ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
muhammed1406
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Şubat 2017 19:21
Son Ziyaret:
21 Haziran 2017 21:19
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
muhammed EKİCİ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
muhammed EKİCİ
SON 10 MESAJI
Flowerhorn Tür Hakkında Bilgi
Arkadaşlar teşekkür ederim bu arada balık benim değil
Arkadaşlar teşekkür ederim bu arada balık benim değil
Flowerhorn Tür Hakkında Bilgi
[QUOTE=ilhannnn01]
ZZ ye benziyor ama Red geni de var gibi. ZZ X Red Dragon kırmasıdır. Balık güzel iyi bakımla büyüdükçe güzelleşir. [/QUOTE]
Dikey çizgilerimden dolayı tam emin olamadım bende söylediğiniz gibi kırma olma şansı yüksek gibi
[QUOTE=ilhannnn01]
ZZ ye benziyor ama Red geni de var gibi. ZZ X Red Dragon kırmasıdır. Balık güzel iyi bakımla büyüdükçe güzelleşir. [/QUOTE]
Dikey çizgilerimden dolayı tam emin olamadım bende söylediğiniz gibi kırma olma şansı yüksek gibi
Flowerhorn Tür Hakkında Bilgi
Arkadaşlar resimdeki flowerhornun türü nedir? Red dragon mu ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194141/140620170131581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194141/140620170131591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194141/140620170132001.jpg[/IMG]
Arkadaşlar resimdeki flowerhornun türü nedir? Red dragon mu ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194141/140620170131581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194141/140620170131591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194141/140620170132001.jpg[/IMG]
Betta Kondisyon Kazandırma
[QUOTE=Alidndr]Benimde betam vardı öldü malesef onun yemlerini tetralarım.içinde kullaniyorum az atiyorum ama (tetranın tetralar için yemi jbl nin tetralar için yemi betamın gemma tetra ve sera marka yemlerini ve kurutulmuş kurt gammarus ) hepsini ezip balıklarıma veriyorum balıklarımda ciddi anlamda form kazandı renklerinden anlaşılıyor bide dondurulmuş su piresi ve kabuksuz artemia veriyorum bu gün de inşallah canlı su pirelerim gelecek
Uzun lafın kısası başka balıklarınız varsa onların yemlerini de kullanabilirsiniz kullabilirsiniz
Sağlıklı hobiler
Bide bence su piresi alın canli yem,dondurulmuş veya kurutulmuş yemden her zaman iyidir.[/QUOTE]
Ali Bey öncelikle ilgili cevabınız için teşekkür ederim. Elimde kullandığım yeme ek olarak sera bettagran, tetra betta granules, sera discus granulat, rotifish kabuksuz artermia ve açık poşet ciklet yemi mevcut. Dişi bettamda gözlemdiğime göre atisons betta pro + organix söll power flakes ikilisi diğer bütün yemlerden daha etkili şöyleki yaklaşık 3 ay önce erkek beta hediye ettiğim arkadaşıma kulllandığım atisons ve söll yemden demesi amacıyla bir miktar verdim. 3 aydır köpük yuva yapmayan balığı yemi kullandıktan 2 gün sonra köpük yuva yapmaya başladı. Canlı yem olarak sanırım sizin ve sinan beyinde önerisi üzerine su piresi alacağım.
[QUOTE=özlemazuki]Akvaryumdaki hareketleri alışıp alışmadığını belli eder. Ortamda rahatsa köpük yapar. Suyun yüzeyi fazla hareketliyse de köpükler birbirini tutmaz.[/QUOTE]
Özlem Hanım öncelikle ilgili cevabınız için teşekkür ederim. Hareketlerinde şimdilik bir sıkıntı görülmüyor sadece biraz ürkek. 60 litrelik akvaryumum da yaklaşık 20 litresi su dolu ve dış filtrenin de debisini bu yönle ayarladım. Akıntı balığı yoracak veya köpük yuvayı dağıtacak kadar fazla değil. Zaten yuva yapmasını istediğim bölgeye strafor koydum köpükleri sabit tutması için.
