ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
deeps
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
16
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Şubat 2012 20:48
Son Ziyaret:
14 Haziran 2026 23:56
Toplam Mesaj:
27 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
samet şen
Doğum Tarihi:
03 Mayıs 1984
Yaş:
42
İl:
Bursa
Meslek:
İnşaat Teknikeri
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ayaz Ata
Asya Tomris
SON 10 MESAJI
Yemkolik
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251501071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251501101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251501111.jpg[/IMG]
İlk kez alışveriş yaptım. Vatozlar için güzel de paket hazırlamışlar. Siparişi pazartesi 17:50 verdim, çarşamba 14:30 geldi.
Whatsapp üzerinden anında döndüler. Kargo paketi 3-4 kat sarılı kutuyla, kutu içerisinden de bu şekilde poşetler ısıyla mühürlenmişti.
900TL üzeri ücretsiz kargo sebebiyle ilavede yaptım.
Ben memnun kaldım, düşünenlere öneririm.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251501071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251501101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251501111.jpg[/IMG]
İlk kez alışveriş yaptım. Vatozlar için güzel de paket hazırlamışlar. Siparişi pazartesi 17:50 verdim, çarşamba 14:30 geldi.
Whatsapp üzerinden anında döndüler. Kargo paketi 3-4 kat sarılı kutuyla, kutu içerisinden de bu şekilde poşetler ısıyla mühürlenmişti.
900TL üzeri ücretsiz kargo sebebiyle ilavede yaptım.
Ben memnun kaldım, düşünenlere öneririm.
Öneri Tavsiye Ve Tecrübelerinizi Bekliyorum
Tekrardan 40 gün sonra merhaba...
Üst tank bayramda zemin silikonu atması sonucu balıklar telef olmuş. Bende İzmirdeyim acı bir deneyim oldu. Onun yerine 80*30*40 tank geldi. Cüce vatoz ve karidesler artık burada 1 erkek tül 2 dişi düz cüce yaklaşık 15 civarı gençlerle yola devam [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251447571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251448001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251448031.jpg[/IMG]
Alt tankta 8 melek 5 erkek cüce 6 çöpçü ile yola devam. Bu süreçte meleklerden 6 tanesi tüp çıkarttı 3 takım görünüyor. Çöpçülerden 1 dişiden yumurta alabildim ama metilen olmadığı için yumurtalar mantar oldu. Kayıpsız yola devam burada.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251450061.jpg[/IMG]
Echinodorus red special bugün süpriz yaptı yaklaşık 1 aydır bunu bekliyordum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251451051.jpg[/IMG]
Son olarak genel foto bu[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251452341.jpg[/IMG]
1 ay sonra görüşmek ümidiyle
Tekrardan 40 gün sonra merhaba...
Üst tank bayramda zemin silikonu atması sonucu balıklar telef olmuş. Bende İzmirdeyim acı bir deneyim oldu. Onun yerine 80*30*40 tank geldi. Cüce vatoz ve karidesler artık burada 1 erkek tül 2 dişi düz cüce yaklaşık 15 civarı gençlerle yola devam [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251447571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251448001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251448031.jpg[/IMG]
Alt tankta 8 melek 5 erkek cüce 6 çöpçü ile yola devam. Bu süreçte meleklerden 6 tanesi tüp çıkarttı 3 takım görünüyor. Çöpçülerden 1 dişiden yumurta alabildim ama metilen olmadığı için yumurtalar mantar oldu. Kayıpsız yola devam burada.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251450061.jpg[/IMG]
Echinodorus red special bugün süpriz yaptı yaklaşık 1 aydır bunu bekliyordum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251451051.jpg[/IMG]
