ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ubaltepe
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
28
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Eylül 2023 11:47
Son Ziyaret:
25 Aralık 2025 16:36
Toplam Mesaj:
51 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
umutcan baltepe
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
umutcan baltepe
SON 10 MESAJI
Akvaryumdaki Katil Salyangozları Öldürme
[:(][QUOTE=eren12345]
Tabii
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243172/060320251536401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243172/060320251536441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243172/060320251536471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243172/060320251536511.jpg[/IMG]
Sadece çekebildiklerim bunlar ama kayil olduklarına eminim ve daha birsürü var sizce ne yapmalıyım[/QUOTE]
görsel şölen resmen dostum nasıl kıyacaksın şunlara [:(]
anadolu yakasındaysan elden bi 10-15 tane alabilirim valla yazık günah
[:(][QUOTE=eren12345]
Tabii
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243172/060320251536401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243172/060320251536441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243172/060320251536471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243172/060320251536511.jpg[/IMG]
Sadece çekebildiklerim bunlar ama kayil olduklarına eminim ve daha birsürü var sizce ne yapmalıyım[/QUOTE]
görsel şölen resmen dostum nasıl kıyacaksın şunlara [:(]
anadolu yakasındaysan elden bi 10-15 tane alabilirim valla yazık günah
Karides Akvaryumu Toprak Değişimi
Herkese merhaba,
Yaklaşık 40-50 neocardinia karidesi ve 7 adet pigme cory olan bir 35*35*35'lik bir akvaryumum var.
Canlıları eklemeden önce kum olarak lav kırığı vardı ancak bu ne coryler için ne de karidesler için uygun olmadığını okudum.
Bu kumu değiştirip 1 2 kök ve kaya eklemek istiyorum.
Istanın ph5.5 karides toprakları var ancak 9 litre hem çok fazla gelicek hem de bütçemi aşıyor. 3 litre olanlarından hiçbi yerde bulamadım.
Bunun yerine 6,5 ph'lı chihiros aqua soil topraklarından var.
Öncelikle bu toprak uygun mudur ?
Kum değişimi yaparken bütün akvaryumdaki suyu boşaltıp canlıları bi kovaya alıp (tabi o kadar karidesi nasıl bulup alacağım bilmiyorum) kum değişimi mi yapmam gerekiyor ? nasıl yapacağım konusunda bi bilgim yok canlı kaybı yaşamak da istemiyorum.
Yeni kumu ve dekorları eklediğimde direkt canlıları ekleyebilir miyim yoksa nerede bekleteceğim ?
Yardımlarınızı bekliyorum.
Herkese merhaba,
Yaklaşık 40-50 neocardinia karidesi ve 7 adet pigme cory olan bir 35*35*35'lik bir akvaryumum var.
Canlıları eklemeden önce kum olarak lav kırığı vardı ancak bu ne coryler için ne de karidesler için uygun olmadığını okudum.
Bu kumu değiştirip 1 2 kök ve kaya eklemek istiyorum.
Istanın ph5.5 karides toprakları var ancak 9 litre hem çok fazla gelicek hem de bütçemi aşıyor. 3 litre olanlarından hiçbi yerde bulamadım.
Bunun yerine 6,5 ph'lı chihiros aqua soil topraklarından var.
Öncelikle bu toprak uygun mudur ?
Kum değişimi yaparken bütün akvaryumdaki suyu boşaltıp canlıları bi kovaya alıp (tabi o kadar karidesi nasıl bulup alacağım bilmiyorum) kum değişimi mi yapmam gerekiyor ? nasıl yapacağım konusunda bi bilgim yok canlı kaybı yaşamak da istemiyorum.
Yeni kumu ve dekorları eklediğimde direkt canlıları ekleyebilir miyim yoksa nerede bekleteceğim ?
Yardımlarınızı bekliyorum.