[QUOTE=omersayar] kan kurdu da al su pireside su piresi canlı olmalı ama çiftleşirken iki bettanda çok yorulcak bu iş için en güzel yem kan kurdu çok enerji veriyor su pireside balıklarda afrodizyak etkisi yaratıyor erkek bettanda kı köpük sorunu için birebir bence ikisinide al 10 gün sadece bunlarla besle sonra dişiyle yan yana koy[/QUOTE]
Ömer Bey öncelikle ilgili cevabınız için teşekkür ederim. Su piresi ve kan kurdunu beraber alabilirim yalnız daha önce hic dondurulmuş yem kullanmadım o yüzden tavsiye ettiğiniz steril olduğuna güvendiğiniz bir marka varmıdır? ve son olarak netten gördüğüm kadarıyla kapsüllerin içindeki küplerin benim 2 balığıma göre çok fazla olduğunu düşünüyorum daha küçük olanları varmı?.
[QUOTE=Alidndr]Benimde betam vardı öldü malesef onun yemlerini tetralarım.içinde kullaniyorum az atiyorum ama (tetranın tetralar için yemi jbl nin tetralar için yemi betamın gemma tetra ve sera marka yemlerini ve kurutulmuş kurt gammarus ) hepsini ezip balıklarıma veriyorum balıklarımda ciddi anlamda form kazandı renklerinden anlaşılıyor bide dondurulmuş su piresi ve kabuksuz artemia veriyorum bu gün de inşallah canlı su pirelerim gelecek
Uzun lafın kısası başka balıklarınız varsa onların yemlerini de kullanabilirsiniz kullabilirsiniz
Sağlıklı hobiler
Bide bence su piresi alın canli yem,dondurulmuş veya kurutulmuş yemden her zaman iyidir.[/QUOTE]
Ali Bey öncelikle ilgili cevabınız için teşekkür ederim. Elimde kullandığım yeme ek olarak sera bettagran, tetra betta granules, sera discus granulat, rotifish kabuksuz artermia ve açık poşet ciklet yemi mevcut. Dişi bettamda gözlemdiğime göre atisons betta pro + organix söll power flakes ikilisi diğer bütün yemlerden daha etkili şöyleki yaklaşık 3 ay önce erkek beta hediye ettiğim arkadaşıma kulllandığım atisons ve söll yemden demesi amacıyla bir miktar verdim. 3 aydır köpük yuva yapmayan balığı yemi kullandıktan 2 gün sonra köpük yuva yapmaya başladı. Canlı yem olarak sanırım sizin ve sinan beyinde önerisi üzerine su piresi alacağım.
[QUOTE=özlemazuki]Akvaryumdaki hareketleri alışıp alışmadığını belli eder. Ortamda rahatsa köpük yapar. Suyun yüzeyi fazla hareketliyse de köpükler birbirini tutmaz.[/QUOTE]
Özlem Hanım öncelikle ilgili cevabınız için teşekkür ederim. Hareketlerinde şimdilik bir sıkıntı görülmüyor sadece biraz ürkek. 60 litrelik akvaryumum da yaklaşık 20 litresi su dolu ve dış filtrenin de debisini bu yönle ayarladım. Akıntı balığı yoracak veya köpük yuvayı dağıtacak kadar fazla değil. Zaten yuva yapmasını istediğim bölgeye strafor koydum köpükleri sabit tutması için.
[QUOTE=omersayar] kan kurdu da al su pireside su piresi canlı olmalı ama çiftleşirken iki bettanda çok yorulcak bu iş için en güzel yem kan kurdu çok enerji veriyor su pireside balıklarda afrodizyak etkisi yaratıyor erkek bettanda kı köpük sorunu için birebir bence ikisinide al 10 gün sadece bunlarla besle sonra dişiyle yan yana koy[/QUOTE]
Ömer Bey öncelikle ilgili cevabınız için teşekkür ederim. Su piresi ve kan kurdunu beraber alabilirim yalnız daha önce hic dondurulmuş yem kullanmadım o yüzden tavsiye ettiğiniz steril olduğuna güvendiğiniz bir marka varmıdır? ve son olarak netten gördüğüm kadarıyla kapsüllerin içindeki küplerin benim 2 balığıma göre çok fazla olduğunu düşünüyorum daha küçük olanları varmı?.