Son olarak genel foto bu[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251452341.jpg[/IMG]
1 ay sonra görüşmek ümidiyle
Akvaryumda Sarartı
Flame dalına baglı doğal salınım. Bu aralar dış filtrelerin bi katına purigen ekleniyor. Su inanılmaz berraklaştırıyor 2 saat gibi bir sürede. Ancak böyle gayet iyi doğal görünüm daha iyi. [EDIT]deeps,2025-03-29 11:44:57[/EDIT]
Flame dalına baglı doğal salınım. Bu aralar dış filtrelerin bi katına purigen ekleniyor. Su inanılmaz berraklaştırıyor 2 saat gibi bir sürede. Ancak böyle gayet iyi doğal görünüm daha iyi. [EDIT]deeps,2025-03-29 11:44:57[/EDIT]
Öneri Tavsiye Ve Tecrübelerinizi Bekliyorum
Son mesajdan 1 ay geçmiş
Üst tankta Astronotlar ile vedalaştık yerine 2calico zebra, 1 papağan ve 1 takım sajika geldi
[IMG][/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/290320251116581.jpg[/IMG]
Alt tankta 9 melek 6 çöpçü 3 vatoz 3 moli ile yola devam. Echinodorus redler de 2 kök çiçek açmak için filiz çıkartıyor ama açtığını göremicem sanırım 1 hafta yokum. 20 adet beyaz 10 adet kırmızı 10 adet mavi led ile aydınlatma yaptım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/290320251118191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/290320251118211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/290320251119051.jpg[/IMG]
Son olarak böceklere sonunda nerite salyangoz bulabildim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/290320251121101.jpg[/IMG]
1 ay sonra görüşürüz
Son mesajdan 1 ay geçmiş
Üst tankta Astronotlar ile vedalaştık yerine 2calico zebra, 1 papağan ve 1 takım sajika geldi
[IMG][/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/290320251116581.jpg[/IMG]
Alt tankta 9 melek 6 çöpçü 3 vatoz 3 moli ile yola devam. Echinodorus redler de 2 kök çiçek açmak için filiz çıkartıyor ama açtığını göremicem sanırım 1 hafta yokum. 20 adet beyaz 10 adet kırmızı 10 adet mavi led ile aydınlatma yaptım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/290320251118191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/290320251118211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/290320251119051.jpg[/IMG]
Son olarak böceklere sonunda nerite salyangoz bulabildim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/290320251121101.jpg[/IMG]
1 ay sonra görüşürüz
Lepistes Akvaryumunda Çöpçü Mü? Cüce Vatoz Mu?
[QUOTE=efeunald]
Teşekkür ederim dediğim petshop a da sordum adam cidden mal satayım derdinde değil şuan için erken balıkları yeni koyuyorsun 1,2 hafta bak eğer dipte yem artıkları kalıyorsa yiyemiyorlarsa vatoz veririz bitkilerin yeni olduğu için dedi. Ya vatoz ya da elma salyangozu alacağım ileride 2 midye ile de süslendiririm kökler tutunca
Çok teşekkür ederim vatoz ve elma salyangozu alacağım eğer akvaryum aşırı yemlemeye maruz kalırsa.[/QUOTE]
Bence kesinlikle elma salyangoz almamalısın. Sürekli yeni filizleri yiyordu bendekiler. Bence çöpçü alman daha mantıklı. 1 takım cüce vatoz ve 6lı koloni çöpçü idealdir. Ayrıca lepistes dişi ilavesi yapman gerekli erkekler dişileri yoracaktır.
[QUOTE=efeunald]
Teşekkür ederim dediğim petshop a da sordum adam cidden mal satayım derdinde değil şuan için erken balıkları yeni koyuyorsun 1,2 hafta bak eğer dipte yem artıkları kalıyorsa yiyemiyorlarsa vatoz veririz bitkilerin yeni olduğu için dedi. Ya vatoz ya da elma salyangozu alacağım ileride 2 midye ile de süslendiririm kökler tutunca
Çok teşekkür ederim vatoz ve elma salyangozu alacağım eğer akvaryum aşırı yemlemeye maruz kalırsa.[/QUOTE]
Bence kesinlikle elma salyangoz almamalısın. Sürekli yeni filizleri yiyordu bendekiler. Bence çöpçü alman daha mantıklı. 1 takım cüce vatoz ve 6lı koloni çöpçü idealdir. Ayrıca lepistes dişi ilavesi yapman gerekli erkekler dişileri yoracaktır.
