ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
alperenozen
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
57
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Kasım 2015 01:43
Son Ziyaret:
27 Şubat 2016 05:13
Toplam Mesaj:
81 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alperen Özen
Doğum Tarihi:
27 Eylül 1990
Yaş:
35
İl:
Afyon
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
100*55*60 Tropheus İkola yavruları
55*40*45 Bitkili Canlı Doğuran
http://www.akvaryum.com/Forum/tropheus_yavru_akvaryumu_yeni_kurulum_k858430.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/yeni_kurdugum_bitkili_akvaryum_k856431.asp
SON 10 MESAJI
150 Litreye Kaç Sp!
[QUOTE=AkvaryumElazığ] Akvaryumu 35-36 derece su ile deterjansız yıkadıktan sonra yeni suyu doldurunuz. Kum, dekor,ısıtıcı ve özellikle filtrelerinizi yine sıcak suyla iyice yıkayınız. Dış parazit için metilen mavisi kullanabilirsiniz.
1E 5-6D şeklinde sp besleyebilirsiniz. Hazır dişi veya erkek almak yerine 20-25 tane 3-4 aylık sp yavrusu alıp yaklaşık 2 ay besledikten sonra cinsiyet ayrımı yaparak koloni oluşturursanız daha sağlıklı ve verimli olur. Keyifli hobiler [:)][/QUOTE]
.....
Akvaryumu deterjanla yıkamak riskli iştir. Metilen mavisini de sanmıyorum ki karantina tankı olsun kullansın. Sirkeli ve tuzlu suylu dezenfekte edip iyice temizledikten sonra 1 hafta suyla motorlar çalışır vaziyette bekletin..
[QUOTE=AkvaryumElazığ] Akvaryumu 35-36 derece su ile deterjansız yıkadıktan sonra yeni suyu doldurunuz. Kum, dekor,ısıtıcı ve özellikle filtrelerinizi yine sıcak suyla iyice yıkayınız. Dış parazit için metilen mavisi kullanabilirsiniz.
1E 5-6D şeklinde sp besleyebilirsiniz. Hazır dişi veya erkek almak yerine 20-25 tane 3-4 aylık sp yavrusu alıp yaklaşık 2 ay besledikten sonra cinsiyet ayrımı yaparak koloni oluşturursanız daha sağlıklı ve verimli olur. Keyifli hobiler [:)][/QUOTE]
.....
Akvaryumu deterjanla yıkamak riskli iştir. Metilen mavisini de sanmıyorum ki karantina tankı olsun kullansın. Sirkeli ve tuzlu suylu dezenfekte edip iyice temizledikten sonra 1 hafta suyla motorlar çalışır vaziyette bekletin..
Çok İstemiş Ama Becerememiş Biri
Arkadaş daha balığı yaşatamıyorum diyor bitki büyütün diyorsunuz. 160 litrede sarı prenses gibi cok nadir olmayan ciklet türüyle 6-7 yavrudan başlayın. Yavru ölüyor diyorsanız pekte koloni olmaz ama 1erkek5 dişi şeklinde damızlıktan başlayın illaki ciklet besleyeceğim diyorsanız.
Arkadaş daha balığı yaşatamıyorum diyor bitki büyütün diyorsunuz. 160 litrede sarı prenses gibi cok nadir olmayan ciklet türüyle 6-7 yavrudan başlayın. Yavru ölüyor diyorsanız pekte koloni olmaz ama 1erkek5 dişi şeklinde damızlıktan başlayın illaki ciklet besleyeceğim diyorsanız.
Salyangozlar
Katil salyangoz(helena) tek çözüm..
Katil salyangoz(helena) tek çözüm..
Akvaryumda Berraklık.