Betta Kondisyon Kazandırma
[QUOTE=Sinanka]Betaya bence biraz zaman tanıyın , hemen dişi görüp köpük yapmaz , misal olarak su mercimeği erkek betanın köpük yapması için , kullandığı en kolay bitki , bakımı kolay ama çok yayılır , sürekli müdahale etmeniz gerek.Balığınızı proteinle beslediğiniz kadar , bitkisel yem ile de besleyin ,kondisyon kazandırma amaçlı , su piresi tercih edilebilir.[/QUOTE]
Sinan Bey öncelikle ilgili cevabınız için teşekkür ederim. Sanırım biraz aceleci davrandım kondisyonu henüz tam olarak oturmamış betama dişimi göstererek. Birkaç hafta daha bekleyeyim en iyisi. Bitkisel yem elimde mevcut değil tavsiye edebileceğiniz kaliteli bir yem varmıdır?
[QUOTE=Sinanka]Betaya bence biraz zaman tanıyın , hemen dişi görüp köpük yapmaz , misal olarak su mercimeği erkek betanın köpük yapması için , kullandığı en kolay bitki , bakımı kolay ama çok yayılır , sürekli müdahale etmeniz gerek.Balığınızı proteinle beslediğiniz kadar , bitkisel yem ile de besleyin ,kondisyon kazandırma amaçlı , su piresi tercih edilebilir.[/QUOTE]
Sinan Bey öncelikle ilgili cevabınız için teşekkür ederim. Sanırım biraz aceleci davrandım kondisyonu henüz tam olarak oturmamış betama dişimi göstererek. Birkaç hafta daha bekleyeyim en iyisi. Bitkisel yem elimde mevcut değil tavsiye edebileceğiniz kaliteli bir yem varmıdır?
Betta Kondisyon Kazandırma
Arkadaşlar hayırlı geceler,
2 hafta önce petshopdan 1 adet erkek beta aldım. 20 litre akvaryumda sabit 27 derece ısıda bakıyorum. Dekor olarak içinde anübias, şans bambusu ve saklanması için küp var. Yemlemeyi günde 2 öğün olarak yapıyorum. Sorunum şu ki 2 haftalık bakım sonunda betamın üzerindeki ürkekliğini atamadım ve dişi betamı gösterdiğimde köpük yuva yaptıramadım. Sizlerden kondisyon kazandırmam için neler yapabilirim öğrenmek istiyorum.
Kullandığım yemler;
• Atisons bett pro
• Söll power flakes
• Haftada 2 gün canlı artermia
Ayrıca hafta sonu su piresi kültürü veya dondurulmuş kan kurdu almayı düşünüyorum sizce hangisini almalıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194141/010620170241411.jpg[/IMG]
Arkadaşlar hayırlı geceler,
2 hafta önce petshopdan 1 adet erkek beta aldım. 20 litre akvaryumda sabit 27 derece ısıda bakıyorum. Dekor olarak içinde anübias, şans bambusu ve saklanması için küp var. Yemlemeyi günde 2 öğün olarak yapıyorum. Sorunum şu ki 2 haftalık bakım sonunda betamın üzerindeki ürkekliğini atamadım ve dişi betamı gösterdiğimde köpük yuva yaptıramadım. Sizlerden kondisyon kazandırmam için neler yapabilirim öğrenmek istiyorum.