80 Litre İçin Askı Filtre
[QUOTE=Tortuga4]
https://atakanpetshop.com/sunsun-603b-dis-filtre-400-lt-h-6w Atakan petshopta 1600 ama civarınızda akvaryumcuları gezerseniz 1400 bandına alabilirsiniz şuan benim akvaryumcumda 1400[/QUOTE]
stokta yok hocam o. Eski fiyatta kalmış muhtemelen. Şu an piyasada sıfırları 3k civarı
[QUOTE=Tortuga4]
https://atakanpetshop.com/sunsun-603b-dis-filtre-400-lt-h-6w Atakan petshopta 1600 ama civarınızda akvaryumcuları gezerseniz 1400 bandına alabilirsiniz şuan benim akvaryumcumda 1400[/QUOTE]
stokta yok hocam o. Eski fiyatta kalmış muhtemelen. Şu an piyasada sıfırları 3k civarı
Anubias Dünyam
[QUOTE=KaanE]
Evet ayırmak gerekiyor hortumla vb.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/70376/030120250706131.jpg[/IMG][/QUOTE]
Görsel mantıklı bunu bi düşüneceğim çok teşekkür ederim.
[QUOTE=KaanE]
Evet ayırmak gerekiyor hortumla vb.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/70376/030120250706131.jpg[/IMG][/QUOTE]
Görsel mantıklı bunu bi düşüneceğim çok teşekkür ederim.
Anubias Dünyam
[QUOTE=MrtGn]
Teşekkürler . Sizinde çok güzel görünüyor ,benim görüşüm sizin tankınızda uzun bitkiler köklere yakın, bodur bitkiler kütüğün üstüne doğru sıralı olsa daha nizami olur gibi geldi bana .. bu stilin adı ne olarak geçiyor bilmiyorum ama basit bitkilerle yorulmadan çok güzel seyir keyfi elde ediliyor .. İzlemesi keyifli fakat izlerken endişelerim artıyor . Şimdilik ışıklandırmayı askı aparatı ile yükseltmeye karar verdim ..
[/QUOTE]
Bitkilerin yerini bahsettiğiniz gibi değiştirmeyi ben de düşünüyorum. Çok nizami gelmiyor düzenleri :) teşekkürler hocam.
[QUOTE=KaanE]Su üstü bitkileri ile desteklenirse üstlerinde yosunda oluşmuyor. Gölgeleme yüzünden değil yosunların su üstü bitkileri ile yarışamaması yüzünden. Barteri, nano, petite, bu uzun ince yapraklı olanlardan var. Her 2-3 haftada bir yeni yaprak açıyorlar. Ayrıca bir seride kötü durumda aldığım anubiaslar var. Onlar da toplarlıyor. Frogbit ve ludwigia repens'den sonra favori bitkim. Frogbitin ise çoğalma ve büyüme hızına kendim şahit olduğum halde inanamıyorum. Oturup 1 saat baksam çoğaldığını büyüdüğünü görücem sanki [:)))] Her hafta bir yoğurt kovasına doldurup petshopa götürüyorum. 1 haftada o kadar bitkinin, o kadar hacme sahip maddenin "yoktan" oluşması çok ilginç. [/QUOTE]
Hocam su üstü bitkisi olarak salvinia denedim ama şelale filtre olduğu için yerlerinde durmuyorlar. Ben de tutmalarını çok isterdim ama savrulup suyun içine giriyolar sürekli :(
[QUOTE=MrtGn]
Teşekkürler . Sizinde çok güzel görünüyor ,benim görüşüm sizin tankınızda uzun bitkiler köklere yakın, bodur bitkiler kütüğün üstüne doğru sıralı olsa daha nizami olur gibi geldi bana .. bu stilin adı ne olarak geçiyor bilmiyorum ama basit bitkilerle yorulmadan çok güzel seyir keyfi elde ediliyor .. İzlemesi keyifli fakat izlerken endişelerim artıyor . Şimdilik ışıklandırmayı askı aparatı ile yükseltmeye karar verdim ..
[/QUOTE]
Bitkilerin yerini bahsettiğiniz gibi değiştirmeyi ben de düşünüyorum. Çok nizami gelmiyor düzenleri :) teşekkürler hocam.