Oktay abi nacizane fikirlerimi soyleyeyim istedim. Eger imkaniniz varsa bu akvaryumu baska sekilde degerlendirebilirsiniz.( Yavru akvaryumu olur beta akvaryumu olur vs. ) Benim onerim eger yine akvaryumum cok buyuk olsun istemiyorum diyorsaniz en azindan 50-100 litre arasi bi akvaryum bulup baliklari bakterileri oturttuktan sonra o akvaryuma tasiyabilirsiniz. Filtrasyon icin ic filtre hem goruntu olarak hem verim olarak basarisiz olacagimi dusundugum icin hic kullanmadim. 50 litrenin altinda da akvaryumum olmadi. 50-100 litrelik akvaryumlarda kullanabilen kucuk.ucuz ve etlkili dis filtreler mevcut su an birini kullaniyorum ve ayda bir elyaf degisimi ve diger malzemelerin temizlenmesiype gayet guzel verim aliyorum. Zeolit konusuna gelirsek. Belli bir sureden sonra suya salinim yapacagini dusundugum icin kullanmanizi tavsiye etmem. Onun yerine zeoliti dis filtrede kullanip 2 ayda bir yenisiyle degistirmek daha uygun olacaktir.. Saglikli hobiler dilerim..[EDIT]alperenozen,2016-01-19 05:13:03[/EDIT]
Oktay abi nacizane fikirlerimi soyleyeyim istedim. Eger imkaniniz varsa bu akvaryumu baska sekilde degerlendirebilirsiniz.( Yavru akvaryumu olur beta akvaryumu olur vs. ) Benim onerim eger yine akvaryumum cok buyuk olsun istemiyorum diyorsaniz en azindan 50-100 litre arasi bi akvaryum bulup baliklari bakterileri oturttuktan sonra o akvaryuma tasiyabilirsiniz. Filtrasyon icin ic filtre hem goruntu olarak hem verim olarak basarisiz olacagimi dusundugum icin hic kullanmadim. 50 litrenin altinda da akvaryumum olmadi. 50-100 litrelik akvaryumlarda kullanabilen kucuk.ucuz ve etlkili dis filtreler mevcut su an birini kullaniyorum ve ayda bir elyaf degisimi ve diger malzemelerin temizlenmesiype gayet guzel verim aliyorum. Zeolit konusuna gelirsek. Belli bir sureden sonra suya salinim yapacagini dusundugum icin kullanmanizi tavsiye etmem. Onun yerine zeoliti dis filtrede kullanip 2 ayda bir yenisiyle degistirmek daha uygun olacaktir.. Saglikli hobiler dilerim..[EDIT]alperenozen,2016-01-19 05:13:03[/EDIT]
F0 İlangi Yellow Yorumlarınızı Bekliyorum .
Saglikli ilangileriniz olsun... Ilangilerden yavru almak zor oluyor diye duydum asli var midir acaba ? Duboisi ve ikoladan alinabilirken ilangiden niye zor oluyor?
Saglikli ilangileriniz olsun... Ilangilerden yavru almak zor oluyor diye duydum asli var midir acaba ? Duboisi ve ikoladan alinabilirken ilangiden niye zor oluyor?
Tropheus Yavru Akvaryumu Yeni Kurulum...
[QUOTE=eseruyar]Akvaryumu pahalı almışsın gibi neyse almışsın artık :) Balıklar ilerde lekeli bantlı olunca sinir bozabiliyor.
Sıkıntısız büyütürsün inş.
[/QUOTE]
Cam 1mm fabrika rodajli az kullanilmis cizik falan da olmayinca verdik hocam artik buralarda piyasasi bu yani.. Bide baliklari dusunursek uygun gibi geldi... 6 cesit yem aldim. Duzenli su degisimleri yapilacak.Dediginiz gibi saglikli olsunlar da gerisi onemli degil...
[QUOTE=eseruyar]Akvaryumu pahalı almışsın gibi neyse almışsın artık :) Balıklar ilerde lekeli bantlı olunca sinir bozabiliyor.
Sıkıntısız büyütürsün inş.
[/QUOTE]
Cam 1mm fabrika rodajli az kullanilmis cizik falan da olmayinca verdik hocam artik buralarda piyasasi bu yani.. Bide baliklari dusunursek uygun gibi geldi... 6 cesit yem aldim. Duzenli su degisimleri yapilacak.Dediginiz gibi saglikli olsunlar da gerisi onemli degil...
Tropheus Yavru Akvaryumu Yeni Kurulum...
[QUOTE=eseruyar]Bence kayaları tekrar düzenle. Şöyl bişy olabilir. Tepe istersen soldan sağa doğru alçalan bi düzende olabilir. Gerçi kendi zevkin sen nasıl görmek istiyorsan öyle devam et :)
[IMG]https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t34.0-12/12483541_10208247238240758_521098964_n.jpg?oh=1c2ab6fbdc3d966e61e9716dc175db89&oe=568F3246[/IMG]
Balıkların anaçları nasıldı bantları kara lekeli değilse 10tl nin üstünde değilse iyidir.[/QUOTE]
Merhabalar... Akvaryumun yüksekliği 60 cm olduğu için dolu dolu gözükmesini istedim. O sebepten yüksek akvaryumlarda hep bunu kullanıyorum. İlerde dediğiniz gibi yapacağım yalnız.