Kardinal Tetra
Merhaba arkadaşlar
Bahçemdeki 2 adet 1 tonluk tank için balık önerisine ihtiyaç var
Sorun şu bahar ayındayız bundan sonraki süreçte kullanım suyuna sivrisinekler larva atacaktır. Buda görselde ve kullanım için sıkıntılı bir durum.
Geçen yıl lepistes attım nisan ayında eylül gibi topladık ama canımız çıktı hepsini alana kadar. Bu sene kardinal tetra atıp sezon sonunda almayı düşünmüyorum. Bursa Osmangazi Demirtaş konum olarak bu sene 0 altında 3 4 gece geçti. Kardinal tanıtımında birinin donmuş havuzda bile kardinallerin yaşadığını okudum. Sizce tecrübe etmelimiyim? Yoksa canlı doğurandan devam edip sezon sonunda toplamalımıyım?
Merhaba arkadaşlar
Bahçemdeki 2 adet 1 tonluk tank için balık önerisine ihtiyaç var
Sorun şu bahar ayındayız bundan sonraki süreçte kullanım suyuna sivrisinekler larva atacaktır. Buda görselde ve kullanım için sıkıntılı bir durum.
Geçen yıl lepistes attım nisan ayında eylül gibi topladık ama canımız çıktı hepsini alana kadar. Bu sene kardinal tetra atıp sezon sonunda almayı düşünmüyorum. Bursa Osmangazi Demirtaş konum olarak bu sene 0 altında 3 4 gece geçti. Kardinal tanıtımında birinin donmuş havuzda bile kardinallerin yaşadığını okudum. Sizce tecrübe etmelimiyim? Yoksa canlı doğurandan devam edip sezon sonunda toplamalımıyım?
Crystalpro Spotex İlacı Ve Beyaz Benek Hastalığı
Öncelikle geçmiş olsun. 2 şile metilen bitirip bir fayda görmeyince öneri ile bende spotex aldım ve 3.gün hiçbirşey olmamasına rağmen 2.dozuda yaptım.
1) Bitkili melek çöpçü ve vatoz
2) sajika zebra papağan
İki akvaryumda da kullandım sadece dış filtre kapatıp aktif karbon sebebiyle 2 adet iç filtre havalandırma ile direk çözdüm.
1) kabuklular için önerilmiyor.
2) bende 3. gün 2.dozu uyguladım 4.gün %35 şu değişimi yapıp iç filtreleri çıkartıp dış filtre ile yola devam ettim hiçbir şekilde bakteri çökmedi diyebilirim (öyle birşey olsa suyun berraklığını kaybeder diye düşünüyorum) . Sizin böyle bir filtre imkanınız yoksa filtreleri kapatıp hava motoru ile sirkülasyon yapabilirsiniz. Böylelikle filtredeki bakteriye ilaç teması olmaz.
3) şişenin arkasında doz var. Eczaneden insülin iğnesi alarak doz yapabilirsin 40lt=1ml iğne yok ise 1ml=20 damla (saydım) tank ölçülerinizi yazmadığınız için size kullanım miktarı söyleyemiyorum.
4) haftalık zaten %35 değişim yapıyoruz. 2.dozla 4 gün diyelim size bence 2 gün önce değilim zararlı olmayacaktır.
Tekrardan geçmiş olsun
Öncelikle geçmiş olsun. 2 şile metilen bitirip bir fayda görmeyince öneri ile bende spotex aldım ve 3.gün hiçbirşey olmamasına rağmen 2.dozuda yaptım.
1) Bitkili melek çöpçü ve vatoz
2) sajika zebra papağan
İki akvaryumda da kullandım sadece dış filtre kapatıp aktif karbon sebebiyle 2 adet iç filtre havalandırma ile direk çözdüm.
1) kabuklular için önerilmiyor.