[QUOTE=KaanE]Su üstü bitkileri ile desteklenirse üstlerinde yosunda oluşmuyor. Gölgeleme yüzünden değil yosunların su üstü bitkileri ile yarışamaması yüzünden. Barteri, nano, petite, bu uzun ince yapraklı olanlardan var. Her 2-3 haftada bir yeni yaprak açıyorlar. Ayrıca bir seride kötü durumda aldığım anubiaslar var. Onlar da toplarlıyor. Frogbit ve ludwigia repens'den sonra favori bitkim. Frogbitin ise çoğalma ve büyüme hızına kendim şahit olduğum halde inanamıyorum. Oturup 1 saat baksam çoğaldığını büyüdüğünü görücem sanki [:)))] Her hafta bir yoğurt kovasına doldurup petshopa götürüyorum. 1 haftada o kadar bitkinin, o kadar hacme sahip maddenin "yoktan" oluşması çok ilginç. [/QUOTE]
Hocam su üstü bitkisi olarak salvinia denedim ama şelale filtre olduğu için yerlerinde durmuyorlar. Ben de tutmalarını çok isterdim ama savrulup suyun içine giriyolar sürekli :(
Anubias Dünyam
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Hobideki en güzel, akarı-kokarı olmayan, yormayan bitkilerden. Loş ışığı pek sevmekteler.[/QUOTE]
Gerçekten hiç yormadan sadece keyifini çıkararak büyüttüm hepsini. Loş ışık veriyorum günde 4 saat bu şekilde devam edicem teşekkürler yorumunuz için.
[QUOTE=1Balikci ]Gerçekten muhteşem bitkiler, yormaz zorlamaz sen onu seversen o da seni sever sağda üç kök var türü bilemiyorum uzun ırklardan 35-40 santime ulaştılar solda iki kök var araya sıkıştırdım dalların arasına 3 ay önce 2.03 yaprak ufacıktılar sevdiler yeri demek ki.
Sağlıklı güzel hobileriniz olsun çok güzel görünüyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241280/030220251304141.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam sağ arkadakiler harika elinize emeğinize sağlık. Ayrıca kütükteki yosunlaşmaya bayıldım. Teşekkür ederim değerli yorumunuz için.
[QUOTE=ogurcay]Merhaba,
Tankınızı çok beğendim [:nazar:].Anubiaslarınızın üzerinde oluşan yosunlar için boynuzlu nerite salyangozu tavsiye ederim.
[/QUOTE]
Hocam bi ara ciddi sakal yosunu problemim vardı uzun süre su değişimi ve otocatlerle çözebildim. Tekrar bi yosun problemini önlemek için boynuzlu nerite düşüneceğim. Çok teşekkürler.
[QUOTE=MrtGn]Anubiascılar burda olduğuna göre bende araya sıkışayım 😀
ben tankı yeni kurdum. Ama anubiaslar ışığa yakın oldu dekoru artık bozamam ..
Işık günde 4 saat açık - 25 watt creaque 60 cm .
sonu hüsran mı olur ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239139/020220251803411.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam maşallah çok güzel olmuş izlemesi keyiflidir. Benim bitkilerle ışık arasında bi 30cm'lik mesafe var. Işığın sadece mavi-yeşil modu varsa o modda verebilirsiniz. Benim hiç ışık almayan gölgede kalan anubiaslarda bile ciddi gelişimler oluyor. Bi süre takip etmenizde fayda var.
[EDIT]ubaltepe,2025-02-03 17:29:30[/EDIT]
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Hobideki en güzel, akarı-kokarı olmayan, yormayan bitkilerden. Loş ışığı pek sevmekteler.[/QUOTE]
Gerçekten hiç yormadan sadece keyifini çıkararak büyüttüm hepsini. Loş ışık veriyorum günde 4 saat bu şekilde devam edicem teşekkürler yorumunuz için.
[QUOTE=1Balikci ]Gerçekten muhteşem bitkiler, yormaz zorlamaz sen onu seversen o da seni sever sağda üç kök var türü bilemiyorum uzun ırklardan 35-40 santime ulaştılar solda iki kök var araya sıkıştırdım dalların arasına 3 ay önce 2.03 yaprak ufacıktılar sevdiler yeri demek ki.
Sağlıklı güzel hobileriniz olsun çok güzel görünüyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241280/030220251304141.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam sağ arkadakiler harika elinize emeğinize sağlık. Ayrıca kütükteki yosunlaşmaya bayıldım. Teşekkür ederim değerli yorumunuz için.
