ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ahmet375
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Şubat 2014 10:29
Son Ziyaret:
30 Mart 2020 18:33
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ahmet oztas
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Balikesir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
İsta Co2 Set 1lt Hakkında
İyi akşamlar öncelikle ben bir akvaryumcudan 1lt co2 tüp vanası ve difüzörü beraber 350 tl ye anlaştım fakat tüpün dolumu ile ilgili akvaryumcu dolduruluyor müşterilerime doldurtuyorum dedi ama güvenemedim kullanan arkadaşlar yardımcı olabilir mi dolum yapılması kolay mıdır?
İyi akşamlar öncelikle ben bir akvaryumcudan 1lt co2 tüp vanası ve difüzörü beraber 350 tl ye anlaştım fakat tüpün dolumu ile ilgili akvaryumcu dolduruluyor müşterilerime doldurtuyorum dedi ama güvenemedim kullanan arkadaşlar yardımcı olabilir mi dolum yapılması kolay mıdır?
Beyin Yakan Aydınlatma Sorunsalı
[QUOTE=cagrisari53]Selamlar,
Yakın zamanda bitkili akvaryuma geçtim, Hafta sonu forumdan bi abimizden 9-10 kök bitki almak için sözleştim . Şuan akvaryumumda 4 plaka Christmass Moss, 3 dal uzun boylu hızlı büyüyen bir bitki var türünü unuttum resimden çıkarabilirsiniz. Bitkileri alırken akvaryumun ebatlarını söylediğimde akvaryumcu 40w ampül'ün iş göreceğini söyledi. Daha sonra bu olmamış 1 tane daha tak dedi. Fakat duvar delme, yer açma vs gibi işleri hallettikten sonra tekrar bozup kurmak zor geldi.
[B]Akvaryum 50*30*20 boyutlarında.
Kullandığım aydınlatma 40w ışık gücü (daylight) LED Ampül.[/B]
Mosslar uzuyor fakat uçlarında ve gövdesinde sararmalar var. Moss işinde başarılı olamadım maalesef.
Diğer bitki, ilk aldığımdaki eski yaprakları döktü, kökten her birinde 3'er tane yeni filizler çıkıp uzamaya başladı. Bu sefer de en uçtaki yapraklarda delinme oluyor.
Haftada 1 kere Reeflowers sıvı gübre veriyorum (3 damla)
Mayalı co2 sistemi kurulu.
Uzaktan baktığım zaman ışığın akvaryumun her bölgesini aydınlatmadığını görüyorum. Forumda neredeyse tüm aydınlatma konularını gezdim karar veremedim. 100 çeşit çözüm var.
Bu akvaryuma kaç w, ne tür bir ışık tam yeterli olur? (Yeni bitkiler de gelecek)
Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184392/20160403_004435.jpg[/IMG][/QUOTE]
Delinme gübre kaynaklı olabilir Co2 varsa gübre az geliyordur 30 litreye 40w ışık fazla bence 2 adet 13w işini görür[EDIT]ahmet375,2016-04-13 01:20:35[/EDIT]
[QUOTE=cagrisari53]Selamlar,
Yakın zamanda bitkili akvaryuma geçtim, Hafta sonu forumdan bi abimizden 9-10 kök bitki almak için sözleştim . Şuan akvaryumumda 4 plaka Christmass Moss, 3 dal uzun boylu hızlı büyüyen bir bitki var türünü unuttum resimden çıkarabilirsiniz. Bitkileri alırken akvaryumun ebatlarını söylediğimde akvaryumcu 40w ampül'ün iş göreceğini söyledi. Daha sonra bu olmamış 1 tane daha tak dedi. Fakat duvar delme, yer açma vs gibi işleri hallettikten sonra tekrar bozup kurmak zor geldi.
[B]Akvaryum 50*30*20 boyutlarında.
Kullandığım aydınlatma 40w ışık gücü (daylight) LED Ampül.[/B]
Mosslar uzuyor fakat uçlarında ve gövdesinde sararmalar var. Moss işinde başarılı olamadım maalesef.
Diğer bitki, ilk aldığımdaki eski yaprakları döktü, kökten her birinde 3'er tane yeni filizler çıkıp uzamaya başladı. Bu sefer de en uçtaki yapraklarda delinme oluyor.