Kullandığım yemler;
• Atisons bett pro
• Söll power flakes
• Haftada 2 gün canlı artermia
Ayrıca hafta sonu su piresi kültürü veya dondurulmuş kan kurdu almayı düşünüyorum sizce hangisini almalıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194141/010620170241411.jpg[/IMG]
Dış Parazit Tedavisi
[QUOTE=Emre Zaim]
Muhammed Bey,
Elinizdeki yemler gayet kaliteli. Power flakes içeriği, betanız için uygun. %44 protein içeriği ile güçlü bir yem. Atison's Betta Pro da en kaliteli beta yemlerinden biridir.[:iyi:]
Diyetinizi zenginleştirmek isterseniz bir önceki mesajımda belirttiğim dondurulmuş ve kurutulmuş yemleri ekleyebilirsiniz. Ancak elinizdeki yemler yeterli.
Balığınız, zaman içerisinde eski gücüne kavuşacaktır.
[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim Emre bey hafta sonu tavsiye ettiğiniz kurutulmuş yemlerden alayım. Yaklaşık 10 gündür düzelmesini bekliyorum. Daha hızlı kendini toplamasına yardımcı olur umarım .
[QUOTE=Emre Zaim]
Muhammed Bey,
Elinizdeki yemler gayet kaliteli. Power flakes içeriği, betanız için uygun. %44 protein içeriği ile güçlü bir yem. Atison's Betta Pro da en kaliteli beta yemlerinden biridir.[:iyi:]
Diyetinizi zenginleştirmek isterseniz bir önceki mesajımda belirttiğim dondurulmuş ve kurutulmuş yemleri ekleyebilirsiniz. Ancak elinizdeki yemler yeterli.
Balığınız, zaman içerisinde eski gücüne kavuşacaktır.
[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim Emre bey hafta sonu tavsiye ettiğiniz kurutulmuş yemlerden alayım. Yaklaşık 10 gündür düzelmesini bekliyorum. Daha hızlı kendini toplamasına yardımcı olur umarım .
Dış Parazit Tedavisi
Cafer Bey Merhaba,
İlginiz için teşekkür ederim.
Yorgun düşen erkeğin yanına dişilerimden birini koyduğum zaman dişinin baskın gelerek sürekli erkeği kovalaması ve devamında erkeği strese sokmasından endişeliyim.
[EDIT]muhammed1406,2017-05-02 19:49:27[/EDIT]
[QUOTE=Emre Zaim]
Muhammed Bey, merhaba,
Öncelikle geçmiş olsun. Tuz tedavisinden dolayı, balığınız, yorgun düşmüş olabilir. Tuz gibi yoğun elektrolit banyolarında balığın osmoregülasyon sistemi, vücut dışındaki yoğunluğu yüksek ortam basıncını dengelemek için vücuttan dışarıya su atılımı gerçekleştirir. Bu da su kaybı sonucu oluşan yorgunluk ve halsizliğe sebep olur. Balığınızdaki sürtünme geçmişse artık tuz banyosuna gerek yoktur. Muhtemelen, şu anda, tuz banyosu yapmıyorsunuzdur.
Bu süreçte, zaman içerisinde balığınız hareketlenecektir. Tedavi yorgunu balığınızı güçlendirmek için, kurutulmuş kankurdu (Bloodworms), kurutulmuş su piresi (Daphnia), iyi bir markanın beta yemi, dondurulmuş Artemia (Daphnia, Cyclops, Mysis, Kril gibi kabuklu canlıların dondurulmuş yemleri de olur. Hastalik taşıyıcısı olduklarından dondurulmuş ya da canlı kurt türlerinden uzak durmanızı öneririm) gibi yemlerle dönüşümlü olarak betanızı beslemeniz ve balığınız eski hareketliliğine kavuşana kadar yapacağınız sık su değişimi (Üç günde bir %25 oranında) faydalı olacaktır.
50L. gibi bir hacimde yeterli saklanma alanı yoksa, dişi eklemenizi önermem. Özellikle betanız güçsüzken dişiden zarar görebilir. Benim 270L. hacminde bol bitkili; yati, mangrov kökü, hindistan cevizi kabukları, çınar yaprakları ile saklanma alanları oluşturulmuş; bol dither balık içeren akvaryumumda yaşayan bir erkek iki dişi betam her fırsatta birbirine giriyorlar. Çiftleşme dönemi dışında, bir akvaryuma bir beta, huzurlu bir ortam ve balıkların zarar görmemesi için en ideali.
