ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tamercoskun
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
15
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Nisan 2010 21:09
Son Ziyaret:
04 Mayıs 2024 22:31
Toplam Mesaj:
516 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Tamer Coşkun
SON 10 MESAJI
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
Evren Oltacı ile telefonda görüşüp konunun kapatılması üzerine konuştuk ve orta yolu bulduk yaşanan sıkıntılar karşılığında telafi sözünü almış olmam nedeniyle: Konu silinebilir.
Herkese teşekkürler.
Evren Oltacı ile telefonda görüşüp konunun kapatılması üzerine konuştuk ve orta yolu bulduk yaşanan sıkıntılar karşılığında telafi sözünü almış olmam nedeniyle: Konu silinebilir.
Herkese teşekkürler.
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar konuda ben sadece eklenen resimlerdeki balıklar gelmişse.Balıklar küçük boydalar.Bu boydaki balıklarda dişi ve erkek ayrımı neye göre yapılmış onu merak ettim ? Güvenilirliği ne cinsiyet ayrımının ? Artı türe ve o boydaki balıklar için ödenen ücret fazla değilmi ? [/QUOTE]
Hocam oradaki baliklardan 9 tanesi 6.5 7 cm garanti dişi 2 tanesi de 4cm dişi geldi. Zaten 2 adet 4cm ve 1 adet 7 cm dişi öldü. Fiyata gelince. Konumda da bahsettim kaliteden bu derece beklentim yüksekti böyle bir gönderimle karşilaşmam balık ölmeleri falan beni bayagi üzmüştü. Hem piyasada balık bulamadım hem de o parayı kaliteye vermek istedim diyebilirim. Ama malesef böyle şeyler oldu.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar konuda ben sadece eklenen resimlerdeki balıklar gelmişse.Balıklar küçük boydalar.Bu boydaki balıklarda dişi ve erkek ayrımı neye göre yapılmış onu merak ettim ? Güvenilirliği ne cinsiyet ayrımının ? Artı türe ve o boydaki balıklar için ödenen ücret fazla değilmi ? [/QUOTE]
Hocam oradaki baliklardan 9 tanesi 6.5 7 cm garanti dişi 2 tanesi de 4cm dişi geldi. Zaten 2 adet 4cm ve 1 adet 7 cm dişi öldü. Fiyata gelince. Konumda da bahsettim kaliteden bu derece beklentim yüksekti böyle bir gönderimle karşilaşmam balık ölmeleri falan beni bayagi üzmüştü. Hem piyasada balık bulamadım hem de o parayı kaliteye vermek istedim diyebilirim. Ama malesef böyle şeyler oldu.
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
Objektif olmak balık göndermiş işte telafi olunmuş niye şikayet açıyorsunsa bence pek uygun bir bakış açısı değilmiş. Çünkü konuyu tam okumamışsınız. Bilmiyorum kendisine sorabilirsiniz.
Objektif olmak balık göndermiş işte telafi olunmuş niye şikayet açıyorsunsa bence pek uygun bir bakış açısı değilmiş. Çünkü konuyu tam okumamışsınız. Bilmiyorum kendisine sorabilirsiniz.
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
[QUOTE=noobsaibot]Herkese merhabalar,
Ben iki tarafıda tanımam ama satıcı kişi dişi göndererek kusurunu telafi etmiş tamer bey yinede şikayet açmış.
Birde tamer bey şu an satış ilanınız var size fazladan gönderilen erkekleri forum üzerinden satıyormusunuz satıcı arkadaş yerine size dişi göndermiş bence yapmanız gereken erkekleri forumda satmak değil satıcı kişiye geri göndermektir.
Ha satıcı kişi erkekleri istemem ne yaparsan yap dediyse o zaman başka...[/QUOTE]
Erkekleri geri gönderme konusu hiç açılmadı ben de dişilere zarar vermelerini önlemek adına ilana çıkardım ama eve gelip yavru alanlara hep hediye olarak veriyorum. Fazla olarak gelen erkek sayısı 12, telafi olarak gönderilen yarı ölü balık sayısı ise 8dir. 4 adet x 16 liradan 72 lira + 3 ay bekleme zararimi es geçerek bunu yazdiginizi görüyorum. Siz de yorum yazanlar gibi çok sığ bakiyorsunuz olaya malesef.