Haftada 1 kere Reeflowers sıvı gübre veriyorum (3 damla)
Mayalı co2 sistemi kurulu.
Uzaktan baktığım zaman ışığın akvaryumun her bölgesini aydınlatmadığını görüyorum. Forumda neredeyse tüm aydınlatma konularını gezdim karar veremedim. 100 çeşit çözüm var.
Bu akvaryuma kaç w, ne tür bir ışık tam yeterli olur? (Yeni bitkiler de gelecek)
Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184392/20160403_004435.jpg[/IMG][/QUOTE]
Delinme gübre kaynaklı olabilir Co2 varsa gübre az geliyordur 30 litreye 40w ışık fazla bence 2 adet 13w işini görür[EDIT]ahmet375,2016-04-13 01:20:35[/EDIT]
Karidesim Hastamı? (videolu)
[QUOTE=HACI LOBO]Sapasağlamlar. Yavrularda yolda [;)][/QUOTE]
Tekrar hobiye başlayıp yavru alacağız inşallah :)
[QUOTE=HACI LOBO]Sapasağlamlar. Yavrularda yolda [;)][/QUOTE]
Tekrar hobiye başlayıp yavru alacağız inşallah :)
Karidesim Hastamı? (videolu)
Bu karidesler daha 5 günlük :) 3 tane almıştım kafasının üstü beyaz gibide ondan dedim
Bu karidesler daha 5 günlük :) 3 tane almıştım kafasının üstü beyaz gibide ondan dedim
Karidesim Hastamı? (videolu)
[QUOTE=HACI LOBO]Maşallah güzel çeviriyor. [/QUOTE]
Neyi :)
Hastalık yok değilmi
[EDIT]ahmet375,2016-04-11 20:52:14[/EDIT]
[QUOTE=HACI LOBO]Maşallah güzel çeviriyor. [/QUOTE]
Neyi :)
Hastalık yok değilmi
[EDIT]ahmet375,2016-04-11 20:52:14[/EDIT]
Karidesim Hastamı? (videolu)
Yardımcı olursanız sevinrim
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=6OdswiIiMtQ[/VID][EDIT]ahmet375,2016-04-11 20:20:54[/EDIT]
Yardımcı olursanız sevinrim
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=6OdswiIiMtQ[/VID][EDIT]ahmet375,2016-04-11 20:20:54[/EDIT]
Yoksa Siz Halâ Dip Mi Çekiyorsunuz?
[QUOTE=Acil Stop]Karşılıklı atışmalara girmeden kendi gözlemimi paylaşmak istiyorum. Yaklaşık 7-8 yaşında başladım bu hobiye ara sıra ara verdim ama tekrar tekrar akvaryum kurdum. Bu güne kadar hiç dip çekimi yapmadım desem yeridir.div
/divdivEskiden pipo filtre bile diyemeyeceğimiz bir köşe filtre ile 70 cm cama cam tankta 200-300 erişkin lepistes yaşatırdık. O filtreyi de günde 4-5 saat ancak çalıştırırdık. Ne zaman ki elektrikli iç filtreler çıktı balıkları ondan sonra kaybetmeye başladık. Tek fark eskiden tankın dibi torftan gözükmezdi, iç filtre taktıktan sonra ise taban pırıl pırıl tertemiz olmuştu. Fazla geçmedi hastalıklar başladı. O zaman anlamıyorduk tabi ama şimdi anlıyorum ki amonyak patlamaları nedeniyle balıklar zehirleniyordu./divdiv
/divdivSon 2.5 yıldır bitkili akvaryum hobisi ile ilgileniyorum ve yine dip çekimi yapmıyorum. Tabanda pislik birikir, pislik izlersiniz, çok yosun olur diyenlere de şaşırıyorum. Buyrun 1.5 yıl hiç dip çekimi yapılmamış akvaryumun fotolarını paylaşayım./divdiv
/divdiva href="#" target="_blank"/aa href="#" target="_blank"a href="http://foto.akvaryum.com/fotolar/120920/18082014033.jpg" class="highslide" onclick="return hs.expand(this)"img src="http://foto.akvaryum.com/fotolar/120920/18082014033.jpg" style="max-width: 320px;" //a/abr style="line-height: 16.7999992370605px;"br style="line-height: 16.7999992370605px;"a href="#" target="_blank"/aa href="#"a href="http://foto.akvaryum.com/fotolar/120920/18082014034.jpg" class="highslide" onclick="return hs.expand(this)"img src="http://foto.akvaryum.com/fotolar/120920/18082014034.jpg" style="max-width: 320px;" //a/a/divdiv
