizliği olsun sıkıntıya girecek ve bu sefer de japonlarınızdan kayıp vericeksiniz :([/QUOTE]
erkek beta bakmak daha mı kolay acaba
[QUOTE=HOPPALA]Öncelikle geçmiş olsun. Aslında düşmanlık ile ilgisi yok. Daha doğrusu öyle bir kavramları yok. Tamamen açlıktan, doğal gelişen bir durum. Bu balıkların tokluk, durma mekanizmaları yok. Ağızlarına sığan her şeyi yem gibi algılayıp yemeye çalışırlar.
Ayrıca, bana göre çöpçü ile japon birlikte bakılmamalı. Japon balığının kendi türleri arasında bakılması gerektiğini ve onlarında bu şekilde daha mutlu olduğunu düşünüyorum.
Bir diğer ana problem japonlar ile devam etmeyi düşünüyorsanız büyük bir akvaryuma hızlıca geçiş yapmanız, ileriye dönük doğabilecek tüm problemlerin önüne geçmenizde büyük katkı sağlar.
[/QUOTE]
teşekkürler oysa sadece iki gün aç kaldılar hatta internette zaten haftanın bir iki günü aç bırakmaninda iyi olduğunu okumuştum
yine internette çöpçü ve japonun anlaştığı söyleniyor ama sizde dahil forumdakiler de bakilmamasi gerektiğini söylüyor kafam karıştı açıkçası
tekrardan teşekkürler acaba Japonları güvendiğim birisine verip betami alsam? beta bakmak daha mı kolay 25 litrelik ve hava motoru olan bir akvaryum için uygun mu
[QUOTE=HOPPALA]Öncelikle geçmiş olsun. Aslında düşmanlık ile ilgisi yok. Daha doğrusu öyle bir kavramları yok. Tamamen açlıktan, doğal gelişen bir durum. Bu balıkların tokluk, durma mekanizmaları yok. Ağızlarına sığan her şeyi yem gibi algılayıp yemeye çalışırlar.
Ayrıca, bana göre çöpçü ile japon birlikte bakılmamalı. Japon balığının kendi türleri arasında bakılması gerektiğini ve onlarında bu şekilde daha mutlu olduğunu düşünüyorum.
Bir diğer ana problem japonlar ile devam etmeyi düşünüyorsanız büyük bir akvaryuma hızlıca geçiş yapmanız, ileriye dönük doğabilecek tüm problemlerin önüne geçmenizde büyük katkı sağlar.
[/QUOTE]
teşekkürler oysa sadece iki gün aç kaldılar hatta internette zaten haftanın bir iki günü aç bırakmaninda iyi olduğunu okumuştum
yine internette çöpçü ve japonun anlaştığı söyleniyor ama sizde dahil forumdakiler de bakilmamasi gerektiğini söylüyor kafam karıştı açıkçası
tekrardan teşekkürler acaba Japonları güvendiğim birisine verip betami alsam? beta bakmak daha mı kolay 25 litrelik ve hava motoru olan bir akvaryum için uygun mu
Çöpçü Balığımi Parçalanmış Halde Buldum
[QUOTE=juba34]Çok kötü olmuş gerçekten gecmis olsun. 3 japon düşman olarak görmüş çöpçünüzü. Muhtemelen Japonlar daha büyüktü ayrıca çöpçüden. Sayıca üstünlük ve güç olarak üstünlük olunca kaçınılmaz. Çöpçülere karşı dosttur normalde Japonlar. Çöpçülerde dipte takilirlar başka balıklara karışmazlar. [:(][/QUOTE]
bende iyi anlaşırlar diye biliyorum neden böyle oldu anlamadım ve aşırı yemişler gözünü bile ilk defa böyle bir şey gördüm çok şaşırdım neden yaptılar ki böyle bir şey çok üzgünüm benim bildiğim yüzgeçlerini falan yerler bunu parcalamislar resmen
[QUOTE=Alp3]
tek bir Japon için 40 litre hacim öneriliyor bir de japonların tek tür bakılması tavsiye ediliyor diye biliyorum eğer 2 gün aç bıraktıysanız yemişlerdir açlıktan ama onun dışında sitede de bu tarz şeylerin olabileceğini ve bu durumdan hem japonların hem çöpçülerin zararlı çıkabileceğini pek çok kez okudum akvaryumunuzu da mümkünse 100-120 litreye çıkarın ya da içinde bir adet erkek betta vrya karides bakın [/QUOTE]