[QUOTE=noobsaibot]Herkese merhabalar,
Ben iki tarafıda tanımam ama satıcı kişi dişi göndererek kusurunu telafi etmiş tamer bey yinede şikayet açmış.
Birde tamer bey şu an satış ilanınız var size fazladan gönderilen erkekleri forum üzerinden satıyormusunuz satıcı arkadaş yerine size dişi göndermiş bence yapmanız gereken erkekleri forumda satmak değil satıcı kişiye geri göndermektir.
Ha satıcı kişi erkekleri istemem ne yaparsan yap dediyse o zaman başka...[/QUOTE]
Erkekleri geri gönderme konusu hiç açılmadı ben de dişilere zarar vermelerini önlemek adına ilana çıkardım ama eve gelip yavru alanlara hep hediye olarak veriyorum. Fazla olarak gelen erkek sayısı 12, telafi olarak gönderilen yarı ölü balık sayısı ise 8dir. 4 adet x 16 liradan 72 lira + 3 ay bekleme zararimi es geçerek bunu yazdiginizi görüyorum. Siz de yorum yazanlar gibi çok sığ bakiyorsunuz olaya malesef.
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
[QUOTE=capo di capi]Kardeşim anlatamadım galiba.. Adam yanlış erkek oranı yüzünden sana ekstra dişi balık yollamış.. Telafi yoluna gitmiş. Sen diyorsun ki neden pet şişede yolladı..
Adam telafi için biraz zaman toparlamış.. Sen diyorsun ki 150 yavru eksik ürettim..
Bu mantaliteyle gelip şikayet ediyorsun.[/QUOTE]
Farklı mantık oyunlari ile mi anlatmamız lazım hocam hala anlayamadım ben sizi. 400 litrede 6 erkek 30 dişi koloni olacakti. Bu oran 21 erkek oldu. Cichlid besleme gibi bir tecrübeniz var ise erkeklerin dişilere verdiği zarari dusunebiliyorsunuzdur. Ben öğrenciyim. Bu hobiyi kendimi geçindirmek ve eğlenmek için yapmayi amaçlıyordum. Kendimi de geçindiremedim, eğlenemedim de. 3 ay balık bekledim balıklar oksijenli paketle geleceği söylendiği halde pet şişe ile geldi. Balıkların 3 adeti öldü ve sen hala diyorsun ki göndermiş işte. Bu profesyonelliğe bu nasıl iş diye düşünmelisin. O kadar para verip kutusu yırtık iphone 6s plus alırım ben sorun olmaz diyorsan ben direk çekileyim :) Ticaret işine girdiysen paranın zaman değerinden de bahsedersin. Ben 150 yavru ürettim belki o 300 400 olacaktı. Kendi paramsa konu bunu düşünürüm. Herkes parasını alır kendi yoluna bakarmış. Bu ticaret bana bunu öğretti. Telafi yoluna gitmiş. Telafi yoluna gitti de, kaş yaparken göz çıktı. Bunu Evren Abi ile de konuştuk. Şuan kavgalı değiliz konuşuyoruz. Ek olarak Ordan konuşması çok kolay. Empati yapamıyorsun, başkasının parası emeği değil de kendi emeğin paran olsaydı durum çok farklı olurdu tabiki.
[QUOTE=capo di capi]Kardeşim anlatamadım galiba.. Adam yanlış erkek oranı yüzünden sana ekstra dişi balık yollamış.. Telafi yoluna gitmiş. Sen diyorsun ki neden pet şişede yolladı..
Adam telafi için biraz zaman toparlamış.. Sen diyorsun ki 150 yavru eksik ürettim..
