ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Blueman4560
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
70
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Kasım 2013 12:27
Son Ziyaret:
11 Ekim 2022 18:49
Toplam Mesaj:
300 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Volkan Özdil
Doğum Tarihi:
16 Temmuz 1978
Yaş:
47
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/153853.jpg[/img]
120*60*60(h) F0 Tropheus Black Kiriza
120*45*50(h) F0 Tropheus Kasakalawe
SON 10 MESAJI
400 Lt Ye Eheim 2217 Mi Fluval 405 Veya 406 Mi
[QUOTE=osmny40]Herkese selamlar. 100 cm. Lik akvaryumumu 150x50x60 lik bir akvaryumla degistirdim suan eski akvaryumda kullandigim c1000 filtreyi kullaniyorum. Suan icin filtrede sikinti yok ama 2 ay sonra yetmez diye düaünüyorum ve bu sebeble 2.el bi filtre almayi düsünüyorum. Aklimda bulabilirsem temiz bi eheim 2217 var ama 1000 litre debisi var acaba 400 lt ye yetermi birde fluval 405 veya 406 bulursam alayim diyorum acaba 400 litreye 2217 mi fluval 405 veya 406 mi eheim sepetsiz olmasindan dolayi yeterli deniliyor. Acaba 2217 yi 400 500 litrede kullan varmi[/QUOTE]
Selamlar Osman,
Biliyorum kafan karışık ama biliyorsun ben de bir kullanıcısı olarak Eheim 2217 yi kesinlikle tavsiye ederim. Tam bir bakteri yuvasıdır ve sepetsiz tasarımı ile suyu alttan alıp yukarı doğru kayıpsız bir şekilde tüm malzemelerden süzerek geçirerek akvaryuma geri basması nedeni ile diğer sepetli filtrelere göre çok daha verimli ve çok daha efektif bir filtredir.
Fluval 406 da kaliteli ve iyi bir filtredir ve debisi 2217 den yüksektir ama en önemlisi bilinenin aksine filtrasyonda herşey debi değildir. Hatta biyolojik medyadan çok yüksek debide su geçisi iyi birşey değildir, bakteri tutumunu zorlaştırır. Fluval 406 sepetli yapıya sahiptir, 4 sepeti vardır. Filtre hacminin neredeyse yarısı mekanik filtrasyon süngerlerine aittir ve alabileceği biyolojik medya miktarı 2217 nin yarısı kadar bile değildir.
2217 4 litre substrat ve 1 litre seramik alır. Sana 3 litre eheim substart pro ( tavsiyemdir ) yada sera siporax ve 1 litre de normal seramik ( illa eheim ehmi mech gerekli değildir ) almanı öneririm.
Filtrenizde en alta yeşil plastik aparatını koyduktan sonra, üstüne alacağınız 1 litre seramiği, üstüne 1 adet süngerini, 1 adet elyaf pedini ( elyafı bu bölümde kullanıyoruz ki biyolojik medyamıza mümkün olduğunca kaba pislikleri arınmış olan su gitsin. Bazı arkadaşlar elyafı en üst bölüme koyarlar ama işin filtrasyon açısında en doğrusu bu bölümde olmasıdır ) , üstüne de alacağın 3 litre substratını ( substrat pro yada sera siporax ), en üste de tekrar 1 adet süngerini ve onunda üstüne karbon pedini koyup üst plastik aparatını koyup filtrenizi kullanabilirsin. 30 gün sonra karbonlu pedi çıkarın ve yerine eğer imkanınız var ise seachem purigen ( 100 ml yeterli olacaktır ) koyarsın.
Bu şekilde 150*50*60 akvaryumunda mükemmel bir biyolojik denge ve filtrasyon sağlayabilirsin.[EDIT]Blueman4560,2017-03-27 12:46:15[/EDIT]
[QUOTE=osmny40]Herkese selamlar. 100 cm. Lik akvaryumumu 150x50x60 lik bir akvaryumla degistirdim suan eski akvaryumda kullandigim c1000 filtreyi kullaniyorum. Suan icin filtrede sikinti yok ama 2 ay sonra yetmez diye düaünüyorum ve bu sebeble 2.el bi filtre almayi düsünüyorum. Aklimda bulabilirsem temiz bi eheim 2217 var ama 1000 litre debisi var acaba 400 lt ye yetermi birde fluval 405 veya 406 bulursam alayim diyorum acaba 400 litreye 2217 mi fluval 405 veya 406 mi eheim sepetsiz olmasindan dolayi yeterli deniliyor. Acaba 2217 yi 400 500 litrede kullan varmi[/QUOTE]
Selamlar Osman,
Biliyorum kafan karışık ama biliyorsun ben de bir kullanıcısı olarak Eheim 2217 yi kesinlikle tavsiye ederim. Tam bir bakteri yuvasıdır ve sepetsiz tasarımı ile suyu alttan alıp yukarı doğru kayıpsız bir şekilde tüm malzemelerden süzerek geçirerek akvaryuma geri basması nedeni ile diğer sepetli filtrelere göre çok daha verimli ve çok daha efektif bir filtredir.