[QUOTE=ogurcay]Merhaba,
Tankınızı çok beğendim [:nazar:].Anubiaslarınızın üzerinde oluşan yosunlar için boynuzlu nerite salyangozu tavsiye ederim.
[/QUOTE]
Hocam bi ara ciddi sakal yosunu problemim vardı uzun süre su değişimi ve otocatlerle çözebildim. Tekrar bi yosun problemini önlemek için boynuzlu nerite düşüneceğim. Çok teşekkürler.
[QUOTE=MrtGn]Anubiascılar burda olduğuna göre bende araya sıkışayım 😀
ben tankı yeni kurdum. Ama anubiaslar ışığa yakın oldu dekoru artık bozamam ..
Işık günde 4 saat açık - 25 watt creaque 60 cm .
sonu hüsran mı olur ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239139/020220251803411.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam maşallah çok güzel olmuş izlemesi keyiflidir. Benim bitkilerle ışık arasında bi 30cm'lik mesafe var. Işığın sadece mavi-yeşil modu varsa o modda verebilirsiniz. Benim hiç ışık almayan gölgede kalan anubiaslarda bile ciddi gelişimler oluyor. Bi süre takip etmenizde fayda var.
[EDIT]ubaltepe,2025-02-03 17:29:30[/EDIT]
Anubias Dünyam
Herkese merhaba,
2 adet 6 yapraklı anubias ve 1 adet 5-6 yapraklı buceyle başladığım 35x35x35 akvaryum serüvenimde 1,5 yılda anubiasların geldiği nokta bu şekilde.
Severek bakıyorum kendilerini sonradan sadece congensislei ekledim hoşuma gittiği için.
Akvaryumda ember neon ve lepistes bakmaktayım aynı zamanda.
Görüşlerinizi çok merak ettiğimden paylaşmak istedim.
Sizce bu kadar fazla anubias için gübreleme gerekli midir?
Akvaryumun görüntüsünde bi karışıklık göz yorma var mı seyreletmem gerekiyor mu bana bazen öyle geliyor.
Kütüğün üzerinden çıkarıp başka ufak taşlara ya da kütük parçalarına da ekebilirim.
Fikir ve görüşlere açığım teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240854/030220251212531.jpg[/IMG]
Herkese merhaba,
2 adet 6 yapraklı anubias ve 1 adet 5-6 yapraklı buceyle başladığım 35x35x35 akvaryum serüvenimde 1,5 yılda anubiasların geldiği nokta bu şekilde.
Severek bakıyorum kendilerini sonradan sadece congensislei ekledim hoşuma gittiği için.
Akvaryumda ember neon ve lepistes bakmaktayım aynı zamanda.
Görüşlerinizi çok merak ettiğimden paylaşmak istedim.
Sizce bu kadar fazla anubias için gübreleme gerekli midir?
Akvaryumun görüntüsünde bi karışıklık göz yorma var mı seyreletmem gerekiyor mu bana bazen öyle geliyor.
Kütüğün üzerinden çıkarıp başka ufak taşlara ya da kütük parçalarına da ekebilirim.
Fikir ve görüşlere açığım teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240854/030220251212531.jpg[/IMG]
Akvaryum Toz Bulutu
[QUOTE=TuRKeR]2 ay mı ?o nerden çıktı. [/QUOTE]
Walstadda kurulumu yaptıktan sonra canlı eklemek için 8-10 haftalık bir bekleme süresi gerekmiyor mu makalelerden hatırladığım kadarıyla öyleydi ama
[QUOTE=TuRKeR]2 ay mı ?o nerden çıktı. [/QUOTE]
Walstadda kurulumu yaptıktan sonra canlı eklemek için 8-10 haftalık bir bekleme süresi gerekmiyor mu makalelerden hatırladığım kadarıyla öyleydi ama
Akvaryum Toz Bulutu
[QUOTE=musteynn]Filtrenin debisi azalmış olabilir , bakımının yapılması gerekir. Akvaryumda genel olarak mekanik temizlik yapılması gerekir. Kısaca filtrenin temizliğini ve akvaryumun temizliğini yapın yüzde elli su değişimi yapın.Sorun düzelir muhtemelen [/QUOTE]
Hocam teşekkürler her yaprağın üzerini temizleyecek şekilde bir mekanik temizlik ve filtre temizliği yapacağım. akvaryumun debisi her zaman olduğu gibi aslında bir azalma yok ama tekrar detaylı temizleyeceğim.
