ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Snyta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
66
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Kasım 2015 02:16
Son Ziyaret:
25 Nisan 2016 03:42
Toplam Mesaj:
68 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hüseyin
Doğum Tarihi:
03 Mart 1986
Yaş:
40
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
30 + tür... Yürüyen, yüzen, sürünen ve uçan...
Hüseyin
SON 10 MESAJI
Mobilyacı Olan Veya Anlayanlara Bir Soru
Birkaç saatlik bir iş.Olsun en çok 3 ila 4 saatte biter.
Birkaç saatlik bir iş.Olsun en çok 3 ila 4 saatte biter.
Selale Filtre Ve Isitici.
Kum yok ise biyolojik filtrasyonda en iyi sitem sump sistemini en iyi şekilde bile kursanız biyolojik filtrasyonunuz yok farzedin. Üretim tanklarında uğraşmamak için ve otomatik su boşaltım ve ekleme sistemleri vb kolaylıklar için kum dekor koymuyorlar.Ki kum ve dekorlu üretim tanklarının daha başarılı olduğunu araştırabilirsiniz.Artı canlılar kumsuz bir akvaryumda çokta huzurlu olmazlar.Biyoloji kumdadır.
Ve o arkadaşlara inanmamak gerekir.Satıcılar ne yazık ki hayvan sevgisinden nasibini almamış oluyorlar genellikle.Zamanla anlayacaksınız. [EDIT]Snyta,2016-04-11 03:40:39[/EDIT]
Kum yok ise biyolojik filtrasyonda en iyi sitem sump sistemini en iyi şekilde bile kursanız biyolojik filtrasyonunuz yok farzedin. Üretim tanklarında uğraşmamak için ve otomatik su boşaltım ve ekleme sistemleri vb kolaylıklar için kum dekor koymuyorlar.Ki kum ve dekorlu üretim tanklarının daha başarılı olduğunu araştırabilirsiniz.Artı canlılar kumsuz bir akvaryumda çokta huzurlu olmazlar.Biyoloji kumdadır.
Ve o arkadaşlara inanmamak gerekir.Satıcılar ne yazık ki hayvan sevgisinden nasibini almamış oluyorlar genellikle.Zamanla anlayacaksınız. [EDIT]Snyta,2016-04-11 03:40:39[/EDIT]
Dip Cekimi Hakkinda
Filtrasyon hakkında da bilgi vermeniz iyi olur.Dip çekimi olmazsa olmaz değil.Fakat kısa bir zaman olmuş tankı kuralı. Daha döngü tam olarak oturmaz.Bu yüzden bir hafta veya on gün aralığında en çok yüzde yirmi gibi su değişimi yapın.Her hafta hiçbir zaman yüzde 25-30-40 gibi rakamlarda çekim yapmayın.Bunlar abartı ve gereksiz hatta zararlıdır.Bu yaygın bir yanlıştır, bazı suyu fazlaca kirleten büyük türler haricinde...Birkaç ay sonra su oturduğu zaman ve biyolojik filtrasyonunuz iyi ise 15 ila 20 günde daha büyük bir tankta 4 ila 5 haftada bir (canlı yükü normal ise)en fazla yüzde 20 olmak kaydıyla değişim yapılabilir.
Bitkili veya az canlı yükü olan akvaryumda iyi biyolojik filtrasyonunuz var ise eksileni eklemek suretiyle çok daha sağlıklı bir akvaryum elde edersiniz.
Hastalık ve suda ani değişimlerde çok miktarda (yüzde elli gibi) su değişimi yapılabilir.Ki bu olağan dışı durumlardadır.Normal seyrinde abartmamak en iyisidir.