Fluval 406 da kaliteli ve iyi bir filtredir ve debisi 2217 den yüksektir ama en önemlisi bilinenin aksine filtrasyonda herşey debi değildir. Hatta biyolojik medyadan çok yüksek debide su geçisi iyi birşey değildir, bakteri tutumunu zorlaştırır. Fluval 406 sepetli yapıya sahiptir, 4 sepeti vardır. Filtre hacminin neredeyse yarısı mekanik filtrasyon süngerlerine aittir ve alabileceği biyolojik medya miktarı 2217 nin yarısı kadar bile değildir.
2217 4 litre substrat ve 1 litre seramik alır. Sana 3 litre eheim substart pro ( tavsiyemdir ) yada sera siporax ve 1 litre de normal seramik ( illa eheim ehmi mech gerekli değildir ) almanı öneririm.
Filtrenizde en alta yeşil plastik aparatını koyduktan sonra, üstüne alacağınız 1 litre seramiği, üstüne 1 adet süngerini, 1 adet elyaf pedini ( elyafı bu bölümde kullanıyoruz ki biyolojik medyamıza mümkün olduğunca kaba pislikleri arınmış olan su gitsin. Bazı arkadaşlar elyafı en üst bölüme koyarlar ama işin filtrasyon açısında en doğrusu bu bölümde olmasıdır ) , üstüne de alacağın 3 litre substratını ( substrat pro yada sera siporax ), en üste de tekrar 1 adet süngerini ve onunda üstüne karbon pedini koyup üst plastik aparatını koyup filtrenizi kullanabilirsin. 30 gün sonra karbonlu pedi çıkarın ve yerine eğer imkanınız var ise seachem purigen ( 100 ml yeterli olacaktır ) koyarsın.
Bu şekilde 150*50*60 akvaryumunda mükemmel bir biyolojik denge ve filtrasyon sağlayabilirsin.[EDIT]Blueman4560,2017-03-27 12:46:15[/EDIT]
Eheim 2217 Kullananlar
[QUOTE=Aykut nouma]Merhabalar, biraz zaman gecmis ancak yine de sormak isterim. 2217 02 modeli gelince seramik, substrat ve mech mi almaliyiz? Saygilarimla ustalar cevaplarsa sevinirim[/QUOTE]
Ben de bir 2217 kullanıcısı olarak Eheim 2217 yi kesinlikle tavsiye ederim. Tam bir bakteri yuvasıdır ve sepetsiz tasarımı ile suyu alttan alıp yukarı doğru kayıpsız bir şekilde tüm malzemelerden süzerek geçirerek akvaryuma geri basması nedeni ile sepetli filtrelere göre çok daha verimli efektif bir filtredir.
2217-02 modeli ve 2217-01 modeli olmak üzere iki model olarak satılır 01 modeli musluksuz ,02 modeli muslukludur. Ancak her iki model de içlerinde sadece 6 adet biyolojik sünger, 1 adet elyaf ped ve 1 adet de karbonlu ped ile gelir. Yani biyolojik filtrasyon açısından içi boşdur. Kullanım ve temizlik sırasındaki kolaylığı dolayısı ile musluklu modelini almanızı tavsiye ederim.
Bu filtre 4 litre substrat ve 1 litre seramik alır. Size 3 litre eheim substart pro ( tavsiyemdir ) yada sera siporax ve 1 litre de normal seramik ( illa eheim ehmi mech gerekli değildir ) almanızı öneririm.
Filtrenizde en alta yeşil plastik aparatını koyduktan sonra, üstüne alacağınız 1 litre seramiği, üstüne 1 adet süngerini, 1 adet elyaf pedini ( elyafı bu bölümde kullanıyoruz ki biyolojik medyamıza mümkün olduğunca kaba pislikleri arınmış olan su gitsin. Bazı arkadaşlar elyafı en üst bölüme koyarlar ama işin filtrasyon açısında en doğrusu bu bölümde olmasıdır ) , üstüne de alacağınız 3 litre substratını ( substrat pro yada sera siporax ), en üste de tekrar 1 adet süngerini ve onunda üstüne karbon pedini koyup üst plastik aparatını koyup filtrenizi kullanabilirsiniz. 30 gün sonra karbonlu pedi çıkarın ve yerine eğer imkanınız var ise seachem purigen ( 100 ml yeterli olacaktır ) koyun. Bu şekilde mükemmel bir biyolojik denge ve filtrasyon sağlayabilirsiniz.