Akvaryumu çalıştığım spor salonundan 450 liraya aldım ısıtıcı hariç bütün ekipmanlarıyla birlikte. Sadece kayaları kendim topladım. Sonra 450 lira biraz fazla oldu deyince balığa da masraf yapmayayım dedim. 10 tane de balık hediye ettirdim [:)] Anaçları tam F0 görüntüsü vermiyor açıkcası. Lekesiz Bantlı ve lekeli bantlı anaçları vardı. Bu yavrular hangilerinden çıktı bilemiyoruz. :) Aynı anne babadan olmasın diye yavruları da boy boy seçtim. 6 çeşit yemle besliyorum. Renkten önce sağlıklı olsunlar da hocam gerisi çok önemli değil diye düşünüyorum. Bizimki üretimcilikten çok hobici işi yani. Yalnız bu getirteceğim 2 adet ikolayla 12 adet ilangi direk f0 yavrusu. Anaçlarını gördüm üretimhane de gerçekten süperler. İlangilere 12 ilangiye 140 lira 2 ikolaya da 20 lira vericem. Araştırdım sanırım uygun fiyatlar. İndirimini de yaptı sağolsun üretici(Gerçek üretici; yemleme, bakım, su temizliği olsun) Bende hakkını vermek için takdir de ettiğim için daha fazla pazarlık için üstlemedim. Dediğim gibi doğacak ilangi yavrularını bekliyorum. Buralarda pek bulunmadığından kapış kapış gidiyor hocam. 2 hafta önceden sipariş verdim yani anlayacağınız.[:)][EDIT]alperenozen,2016-01-06 17:31:58[/EDIT]
[QUOTE=eseruyar]Bence kayaları tekrar düzenle. Şöyl bişy olabilir. Tepe istersen soldan sağa doğru alçalan bi düzende olabilir. Gerçi kendi zevkin sen nasıl görmek istiyorsan öyle devam et :)
[IMG]https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t34.0-12/12483541_10208247238240758_521098964_n.jpg?oh=1c2ab6fbdc3d966e61e9716dc175db89&oe=568F3246[/IMG]
Balıkların anaçları nasıldı bantları kara lekeli değilse 10tl nin üstünde değilse iyidir.[/QUOTE]
Merhabalar... Akvaryumun yüksekliği 60 cm olduğu için dolu dolu gözükmesini istedim. O sebepten yüksek akvaryumlarda hep bunu kullanıyorum. İlerde dediğiniz gibi yapacağım yalnız.
Akvaryumu çalıştığım spor salonundan 450 liraya aldım ısıtıcı hariç bütün ekipmanlarıyla birlikte. Sadece kayaları kendim topladım. Sonra 450 lira biraz fazla oldu deyince balığa da masraf yapmayayım dedim. 10 tane de balık hediye ettirdim [:)] Anaçları tam F0 görüntüsü vermiyor açıkcası. Lekesiz Bantlı ve lekeli bantlı anaçları vardı. Bu yavrular hangilerinden çıktı bilemiyoruz. :) Aynı anne babadan olmasın diye yavruları da boy boy seçtim. 6 çeşit yemle besliyorum. Renkten önce sağlıklı olsunlar da hocam gerisi çok önemli değil diye düşünüyorum. Bizimki üretimcilikten çok hobici işi yani. Yalnız bu getirteceğim 2 adet ikolayla 12 adet ilangi direk f0 yavrusu. Anaçlarını gördüm üretimhane de gerçekten süperler. İlangilere 12 ilangiye 140 lira 2 ikolaya da 20 lira vericem. Araştırdım sanırım uygun fiyatlar. İndirimini de yaptı sağolsun üretici(Gerçek üretici; yemleme, bakım, su temizliği olsun) Bende hakkını vermek için takdir de ettiğim için daha fazla pazarlık için üstlemedim. Dediğim gibi doğacak ilangi yavrularını bekliyorum. Buralarda pek bulunmadığından kapış kapış gidiyor hocam. 2 hafta önceden sipariş verdim yani anlayacağınız.[:)][EDIT]alperenozen,2016-01-06 17:31:58[/EDIT]
Tropheus Yavru Akvaryumu Yeni Kurulum...