Ek olarak dipten su çekmenize gerek yok. Üstten alın ve ekleyin.Özellikle oturmamış tanklarda dibi karıştırmak fayda sağlamaz, aksi olabilir.[EDIT]Snyta,2016-04-11 03:07:29[/EDIT]
Filtrasyon hakkında da bilgi vermeniz iyi olur.Dip çekimi olmazsa olmaz değil.Fakat kısa bir zaman olmuş tankı kuralı. Daha döngü tam olarak oturmaz.Bu yüzden bir hafta veya on gün aralığında en çok yüzde yirmi gibi su değişimi yapın.Her hafta hiçbir zaman yüzde 25-30-40 gibi rakamlarda çekim yapmayın.Bunlar abartı ve gereksiz hatta zararlıdır.Bu yaygın bir yanlıştır, bazı suyu fazlaca kirleten büyük türler haricinde...Birkaç ay sonra su oturduğu zaman ve biyolojik filtrasyonunuz iyi ise 15 ila 20 günde daha büyük bir tankta 4 ila 5 haftada bir (canlı yükü normal ise)en fazla yüzde 20 olmak kaydıyla değişim yapılabilir.
Bitkili veya az canlı yükü olan akvaryumda iyi biyolojik filtrasyonunuz var ise eksileni eklemek suretiyle çok daha sağlıklı bir akvaryum elde edersiniz.
Hastalık ve suda ani değişimlerde çok miktarda (yüzde elli gibi) su değişimi yapılabilir.Ki bu olağan dışı durumlardadır.Normal seyrinde abartmamak en iyisidir.
Ek olarak dipten su çekmenize gerek yok. Üstten alın ve ekleyin.Özellikle oturmamış tanklarda dibi karıştırmak fayda sağlamaz, aksi olabilir.[EDIT]Snyta,2016-04-11 03:07:29[/EDIT]
Web Sitesi Açtım Www.islamvesen.com
Fatih bey siteniz hayırlı olsun.Allah muvaffak etsin.Hayalini kurduğum dediniz ya...Hizmet etmek amacında olduğunuzu hissettim..Site hakkında konuşmak isterim. Bir topluluk olarak çaba sarf ettim bende fakat şahsi olumsuzluklar yüzünden muvaffak olamadım.Sunucu vb masraflar heba oldu.Şu an tam bilmiyorum fakat 20 küsur domaine sahibim.En az üçte biri büyük bir hizmet ağı olacak şekilde ve kalanlar yüklü bir ticari gelirle bu gruba destek için yayına hazırlandı ve açıldı.Ciddi değerlere de ulaşıldı.Digg.com tarzı bir yapı vardı yayında ve 400 bin tl bir rakama ulaştım.Ne yazık ki idealist insan bulamadık yola çıkacak ...Bu yüzden satış bile gerçekleştirmeden ulaştığı rqkamları görmezden gelerek yayın hayatına son verdim bu ağın.Ve akabinde altyapı vs hepsi bitti.Sadece domainlerim var ve birgün yeniden ümidiyle duruyorlar...Görüşmek isterim mümkünse.
[EDIT]Snyta,2016-03-05 01:38:48[/EDIT]
Fatih bey siteniz hayırlı olsun.Allah muvaffak etsin.Hayalini kurduğum dediniz ya...Hizmet etmek amacında olduğunuzu hissettim..Site hakkında konuşmak isterim. Bir topluluk olarak çaba sarf ettim bende fakat şahsi olumsuzluklar yüzünden muvaffak olamadım.Sunucu vb masraflar heba oldu.Şu an tam bilmiyorum fakat 20 küsur domaine sahibim.En az üçte biri büyük bir hizmet ağı olacak şekilde ve kalanlar yüklü bir ticari gelirle bu gruba destek için yayına hazırlandı ve açıldı.Ciddi değerlere de ulaşıldı.Digg.com tarzı bir yapı vardı yayında ve 400 bin tl bir rakama ulaştım.Ne yazık ki idealist insan bulamadık yola çıkacak ...Bu yüzden satış bile gerçekleştirmeden ulaştığı rqkamları görmezden gelerek yayın hayatına son verdim bu ağın.Ve akabinde altyapı vs hepsi bitti.Sadece domainlerim var ve birgün yeniden ümidiyle duruyorlar...Görüşmek isterim mümkünse.