Bu mantaliteyle gelip şikayet ediyorsun.[/QUOTE]
Farklı mantık oyunlari ile mi anlatmamız lazım hocam hala anlayamadım ben sizi. 400 litrede 6 erkek 30 dişi koloni olacakti. Bu oran 21 erkek oldu. Cichlid besleme gibi bir tecrübeniz var ise erkeklerin dişilere verdiği zarari dusunebiliyorsunuzdur. Ben öğrenciyim. Bu hobiyi kendimi geçindirmek ve eğlenmek için yapmayi amaçlıyordum. Kendimi de geçindiremedim, eğlenemedim de. 3 ay balık bekledim balıklar oksijenli paketle geleceği söylendiği halde pet şişe ile geldi. Balıkların 3 adeti öldü ve sen hala diyorsun ki göndermiş işte. Bu profesyonelliğe bu nasıl iş diye düşünmelisin. O kadar para verip kutusu yırtık iphone 6s plus alırım ben sorun olmaz diyorsan ben direk çekileyim :) Ticaret işine girdiysen paranın zaman değerinden de bahsedersin. Ben 150 yavru ürettim belki o 300 400 olacaktı. Kendi paramsa konu bunu düşünürüm. Herkes parasını alır kendi yoluna bakarmış. Bu ticaret bana bunu öğretti. Telafi yoluna gitmiş. Telafi yoluna gitti de, kaş yaparken göz çıktı. Bunu Evren Abi ile de konuştuk. Şuan kavgalı değiliz konuşuyoruz. Ek olarak Ordan konuşması çok kolay. Empati yapamıyorsun, başkasının parası emeği değil de kendi emeğin paran olsaydı durum çok farklı olurdu tabiki.
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
[QUOTE=cameroon06]Ayrıca son zamanlarda dişi diye erkek satma modası baya yaygınlaştı dikkatli olmak lazım. Özellikle tropheus gibi ayırımın anüs-vent harici zor olduğu türlerde.
Kuralcı olmamak derken ? Ne yapalım şimdi her bizi kazıklayana aman olur böyle şeyler mi diyelim. 2 erkek 10 dişi tropheus kolonisi alırken 9 erkek 3 dişi çıktığı zaman tekrar düşünceleriniz bu başlık altına yazın..[/QUOTE]
Hocam sizinle tamamen ayni görüşteyiz sanıyorum. Diğer arkadaşlar tamamen ölü balık geldiklerinde hak savunmam gerektiğini ya da hiç balık gelmediğinde şikayet açmam gerektiğinden bahsetmiş. Ve sadece oralara değinmişler şikayet açmaya gerek bile yokmuş. Kuralcılık gibi durumlardan da bahsedilmiş. Bu kuralcılık denen şey isteneni almaktır. Ne oran istediysem ve satici kişi de buna onay verip islemi gercekleştirdiyse bana gelen baliklarin tam oran olmasini isterim. Ama onlar sanirim ne gelirse kabul ya baliklar geldi ya şükür diyorlar galiba :) Biraz hakkınızı arayın değerli hobiciler. Sadece ölü balık, balık gelmeme durumlarında şikayet açılacak diye bir kural yok. 81 gün ben mağdur halde balık bekledim. Bunu herkes es geçiyor da çok zor bi durum. Ben tüm parami buraya bagladim ve istedigim gibi olmadi icime sinmedi. Psikolojimi etkiledi ve derslerime bile dogru duzgun yogunlasamadim. Bunu tek cümle ile geçemezsiniz geçtirtmem de. Piyasada balık yoktu, bulundu, öyleydi böyleydi bulunduğu halde yine olmadı vs vs. Bu konuyu Evren abiden bir şeyler koparmak, ona çamur atıp itibarını zedelemek adına açmadım. Başımdan geçen olayları tamamen doğru bir şekilde yazdım. Burası hobi adına her şeyin paylaşıldığı bir yer. Ben de bunları sizinle paylaştım. / Lütfen beni eleştirirken. Biraz empati yapmanızı öneririm. /
[QUOTE=cameroon06]Ayrıca son zamanlarda dişi diye erkek satma modası baya yaygınlaştı dikkatli olmak lazım. Özellikle tropheus gibi ayırımın anüs-vent harici zor olduğu türlerde.