/divdivRengin sarı gözüktüğüne bakmayın cep telefonu nedeniyle sarı çıkıyor yoksa su çok berrak gözüküyor. span style="line-height: 16.7999992370605px;"Akvaryumlarımızda sağlıklı bir biyolojik filtrasyon için tabanda tortu oluşması gerektiğini düşünüyorum./spanspan style="line-height: 1.4;" 130 cm akvaryumda kullanmış olduğum tetra ex 1200 filtrenin yüksek debisinden ve tabanda istediğim oranda tortu oluşmamasından da şikayetçiyim. Şu ara imkanım olsa daha az akıntı olsun diye tetra ex 700 ya da ex 600 modeli ile değiştirmeyi bile düşünüyorum./span/div
editededitIDAcil Stop/editIDeditDate2014-09-23 17:23:06/editDate/edited[/QUOTE]
konuyu hortlattım ama ikinci resimdeki taban bitkisi adı nedir bendede var yeni aldım araştırıyorum nasıldır bakımı ?
[QUOTE=Acil Stop]Karşılıklı atışmalara girmeden kendi gözlemimi paylaşmak istiyorum. Yaklaşık 7-8 yaşında başladım bu hobiye ara sıra ara verdim ama tekrar tekrar akvaryum kurdum. Bu güne kadar hiç dip çekimi yapmadım desem yeridir.div
/divdivEskiden pipo filtre bile diyemeyeceğimiz bir köşe filtre ile 70 cm cama cam tankta 200-300 erişkin lepistes yaşatırdık. O filtreyi de günde 4-5 saat ancak çalıştırırdık. Ne zaman ki elektrikli iç filtreler çıktı balıkları ondan sonra kaybetmeye başladık. Tek fark eskiden tankın dibi torftan gözükmezdi, iç filtre taktıktan sonra ise taban pırıl pırıl tertemiz olmuştu. Fazla geçmedi hastalıklar başladı. O zaman anlamıyorduk tabi ama şimdi anlıyorum ki amonyak patlamaları nedeniyle balıklar zehirleniyordu./divdiv
/divdivSon 2.5 yıldır bitkili akvaryum hobisi ile ilgileniyorum ve yine dip çekimi yapmıyorum. Tabanda pislik birikir, pislik izlersiniz, çok yosun olur diyenlere de şaşırıyorum. Buyrun 1.5 yıl hiç dip çekimi yapılmamış akvaryumun fotolarını paylaşayım./divdiv
/divdiva href="#" target="_blank"/aa href="#" target="_blank"a href="http://foto.akvaryum.com/fotolar/120920/18082014033.jpg" class="highslide" onclick="return hs.expand(this)"img src="http://foto.akvaryum.com/fotolar/120920/18082014033.jpg" style="max-width: 320px;" //a/abr style="line-height: 16.7999992370605px;"br style="line-height: 16.7999992370605px;"a href="#" target="_blank"/aa href="#"a href="http://foto.akvaryum.com/fotolar/120920/18082014034.jpg" class="highslide" onclick="return hs.expand(this)"img src="http://foto.akvaryum.com/fotolar/120920/18082014034.jpg" style="max-width: 320px;" //a/a/divdiv
/divdivRengin sarı gözüktüğüne bakmayın cep telefonu nedeniyle sarı çıkıyor yoksa su çok berrak gözüküyor. span style="line-height: 16.7999992370605px;"Akvaryumlarımızda sağlıklı bir biyolojik filtrasyon için tabanda tortu oluşması gerektiğini düşünüyorum./spanspan style="line-height: 1.4;" 130 cm akvaryumda kullanmış olduğum tetra ex 1200 filtrenin yüksek debisinden ve tabanda istediğim oranda tortu oluşmamasından da şikayetçiyim. Şu ara imkanım olsa daha az akıntı olsun diye tetra ex 700 ya da ex 600 modeli ile değiştirmeyi bile düşünüyorum./span/div
editededitIDAcil Stop/editIDeditDate2014-09-23 17:23:06/editDate/edited[/QUOTE]
konuyu hortlattım ama ikinci resimdeki taban bitkisi adı nedir bendede var yeni aldım araştırıyorum nasıldır bakımı ?