[EDIT]Snyta,2016-03-05 01:38:48[/EDIT]
Papağan Balıklar
[QUOTE=HobiMerkezim]Papağan yerine Flowerhorn besleyin derim. Papağanlar genetik olarak bozuk balıklar. Yaşları ilerledikçe gırtlak problemleri yaşamaktalar.[/QUOTE]
Nihayetinde floverhorn da papağan gibi insan elinden çıkmıştır.Papağan gibi sorunları belki olmayabilir ve bu iki türde sevimli, zeki ve güzel olabilirler. İnsanlar canlıları kendilerine soytarı etmekten vazgeçmelidir. Fakat insan kendini bile soytarı ediyor zaman zaman....
[QUOTE=HobiMerkezim]Papağan yerine Flowerhorn besleyin derim. Papağanlar genetik olarak bozuk balıklar. Yaşları ilerledikçe gırtlak problemleri yaşamaktalar.[/QUOTE]
Nihayetinde floverhorn da papağan gibi insan elinden çıkmıştır.Papağan gibi sorunları belki olmayabilir ve bu iki türde sevimli, zeki ve güzel olabilirler. İnsanlar canlıları kendilerine soytarı etmekten vazgeçmelidir. Fakat insan kendini bile soytarı ediyor zaman zaman....
Akvaryumuma Misafir Gelmis Ama Ne Salyangozmu Bilm
Ramshorn, physa veya elma salyangozu olabilir.Bu ilk yazdığım iki tür içinde adi gibi yakışıksız bir tanım yaygındır.Birçok konuda yaptığımız tanımlar gibi...
Özellikle ramshorn tüm tanklarımda mevcuttur. Hiç zararlarını görmediğim gibi fazlaca faydalıdırlar.Su değerleri için faydalıdırlar. Artık yemleri, bitki artıklarını, ölü canlıları tüketirler. Herşey yolunda ise tankta sorun olmazlar.Fazla yemleme vs anormallikler sonucu sayıları artar.Birkaç Helena salyangozu alıp dengede tutmanızı tavsiye ederim.Helena onları onlar artıkları yer.Güzel bir döngü...
Bu konu benzeri konular fazlaca forumda.Ve yorumlar da aynı...Ezberden ve yanlış.Steril cam kap zihniyeti iş başında!Defaatle yine bir canavardan bahsedilir gibi konuşulmuş ve yine defaatle aksi söylendi.Tek zararları (ki bu kimileri ve şahsım için zarar değildir) görsellik olabilir.Hangi akla hizmet ilaç kullanır bu tür canlılar için insan ve önerir? Emin olun biyolojik olarak yararlı bir canlıyı o ilaçlarla öldürürken hem canlıyı hem tankın biyolojik dengesini çökertiyorsunuz.
Kulak asmayın.İlletmiş şeymiş buymuş...Hiç birşey yapmadan temizliğiniz sırasında anaçlardan yakalayabildiklerinizi alın bu bile kontrol için yeterli.Şiddetle tavsiye ederim özellikle bakınız.Bilgi ve tecrübeye dayalı...
Sağlıklı hobiler...
Ramshorn, physa veya elma salyangozu olabilir.Bu ilk yazdığım iki tür içinde adi gibi yakışıksız bir tanım yaygındır.Birçok konuda yaptığımız tanımlar gibi...
Özellikle ramshorn tüm tanklarımda mevcuttur. Hiç zararlarını görmediğim gibi fazlaca faydalıdırlar.Su değerleri için faydalıdırlar. Artık yemleri, bitki artıklarını, ölü canlıları tüketirler. Herşey yolunda ise tankta sorun olmazlar.Fazla yemleme vs anormallikler sonucu sayıları artar.Birkaç Helena salyangozu alıp dengede tutmanızı tavsiye ederim.Helena onları onlar artıkları yer.Güzel bir döngü...
Bu konu benzeri konular fazlaca forumda.Ve yorumlar da aynı...Ezberden ve yanlış.Steril cam kap zihniyeti iş başında!Defaatle yine bir canavardan bahsedilir gibi konuşulmuş ve yine defaatle aksi söylendi.Tek zararları (ki bu kimileri ve şahsım için zarar değildir) görsellik olabilir.Hangi akla hizmet ilaç kullanır bu tür canlılar için insan ve önerir? Emin olun biyolojik olarak yararlı bir canlıyı o ilaçlarla öldürürken hem canlıyı hem tankın biyolojik dengesini çökertiyorsunuz.
