ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Htchaticeonem9
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Ocak 2023 11:45
Son Ziyaret:
27 Mayıs 2023 06:51
Toplam Mesaj:
27 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hatice Kübra Nur
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hatice Kübra Nur
SON 10 MESAJI
Japon Balığım Ölüyor
[QUOTE=GhostKoi]
Kendisini linç ettiğimiz falan yok. Daha önce açmış olduğu diğer konuya yazdık, durumu düzeltmek için önerilerde bulunduk. Bunların pek etkisi olmadı. Şimdi de ısrarla tüm kabahati petshop'a atması ve eleştirileri hiçbir şekilde üzerine alınmaması, daha üste çıkmaya çalışması takdire şayan.
Yine de kendisine kötü bir şey denmiş değil. Hatanın birazını da kendinde aramasını söyledik sadece. Ve bu hatayı balık beslemeye yeni başlayanların çoğunun da yaptığını belirttik. Yani şahsına özel bir tavır sözkonusu değil. Kişi savunma mekanizmalarını işletip eleştiriye kulak tıkıyorsa kendi bileceği şey. Bunu biz burada düzeltecek değiliz. Her ay buna benzer en az 3-4 konu açılıyor forumda. Dolayısıyla bazılarımızın bu tür hatalara toleransı kalmıyor. En iyisi görmezden gelelim bari.
Her şeye rağmen, eğer uygun şartları sağlayarak tekrar balık beslemeye başlarsa bu kez daha başarılı olabileceğini umuyorum.[/QUOTE]
Ben kendimi üste çıkarmıyorum. Gereksiz ve saçma tepkinize, saçma bir şekilde yazdığınız cevabı eleştriyorum. Akvaryumcu yalan yanlış bilgilendirme yapsa da ben yine de internetten bolca araştırma yaptım, siz de söylüyorsunuz birkaç kez foruma da yazdım. Sonra akvaryumun küçük olduğunu, kumlarım boyalı olması nedeniyle balıklarımı zehirleyebileceğini öğrendim. Fakat büyük akvaryuma, güçlü filtre almaya imkanım olmadığından, yetişemeyecek, bakamayacak olduğumdan, hastalıklarını bilmediğimden veya tedavisinden anlamadığımdan hemen gidip akvaryumcuya geri götürdüm.
Peki, sizin eleştiriniz ne hakkında? Neyi ıspatlamaya çalışıyorsunuz? Hangi hakla eleştriyorsunuz? Duyar kastığınız o kadar belli ki. Daha fazla kendinizi haklı çıkarmaya çalışmasanız iyi olur. Showunuzu dediğim gibi gerçek hayvan katillerine yapın. Onlara tepki gösterin. [EDIT]Htchaticeonem9,2023-02-03 00:26:59[/EDIT]
[QUOTE=GhostKoi]
Kendisini linç ettiğimiz falan yok. Daha önce açmış olduğu diğer konuya yazdık, durumu düzeltmek için önerilerde bulunduk. Bunların pek etkisi olmadı. Şimdi de ısrarla tüm kabahati petshop'a atması ve eleştirileri hiçbir şekilde üzerine alınmaması, daha üste çıkmaya çalışması takdire şayan.
Yine de kendisine kötü bir şey denmiş değil. Hatanın birazını da kendinde aramasını söyledik sadece. Ve bu hatayı balık beslemeye yeni başlayanların çoğunun da yaptığını belirttik. Yani şahsına özel bir tavır sözkonusu değil. Kişi savunma mekanizmalarını işletip eleştiriye kulak tıkıyorsa kendi bileceği şey. Bunu biz burada düzeltecek değiliz. Her ay buna benzer en az 3-4 konu açılıyor forumda. Dolayısıyla bazılarımızın bu tür hatalara toleransı kalmıyor. En iyisi görmezden gelelim bari.
