ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Epiroes
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Kasım 2012 20:33
Son Ziyaret:
25 Kasım 2012 15:19
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ozan Çağlar
Doğum Tarihi:
15 Şubat 1997
Yaş:
29
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
70 lt : Melek Japon Kılıçkuyruk Gurami
40 lt : 1e 20yavru Lepistes
40 lt : 1e 20yavru Lepistes
SON 10 MESAJI
Artık Bu Balığı Yavruluğa Almam Lazım mı?Yoksa Yavrular Yem Olacak.
Akvaryuma rafya koy , ben öyle yaptım 20 yavrudan tek kayıp bile yok.
Akvaryuma rafya koy , ben öyle yaptım 20 yavrudan tek kayıp bile yok.
de
Bence gayet hoş durmuş kale ve mor bitki , renkli taşlarda akvaryuma renk katıyor :)
Bence gayet hoş durmuş kale ve mor bitki , renkli taşlarda akvaryuma renk katıyor :)
Lepistesim Doğurdu
Akvaryumundaki balıkları ve akvaryumunun litresini söylersen daha fazla yardımcı olabiliriz sanırım.
Akvaryumundaki balıkları ve akvaryumunun litresini söylersen daha fazla yardımcı olabiliriz sanırım.
40 Litreye canlı doğuran türlerinden önerileriniz?
Lepistes 3d 1e oranında olmalıdır , rafya koyarsan daha iyi olur.
Lepistes 3d 1e oranında olmalıdır , rafya koyarsan daha iyi olur.
40 Litreye canlı doğuran türlerinden önerileriniz?
3 dişi lepistes al , yeterde artar bile. Oda erkek-dişi oranını sağlamak için zaten
3 dişi lepistes al , yeterde artar bile. Oda erkek-dişi oranını sağlamak için zaten
60 lt canlı doğuran tankı yorumları bekliyorum
[QUOTE=umutgunay]Şu Alman Lepistes olayı bazen karıştırılıyor. "Alman Lepistes" ithal lepistes değildir, yerli sayılabilecek bir ırktır. Benim hatırladığım en eski akvaryumumda bile yani çocukluğumda Alman Lepisteslerim vardı. Piyasada kolayca ulaşabileceğiniz bir ırk olduğu için ithal olarak getirilmezler. Yerli balık olarak sayıyorum, ve yerli balıklar ithallere göre çok daha fazla dayanıklıdır.
İthal lepistesin hayatını şöyle bir göz önüne getirirsek:
Bizim sularımızdan çok faklı sularda doğup büyürler, erkek ve dişiler ayrı yerlerde büyütülür. Canlı yemlerle beslenirler. Sonra toplanır, zorlu bir yolculukla toptancı depolarına gelirler. Burada yeniden siparişler üzerine paketlenir ve bir kez daha farklı bir ortama girip zorlu bir yolculuğa çıkarlar. Çok fazla balık poşelere sıkıştırılır, içine narkoz benzeri bir sıvı verilir ve oksijen tableti atılıp soğuk-sıcağa maruz kalarak yarı baygın bir şekilde ülkemize gelirler (bazı balıklar önce Endonezya'da toplanır, oradan yeniden dünyanı çeşitli yerlerine dağılır). Ülkemizde yeniden toptancı havuzlarına toplanır, ölenler temizlenir, çok farklı bir su ortamı ve hiç karşılaşmadıkları bakteri ortamıyla karşılaşırlar. Her balık doğumundan itibaren yaşadığı bölgenin bakterilerine karşı direnç kazanır ve bünyesi ona göre savunma mekanizması kurar. İthaller, artık ülkemize geldi ve hiç alışık olmadıkları bakterilere maruz kaldılar... Zaten soğuk-sıcak, stres, kimyasallarla bayıltılma, açlık gibi çok zorluklardan geçen balıklarda hastalıklar başlar. Bu zamanda toptancı balığı hiç elinde tutmadan direkt akvaryumculara dağıtır. Tabi önce şehrin toptancılarına ya da diğer şehirlere, oralardan da akvaryumculara götürülürler. Her seferinde çoğu zaman aç, ve en zor şartlarda yaşamaya mahkum olurlar. Bu sırada hasta balıklar üzerinde iyice güçlenen bakteriler artık sağlıklı olanları bile tehdit edecek kadar çoğalmıştır. İthal lepistesler artık akvaryumcuya ulaştı. Tabi beraberinde güçlü hastalıkları da yerli balıklarınsuyuna bulaştırdılar. Hobiciler de "vaaay, ne güzel kocaman lepistes, kaç tane yavru verir bunlar ya, uff ne güzel" diyerek akvaryumuna sokar. Çok geçmeden ithal lepistes artık dayanamadan ölür. Arkasında ise akvaryumunuza taşımış olduğu hastalıklar... Yerli lepistesler bu hastalıklara karşı dirençli olsalar bile artık çok yoğun bir şekilde bakteri saldırısına maruz kalırlar ve yavaş yavaş hastalıklar yayılır... 2 hafta sonra forumda konu açılır: "Balıklarım teker teker ölüyor, yardım edin :((" diye...