Kulak asmayın.İlletmiş şeymiş buymuş...Hiç birşey yapmadan temizliğiniz sırasında anaçlardan yakalayabildiklerinizi alın bu bile kontrol için yeterli.Şiddetle tavsiye ederim özellikle bakınız.Bilgi ve tecrübeye dayalı...
Sağlıklı hobiler...
Mbuna(225.65.55)
Fatih bey fotoğraflarla desteklerseniz bu hattı sayılır akvaryumu bizde görsek.Malawi- Mbuna hayattır, hayat!:) Hiç değilse popülist akvarizm değildir.Tebrik ederim.
Fatih bey fotoğraflarla desteklerseniz bu hattı sayılır akvaryumu bizde görsek.Malawi- Mbuna hayattır, hayat!:) Hiç değilse popülist akvarizm değildir.Tebrik ederim.
Demasoni Akvaryumunu Tatlı Su Akvaryumuna Çevirmek
Üç beş değil üç beş kilo da birşey yapmaz.Steril laboratuvar hassasiyetini bırakmanızı tavsiye ederim.Metodlar, oranlar belli.Çok kasmaya gerek yok.Hem siz hem akvaryumun psikolojisi açısından:)))
Üç beş değil üç beş kilo da birşey yapmaz.Steril laboratuvar hassasiyetini bırakmanızı tavsiye ederim.Metodlar, oranlar belli.Çok kasmaya gerek yok.Hem siz hem akvaryumun psikolojisi açısından:)))
Akvaryuma Malzeme Koymayla İlgili Bir Soru
[QUOTE=zoradam09]
Hüseyin Bey salınım yapmıyorsa o zaman balıklarıma herhangi bir zararı da olmaz yani koymamda sakınca teşkil etmez değil mi?[/QUOTE]
Hiçbir sakınca teşkil etmez.Bazı tür granitler sertliğinin yanısıra atmosferik etkilerle yüzeyden deforme olup kum gibi dökülme gösterebilir.Sizin fotoğrafını koyduğunuz taşın daha koyu, siyah üzeri beyaz olan türü gibi.Sizin taşta sorun yok.Ayrıca bunları granit küp taş uygulaması yapan atölyelerde bulabilirsiniz.Değilik form ve ebatlarda. Arnavut kaldırımı için kullanılır malumunuz.Çok para hatta para vermeye gerek yok lazım olursa:)
[QUOTE=ringo]
Hüseyin bey,
Taşın aynı taş olmadığı fotoğraftan zaten görülüyor, aynı taş derken; biri mika, kuartz ve feldispattan oluşuyor, diğeri de mika, kuartz ve feldispattan oluşuyor. Aralarında sadece granitin sıcaklık basınç vesair etkilerle başkalaşıma uğrayıp belki mineraller arası oransal farklar vesair sergilenip farklı bir görünüm sergilemesi gibi bir fark var. Taşın içeriği aynı ama gnays sıcaklık ve basınç etkisi ile tabaka tabaka üst üste yığılmış, yukarıda değindiğim gibi başkalaşmış ve farklı bir görünüm sergiliyor. Granit başkalaşıma uğrayınca gnyas oluyor. Mineral içerik aynı olunca akvaryum kullanımı açısından pek fark olmuyor.
Kireç taşları, kalsit, kalker, dolomit aroganit nasıl aynı işlevi görüyorsa, hepsinin mineral yapıları caco3 olup gh ve kh salınımı yapıp nasıl ph ı yükseltiyorsa buradaki durumun ters benzeri de granit ve gnays arasında var anlamında aynı taş diye yazdım. Aynı dedikten sonra biri diğerinin başkalaşmış hali oluyor diye bir cümle yazılmışsa buna dikkat etmek gerekir. Evla olan kelimeyi yakalamak değil kastı anlamaktır.
[/QUOTE]
Doğrudur.Aynı muhteva olan materyalin oluşum ve takip eden süreçte basınç ve sıcaklık başta olmak kaydıyla, etkileyen faktörlerle başkalaşmış halidir her iki taş.