Her şeye rağmen, eğer uygun şartları sağlayarak tekrar balık beslemeye başlarsa bu kez daha başarılı olabileceğini umuyorum.[/QUOTE]
Ben kendimi üste çıkarmıyorum. Gereksiz ve saçma tepkinize, saçma bir şekilde yazdığınız cevabı eleştriyorum. Akvaryumcu yalan yanlış bilgilendirme yapsa da ben yine de internetten bolca araştırma yaptım, siz de söylüyorsunuz birkaç kez foruma da yazdım. Sonra akvaryumun küçük olduğunu, kumlarım boyalı olması nedeniyle balıklarımı zehirleyebileceğini öğrendim. Fakat büyük akvaryuma, güçlü filtre almaya imkanım olmadığından, yetişemeyecek, bakamayacak olduğumdan, hastalıklarını bilmediğimden veya tedavisinden anlamadığımdan hemen gidip akvaryumcuya geri götürdüm.
Peki, sizin eleştiriniz ne hakkında? Neyi ıspatlamaya çalışıyorsunuz? Hangi hakla eleştriyorsunuz? Duyar kastığınız o kadar belli ki. Daha fazla kendinizi haklı çıkarmaya çalışmasanız iyi olur. Showunuzu dediğim gibi gerçek hayvan katillerine yapın. Onlara tepki gösterin. [EDIT]Htchaticeonem9,2023-02-03 00:26:59[/EDIT]
Japon Balığım Ölüyor
[QUOTE=Maverickse]
Tankı kurmadan önce gelip burda sorsa hiçbir sorun yaşanmaz. İçerde sıkıntı olmadan konu açmıyorlar. Japon balıkları çok şansız. Deney tüpü olarak kullanılıyorlar.[/QUOTE]
Bu siteyi onları aldıktan sonra keşfettim. Ayrıca deney tüpü olarak kullanılmıyorlar. Duyar kasmayı bırakın. Sorup soruşturduk ama yanlış yönlendirildik. Bunu anlayınca da hemen petshopa götürüp geri verdik. Balığın öleceğini anlayınca kızartıp yiyen vicdan yoksunları da var. Gidin duyarınızı biraz da o canilere kasın.
[QUOTE=Maverickse]
Tankı kurmadan önce gelip burda sorsa hiçbir sorun yaşanmaz. İçerde sıkıntı olmadan konu açmıyorlar. Japon balıkları çok şansız. Deney tüpü olarak kullanılıyorlar.[/QUOTE]
Bu siteyi onları aldıktan sonra keşfettim. Ayrıca deney tüpü olarak kullanılmıyorlar. Duyar kasmayı bırakın. Sorup soruşturduk ama yanlış yönlendirildik. Bunu anlayınca da hemen petshopa götürüp geri verdik. Balığın öleceğini anlayınca kızartıp yiyen vicdan yoksunları da var. Gidin duyarınızı biraz da o canilere kasın.
Japon Balığım Ölüyor
[QUOTE=DarkOcean]
Sanırsam rakı dökmüşsünüz sarhoş olmuş olabilirler.[:)))][:)))] şaka bir yana en son su değişimi yaptığınız tarihi sormaya korkuyorum. Hadi balıkları küçük akvaryuma tıktınız hiçdeğilse suyu değiştirin. Hiçdeğilse geç olmadan hatanızdan dönmüşsünüz elinizdeki akvaryumu karides koyarak değerlendirebilirsiniz ama dikkat edin karidesler rakı içemez.[:)][:)][/QUOTE]
Akvaryum küçük olduğu ve filtre yetersiz geldiği için suları ikide bir pisleniyormuş. Ayrıca 2 günde bir değiştirdim ve yaptığınız şaka da hiç komik değil. Bugün petshopa ziyaretlerine gittim kırmızı ters dönen ölmüş öteki hastaydı. O hayvanlar geldiklerinden beri hastaydı zaten. Akvaryumcu da elini vicdanına koyup o akvaryuma küçük, o boyalı kumlara zehirli dememiş. Çok üzücü ama olan oldu...