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar Kardeşim
Ellerine sağlık kardeşim hayırlısıyla şu balıklarında bir geleydi [:iyi:] [:nazar:] Taşların hepsiyle arka cama yakın öyle tepe tepe degilde ortada yüksek iki yana doğru düşük sıralasan dahamı iyi olur acaba ?Saygılar.[/QUOTE]
Selamlar Erhan Abi... Fotoğraftaki kadar arka cama yakın değil aslında. bu ikiz kule modeli (sonu ikiz kulelere benzemesin) benim yıllardır sert balık tanklarımda kullandığım bir model. Annemle birlikte iyi sabitledik. Yarım saatimizi aldı [:)] Bir de kayaları Afyon kalesinin eteklerinden topladım bin bir zahmet bu dekoru yapmak için o yüzden şimdilik oynamayayım dedim. Akvaryuma da dip çekimleri dışında pek müdahele etmeyeceğim... İlerde balıklar büyüdüğünde yarım ay şeklinde dizmeyi düşünüyorum kayaları bakalım. Balıklara gelince de çok güvenilir. Çok sağlıklı balıkları olan hem hobici hem üretici biriyle tanıştım. Onun ilangilerinin kuluçka dönemini bekliyoruz. Başka yerden de almak istemiyorum hem fiyat hem kalite açısından. O yüzden beklemedeyiz Erhan abi :)
[EDIT]alperenozen,2016-01-06 16:19:48[/EDIT]
[QUOTE=kartalbaba]Hayırlı uğurlu olsun.Taşların dizilimi biraz rizikolu olmuş.Işık bence iyi.Hangi tür balık besleyeceksiniz?.Sağlıklı hobiler dilerim.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. 12 adet ikola 12 adet ilangi besleyeceğim. Taşların hikayesini yukarı da belirttim böyle dizmesem olmazdı [:)] Annem sağolsun eve akvaryum almam batırırsın evi diyen insan, bugün ben dersteyken elektrikçi çağırıp 2. ışımızı da yaptırmış[:)] Saygılar, sağlıklı balıklar...
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar Kardeşim
Ellerine sağlık kardeşim hayırlısıyla şu balıklarında bir geleydi [:iyi:] [:nazar:] Taşların hepsiyle arka cama yakın öyle tepe tepe degilde ortada yüksek iki yana doğru düşük sıralasan dahamı iyi olur acaba ?Saygılar.[/QUOTE]
Selamlar Erhan Abi... Fotoğraftaki kadar arka cama yakın değil aslında. bu ikiz kule modeli (sonu ikiz kulelere benzemesin) benim yıllardır sert balık tanklarımda kullandığım bir model. Annemle birlikte iyi sabitledik. Yarım saatimizi aldı [:)] Bir de kayaları Afyon kalesinin eteklerinden topladım bin bir zahmet bu dekoru yapmak için o yüzden şimdilik oynamayayım dedim. Akvaryuma da dip çekimleri dışında pek müdahele etmeyeceğim... İlerde balıklar büyüdüğünde yarım ay şeklinde dizmeyi düşünüyorum kayaları bakalım. Balıklara gelince de çok güvenilir. Çok sağlıklı balıkları olan hem hobici hem üretici biriyle tanıştım. Onun ilangilerinin kuluçka dönemini bekliyoruz. Başka yerden de almak istemiyorum hem fiyat hem kalite açısından. O yüzden beklemedeyiz Erhan abi :)
[EDIT]alperenozen,2016-01-06 16:19:48[/EDIT]
[QUOTE=kartalbaba]Hayırlı uğurlu olsun.Taşların dizilimi biraz rizikolu olmuş.Işık bence iyi.Hangi tür balık besleyeceksiniz?.Sağlıklı hobiler dilerim.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. 12 adet ikola 12 adet ilangi besleyeceğim. Taşların hikayesini yukarı da belirttim böyle dizmesem olmazdı [:)] Annem sağolsun eve akvaryum almam batırırsın evi diyen insan, bugün ben dersteyken elektrikçi çağırıp 2. ışımızı da yaptırmış[:)] Saygılar, sağlıklı balıklar...
Biolife Yüzen Akıllı Filtre
Bu ürün hakkında yazılan çizilenleri uzun zamandır takip ediyorum. Olaya biraz daha sosyal bir sorun çerçevesinde bakıyorıum. Hiç bir esnaf pazarlamacı da üzerine alınmasın öyle bir üreticiyi yargılıyorsunuz ki ülkenin bütün esnafları çok dürüst reklam yapıyor da sanki bu adam alışılmışın çok dışına çıktı, abarttı da o yüzden bu ürünü almayına getiriyorsunuz olayı. Ürünü yargılayanlara kalırsak alışveriş yapamayacağız zaten. Tabi ki kimse kazıklanmak istemez kaldı ki ürün 20 lira yanlış okumadıysam ama yazıldığı kadar işe yaramaz bir ürün de değildir diye düşünüyorum. Hemen belirteyim satıcıyla hiç bir alakam yoktur ürünü kullanmışlığım da yoktur. Ürünü yerden yere vuranların aynı şeyleri tekrarlamasından verdiği sıkkınlıkla 2 cümle yazma ihtiyacı hissettim. Eminim yargılayanların çevresinde bu tarz kötü reklam yapan insanlar vardır ama ona rağmen gider alışverişlerini yaparlar. Dönüp de adamın arkasından 5 dakika bile muhabbetini yapmazlar. Yıllar önce varyateleri üretilen kullanılan bir ürün hakkında bu üretim sahibi üretince bu kadar tartışılması da gariptir.