Balığınız, kaliteli beslenme ve temiz su ile eski sağlığına kavuşacaktır.
Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Emre Bey Merhaba,
İlginiz için teşekkür ederim. Şuan sürtünme hareketleri geçtiği için tuz banyosunu bıraktım. Balığıma kuru yem olarak atison's betta pro ve organix söll power flakes enerji yemi ile bakıyorum. Dondurulmuş veya kurutulmuş canlı yem elimde mevcut değil. Canlı yem olarak sadece artermia yumurtası var ve 4 günde bir çıkarıp balığıma veriyorum. Kurutulmuş yem almam gerekir mi? 1 haftaya kadar su piresi alacağım ve son olarak kullandığım power flakes yeminin içeriği bettama uygun mudur?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194141/020520171950121.jpg[/IMG]
Cafer Bey Merhaba,
İlginiz için teşekkür ederim.
Yorgun düşen erkeğin yanına dişilerimden birini koyduğum zaman dişinin baskın gelerek sürekli erkeği kovalaması ve devamında erkeği strese sokmasından endişeliyim.
[EDIT]muhammed1406,2017-05-02 19:49:27[/EDIT]
[QUOTE=Emre Zaim]
Muhammed Bey, merhaba,
Öncelikle geçmiş olsun. Tuz tedavisinden dolayı, balığınız, yorgun düşmüş olabilir. Tuz gibi yoğun elektrolit banyolarında balığın osmoregülasyon sistemi, vücut dışındaki yoğunluğu yüksek ortam basıncını dengelemek için vücuttan dışarıya su atılımı gerçekleştirir. Bu da su kaybı sonucu oluşan yorgunluk ve halsizliğe sebep olur. Balığınızdaki sürtünme geçmişse artık tuz banyosuna gerek yoktur. Muhtemelen, şu anda, tuz banyosu yapmıyorsunuzdur.
Bu süreçte, zaman içerisinde balığınız hareketlenecektir. Tedavi yorgunu balığınızı güçlendirmek için, kurutulmuş kankurdu (Bloodworms), kurutulmuş su piresi (Daphnia), iyi bir markanın beta yemi, dondurulmuş Artemia (Daphnia, Cyclops, Mysis, Kril gibi kabuklu canlıların dondurulmuş yemleri de olur. Hastalik taşıyıcısı olduklarından dondurulmuş ya da canlı kurt türlerinden uzak durmanızı öneririm) gibi yemlerle dönüşümlü olarak betanızı beslemeniz ve balığınız eski hareketliliğine kavuşana kadar yapacağınız sık su değişimi (Üç günde bir %25 oranında) faydalı olacaktır.
50L. gibi bir hacimde yeterli saklanma alanı yoksa, dişi eklemenizi önermem. Özellikle betanız güçsüzken dişiden zarar görebilir. Benim 270L. hacminde bol bitkili; yati, mangrov kökü, hindistan cevizi kabukları, çınar yaprakları ile saklanma alanları oluşturulmuş; bol dither balık içeren akvaryumumda yaşayan bir erkek iki dişi betam her fırsatta birbirine giriyorlar. Çiftleşme dönemi dışında, bir akvaryuma bir beta, huzurlu bir ortam ve balıkların zarar görmemesi için en ideali.
Balığınız, kaliteli beslenme ve temiz su ile eski sağlığına kavuşacaktır.
Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Emre Bey Merhaba,
İlginiz için teşekkür ederim. Şuan sürtünme hareketleri geçtiği için tuz banyosunu bıraktım. Balığıma kuru yem olarak atison's betta pro ve organix söll power flakes enerji yemi ile bakıyorum. Dondurulmuş veya kurutulmuş canlı yem elimde mevcut değil. Canlı yem olarak sadece artermia yumurtası var ve 4 günde bir çıkarıp balığıma veriyorum. Kurutulmuş yem almam gerekir mi? 1 haftaya kadar su piresi alacağım ve son olarak kullandığım power flakes yeminin içeriği bettama uygun mudur?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194141/020520171950121.jpg[/IMG]
Dış Parazit Tedavisi
Arkadaşlar merhaba,
Dış parazite yakalanan betamı tuz banyosu ve 50 litrelik tankımda 3 güne bir %30 su değişimi yaparak sürtünme hareketini durdurdum. Yalnız yorgun düştüğü için yemleme zamanı yemini yiyor sonra kumun üstünde yada anubias yaprağının üstünde sürekli dinlenme halinde. Yorgun düşen betamın tekrar eski kondisyonunu kazanması için ne yapabilirim.
Arkadaşlar merhaba,
Dış parazite yakalanan betamı tuz banyosu ve 50 litrelik tankımda 3 güne bir %30 su değişimi yaparak sürtünme hareketini durdurdum. Yalnız yorgun düştüğü için yemleme zamanı yemini yiyor sonra kumun üstünde yada anubias yaprağının üstünde sürekli dinlenme halinde. Yorgun düşen betamın tekrar eski kondisyonunu kazanması için ne yapabilirim.
Tanganyika__gold Head Calvus
Arkadaşlar merhaba,
1 erkek 3 dişi gold head calvus beslemeyi düşünüyorum. 85x50x45 cm ölçülerinde akvaryum yaptıracağım. Bu ölçülerde 4 adet calvus besleyebilir miyim?. Dekor olarak ph etkisi olan mercan kırığı mı kullanmalıyım yoksa bej renk silis kum mu?. Silis kum kullanırsam ph'ı yüksek tutabilmem için kimyasallar haricinde ne kullanmanı tavsiye edersiniz ve son olarak elimde betta beslediğim için organix söll power flakes yemi ve canlı su pirem mevcut bunların yanına destekleyici olarak hangi yem almam gerekiyor.
Hepinize teşekkür ederim iyi hobiler.[EDIT]muhammed1406,2017-04-24 00:48:04[/EDIT]
Arkadaşlar merhaba,
1 erkek 3 dişi gold head calvus beslemeyi düşünüyorum. 85x50x45 cm ölçülerinde akvaryum yaptıracağım. Bu ölçülerde 4 adet calvus besleyebilir miyim?. Dekor olarak ph etkisi olan mercan kırığı mı kullanmalıyım yoksa bej renk silis kum mu?. Silis kum kullanırsam ph'ı yüksek tutabilmem için kimyasallar haricinde ne kullanmanı tavsiye edersiniz ve son olarak elimde betta beslediğim için organix söll power flakes yemi ve canlı su pirem mevcut bunların yanına destekleyici olarak hangi yem almam gerekiyor.
Hepinize teşekkür ederim iyi hobiler.[EDIT]muhammed1406,2017-04-24 00:48:04[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
KULLANICILAR
- 109 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Feanor,
Hknçkl,
Denizhann,
pitsem,
scorpion26,
0rnn,
syerli,
JujuSeri,
sacityld,
oguzozt,
senol74,
Urar,
EKAR,
ssener,
florasan,
DigitalPen,
ozan_1903,
a.gumrah,
ciways,
zen666,
tukabu,
osmangunay,
ezzalisi,
rebelde,
İsmail YILDIRIM,
riderfish,
YAYD06,
Omer0618,
forthehordex,
ilterisdoğukan,
ibmsony,
Garminzush,
sina cen,
altuntasseref,
reprise,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
Hoppala,
Kaangzkr,
Cyber_Scout,
Koksal Gurkan,
Oğul Hüseyin,
aupqua,
Haywardmux,
Burak PEKDEMİR,
EmiirKaan,
Mithrandirr,
Kaya43,
CoryCory,
ternapi,
BadgeR,
Kemalk41,
umitlee,
ferhattt,
Oquanus,
smithiseek,
JamesTok,
Ancalagon,
mustafatelli,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