2) bende 3. gün 2.dozu uyguladım 4.gün %35 şu değişimi yapıp iç filtreleri çıkartıp dış filtre ile yola devam ettim hiçbir şekilde bakteri çökmedi diyebilirim (öyle birşey olsa suyun berraklığını kaybeder diye düşünüyorum) . Sizin böyle bir filtre imkanınız yoksa filtreleri kapatıp hava motoru ile sirkülasyon yapabilirsiniz. Böylelikle filtredeki bakteriye ilaç teması olmaz.
3) şişenin arkasında doz var. Eczaneden insülin iğnesi alarak doz yapabilirsin 40lt=1ml iğne yok ise 1ml=20 damla (saydım) tank ölçülerinizi yazmadığınız için size kullanım miktarı söyleyemiyorum.
4) haftalık zaten %35 değişim yapıyoruz. 2.dozla 4 gün diyelim size bence 2 gün önce değilim zararlı olmayacaktır.
Tekrardan geçmiş olsun
Özel Tür Bitkiler
Bitkiye adanmış bir tank
Elinize sağlık çok iyi duruyor.
İlk kurulum fotosuda olsaymış NEREDEN NEREYE VAY BEEE dermişiz
Bitkiye adanmış bir tank
Elinize sağlık çok iyi duruyor.
İlk kurulum fotosuda olsaymış NEREDEN NEREYE VAY BEEE dermişiz
Astronot Balığı İçin Yem Önerisi
[QUOTE=Tataaa4325]
akvaryum 200 litre. 100x40x50 ölçülerinde dophin c1600 dış filtre sipariş ettim debisi 1600L olması lazım, ribao çelik ısıtıcı düşünüyorum başka ısıtıcı öneriniz varsa alabilirim, balık 20 cmye ulaştığında akvaryumu büyütmeyi planlıyorum. birde kuma henüz karar veremedim. yani birtek yem ve kum kaldı. muhtemelen dış filtreyi kısıp kullanıcam hem güçlü filtrasyon olması için, hemde akvaryumu büyüttüğümde yeterli gelmesi için dophin c1600 ü tercih ettim.[:)]
dophin c1600 dış filtree uygun mu?[/QUOTE]
Kumdan kasıt umarım çapı küçük anlamındadır. Ben zemine 5cm lavtaşı ekledim sonradında geri çıkarttım. Gözenekler çok büyük ve araya pislik yem düşünce suyun kalitesini düşürüyor.
Bence albino düşünüyorsanız oscarı koyu tonlarda zemin
Kaplan ve bakır düşünürseniz silis tercih edebilirsiniz. Zıt renkte daha iyi olur düşüncesindeyim.
Ben yem olarak ciklet yeni veriyorum.
Sağlıklı hobiler dilerim.
[QUOTE=Tataaa4325]
akvaryum 200 litre. 100x40x50 ölçülerinde dophin c1600 dış filtre sipariş ettim debisi 1600L olması lazım, ribao çelik ısıtıcı düşünüyorum başka ısıtıcı öneriniz varsa alabilirim, balık 20 cmye ulaştığında akvaryumu büyütmeyi planlıyorum. birde kuma henüz karar veremedim. yani birtek yem ve kum kaldı. muhtemelen dış filtreyi kısıp kullanıcam hem güçlü filtrasyon olması için, hemde akvaryumu büyüttüğümde yeterli gelmesi için dophin c1600 ü tercih ettim.[:)]
dophin c1600 dış filtree uygun mu?[/QUOTE]
Kumdan kasıt umarım çapı küçük anlamındadır. Ben zemine 5cm lavtaşı ekledim sonradında geri çıkarttım. Gözenekler çok büyük ve araya pislik yem düşünce suyun kalitesini düşürüyor.
Bence albino düşünüyorsanız oscarı koyu tonlarda zemin
Kaplan ve bakır düşünürseniz silis tercih edebilirsiniz. Zıt renkte daha iyi olur düşüncesindeyim.
Ben yem olarak ciklet yeni veriyorum.
Sağlıklı hobiler dilerim.
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