Kuralcı olmamak derken ? Ne yapalım şimdi her bizi kazıklayana aman olur böyle şeyler mi diyelim. 2 erkek 10 dişi tropheus kolonisi alırken 9 erkek 3 dişi çıktığı zaman tekrar düşünceleriniz bu başlık altına yazın..[/QUOTE]
Hocam sizinle tamamen ayni görüşteyiz sanıyorum. Diğer arkadaşlar tamamen ölü balık geldiklerinde hak savunmam gerektiğini ya da hiç balık gelmediğinde şikayet açmam gerektiğinden bahsetmiş. Ve sadece oralara değinmişler şikayet açmaya gerek bile yokmuş. Kuralcılık gibi durumlardan da bahsedilmiş. Bu kuralcılık denen şey isteneni almaktır. Ne oran istediysem ve satici kişi de buna onay verip islemi gercekleştirdiyse bana gelen baliklarin tam oran olmasini isterim. Ama onlar sanirim ne gelirse kabul ya baliklar geldi ya şükür diyorlar galiba :) Biraz hakkınızı arayın değerli hobiciler. Sadece ölü balık, balık gelmeme durumlarında şikayet açılacak diye bir kural yok. 81 gün ben mağdur halde balık bekledim. Bunu herkes es geçiyor da çok zor bi durum. Ben tüm parami buraya bagladim ve istedigim gibi olmadi icime sinmedi. Psikolojimi etkiledi ve derslerime bile dogru duzgun yogunlasamadim. Bunu tek cümle ile geçemezsiniz geçtirtmem de. Piyasada balık yoktu, bulundu, öyleydi böyleydi bulunduğu halde yine olmadı vs vs. Bu konuyu Evren abiden bir şeyler koparmak, ona çamur atıp itibarını zedelemek adına açmadım. Başımdan geçen olayları tamamen doğru bir şekilde yazdım. Burası hobi adına her şeyin paylaşıldığı bir yer. Ben de bunları sizinle paylaştım. / Lütfen beni eleştirirken. Biraz empati yapmanızı öneririm. /
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
[QUOTE=gssmartboy]36 adet demosoni 630 tl adet başı 17,5 tl? Bu fiyata almanız bile hata olmuş zaten. Geçmiş olsun. [/QUOTE]
Uçakla gönderim 30 TL. Normalde koloni fiyati 600 TL. Adet 16 TL'ye geliyor. Teşekkürler.
[QUOTE=gssmartboy]36 adet demosoni 630 tl adet başı 17,5 tl? Bu fiyata almanız bile hata olmuş zaten. Geçmiş olsun. [/QUOTE]
Uçakla gönderim 30 TL. Normalde koloni fiyati 600 TL. Adet 16 TL'ye geliyor. Teşekkürler.
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
[QUOTE=mnfc]
Telafi edilen dişilerden sonra elinizdeki fazla erkekleri arkadaşa geri gönderdiniz mi? Teraziyi tam kuralım da adalet yerini bulsun değil mi? 40 civarı balık alıyorsunuz illaki kayıplar olacaktır bu işin riski budur. Yazışmaları da okudum genel itibari ile ne bir çirkinliği var arkadaşın ne de olumsuz yanıtı. Bir takım hataları var elbet,geç de göndermiştir eksik dişileri ama gelip de insanlara afişe edecek boyutta paragraflar dolusu yazı yazmanızı gerektirecek bir olay göremiyorum. [/QUOTE]
Hocam sen yanlis okuyorsun benim yazdiklarimi :) ölen baliklar telafi olarak gönderilen baliklardir. Normal ilk gönderimde 1 adet balik ölü gelmisti onunda muhabbeti bile olmadi aramizda. Fazla erkekleri geri gönderme masrafina ve vaktine de ben girmedim ve Evren abi de öyle bir talepte bulunmadi zaten. Kendisiyle bu şikayet konusu hakkinda da konuştuk. Konuyu kesin olarak kapatacağız kısa sürede.
[QUOTE=mnfc]
Telafi edilen dişilerden sonra elinizdeki fazla erkekleri arkadaşa geri gönderdiniz mi? Teraziyi tam kuralım da adalet yerini bulsun değil mi? 40 civarı balık alıyorsunuz illaki kayıplar olacaktır bu işin riski budur. Yazışmaları da okudum genel itibari ile ne bir çirkinliği var arkadaşın ne de olumsuz yanıtı. Bir takım hataları var elbet,geç de göndermiştir eksik dişileri ama gelip de insanlara afişe edecek boyutta paragraflar dolusu yazı yazmanızı gerektirecek bir olay göremiyorum. [/QUOTE]
Hocam sen yanlis okuyorsun benim yazdiklarimi :) ölen baliklar telafi olarak gönderilen baliklardir. Normal ilk gönderimde 1 adet balik ölü gelmisti onunda muhabbeti bile olmadi aramizda. Fazla erkekleri geri gönderme masrafina ve vaktine de ben girmedim ve Evren abi de öyle bir talepte bulunmadi zaten. Kendisiyle bu şikayet konusu hakkinda da konuştuk. Konuyu kesin olarak kapatacağız kısa sürede.