[/QUOTE]
[QUOTE=umutgunay]Şu Alman Lepistes olayı bazen karıştırılıyor. "Alman Lepistes" ithal lepistes değildir, yerli sayılabilecek bir ırktır. Benim hatırladığım en eski akvaryumumda bile yani çocukluğumda Alman Lepisteslerim vardı. Piyasada kolayca ulaşabileceğiniz bir ırk olduğu için ithal olarak getirilmezler. Yerli balık olarak sayıyorum, ve yerli balıklar ithallere göre çok daha fazla dayanıklıdır.
İthal lepistesin hayatını şöyle bir göz önüne getirirsek:
Bizim sularımızdan çok faklı sularda doğup büyürler, erkek ve dişiler ayrı yerlerde büyütülür. Canlı yemlerle beslenirler. Sonra toplanır, zorlu bir yolculukla toptancı depolarına gelirler. Burada yeniden siparişler üzerine paketlenir ve bir kez daha farklı bir ortama girip zorlu bir yolculuğa çıkarlar. Çok fazla balık poşelere sıkıştırılır, içine narkoz benzeri bir sıvı verilir ve oksijen tableti atılıp soğuk-sıcağa maruz kalarak yarı baygın bir şekilde ülkemize gelirler (bazı balıklar önce Endonezya'da toplanır, oradan yeniden dünyanı çeşitli yerlerine dağılır). Ülkemizde yeniden toptancı havuzlarına toplanır, ölenler temizlenir, çok farklı bir su ortamı ve hiç karşılaşmadıkları bakteri ortamıyla karşılaşırlar. Her balık doğumundan itibaren yaşadığı bölgenin bakterilerine karşı direnç kazanır ve bünyesi ona göre savunma mekanizması kurar. İthaller, artık ülkemize geldi ve hiç alışık olmadıkları bakterilere maruz kaldılar... Zaten soğuk-sıcak, stres, kimyasallarla bayıltılma, açlık gibi çok zorluklardan geçen balıklarda hastalıklar başlar. Bu zamanda toptancı balığı hiç elinde tutmadan direkt akvaryumculara dağıtır. Tabi önce şehrin toptancılarına ya da diğer şehirlere, oralardan da akvaryumculara götürülürler. Her seferinde çoğu zaman aç, ve en zor şartlarda yaşamaya mahkum olurlar. Bu sırada hasta balıklar üzerinde iyice güçlenen bakteriler artık sağlıklı olanları bile tehdit edecek kadar çoğalmıştır. İthal lepistesler artık akvaryumcuya ulaştı. Tabi beraberinde güçlü hastalıkları da yerli balıklarınsuyuna bulaştırdılar. Hobiciler de "vaaay, ne güzel kocaman lepistes, kaç tane yavru verir bunlar ya, uff ne güzel" diyerek akvaryumuna sokar. Çok geçmeden ithal lepistes artık dayanamadan ölür. Arkasında ise akvaryumunuza taşımış olduğu hastalıklar... Yerli lepistesler bu hastalıklara karşı dirençli olsalar bile artık çok yoğun bir şekilde bakteri saldırısına maruz kalırlar ve yavaş yavaş hastalıklar yayılır... 2 hafta sonra forumda konu açılır: "Balıklarım teker teker ölüyor, yardım edin :((" diye...
[/QUOTE]
Alıntı : Umut Günay Öztoprak
İzin almadan alıntı yaptım ama umarım bir problem olmaz :/
İzin almadan alıntı yaptım ama umarım bir problem olmaz :/
Damızlık lepisteslerle ilgili bir soru...
