ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cemobjk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Haziran 2023 09:43
Son Ziyaret:
03 Aralık 2023 19:12
Toplam Mesaj:
10 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
cem orhan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
cem orhan
SON 10 MESAJI
İnternetten Balık Almak ?
Ghostkoi maalesef işim gereği Antalya’dan vana taşındım 2 yıl oldu bırakmıştım ama burda tekrar başladım Antalya daki ürünlerin yarısı yok maalesef orda olsaydım seve seve gelip havuzundan balık alırdım
Cabbar evet aynısı sarı king burda 55₺ 2 petshopa sordum sahibinden 10₺
Ghostkoi maalesef işim gereği Antalya’dan vana taşındım 2 yıl oldu bırakmıştım ama burda tekrar başladım Antalya daki ürünlerin yarısı yok maalesef orda olsaydım seve seve gelip havuzundan balık alırdım
Cabbar evet aynısı sarı king burda 55₺ 2 petshopa sordum sahibinden 10₺
İnternetten Balık Almak ?
Herkese iyi hobiler bir sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim
İnternet üzerinden canlı doğuran balık türlerinden almak istiyorum fiyatları gayet uygun ama kafama takılan bir şey var güvenilir mi gelecek balıklar mantar gizli mantar ölü olarak gelirse gibi olaslıklar kafama takıldı acaba sizler özellikle sahibinden.com üzerinden balık alıyor musunuz veya önerir misiniz?
Yaşadığım ilde petshoplarda fiyatlar uçuk örn:lepistes burda adet 55₺ internette 10₺
Herkese iyi hobiler bir sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim
İnternet üzerinden canlı doğuran balık türlerinden almak istiyorum fiyatları gayet uygun ama kafama takılan bir şey var güvenilir mi gelecek balıklar mantar gizli mantar ölü olarak gelirse gibi olaslıklar kafama takıldı acaba sizler özellikle sahibinden.com üzerinden balık alıyor musunuz veya önerir misiniz?
Yaşadığım ilde petshoplarda fiyatlar uçuk örn:lepistes burda adet 55₺ internette 10₺
Sumplu Bitkili Akvaryumda Balık Ölümleri
Dekorlar yıllardır kullandığım sıkıntı olmayan ürünler su derecesi 26 derece ısıtıcı kapalı içindeki tüm suyu arıtma cihazından alıp 1 gün dinlendirip kullanıyorum
Dekorlar yıllardır kullandığım sıkıntı olmayan ürünler su derecesi 26 derece ısıtıcı kapalı içindeki tüm suyu arıtma cihazından alıp 1 gün dinlendirip kullanıyorum
Sumplu Bitkili Akvaryumda Balık Ölümleri
İyi hobiler arkadaşlar benim 75 litre sumplı akvaryum ramazan bayramı arafe gecesi kurdum balık ölümlerim durmuyor kime sorduysam her kafadan bir ses çıktı haftada 1-2-3 balığım vatoz çöpçüler hariç ölüyor
vatozlarım çöpçülerim mavi sarı salyangozlarım (salyangozları küçük alıyorum büyüyorlar sonra boş kabuklarını buluyorum ) sürekli ölüyorlar
önce sump sistemini güçlendirmelisin dediler 1.göze bio sünger elyaf (sıralı şekilde) 2.göze seramik halka aktif karbon bio bal top 3.gözde kafa motoru ve eski iç filitremin içinden çıkarttığım 3 top şeklinde aktif karbon var
misket gübre var 8 tane sıvı gübre veriyordum haftada 1 kapak onu kestim üst kısımda mavi bulutlar var onlar için sera su düzenleyici aldım azalttı ama yine çıktı
2 ay önce %90 su değişimi yaptım seranın su düzenleyicisi aldım ondan kullandım 2 aydır dokunmadım oturması için eksildikçe su ekliyorum ve camda oluşan yosunları aparat aldım dophin arkası cımbızlı onunla siliyorum o kadar 10 ar tane lepistes aldım öldüler sonra 10 tane daha aldım onlarda öldü 10 moli aldım hepsi öldü 10 neon tetra aldım sabahı 8 tanesi ölmüş buldum şimdi 2 tane kaldı dün siyah damızlık moli bugün damızlık kılıç öldü ne yapmalıyım artık çok sıkılmaya başladım hobiyi bırrakmayı düşünmeye başladım yardımcı olursanız sevinirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239946/020920231004511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239946/020920231005041.jpg[/IMG][EDIT]cemobjk,2023-09-02 10:14:30[/EDIT]