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
[QUOTE=mnfc]Yanlış anlamayın ama öyle ama böyle hatasını telafi etmiş arkadaş ve mesafeli yapılan balık alışverişlerinde yaşanan problemlerin en azını yaşamamışsınız, bence buraya gelip de şikayet açılacak bir durum yok ortada. Sonuçta parayı gönderip hiçbirşey alamayan insanlar bar burada.[/QUOTE]
Hocam hem koloni istediğim gibi gelmiyor. Hem telefi edilirken gönderilen balık sayısı az ve ölü geliyor. Ortada telafi edilmiş bir durum yok. Yarım kalmış bir iş var. Şikayetler sadece parasını gönderip balık alamayanlar için değil. Yazdıklarımın birazını okuyup şikayet açılacak bir durum yok diyorsanız. Sizin adalet terazinizde bir bozukluk olabilir. Saygılar.
[QUOTE=mnfc]Yanlış anlamayın ama öyle ama böyle hatasını telafi etmiş arkadaş ve mesafeli yapılan balık alışverişlerinde yaşanan problemlerin en azını yaşamamışsınız, bence buraya gelip de şikayet açılacak bir durum yok ortada. Sonuçta parayı gönderip hiçbirşey alamayan insanlar bar burada.[/QUOTE]
Hocam hem koloni istediğim gibi gelmiyor. Hem telefi edilirken gönderilen balık sayısı az ve ölü geliyor. Ortada telafi edilmiş bir durum yok. Yarım kalmış bir iş var. Şikayetler sadece parasını gönderip balık alamayanlar için değil. Yazdıklarımın birazını okuyup şikayet açılacak bir durum yok diyorsanız. Sizin adalet terazinizde bir bozukluk olabilir. Saygılar.
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
[QUOTE=arasaniso]Tamer Kardesim, oncelikle seni ; ogrenciligini surdururken bu hobiyi profesyonellige tasiyip harcligini cikarman konusunda tebrik ederim. Basina gelenler ve yasadigin stresten oturu de gecmis olsun dileklerimi kabul et. Evren Beye gelince,Ankara da kendisiyle kucuk bir alisverisim oldu, biz de ufak tefek sıkıntılar yasadik ama alisverisimizi hellalleserek tamamladik. Sen burada yasadiklarini paylasmissin zaten forumun amaci bu... cok buyuk stres ve maddi kayip yasamissin ama insanlik halidir, hayat insana kotu suprizler yapabiliyor, daha fazla kayiplarini dusunup kendini strese sokma, derslerine konsantre ol... Evren Bey de art niyetle davranmamistir belki her Şer de bir Hayir vardir deyip gecmek lazim bazen. Yeni baliklarin hayirli olsun. Basarilar[/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Art niyetle davranmamıştır konusuna değinmek istiyorum. 11 adet damızlık boyda balığı 5 litrelik 3/1 su dolu halde 10 saatlik yola göndermek ne derece HOBİCİLİĞE sığar bunu size sormak isterim. Şuan 1 adet en ufak 4cm olan dişi ölmek üzere ve ters dönmüş şekilde can çekişmektedir.
[QUOTE=arasaniso]Tamer Kardesim, oncelikle seni ; ogrenciligini surdururken bu hobiyi profesyonellige tasiyip harcligini cikarman konusunda tebrik ederim. Basina gelenler ve yasadigin stresten oturu de gecmis olsun dileklerimi kabul et. Evren Beye gelince,Ankara da kendisiyle kucuk bir alisverisim oldu, biz de ufak tefek sıkıntılar yasadik ama alisverisimizi hellalleserek tamamladik. Sen burada yasadiklarini paylasmissin zaten forumun amaci bu... cok buyuk stres ve maddi kayip yasamissin ama insanlik halidir, hayat insana kotu suprizler yapabiliyor, daha fazla kayiplarini dusunup kendini strese sokma, derslerine konsantre ol... Evren Bey de art niyetle davranmamistir belki her Şer de bir Hayir vardir deyip gecmek lazim bazen. Yeni baliklarin hayirli olsun. Basarilar[/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Art niyetle davranmamıştır konusuna değinmek istiyorum. 11 adet damızlık boyda balığı 5 litrelik 3/1 su dolu halde 10 saatlik yola göndermek ne derece HOBİCİLİĞE sığar bunu size sormak isterim. Şuan 1 adet en ufak 4cm olan dişi ölmek üzere ve ters dönmüş şekilde can çekişmektedir.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