[QUOTE=DarkOcean]
Sanırsam rakı dökmüşsünüz sarhoş olmuş olabilirler.[:)))][:)))] şaka bir yana en son su değişimi yaptığınız tarihi sormaya korkuyorum. Hadi balıkları küçük akvaryuma tıktınız hiçdeğilse suyu değiştirin. Hiçdeğilse geç olmadan hatanızdan dönmüşsünüz elinizdeki akvaryumu karides koyarak değerlendirebilirsiniz ama dikkat edin karidesler rakı içemez.[:)][:)][/QUOTE]
Akvaryum küçük olduğu ve filtre yetersiz geldiği için suları ikide bir pisleniyormuş. Ayrıca 2 günde bir değiştirdim ve yaptığınız şaka da hiç komik değil. Bugün petshopa ziyaretlerine gittim kırmızı ters dönen ölmüş öteki hastaydı. O hayvanlar geldiklerinden beri hastaydı zaten. Akvaryumcu da elini vicdanına koyup o akvaryuma küçük, o boyalı kumlara zehirli dememiş. Çok üzücü ama olan oldu...
Japon Balığım Ölüyor
[QUOTE=Emirrztrk]Leğene koyun bari ölmeden büyük bir leğence içme suyunda bekletin verene kadar zehirleniyorlar orada her geçen saniye.[/QUOTE]
Pet Shopa bıraktık evvelsi gün. Kocaman bir akvaryuma koymuşlardı ikisini de. Çok mutlu ve sağlıklı gözüküyorlardı. Onları özleyecek olsam da sağlıklı olmalarına çok şükrettim [:)]
[QUOTE=YusufVrl5255]
İnşallah iyileşirler ve yakın zamanda daha büyük bir akvaryum alırsın.[:)))][/QUOTE]
Pet Shopa bıraktık evvelsi gün. Kocaman bir akvaryuma koymuşlardı ikisini de. Çok mutlu ve sağlıklı gözüküyorlardı. Onları özleyecek olsam da sağlıklı olmalarına çok şükrettim [:)]
[QUOTE=Emirrztrk]Leğene koyun bari ölmeden büyük bir leğence içme suyunda bekletin verene kadar zehirleniyorlar orada her geçen saniye.[/QUOTE]
Pet Shopa bıraktık evvelsi gün. Kocaman bir akvaryuma koymuşlardı ikisini de. Çok mutlu ve sağlıklı gözüküyorlardı. Onları özleyecek olsam da sağlıklı olmalarına çok şükrettim [:)]
[QUOTE=YusufVrl5255]
İnşallah iyileşirler ve yakın zamanda daha büyük bir akvaryum alırsın.[:)))][/QUOTE]
Pet Shopa bıraktık evvelsi gün. Kocaman bir akvaryuma koymuşlardı ikisini de. Çok mutlu ve sağlıklı gözüküyorlardı. Onları özleyecek olsam da sağlıklı olmalarına çok şükrettim [:)]
Japon Balığım Ölüyor
[QUOTE=YusufVrl5255]
O akvaryumda japon balığı bakılmaz zaten.Akvaryumda küçük.Filtrede güçlü ise balıklar çok sarsılacak ve eninde sonunda ölecek yani.Bence kalan son balığı petshopa verin.[/QUOTE]
İkisini de vereceğim fotoğraftaki ters yatan daha ölmedi ama ikide bir ters dönüyor dakikalarca durup biraz normal yüzüp sonra yine ters yatıyor şuan da ters duruyor ama nefes alıyor. Fakat pullarının üstünde kırmızı çizikler var sanırım parazitten hasta olmuş. İnşallah birazdan petshopa vereceğim ikisini de. İnşallah orada iyileşirler. 🤲[:'(]
[QUOTE=YusufVrl5255]
O akvaryumda japon balığı bakılmaz zaten.Akvaryumda küçük.Filtrede güçlü ise balıklar çok sarsılacak ve eninde sonunda ölecek yani.Bence kalan son balığı petshopa verin.[/QUOTE]
İkisini de vereceğim fotoğraftaki ters yatan daha ölmedi ama ikide bir ters dönüyor dakikalarca durup biraz normal yüzüp sonra yine ters yatıyor şuan da ters duruyor ama nefes alıyor. Fakat pullarının üstünde kırmızı çizikler var sanırım parazitten hasta olmuş. İnşallah birazdan petshopa vereceğim ikisini de. İnşallah orada iyileşirler. 🤲[:'(]
Japon Balığım Ölüyor