[QUOTE=umutgunay]Şu Alman Lepistes olayı bazen karıştırılıyor. "Alman Lepistes" ithal lepistes değildir, yerli sayılabilecek bir ırktır. Benim hatırladığım en eski akvaryumumda bile yani çocukluğumda Alman Lepisteslerim vardı. Piyasada kolayca ulaşabileceğiniz bir ırk olduğu için ithal olarak getirilmezler. Yerli balık olarak sayıyorum, ve yerli balıklar ithallere göre çok daha fazla dayanıklıdır.
İthal lepistesin hayatını şöyle bir göz önüne getirirsek:
Bizim sularımızdan çok faklı sularda doğup büyürler, erkek ve dişiler ayrı yerlerde büyütülür. Canlı yemlerle beslenirler. Sonra toplanır, zorlu bir yolculukla toptancı depolarına gelirler. Burada yeniden siparişler üzerine paketlenir ve bir kez daha farklı bir ortama girip zorlu bir yolculuğa çıkarlar. Çok fazla balık poşelere sıkıştırılır, içine narkoz benzeri bir sıvı verilir ve oksijen tableti atılıp soğuk-sıcağa maruz kalarak yarı baygın bir şekilde ülkemize gelirler (bazı balıklar önce Endonezya'da toplanır, oradan yeniden dünyanı çeşitli yerlerine dağılır). Ülkemizde yeniden toptancı havuzlarına toplanır, ölenler temizlenir, çok farklı bir su ortamı ve hiç karşılaşmadıkları bakteri ortamıyla karşılaşırlar. Her balık doğumundan itibaren yaşadığı bölgenin bakterilerine karşı direnç kazanır ve bünyesi ona göre savunma mekanizması kurar. İthaller, artık ülkemize geldi ve hiç alışık olmadıkları bakterilere maruz kaldılar... Zaten soğuk-sıcak, stres, kimyasallarla bayıltılma, açlık gibi çok zorluklardan geçen balıklarda hastalıklar başlar. Bu zamanda toptancı balığı hiç elinde tutmadan direkt akvaryumculara dağıtır. Tabi önce şehrin toptancılarına ya da diğer şehirlere, oralardan da akvaryumculara götürülürler. Her seferinde çoğu zaman aç, ve en zor şartlarda yaşamaya mahkum olurlar. Bu sırada hasta balıklar üzerinde iyice güçlenen bakteriler artık sağlıklı olanları bile tehdit edecek kadar çoğalmıştır. İthal lepistesler artık akvaryumcuya ulaştı. Tabi beraberinde güçlü hastalıkları da yerli balıklarınsuyuna bulaştırdılar. Hobiciler de "vaaay, ne güzel kocaman lepistes, kaç tane yavru verir bunlar ya, uff ne güzel" diyerek akvaryumuna sokar. Çok geçmeden ithal lepistes artık dayanamadan ölür. Arkasında ise akvaryumunuza taşımış olduğu hastalıklar... Yerli lepistesler bu hastalıklara karşı dirençli olsalar bile artık çok yoğun bir şekilde bakteri saldırısına maruz kalırlar ve yavaş yavaş hastalıklar yayılır... 2 hafta sonra forumda konu açılır: "Balıklarım teker teker ölüyor, yardım edin :((" diye...
[/QUOTE]
Harika anlatmışsın çok saol
[QUOTE=umutgunay]Şu Alman Lepistes olayı bazen karıştırılıyor. "Alman Lepistes" ithal lepistes değildir, yerli sayılabilecek bir ırktır. Benim hatırladığım en eski akvaryumumda bile yani çocukluğumda Alman Lepisteslerim vardı. Piyasada kolayca ulaşabileceğiniz bir ırk olduğu için ithal olarak getirilmezler. Yerli balık olarak sayıyorum, ve yerli balıklar ithallere göre çok daha fazla dayanıklıdır.