Yeni Tank Kurulumum
[QUOTE=sPiRit]Kurulumunuz hayirli olsun. Ilk olarak sanki armaturunuz cok yuksekte gibi. Isik dagiliyor. Belki fotodanda olabilir tabi. Ikinci olarakta o co2 spreylerin cok bir ise yaramadigini okumustum. Tekrar bi arastirin derim. Tekrar hayirli olsun. [/QUOTE]
Yorumun iççin teşekkürler öncelikle ph ilk su koyduğumda 8 e yakındı şu an 7 falan bence iş görür hacmim küçük zaten verim alamazsam mayalı bekler beni armatür içinde deneyip görücez yüksekse fabrikada kestiririm olmazsa[:)]
[QUOTE=ömernadir]Hayrılı olsun. Tankın sağ tarafı biraz boş kalmış gibi görünüyor, sağ tarafa da birkaç kaya veya ağaç formunda birkaç dal eklerseniz daha güzel olabilir.[/QUOTE]
Olabilir acele etmeden ayarlayacağım aklınıza gelen olursa yazarsanız sevinirim taban biraz kaplanırsa ona göre devam edeceğim[:)]
[QUOTE=sPiRit]Kurulumunuz hayirli olsun. Ilk olarak sanki armaturunuz cok yuksekte gibi. Isik dagiliyor. Belki fotodanda olabilir tabi. Ikinci olarakta o co2 spreylerin cok bir ise yaramadigini okumustum. Tekrar bi arastirin derim. Tekrar hayirli olsun. [/QUOTE]
Yorumun iççin teşekkürler öncelikle ph ilk su koyduğumda 8 e yakındı şu an 7 falan bence iş görür hacmim küçük zaten verim alamazsam mayalı bekler beni armatür içinde deneyip görücez yüksekse fabrikada kestiririm olmazsa[:)]
[QUOTE=ömernadir]Hayrılı olsun. Tankın sağ tarafı biraz boş kalmış gibi görünüyor, sağ tarafa da birkaç kaya veya ağaç formunda birkaç dal eklerseniz daha güzel olabilir.[/QUOTE]
Olabilir acele etmeden ayarlayacağım aklınıza gelen olursa yazarsanız sevinirim taban biraz kaplanırsa ona göre devam edeceğim[:)]
Yeni Tank Kurulumum
Bir yıl aradan sonra tekrar bitkili kurdum(daha 4 saat oldu ) 30x30x30 bir akvaryum F.Gündüz beyden de Smd 10000k led armatür ve bir kaç bitki aldım akvaryumum resimdeki gibi yorumlarınızı bekliyorum.
[url=http://hizliresim.com/RkN45j][img]http://i.hizliresim.com/RkN45j.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/pzkaQL][img]http://i.hizliresim.com/pzkaQL.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/kBpaPm][img]http://i.hizliresim.com/kBpaPm.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/NANdQP][img]http://i.hizliresim.com/NANdQP.jpg[/img][/url]
Bir yıl aradan sonra tekrar bitkili kurdum(daha 4 saat oldu ) 30x30x30 bir akvaryum F.Gündüz beyden de Smd 10000k led armatür ve bir kaç bitki aldım akvaryumum resimdeki gibi yorumlarınızı bekliyorum.
[url=http://hizliresim.com/RkN45j][img]http://i.hizliresim.com/RkN45j.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/pzkaQL][img]http://i.hizliresim.com/pzkaQL.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/kBpaPm][img]http://i.hizliresim.com/kBpaPm.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/NANdQP][img]http://i.hizliresim.com/NANdQP.jpg[/img][/url]
IŞIKLANDIRMA İÇİN DENEMENİZİ ÖNERİRİM.
50*19*31 ebatlarda akvaryuma sahibim ve 8w 6500 K tasarruflu ampul kullanmaktayım ışık sizce yeterlimi yoksa bir tane daha 8w takyımmı?
50*19*31 ebatlarda akvaryuma sahibim ve 8w 6500 K tasarruflu ampul kullanmaktayım ışık sizce yeterlimi yoksa bir tane daha 8w takyımmı?
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