[QUOTE=TuRKeR]Topraksız akvaryumlar eninde sonunda biyolojik anlamda sorun çıkarıyor.Walstad`ı araştırmanızı tavsiye ederim. 2tankımı walstad yaptım, tek sorun bitkilerin çok hızlı büyümesi her hftasonu bitki budama ile uğraşıyorum.[/QUOTE]
Hocam komple akvaryumu boşaltıp Walstad kurulumu yapıp 2 ay bekleyecek yerim yok balıkları o kadar bekletecek bir tankım vs yok :(
[QUOTE=musteynn]Filtrenin debisi azalmış olabilir , bakımının yapılması gerekir. Akvaryumda genel olarak mekanik temizlik yapılması gerekir. Kısaca filtrenin temizliğini ve akvaryumun temizliğini yapın yüzde elli su değişimi yapın.Sorun düzelir muhtemelen [/QUOTE]
Hocam teşekkürler her yaprağın üzerini temizleyecek şekilde bir mekanik temizlik ve filtre temizliği yapacağım. akvaryumun debisi her zaman olduğu gibi aslında bir azalma yok ama tekrar detaylı temizleyeceğim.
[QUOTE=TuRKeR]Topraksız akvaryumlar eninde sonunda biyolojik anlamda sorun çıkarıyor.Walstad`ı araştırmanızı tavsiye ederim. 2tankımı walstad yaptım, tek sorun bitkilerin çok hızlı büyümesi her hftasonu bitki budama ile uğraşıyorum.[/QUOTE]
Hocam komple akvaryumu boşaltıp Walstad kurulumu yapıp 2 ay bekleyecek yerim yok balıkları o kadar bekletecek bir tankım vs yok :(
Akvaryum Toz Bulutu
Arkadaşlar herkese merhaba,
Tank yaklaşık 1 senelik içerisinde kök anubiaslar bitkiler vs,
İçerisinde 10 neon tetra 10 ember tetra pigme cory vatoz salyangoz vs var..
45 litre akvaryum eheim liberty 75 şelale filtre var ısıtıcı 25-26 derecede sabit.
Sebebi nedir çözümü nedir yardımcı olabilen var mıdır. Genelde dinlendirilmiş su kullanıyorum haftada bir yüzde 15-20 su değişimi yapıyorum ama bir süredir bu sorun var çözüm bulamıyorum..
Yemlemeyi de 1-2 dk içerisinde bitecek şekilde yapıyorum.
Yapılması gerekenleri doğru yaptığımı düşünüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240854/270120252307281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240854/270120252307321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240854/270120252307361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240854/270120252307401.jpg[/IMG]
Arkadaşlar herkese merhaba,
Tank yaklaşık 1 senelik içerisinde kök anubiaslar bitkiler vs,
İçerisinde 10 neon tetra 10 ember tetra pigme cory vatoz salyangoz vs var..
45 litre akvaryum eheim liberty 75 şelale filtre var ısıtıcı 25-26 derecede sabit.
Sebebi nedir çözümü nedir yardımcı olabilen var mıdır. Genelde dinlendirilmiş su kullanıyorum haftada bir yüzde 15-20 su değişimi yapıyorum ama bir süredir bu sorun var çözüm bulamıyorum..
Yemlemeyi de 1-2 dk içerisinde bitecek şekilde yapıyorum.
Yapılması gerekenleri doğru yaptığımı düşünüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240854/270120252307281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240854/270120252307321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240854/270120252307361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240854/270120252307401.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Jotunheim,
Omer901,
Tortuga7,
aquanil,
ByOscar:),
JuqLax,
yeekim,
Sfenks111,
darknessmania,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
mlh06,
bysmokin,
umutak,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
Vitamixsps,
barsbingul,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Fatihsm,
AquaShirmp,
Balıkmen,
Tata,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
dınay,
Phos,
Pandkoal,
Hakanm_,
Furkann,
oguzsel,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