İyi hobiler arkadaşlar benim 75 litre sumplı akvaryum ramazan bayramı arafe gecesi kurdum balık ölümlerim durmuyor kime sorduysam her kafadan bir ses çıktı haftada 1-2-3 balığım vatoz çöpçüler hariç ölüyor
vatozlarım çöpçülerim mavi sarı salyangozlarım (salyangozları küçük alıyorum büyüyorlar sonra boş kabuklarını buluyorum ) sürekli ölüyorlar
önce sump sistemini güçlendirmelisin dediler 1.göze bio sünger elyaf (sıralı şekilde) 2.göze seramik halka aktif karbon bio bal top 3.gözde kafa motoru ve eski iç filitremin içinden çıkarttığım 3 top şeklinde aktif karbon var
misket gübre var 8 tane sıvı gübre veriyordum haftada 1 kapak onu kestim üst kısımda mavi bulutlar var onlar için sera su düzenleyici aldım azalttı ama yine çıktı
2 ay önce %90 su değişimi yaptım seranın su düzenleyicisi aldım ondan kullandım 2 aydır dokunmadım oturması için eksildikçe su ekliyorum ve camda oluşan yosunları aparat aldım dophin arkası cımbızlı onunla siliyorum o kadar 10 ar tane lepistes aldım öldüler sonra 10 tane daha aldım onlarda öldü 10 moli aldım hepsi öldü 10 neon tetra aldım sabahı 8 tanesi ölmüş buldum şimdi 2 tane kaldı dün siyah damızlık moli bugün damızlık kılıç öldü ne yapmalıyım artık çok sıkılmaya başladım hobiyi bırrakmayı düşünmeye başladım yardımcı olursanız sevinirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239946/020920231004511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239946/020920231005041.jpg[/IMG][EDIT]cemobjk,2023-09-02 10:14:30[/EDIT]
Sump Hava Motoru Yapma ?
Sump resimleri [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239946/130620231515041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239946/130620231515211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239946/130620231515311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239946/130620231515411.jpg[/IMG]
3. resimdeki motor yerine jet950 iç filitre kafa motoru haline getirildi şu an o ve hava motoru kesintisiz çalışıyor
sadece kafa moturuyla bu iki işlemi yapabilir miyim ? hava motoru boşa çıksın istiyorum L şeklinde bir boru veya kıvrık bir parça hortum olabilirmi su düz karşı cama vurup dağılacağına üste vuracak ve hava verecek (daha doğrusu kabarcık çıkıyor ya sizler daha iyi biliyorsunuz )
Sump resimleri [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239946/130620231515041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239946/130620231515211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239946/130620231515311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239946/130620231515411.jpg[/IMG]
3. resimdeki motor yerine jet950 iç filitre kafa motoru haline getirildi şu an o ve hava motoru kesintisiz çalışıyor
sadece kafa moturuyla bu iki işlemi yapabilir miyim ? hava motoru boşa çıksın istiyorum L şeklinde bir boru veya kıvrık bir parça hortum olabilirmi su düz karşı cama vurup dağılacağına üste vuracak ve hava verecek (daha doğrusu kabarcık çıkıyor ya sizler daha iyi biliyorsunuz )
Sump Hava Motoru Yapma ?
Hava motoru olmadan önce tüm balıklar su yüzyinde nefes almaya çalışıyorları kaç balığım öyle telef oldu hava motoru taktığım günden ititbaren her yerde gezebiliyorlar
akvaryumdaki balık türlerim
lepistes tetra (zebra neon trang..) çöpçü vatoz mavi salyangoz 2 adet moıli (10 dan kalan)
bunların hepsi üstte nefes almaya çalışıyordu 2 3 ölüm oldu tetralarım 2 tane ölünce mecburen taktım.
benim dediğim sistemin olma ihtimali varmıdır ???