Kırmızı japon balığım sık sık ters durmaya başladı bir süre öyle duruyor sonra ben akvaryumu sallayınca düzeliyor. Günlerdir yem yemiyor, (kabız), dışkı yapmıyor. Bir de parazitleri var sanırım. Bugün akvaryumcuya götürüp geri vereceğiz. Dün ikisi de son derece hareketsizdi şimdi ise ters dönüp duruyor kırmızı balık. Sarı da sürekli suyun yüzeyinde öylece duruyor. Ölecekler mi? Filtrem 2W. Akvaryum litresi (biliyorum az ama başlangıçta düşük litreli almamamız gerektiğini bilmiyorduk) 5-10 arası. Kumlar da boyalıymış keşke almasaymışız. Su iki günde bupbulanık oluyor zaten. Buna su da dayanmaz. Saydığım sebeplerden ötürü sanırım yakında ölecekler. Ölmeden önce akvaryumcuya acil teslim etmem lazım. Ben kum, akvaryum vs. alırdım ama kabızlar, parazitleri var ve hava keseleri zarar gördü galiba. Bundan ötürü bir akvaryumcuya geri götürmek en iyisi. Onlar hem geniş ve temiz bir yaşam alanı sunarlar hem de hastalarsa da bakarlar satmak için. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231057331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231059241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231059511.jpg[/IMG]
Kırmızı japon balığım sık sık ters durmaya başladı bir süre öyle duruyor sonra ben akvaryumu sallayınca düzeliyor. Günlerdir yem yemiyor, (kabız), dışkı yapmıyor. Bir de parazitleri var sanırım. Bugün akvaryumcuya götürüp geri vereceğiz. Dün ikisi de son derece hareketsizdi şimdi ise ters dönüp duruyor kırmızı balık. Sarı da sürekli suyun yüzeyinde öylece duruyor. Ölecekler mi? Filtrem 2W. Akvaryum litresi (biliyorum az ama başlangıçta düşük litreli almamamız gerektiğini bilmiyorduk) 5-10 arası. Kumlar da boyalıymış keşke almasaymışız. Su iki günde bupbulanık oluyor zaten. Buna su da dayanmaz. Saydığım sebeplerden ötürü sanırım yakında ölecekler. Ölmeden önce akvaryumcuya acil teslim etmem lazım. Ben kum, akvaryum vs. alırdım ama kabızlar, parazitleri var ve hava keseleri zarar gördü galiba. Bundan ötürü bir akvaryumcuya geri götürmek en iyisi. Onlar hem geniş ve temiz bir yaşam alanı sunarlar hem de hastalarsa da bakarlar satmak için. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231057331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231059241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231059511.jpg[/IMG]
Japon Balıklarım Çok Hareketsiz
[QUOTE=SteveH]
Olan olmuş ben artık çözmeye çalışır pozitif düşünürdüm yapacak bir şey yok[/QUOTE]
Bugün de tersine kırmızı balık çok hareketli ama ikide bir ters dönüyor kendini salıyor tam öldü zannediyorum geri düzeliyor. Sarı da suyun yüzünde öylece duruyor. Filtreyi artırdım. Balıklar hem kabız dışkı yapmıyor hem de kırmızı ters dönen balığım yem yemiyor. Parazitleri de var olabilir çünkü karnını sık sık kuma sürtüyor. Hava kesesi de zarar gördü galiba. Eğer akvaryumculara götürürsem onlar satmak için mutlaka onları iyileştirecek çözümler bulur. Benim hem o kadar 40-50 litre akvaryum alacak durumum yok hem de parazitleriyle kabızlığına diyet yapmama rağmen iyileşmediler. Hayvanlara eziyet etmek istemiyorum. Su da 1 günde kirleniyor. Ha bire su değiştirsem hem hayvanlar zarar görür hem de buna su dayanmaz. O yüzden götürüp vereceğim.