evet haklısınız bunu biliyorum malesef petshopcu olacağını söylemisti.. ben şunu anlayamadım bu güne kadar okuduğum her şeyde yüzgeçlerini yediğini söylüyorlardı bunu resmen parcalamislar gözü bile yok iskeleti ortaya çıkmış bu nasıl olabilir ben bunu anlayamadım diğer üç balık çöpçü balığından iri bu arada
[QUOTE=juba34]Çok kötü olmuş gerçekten gecmis olsun. 3 japon düşman olarak görmüş çöpçünüzü. Muhtemelen Japonlar daha büyüktü ayrıca çöpçüden. Sayıca üstünlük ve güç olarak üstünlük olunca kaçınılmaz. Çöpçülere karşı dosttur normalde Japonlar. Çöpçülerde dipte takilirlar başka balıklara karışmazlar. [:(][/QUOTE]
bende iyi anlaşırlar diye biliyorum neden böyle oldu anlamadım ve aşırı yemişler gözünü bile ilk defa böyle bir şey gördüm çok şaşırdım neden yaptılar ki böyle bir şey çok üzgünüm benim bildiğim yüzgeçlerini falan yerler bunu parcalamislar resmen
[QUOTE=Alp3]
tek bir Japon için 40 litre hacim öneriliyor bir de japonların tek tür bakılması tavsiye ediliyor diye biliyorum eğer 2 gün aç bıraktıysanız yemişlerdir açlıktan ama onun dışında sitede de bu tarz şeylerin olabileceğini ve bu durumdan hem japonların hem çöpçülerin zararlı çıkabileceğini pek çok kez okudum akvaryumunuzu da mümkünse 100-120 litreye çıkarın ya da içinde bir adet erkek betta vrya karides bakın [/QUOTE]
evet haklısınız bunu biliyorum malesef petshopcu olacağını söylemisti.. ben şunu anlayamadım bu güne kadar okuduğum her şeyde yüzgeçlerini yediğini söylüyorlardı bunu resmen parcalamislar gözü bile yok iskeleti ortaya çıkmış bu nasıl olabilir ben bunu anlayamadım diğer üç balık çöpçü balığından iri bu arada
Çöpçü Balığımi Parçalanmış Halde Buldum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239236/230420230218001.jpg[/IMG]
merhaba 25 litrelik akvaryumum var haftada bir dip çekimi yapıyorum bitki yok içinde 3 japon bir tane çöpçü balığı var bugün çöpçü balığının aksesuarda hareketsiz durduğunu fark ettim aldığımda ise bu haldeydi diğer japonlar yemişti bunun sebebi nedir? bayram sebebiyle iki gündür evde değildim o sırada olmuş iki günde bu kadar çok yenilebilir mi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239236/230420230218001.jpg[/IMG]
merhaba 25 litrelik akvaryumum var haftada bir dip çekimi yapıyorum bitki yok içinde 3 japon bir tane çöpçü balığı var bugün çöpçü balığının aksesuarda hareketsiz durduğunu fark ettim aldığımda ise bu haldeydi diğer japonlar yemişti bunun sebebi nedir? bayram sebebiyle iki gündür evde değildim o sırada olmuş iki günde bu kadar çok yenilebilir mi
Teleskop Balığım En Dipte Hiç Hareket Etmiyo
Merhaba arkadaşlar benim akvaryumum 25 litre içinde filtre var 4 japon (biri teleskop) bir tane de çöpçü balığı var haftada bir dip temizlik yapıyorum (farkındayım akvaryumum onlar için çok yetersiz lütfen bunu belirtmeyin) dün sabahtan beri siyah teleskop balığım bir aksesuarin arkasına saklanmış öylece dipte duruyordu akvaryuma vurdum ettim vs hiç bir şekilde kıpırdamıyor ama ölü değil akşam eve geldim hala orda kıpırdamıyor yuzmuyor en dipte duruyor bu sabah uyandım hala daha oradaydı yaklaşık bir gün boyunca orda