Hava motoru olmadan önce tüm balıklar su yüzyinde nefes almaya çalışıyorları kaç balığım öyle telef oldu hava motoru taktığım günden ititbaren her yerde gezebiliyorlar
akvaryumdaki balık türlerim
lepistes tetra (zebra neon trang..) çöpçü vatoz mavi salyangoz 2 adet moıli (10 dan kalan)
bunların hepsi üstte nefes almaya çalışıyordu 2 3 ölüm oldu tetralarım 2 tane ölünce mecburen taktım.
benim dediğim sistemin olma ihtimali varmıdır ???
Sump Hava Motoru Yapma ?
HERKESE İYİ HOBİLER.
ARKADAŞLAR BİR SORUM OLACAK YARDIMCI OLABİLECEK OLAN ,FİKİR VERMEK İSTEYEN ARKADAŞLARIM BİLGİ VE TAVSİYE VERİRSENİZ SEVİNİRİM.
BENİM AKVARYUM FOTODAKİ GİBİ SUMP İÇİNDE SU TAHLİSEYİ İÇİN JET 908 İÇ FİLİTRE KULLANIYORUDM ŞİMDİ O FİLİTRE SADECE KAFA MOTORUNA DÖNÜŞTÜRÜLDÜ HORTUM BAĞLANARAK APARATLARI SÖKÜLEREK YERE ZEMİNE İNDİRİLDİ SABİTLENDİ
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239946/130620231024061.jpg[/IMG]
BALIK ÖLÜMLERİM DEVAM EDİNCE HAVA MOTORU KURMAK ZORUNDA KALDIM. ŞİMDİ İKİ MOTOR AYRI İKİ ELEKTRİK DEMEK OLUYOR BENİM KAFAMDA ŞÖYLE BİR DÜŞÜNCE VAR AMA BİLEMEDİM PETSHOPLARA SORMADIM.
FOTODAKİ ÇIKIŞ YERİNE BİR BORU UYDURUP ÜSTE KALDIRSAM HEM O TRAFTA AKINTI GÜÇLÜ BALIKLAR GİTMİYOR DİĞER TRAFA KAÇIYORLAR ONDAN KURTULURUM HEMDE SUYA HAVA MOTORU GÖREVİ GÖRÜP OKSİJEN VERMEZ Mİ? ,
BOLONCUK GÖZÜKEN HAVA TAŞI TOPRAĞA İNDİRMEDİM TAM SUMP ÇIKIŞINA DENK GETİRMEYE ÇALIŞTIM ÇIKAN SUYU DAĞITSIN DİYE
İYİ HOBİLER...
HERKESE İYİ HOBİLER.
ARKADAŞLAR BİR SORUM OLACAK YARDIMCI OLABİLECEK OLAN ,FİKİR VERMEK İSTEYEN ARKADAŞLARIM BİLGİ VE TAVSİYE VERİRSENİZ SEVİNİRİM.
BENİM AKVARYUM FOTODAKİ GİBİ SUMP İÇİNDE SU TAHLİSEYİ İÇİN JET 908 İÇ FİLİTRE KULLANIYORUDM ŞİMDİ O FİLİTRE SADECE KAFA MOTORUNA DÖNÜŞTÜRÜLDÜ HORTUM BAĞLANARAK APARATLARI SÖKÜLEREK YERE ZEMİNE İNDİRİLDİ SABİTLENDİ
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239946/130620231024061.jpg[/IMG]
BALIK ÖLÜMLERİM DEVAM EDİNCE HAVA MOTORU KURMAK ZORUNDA KALDIM. ŞİMDİ İKİ MOTOR AYRI İKİ ELEKTRİK DEMEK OLUYOR BENİM KAFAMDA ŞÖYLE BİR DÜŞÜNCE VAR AMA BİLEMEDİM PETSHOPLARA SORMADIM.