[QUOTE=SteveH]
Olan olmuş ben artık çözmeye çalışır pozitif düşünürdüm yapacak bir şey yok[/QUOTE]
Bugün de tersine kırmızı balık çok hareketli ama ikide bir ters dönüyor kendini salıyor tam öldü zannediyorum geri düzeliyor. Sarı da suyun yüzünde öylece duruyor. Filtreyi artırdım. Balıklar hem kabız dışkı yapmıyor hem de kırmızı ters dönen balığım yem yemiyor. Parazitleri de var olabilir çünkü karnını sık sık kuma sürtüyor. Hava kesesi de zarar gördü galiba. Eğer akvaryumculara götürürsem onlar satmak için mutlaka onları iyileştirecek çözümler bulur. Benim hem o kadar 40-50 litre akvaryum alacak durumum yok hem de parazitleriyle kabızlığına diyet yapmama rağmen iyileşmediler. Hayvanlara eziyet etmek istemiyorum. Su da 1 günde kirleniyor. Ha bire su değiştirsem hem hayvanlar zarar görür hem de buna su dayanmaz. O yüzden götürüp vereceğim.
Japon Balıklarım Çok Hareketsiz
[QUOTE=GhostKoi]Akvaryumun tam bir fotoğrafını verip, kaç litre olduğunu yazar mısınız? Bu balıklar en az 40-50 litrede beslenmeli. Su fazla bulandığına göre fazla yem vermiş olabilirsiniz. Verdiğiniz yemi de yazın, yemlemeyi azaltın, korkmayın 2 günde açlıktan ölmezler. Fakat fazla yemleme sonucu su kirlenirse hastalanıp ölebilirler. Söylenebilecek çok şey var ama siz yeterince bilgi sunmuyorsunuz. Filtreniz de uyun olmayabilir. Üzerinde yazan bilgileri de buraya yazın.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/200120231154091.jpg[/IMG] 2w filtre kullanıyorum. Akvaryum litresi 5-10 arası. Çok düşük ama ben 40-50 litre gerektiğini bilmiyordum. Yem su değiştiğinden beri neredeyse hiç vermedim. Kabız oldukları için diyetteler. Dün sadece 1 bezelye verdim. Bugün de 2 yem attım o kadar. Zaten hepsini sarı balık yiyor. Kırmızı 1 haftadır yem yemiyor zaten geldiğinden beri, dışkı da yok. Paraziti falan olabilir. Biz bakamadık o yüzden iade edeceğiz yarın pet shopa. Üzgünüm ama yapacak bir şey yok. :( Bu arada bu fotoğrafı 3 gün önce çekmiştim. Bugün sürekli dipteler ve öylece duruyorlar.[EDIT]Htchaticeonem9,2023-01-22 18:57:21[/EDIT]
[QUOTE=GhostKoi]Akvaryumun tam bir fotoğrafını verip, kaç litre olduğunu yazar mısınız? Bu balıklar en az 40-50 litrede beslenmeli. Su fazla bulandığına göre fazla yem vermiş olabilirsiniz. Verdiğiniz yemi de yazın, yemlemeyi azaltın, korkmayın 2 günde açlıktan ölmezler. Fakat fazla yemleme sonucu su kirlenirse hastalanıp ölebilirler. Söylenebilecek çok şey var ama siz yeterince bilgi sunmuyorsunuz. Filtreniz de uyun olmayabilir. Üzerinde yazan bilgileri de buraya yazın.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/200120231154091.jpg[/IMG] 2w filtre kullanıyorum. Akvaryum litresi 5-10 arası. Çok düşük ama ben 40-50 litre gerektiğini bilmiyordum. Yem su değiştiğinden beri neredeyse hiç vermedim. Kabız oldukları için diyetteler. Dün sadece 1 bezelye verdim. Bugün de 2 yem attım o kadar. Zaten hepsini sarı balık yiyor. Kırmızı 1 haftadır yem yemiyor zaten geldiğinden beri, dışkı da yok. Paraziti falan olabilir. Biz bakamadık o yüzden iade edeceğiz yarın pet shopa. Üzgünüm ama yapacak bir şey yok. :( Bu arada bu fotoğrafı 3 gün önce çekmiştim. Bugün sürekli dipteler ve öylece duruyorlar.[EDIT]Htchaticeonem9,2023-01-22 18:57:21[/EDIT]
Japon Balıklarım Çok Hareketsiz
[QUOTE=Emirrztrk]Balık bakmak zor değil. 0 bilgi ile başlamışsınız. Balığı suya koyup yem verince balıkları yaşatamıyoruz maalesef. Suyun temizliği çok kötü aşırı bulanık. Akvaryum küçük, filtre yok, ısıtıcı yok, renkli taş koymak zararlı. Bunları biliyo olmanız gerekirdi. Lütfen araştırmanızı yapmadan bilgi edinmeden hayvan satın almayın. [/QUOTE]
Filtre zaten var ve çalışıyor. Ayrıca suyu daha 2 gün önce değiştirdim 1 günde kirleniyor. Kum konusunda haklısınız ama bu hayvan kabız ve diyet yemeğini vermeme rağmen yemiyor ve iyileşmiyor.