Kast anlaşıldı, kelimeyi yakalamamız kastı anladığımızı ikrar etmek istediğimizdendir.Kasti menfi durum yok.Kastı doğruladık, bir başka halle İlyas Ağabey.:)
[QUOTE=zoradam09]
Hüseyin Bey salınım yapmıyorsa o zaman balıklarıma herhangi bir zararı da olmaz yani koymamda sakınca teşkil etmez değil mi?[/QUOTE]
Hiçbir sakınca teşkil etmez.Bazı tür granitler sertliğinin yanısıra atmosferik etkilerle yüzeyden deforme olup kum gibi dökülme gösterebilir.Sizin fotoğrafını koyduğunuz taşın daha koyu, siyah üzeri beyaz olan türü gibi.Sizin taşta sorun yok.Ayrıca bunları granit küp taş uygulaması yapan atölyelerde bulabilirsiniz.Değilik form ve ebatlarda. Arnavut kaldırımı için kullanılır malumunuz.Çok para hatta para vermeye gerek yok lazım olursa:)
[QUOTE=ringo]
Hüseyin bey,
Taşın aynı taş olmadığı fotoğraftan zaten görülüyor, aynı taş derken; biri mika, kuartz ve feldispattan oluşuyor, diğeri de mika, kuartz ve feldispattan oluşuyor. Aralarında sadece granitin sıcaklık basınç vesair etkilerle başkalaşıma uğrayıp belki mineraller arası oransal farklar vesair sergilenip farklı bir görünüm sergilemesi gibi bir fark var. Taşın içeriği aynı ama gnays sıcaklık ve basınç etkisi ile tabaka tabaka üst üste yığılmış, yukarıda değindiğim gibi başkalaşmış ve farklı bir görünüm sergiliyor. Granit başkalaşıma uğrayınca gnyas oluyor. Mineral içerik aynı olunca akvaryum kullanımı açısından pek fark olmuyor.
Kireç taşları, kalsit, kalker, dolomit aroganit nasıl aynı işlevi görüyorsa, hepsinin mineral yapıları caco3 olup gh ve kh salınımı yapıp nasıl ph ı yükseltiyorsa buradaki durumun ters benzeri de granit ve gnays arasında var anlamında aynı taş diye yazdım. Aynı dedikten sonra biri diğerinin başkalaşmış hali oluyor diye bir cümle yazılmışsa buna dikkat etmek gerekir. Evla olan kelimeyi yakalamak değil kastı anlamaktır.
[/QUOTE]
Doğrudur.Aynı muhteva olan materyalin oluşum ve takip eden süreçte basınç ve sıcaklık başta olmak kaydıyla, etkileyen faktörlerle başkalaşmış halidir her iki taş.
Kast anlaşıldı, kelimeyi yakalamamız kastı anladığımızı ikrar etmek istediğimizdendir.Kasti menfi durum yok.Kastı doğruladık, bir başka halle İlyas Ağabey.:)
Akvaryuma Malzeme Koymayla İlgili Bir Soru
Granit.Granit küp taşın tamburlanmış hali.Salınım yapmaz.Bu kayalar biyolojik rol üstlenmez yahut çok çok az olur.Ve yoğunluk çok olduğu için ağırdır.Aşınma çık düşük.Yosun tutar, kayganlaşır.Yüzey düz olmasa bile ciddi mana da kayganlaşır. Ve ağır olduğu için tutup çıkarırken dikkat edin.
Gnays ile aynı değil benzerdir.Kabaca bu endüstriyel ve dekoratif işlemlere uygundur
Granit.Granit küp taşın tamburlanmış hali.Salınım yapmaz.Bu kayalar biyolojik rol üstlenmez yahut çok çok az olur.Ve yoğunluk çok olduğu için ağırdır.Aşınma çık düşük.Yosun tutar, kayganlaşır.Yüzey düz olmasa bile ciddi mana da kayganlaşır. Ve ağır olduğu için tutup çıkarırken dikkat edin.
Gnays ile aynı değil benzerdir.Kabaca bu endüstriyel ve dekoratif işlemlere uygundur
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