FOTODAKİ ÇIKIŞ YERİNE BİR BORU UYDURUP ÜSTE KALDIRSAM HEM O TRAFTA AKINTI GÜÇLÜ BALIKLAR GİTMİYOR DİĞER TRAFA KAÇIYORLAR ONDAN KURTULURUM HEMDE SUYA HAVA MOTORU GÖREVİ GÖRÜP OKSİJEN VERMEZ Mİ? ,
BOLONCUK GÖZÜKEN HAVA TAŞI TOPRAĞA İNDİRMEDİM TAM SUMP ÇIKIŞINA DENK GETİRMEYE ÇALIŞTIM ÇIKAN SUYU DAĞITSIN DİYE
İYİ HOBİLER...
Sump Sistemi
Sump için mi kullanıyorsunuz ve bende alayım mı
Sump için mi kullanıyorsunuz ve bende alayım mı
Sump Sistemi
Tamamdır eve gidince çekip yollıyacam bu arada 2 sorum daha olacak;yardımcı olursanız sevinirim .
1)elyaf bugün yorgancıda elyaf gördüm[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239946/090620231551461.jpg[/IMG] kilosu 40tl
bir petshop aynısı üren hemen hemen aynı küçük poşete bırakmışlar sadece 100gr 25 tl bu fotodakinden alsam sumpa bıraksam nasıl olur.
2)biolojik sünger en uygun 1 parça 75tl petshoplarda bir akvarist arkadaş yıllardır üretim yapıp petshoplara satış yapmaktadır inşaat sıvası süngerleri var beyaz olanlar 5 tl onlardan al dedi
siz ne dersiniz...iyi hobiler
Tamamdır eve gidince çekip yollıyacam bu arada 2 sorum daha olacak;yardımcı olursanız sevinirim .
1)elyaf bugün yorgancıda elyaf gördüm[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239946/090620231551461.jpg[/IMG] kilosu 40tl
bir petshop aynısı üren hemen hemen aynı küçük poşete bırakmışlar sadece 100gr 25 tl bu fotodakinden alsam sumpa bıraksam nasıl olur.
2)biolojik sünger en uygun 1 parça 75tl petshoplarda bir akvarist arkadaş yıllardır üretim yapıp petshoplara satış yapmaktadır inşaat sıvası süngerleri var beyaz olanlar 5 tl onlardan al dedi
siz ne dersiniz...iyi hobiler
Sump Sistemi
Merhaba iyi hobiler
2 ay önce ilk kez sumplu akvaryum kurdum akvaryumcu sump için (3 bölmeli) 1.bölme mavi sünger elyaf 2. bölme mavi sünger elyaf 3. bölme iç filitre bıraktı bende öyledir heralde diyip aldım.
ama balık ölümlerim hiç durmuyor özellikle çöpçü vazot moli ve 15 mavi salyangozdan yavru 4 kaldı. int.araştırdım sumpun içinde karbon kömür seramik.... konuluyormuş onları aldım pazar günü koyacam ancak tüm videolarda kafa motoru var hiç bir videoda iç filitre yok???? öyle kalsın mı yoksa kafa motoru alayım mı ?(evde küçük karides akv.iç filitresini kullanıyorum akvaryumcunun verdiği kafa kırıldı. birde ölümler neden oluyo yardımcı olursanız sevinirim.
aç kalıyorlar dedi tablet yem aldım ama sonuç değişmedi.
Merhaba iyi hobiler
2 ay önce ilk kez sumplu akvaryum kurdum akvaryumcu sump için (3 bölmeli) 1.bölme mavi sünger elyaf 2. bölme mavi sünger elyaf 3. bölme iç filitre bıraktı bende öyledir heralde diyip aldım.
ama balık ölümlerim hiç durmuyor özellikle çöpçü vazot moli ve 15 mavi salyangozdan yavru 4 kaldı. int.araştırdım sumpun içinde karbon kömür seramik.... konuluyormuş onları aldım pazar günü koyacam ancak tüm videolarda kafa motoru var hiç bir videoda iç filitre yok???? öyle kalsın mı yoksa kafa motoru alayım mı ?(evde küçük karides akv.iç filitresini kullanıyorum akvaryumcunun verdiği kafa kırıldı. birde ölümler neden oluyo yardımcı olursanız sevinirim.
aç kalıyorlar dedi tablet yem aldım ama sonuç değişmedi.
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