[QUOTE=TTuna]1-2 gün Dinlenmiş çeşme suyuyla ya da damacana su ile hemen su değişimi yapın. Bir pipo filtre edinin ve zemindeki kumu değiştirin.
Ama su değişimi en acil yapmanız gereken şey[/QUOTE]
Ama daha değiştireli 2 gün oldu ve filtrem de var üstelik
[QUOTE=Emirrztrk]Balık bakmak zor değil. 0 bilgi ile başlamışsınız. Balığı suya koyup yem verince balıkları yaşatamıyoruz maalesef. Suyun temizliği çok kötü aşırı bulanık. Akvaryum küçük, filtre yok, ısıtıcı yok, renkli taş koymak zararlı. Bunları biliyo olmanız gerekirdi. Lütfen araştırmanızı yapmadan bilgi edinmeden hayvan satın almayın. [/QUOTE]
Filtre zaten var ve çalışıyor. Ayrıca suyu daha 2 gün önce değiştirdim 1 günde kirleniyor. Kum konusunda haklısınız ama bu hayvan kabız ve diyet yemeğini vermeme rağmen yemiyor ve iyileşmiyor.
[QUOTE=TTuna]1-2 gün Dinlenmiş çeşme suyuyla ya da damacana su ile hemen su değişimi yapın. Bir pipo filtre edinin ve zemindeki kumu değiştirin.
Ama su değişimi en acil yapmanız gereken şey[/QUOTE]
Ama daha değiştireli 2 gün oldu ve filtrem de var üstelik
Japon Balıklarım Çok Hareketsiz
Japon balıklarım yaklaşık 1 gündür sürekli akvaryumun köşesinde, dipte hareketsiz duruyor. Nefes alıyorlar, arada bir çok çok nadir akvaryumda çok hareketli bir şekilde dolanıyorlar kısa bir süre sonra yeniden dibe çöküyorlar ve yine öylece sanki ölümlerini beklercesine duruyorlar. Uyumuyorlar çünkü kırmızı balık yüzgeçlerini hareket ettiriyor ve kafası yukarı doğru bakıyor. Ve bu kadar uzun süre uyumazlar. Kırmızı balık kabız zaten günlerdir hiç yemek yemedi ve dışkı yapmadı. 1 haftadır sürekli problem çıktı, balık bakmak çok zormuş akvaryuma geri götüreceğim eğer bugün de düzelmezlerse.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231403431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231404001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231406071.jpg[/IMG][EDIT]Htchaticeonem9,2023-01-22 14:06:18[/EDIT]
Japon balıklarım yaklaşık 1 gündür sürekli akvaryumun köşesinde, dipte hareketsiz duruyor. Nefes alıyorlar, arada bir çok çok nadir akvaryumda çok hareketli bir şekilde dolanıyorlar kısa bir süre sonra yeniden dibe çöküyorlar ve yine öylece sanki ölümlerini beklercesine duruyorlar. Uyumuyorlar çünkü kırmızı balık yüzgeçlerini hareket ettiriyor ve kafası yukarı doğru bakıyor. Ve bu kadar uzun süre uyumazlar. Kırmızı balık kabız zaten günlerdir hiç yemek yemedi ve dışkı yapmadı. 1 haftadır sürekli problem çıktı, balık bakmak çok zormuş akvaryuma geri götüreceğim eğer bugün de düzelmezlerse.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231403431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231404001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231406071.jpg[/IMG][EDIT]Htchaticeonem9,2023-01-22 14:06:18[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