[EDIT]Blueman4560,2017-03-27 12:27:19[/EDIT]
[QUOTE=Aykut nouma]Merhabalar, biraz zaman gecmis ancak yine de sormak isterim. 2217 02 modeli gelince seramik, substrat ve mech mi almaliyiz? Saygilarimla ustalar cevaplarsa sevinirim[/QUOTE]
Ben de bir 2217 kullanıcısı olarak Eheim 2217 yi kesinlikle tavsiye ederim. Tam bir bakteri yuvasıdır ve sepetsiz tasarımı ile suyu alttan alıp yukarı doğru kayıpsız bir şekilde tüm malzemelerden süzerek geçirerek akvaryuma geri basması nedeni ile sepetli filtrelere göre çok daha verimli efektif bir filtredir.
2217-02 modeli ve 2217-01 modeli olmak üzere iki model olarak satılır 01 modeli musluksuz ,02 modeli muslukludur. Ancak her iki model de içlerinde sadece 6 adet biyolojik sünger, 1 adet elyaf ped ve 1 adet de karbonlu ped ile gelir. Yani biyolojik filtrasyon açısından içi boşdur. Kullanım ve temizlik sırasındaki kolaylığı dolayısı ile musluklu modelini almanızı tavsiye ederim.
Bu filtre 4 litre substrat ve 1 litre seramik alır. Size 3 litre eheim substart pro ( tavsiyemdir ) yada sera siporax ve 1 litre de normal seramik ( illa eheim ehmi mech gerekli değildir ) almanızı öneririm.
Filtrenizde en alta yeşil plastik aparatını koyduktan sonra, üstüne alacağınız 1 litre seramiği, üstüne 1 adet süngerini, 1 adet elyaf pedini ( elyafı bu bölümde kullanıyoruz ki biyolojik medyamıza mümkün olduğunca kaba pislikleri arınmış olan su gitsin. Bazı arkadaşlar elyafı en üst bölüme koyarlar ama işin filtrasyon açısında en doğrusu bu bölümde olmasıdır ) , üstüne de alacağınız 3 litre substratını ( substrat pro yada sera siporax ), en üste de tekrar 1 adet süngerini ve onunda üstüne karbon pedini koyup üst plastik aparatını koyup filtrenizi kullanabilirsiniz. 30 gün sonra karbonlu pedi çıkarın ve yerine eğer imkanınız var ise seachem purigen ( 100 ml yeterli olacaktır ) koyun. Bu şekilde mükemmel bir biyolojik denge ve filtrasyon sağlayabilirsiniz.
[EDIT]Blueman4560,2017-03-27 12:27:19[/EDIT]
F0 Tropheus Black Kriza
[QUOTE=Kınayu]Selamlar
Çok güzel ve uyumlu bir koloniniz var gerçekten tebrikler güle güle bakın nice yavruları nasip olsun [:iyi:] [:nazar:] [:nazar:] [:nazar:][/QUOTE]
Çok teşekkürler Erhan Bey sağolun. Oturma süreci biraz sancılı geçmişti ama çok şükür artık uyumlular
[QUOTE=Kınayu]Selamlar
Çok güzel ve uyumlu bir koloniniz var gerçekten tebrikler güle güle bakın nice yavruları nasip olsun [:iyi:] [:nazar:] [:nazar:] [:nazar:][/QUOTE]
Çok teşekkürler Erhan Bey sağolun. Oturma süreci biraz sancılı geçmişti ama çok şükür artık uyumlular
Tropheus Bemba
[QUOTE=safakarda]
Teşekkür ederim:) Su seviyesini yükseltince dış filtrenin çıkış borusu suyun içine giriyor şelale sistemiyle oksijen sağladığım için malesef daha fazla yükseltemiyorum :( Boru suyun içinde olduğunda yeterli oksijen verebilecek bir yöntem var mıdır acaba?[/QUOTE]
Siz su seviyesini yukarı çıkartın şelale aparatının deliklerini hafif yukarı su yüzeyine bakacak şekilde su yüzeyine doğru ayarlarsanız su yüzeyi dalagalanacaktır ve bu sayede balıklarınız için oksijen sağlamış olursunuz.