Sonuç olarak forumda rastladığım en boş tartışmalardan birisi. Ülkenin genel pazarlama, ticaret anlayışına da alışın diyemeyeceğim çünkü her yerde rahatsız edici (keşke böyle olmasa) Ama biraz da adam üretmiş satmaya çalışıyor deyip geçip gitmeyi düşünmek gerek. Biraz daha yapıcı olmak lazım. Herkese saygılar...[EDIT]alperenozen,2016-01-06 03:27:27[/EDIT]
Bu ürün hakkında yazılan çizilenleri uzun zamandır takip ediyorum. Olaya biraz daha sosyal bir sorun çerçevesinde bakıyorıum. Hiç bir esnaf pazarlamacı da üzerine alınmasın öyle bir üreticiyi yargılıyorsunuz ki ülkenin bütün esnafları çok dürüst reklam yapıyor da sanki bu adam alışılmışın çok dışına çıktı, abarttı da o yüzden bu ürünü almayına getiriyorsunuz olayı. Ürünü yargılayanlara kalırsak alışveriş yapamayacağız zaten. Tabi ki kimse kazıklanmak istemez kaldı ki ürün 20 lira yanlış okumadıysam ama yazıldığı kadar işe yaramaz bir ürün de değildir diye düşünüyorum. Hemen belirteyim satıcıyla hiç bir alakam yoktur ürünü kullanmışlığım da yoktur. Ürünü yerden yere vuranların aynı şeyleri tekrarlamasından verdiği sıkkınlıkla 2 cümle yazma ihtiyacı hissettim. Eminim yargılayanların çevresinde bu tarz kötü reklam yapan insanlar vardır ama ona rağmen gider alışverişlerini yaparlar. Dönüp de adamın arkasından 5 dakika bile muhabbetini yapmazlar. Yıllar önce varyateleri üretilen kullanılan bir ürün hakkında bu üretim sahibi üretince bu kadar tartışılması da gariptir.
Sonuç olarak forumda rastladığım en boş tartışmalardan birisi. Ülkenin genel pazarlama, ticaret anlayışına da alışın diyemeyeceğim çünkü her yerde rahatsız edici (keşke böyle olmasa) Ama biraz da adam üretmiş satmaya çalışıyor deyip geçip gitmeyi düşünmek gerek. Biraz daha yapıcı olmak lazım. Herkese saygılar...[EDIT]alperenozen,2016-01-06 03:27:27[/EDIT]
Koi Havuzum ( Video Eklendi )
Recep abi ellerinize sağlık. Emek budur demekten başka birşey söyleyemiyorum. Yeni resimleri sabırsızlıkla bekliyorum. Elinize kolunuza sağlık...
Recep abi ellerinize sağlık. Emek budur demekten başka birşey söyleyemiyorum. Yeni resimleri sabırsızlıkla bekliyorum. Elinize kolunuza sağlık...
SON MESAJLAR
- Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
ciways,
Ozzgur,
efkango,
tukabu,
syerli,
osmangunay,
sacityld,
florasan,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
YAYD06,
reprise,
AC-72,
forthehordex,
ibmsony,
ezzalisi,
sina cen,
Hoppala,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
rexxter,
riderfish,
pitsem,
ilterisdoğukan,
altuntasseref,
0rnn,
JujuSeri,
MiSoSiKiaN,
ssener,
Hidro Dinamik,
portre,
senol74,
rebelde,
Yücel BOZDEMİR,
scorpion26,
Burak PEKDEMİR,
EKAR,
Oquanus,
zen666,
Cyber_Scout,
rdm23,
a.gumrah,
İsmail YILDIRIM,
aupqua,
Feanor,
Urar,
Sufisu,
fffurkan9,
Hknçkl,
Denizhann,
oguzozt,
ozan_1903,
Omer0618,
Garminzush,
Kaangzkr,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