İthal lepistesin hayatını şöyle bir göz önüne getirirsek:
Bizim sularımızdan çok faklı sularda doğup büyürler, erkek ve dişiler ayrı yerlerde büyütülür. Canlı yemlerle beslenirler. Sonra toplanır, zorlu bir yolculukla toptancı depolarına gelirler. Burada yeniden siparişler üzerine paketlenir ve bir kez daha farklı bir ortama girip zorlu bir yolculuğa çıkarlar. Çok fazla balık poşelere sıkıştırılır, içine narkoz benzeri bir sıvı verilir ve oksijen tableti atılıp soğuk-sıcağa maruz kalarak yarı baygın bir şekilde ülkemize gelirler (bazı balıklar önce Endonezya'da toplanır, oradan yeniden dünyanı çeşitli yerlerine dağılır). Ülkemizde yeniden toptancı havuzlarına toplanır, ölenler temizlenir, çok farklı bir su ortamı ve hiç karşılaşmadıkları bakteri ortamıyla karşılaşırlar. Her balık doğumundan itibaren yaşadığı bölgenin bakterilerine karşı direnç kazanır ve bünyesi ona göre savunma mekanizması kurar. İthaller, artık ülkemize geldi ve hiç alışık olmadıkları bakterilere maruz kaldılar... Zaten soğuk-sıcak, stres, kimyasallarla bayıltılma, açlık gibi çok zorluklardan geçen balıklarda hastalıklar başlar. Bu zamanda toptancı balığı hiç elinde tutmadan direkt akvaryumculara dağıtır. Tabi önce şehrin toptancılarına ya da diğer şehirlere, oralardan da akvaryumculara götürülürler. Her seferinde çoğu zaman aç, ve en zor şartlarda yaşamaya mahkum olurlar. Bu sırada hasta balıklar üzerinde iyice güçlenen bakteriler artık sağlıklı olanları bile tehdit edecek kadar çoğalmıştır. İthal lepistesler artık akvaryumcuya ulaştı. Tabi beraberinde güçlü hastalıkları da yerli balıklarınsuyuna bulaştırdılar. Hobiciler de "vaaay, ne güzel kocaman lepistes, kaç tane yavru verir bunlar ya, uff ne güzel" diyerek akvaryumuna sokar. Çok geçmeden ithal lepistes artık dayanamadan ölür. Arkasında ise akvaryumunuza taşımış olduğu hastalıklar... Yerli lepistesler bu hastalıklara karşı dirençli olsalar bile artık çok yoğun bir şekilde bakteri saldırısına maruz kalırlar ve yavaş yavaş hastalıklar yayılır... 2 hafta sonra forumda konu açılır: "Balıklarım teker teker ölüyor, yardım edin :((" diye...
[/QUOTE]
Harika anlatmışsın çok saol

Damızlık lepisteslerle ilgili bir soru...
Yav benim erkeklerden biri öldü az önce :S ölürken videosunu çektim , diğer erkekte ölürse videoyu koyucam neden öldü diye. Yavrularda var çünkü , yavrularada birşey olmasın.
Yav benim erkeklerden biri öldü az önce :S ölürken videosunu çektim , diğer erkekte ölürse videoyu koyucam neden öldü diye. Yavrularda var çünkü , yavrularada birşey olmasın.
Damızlık lepisteslerle ilgili bir soru...
Ben 4 tane damızlık dişi lepistes aldım. Dediğin gibi hepsi iriydi. Aldığım gün biri yavruladı.20 sağlıklı yavru oldu. Ertesi gün 4 dişi lepisteste öldü. Aynı akvaryumda 2 erkek vardı fakat erkeklere birşey olmadı sadece dişiler öldü. En son ölen dişiyi alıp karnını kestim , içinden leş gibi bir koku ve ölü balıklar çıktı :( .
Ben 4 tane damızlık dişi lepistes aldım. Dediğin gibi hepsi iriydi. Aldığım gün biri yavruladı.20 sağlıklı yavru oldu. Ertesi gün 4 dişi lepisteste öldü. Aynı akvaryumda 2 erkek vardı fakat erkeklere birşey olmadı sadece dişiler öldü. En son ölen dişiyi alıp karnını kestim , içinden leş gibi bir koku ve ölü balıklar çıktı :( .
SON MESAJLAR
- Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - Sessiz Şelale Filtre Önerisi MCY4, 22:33
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Taha⚡,
Hknçkl,
Kınayu,
TheDS,
Urar,
yaguara,
Sungurr,
GhostKoi,
sina cen,
LeafyAqua,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
osmandbnl,
yeekim,
Mirt,
DigitalPen,
omerali06,
Balikcidede,
0rnn,
propecia,
JujuSeri,
Kuduoglu,
omerkaya40,
fffurkan9,
Mr. WingMan,
Hidro Dinamik,
pianoƒish,
FULL RED MEHMET,
nniiaa,
Gökdeniz Kale,
ilterisdoğukan,
Frkn,
aXarayli,
nazemert,
mustafa innr,
seljoy,
sakal34,
EmiirKaan,
Koksal Gurkan,
HLLDNLYC,
oktay42,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