[QUOTE=safakarda]
Teşekkür ederim:) Su seviyesini yükseltince dış filtrenin çıkış borusu suyun içine giriyor şelale sistemiyle oksijen sağladığım için malesef daha fazla yükseltemiyorum :( Boru suyun içinde olduğunda yeterli oksijen verebilecek bir yöntem var mıdır acaba?[/QUOTE]
Siz su seviyesini yukarı çıkartın şelale aparatının deliklerini hafif yukarı su yüzeyine bakacak şekilde su yüzeyine doğru ayarlarsanız su yüzeyi dalagalanacaktır ve bu sayede balıklarınız için oksijen sağlamış olursunuz.
F0 Tropheus Black Kriza
İki dişinin ağzını daha dün doldurmuştu bugün de sabah sabah çekmiş kızı kenara hınzıra bak sen :)
[VID]https://youtu.be/uRPaY4Iah-I[/VID]
İki dişinin ağzını daha dün doldurmuştu bugün de sabah sabah çekmiş kızı kenara hınzıra bak sen :)
[VID]https://youtu.be/uRPaY4Iah-I[/VID]
Tropheus Bemba
Böyle çok güzel olmuş balıklarınızı sağlıklı büyütmenizi temenni ederim. Bence akvaryum su seviyenizi de biraz yükseltirseniz taç kapağın hizasının biraz üstüne çıkartırsanız su çizgisi de gözükmeyecek ve görsellik daha iyi olacaktır diye düşünüyorum
Böyle çok güzel olmuş balıklarınızı sağlıklı büyütmenizi temenni ederim. Bence akvaryum su seviyenizi de biraz yükseltirseniz taç kapağın hizasının biraz üstüne çıkartırsanız su çizgisi de gözükmeyecek ve görsellik daha iyi olacaktır diye düşünüyorum
Kumun Üstünde Kahverengi Yosun. Resimli
[QUOTE=akheron]Konuyu yeniden canlandıracağım ama çözüm bulabildiniz mi ?[/QUOTE]
Açıkçası silicatex fazla bir işe yaramadı. En son kumun üstünden 3-4 mm çekerek yeni kum eklemesi yaptım
[QUOTE=akheron]Konuyu yeniden canlandıracağım ama çözüm bulabildiniz mi ?[/QUOTE]
Açıkçası silicatex fazla bir işe yaramadı. En son kumun üstünden 3-4 mm çekerek yeni kum eklemesi yaptım
Resun Air 8000 Hava Motoru 4çıkışlı ( İncelemesi )
Emeğiniz ve detaylı incelemeniz için teşekkür ederim.
Emeğiniz ve detaylı incelemeniz için teşekkür ederim.
Tropheus Kasakalawe Ler Çalışıyor :)
[QUOTE=BiotopeDogan]
Balıklarınızın maşallahı var.Güzel bir
Tür bol yavrulu günler dilerim.[/QUOTE]
Teşekkürler Doğan Bey, sağolun.
[QUOTE=BiotopeDogan]
Balıklarınızın maşallahı var.Güzel bir
Tür bol yavrulu günler dilerim.[/QUOTE]
Teşekkürler Doğan Bey, sağolun.
Tropheus Kasakalawe Ler Çalışıyor :)
[QUOTE=SaitBaki]Maşallah[/QUOTE]
Teşekkürler Sait Bey
[QUOTE=osmny40]Masallah volkan abi makine gibiler. Bu arada senin yavrular 3 cme ulasti. Kavga bile ediyolar. [/QUOTE]
Sağolasın Osman, aman maşallah diyelim yavrulara. İnşallah yavrularını sağlıklı büyütüp yavrularını da alırsın
[QUOTE=SaitBaki]Maşallah[/QUOTE]
Teşekkürler Sait Bey
[QUOTE=osmny40]Masallah volkan abi makine gibiler. Bu arada senin yavrular 3 cme ulasti. Kavga bile ediyolar. [/QUOTE]
Sağolasın Osman, aman maşallah diyelim yavrulara. İnşallah yavrularını sağlıklı büyütüp yavrularını da alırsın
SON MESAJLAR
- Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Panda Garra Tavsiye! Serpent, 20:09
Akvaryum Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
MertSoyumert,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
1Balikci,
altanilker,
MDForensic,
EmiirKaan,
TheDS,
darkaura,
mrah,
yeekim,
portre,
vedat79,
kaos402,
EKAR,
harun reşit,
Balikcidede,
yigitksm,
BarışSavaş,
emrahdm,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
Hiko,
mightymurat,
Koksal Gurkan,
miracemir,
egecinar,
Ylmzuslu,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
burak1996,
Arch.Hüseyin,
Legionsgamer,
Flytheshrimp,
JujuSeri,
Kemalk41,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