öylece durdu bende bugün hemen dip çekimi yaptım balıkları başka bir kapa alıp belki kabız olmuştur diyip marul verdim ama siyahlı olan resmen yerinden kalkmıyor yeme bile bakmıyor marula bile bakmıyor sadece iki kere yüzeye çıkıp yedi. mesela çıkarmak için sudan fileye aldığımda doğal olarak çırpınırdı çırpınmdi bile neyse temiz suya tekrar balığı attigimda ilk bir dakika az bişey yüzeyde yüzdü sonra yine başka bir aksesuarin arkasına DİK bir şekilde saklandı vurdum yine hareket etmedi (diğer aksesuarları en arkaya koydum ki giremesin diye) sonra evden çıktım bir geldim ağacın arkasından çıkmış akvaryumun ön yüzünde dipte hareketsiz duruyor niye böyle acaba? herhangi bir hastalığı olsa balıklar onu yemez mi? Diğer balıklar saldırmiyor,yemiyor sadece az önce o öylece dururken iki balık yanına geldi altından geçmeye çalıştı o da yukarı doğru zar zor yüzdü öyle acaba neden böyle bir hastalığı mi var balıklar mi disliyor da ben mi fark etmiyorum? lütfen yardım edinn[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239236/080420231524361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239236/080420231524001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239236/080420231524001.jpg[/IMG][EDIT]sinemcelikkaya,2023-04-08 21:19:46[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar benim akvaryumum 25 litre içinde filtre var 4 japon (biri teleskop) bir tane de çöpçü balığı var haftada bir dip temizlik yapıyorum (farkındayım akvaryumum onlar için çok yetersiz lütfen bunu belirtmeyin) dün sabahtan beri siyah teleskop balığım bir aksesuarin arkasına saklanmış öylece dipte duruyordu akvaryuma vurdum ettim vs hiç bir şekilde kıpırdamıyor ama ölü değil akşam eve geldim hala orda kıpırdamıyor yuzmuyor en dipte duruyor bu sabah uyandım hala daha oradaydı yaklaşık bir gün boyunca orda öylece durdu bende bugün hemen dip çekimi yaptım balıkları başka bir kapa alıp belki kabız olmuştur diyip marul verdim ama siyahlı olan resmen yerinden kalkmıyor yeme bile bakmıyor marula bile bakmıyor sadece iki kere yüzeye çıkıp yedi. mesela çıkarmak için sudan fileye aldığımda doğal olarak çırpınırdı çırpınmdi bile neyse temiz suya tekrar balığı attigimda ilk bir dakika az bişey yüzeyde yüzdü sonra yine başka bir aksesuarin arkasına DİK bir şekilde saklandı vurdum yine hareket etmedi (diğer aksesuarları en arkaya koydum ki giremesin diye) sonra evden çıktım bir geldim ağacın arkasından çıkmış akvaryumun ön yüzünde dipte hareketsiz duruyor niye böyle acaba? herhangi bir hastalığı olsa balıklar onu yemez mi? Diğer balıklar saldırmiyor,yemiyor sadece az önce o öylece dururken iki balık yanına geldi altından geçmeye çalıştı o da yukarı doğru zar zor yüzdü öyle acaba neden böyle bir hastalığı mi var balıklar mi disliyor da ben mi fark etmiyorum? lütfen yardım edinn[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239236/080420231524361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239236/080420231524001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239236/080420231524001.jpg[/IMG][EDIT]sinemcelikkaya,2023-04-08 21:19:46[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz scorpion26, 09:30
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
