ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
semihaltiparmak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Aralık 2020 18:58
Son Ziyaret:
01 Eylül 2021 22:14
Toplam Mesaj:
32 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
SEMİH ALTIPARMAK
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SEMİH ALTIPARMAK
SON 10 MESAJI
Japonum Bugün Böyle Oldu Derdi Ney Olabilir
[QUOTE=sonkomutan] Işık mor mu yoksa uv lamda mıdır? uv lamba göz bozar zamanla balığın keyfini kaçırır. Konumuza geliceksek Yaşı ilerlemiş japonun yere oturma eğilimi vardır, normal olabilir. Yem yemesinde , solunum hızında , dışkısında bi sorun yoksa her şey normal gibi[/QUOTE]
Işık mor hocam sürekli yakmıyorum ama günde 1 saat kadar. Şuan daha iyi gözüküyor balığım tabandan ayrıldı. Yem verdiğimde tavana çıkamadı tabana düşenleri yedi solunumda bişey yok :)
[QUOTE=sonkomutan] Işık mor mu yoksa uv lamda mıdır? uv lamba göz bozar zamanla balığın keyfini kaçırır. Konumuza geliceksek Yaşı ilerlemiş japonun yere oturma eğilimi vardır, normal olabilir. Yem yemesinde , solunum hızında , dışkısında bi sorun yoksa her şey normal gibi[/QUOTE]
Işık mor hocam sürekli yakmıyorum ama günde 1 saat kadar. Şuan daha iyi gözüküyor balığım tabandan ayrıldı. Yem verdiğimde tavana çıkamadı tabana düşenleri yedi solunumda bişey yok :)
Japonum Bugün Böyle Oldu Derdi Ney Olabilir
Merhabalar sevgili hobiciler 1 saat önce uyandığımda japonumu böyle gördüm. Hastalığı derdi ne olabilir bu balığımın :(
(Akvaryumum 200 litre- Sobo 1500 l/h iç filtre- Dophin 1200 dış filtre- eheim 300w ısıtıcı- su sıcaklığı 25 derece)
10 japon, 5 çöpcü, 3 vatoz besliyorum :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/240220211220471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/240220211221101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/240220211221431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/240220211222161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/240220211222461.jpg[/IMG]
Merhabalar sevgili hobiciler 1 saat önce uyandığımda japonumu böyle gördüm. Hastalığı derdi ne olabilir bu balığımın :(
(Akvaryumum 200 litre- Sobo 1500 l/h iç filtre- Dophin 1200 dış filtre- eheim 300w ısıtıcı- su sıcaklığı 25 derece)
10 japon, 5 çöpcü, 3 vatoz besliyorum :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/240220211220471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/240220211221101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/240220211221431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/240220211222161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/240220211222461.jpg[/IMG]
Siyah Japonum Yüzeyde Yüzüyor Hep
[QUOTE=H.e.k]
Hava kesesinde sorun olmuş olabilir. Fazla yem verdiyseniz kabız olmuştur o yemlerde hava kesesine baskı yaptığından balık hava kesesini kontrol edemez ve bu yüzden böyle olmuş olabilir. Bence 2 gün aç bırakıp haşlanmış ıspanak veya bezelye verin.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için denicem hocam :)
[QUOTE=H.e.k]
Hava kesesinde sorun olmuş olabilir. Fazla yem verdiyseniz kabız olmuştur o yemlerde hava kesesine baskı yaptığından balık hava kesesini kontrol edemez ve bu yüzden böyle olmuş olabilir. Bence 2 gün aç bırakıp haşlanmış ıspanak veya bezelye verin.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için denicem hocam :)
Siyah Japonum Yüzeyde Yüzüyor Hep
[QUOTE=aliata]
İç parazit olabilir balıkta.Dışkı durumları nasıl dı son zamanlarda ? Dip temizliği yapmadı iseniz,zehirlenme de olabilir.Kuma çökme var mı ? Kenara köşeye saklanma yapıyormu ?
[/QUOTE]
Kuma çökme yok hocam saklanma huyu var yüzeylere ama.2 gün önce yapmıştım dip çekimi şimdi tekrar yapıcam.Dışkıyı takip edemedim malesef :(
[QUOTE=aliata]
İç parazit olabilir balıkta.Dışkı durumları nasıl dı son zamanlarda ? Dip temizliği yapmadı iseniz,zehirlenme de olabilir.Kuma çökme var mı ? Kenara köşeye saklanma yapıyormu ?
[/QUOTE]
Kuma çökme yok hocam saklanma huyu var yüzeylere ama.2 gün önce yapmıştım dip çekimi şimdi tekrar yapıcam.Dışkıyı takip edemedim malesef :(
Siyah Japonum Yüzeyde Yüzüyor Hep
[QUOTE=aliata]
Merhaba,balığınızın durumu iyi değil,sadece su üstünde değil,dikine dibe doğru pozisyon almasıda anormal bir durum.Çok zor ama, umarım düzelir.Kolay gelsin,iyi hobiler.[/QUOTE]
Peki hocam ne yapabilirim bana bi tavsiyen varmı. Karantinaya alayımmı sence
[QUOTE=aliata]
Merhaba,balığınızın durumu iyi değil,sadece su üstünde değil,dikine dibe doğru pozisyon almasıda anormal bir durum.Çok zor ama, umarım düzelir.Kolay gelsin,iyi hobiler.[/QUOTE]
Peki hocam ne yapabilirim bana bi tavsiyen varmı. Karantinaya alayımmı sence
Siyah Japonum Yüzeyde Yüzüyor Hep
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/200120212007231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/200120212007361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/200120212007511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/200120212008011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/200120212008061.jpg[/IMG]
Arkadaşlar siyah japonum suyun üstünde yüzüyor sıklıkla. Bi kaç gündür böyle üzülüyorum acaba bi hastalığımı var görüntüsünde bi anormallik göremedim :(
Bu arada akvaryumum 200 litre.
Sobo 1500L iç filtre ve dophin 1200 dış filtre kullanıyorum
Not:arada terste duruyor :([EDIT]semihaltiparmak,2021-01-20 20:33:43[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/200120212007231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/200120212007361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/200120212007511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/200120212008011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/200120212008061.jpg[/IMG]
Arkadaşlar siyah japonum suyun üstünde yüzüyor sıklıkla. Bi kaç gündür böyle üzülüyorum acaba bi hastalığımı var görüntüsünde bi anormallik göremedim :(
Bu arada akvaryumum 200 litre.
Sobo 1500L iç filtre ve dophin 1200 dış filtre kullanıyorum
Not:arada terste duruyor :([EDIT]semihaltiparmak,2021-01-20 20:33:43[/EDIT]
Japonumda Siyah Benekler
[QUOTE=kdrackgz]Filtreyi isterseniz 5 sene boş çalıştırın bakteri kültürü oluşmaz. Kültürün oluşması için bakterinin besine ihtiyacı vardır, bakterinin besini de amonyaktır. Eğer besin var ise bakterinin döngüyü tamamlaması 3 hafta ile 2 ay arasında sürebilir.
Ayrıca 50 litrelik akvaryumdaki suyu boşalttınız sanırsam. Bakteri kültürü suda değil yüzeylerde bulunur, akvaryum camı, dekor, filtre süngeri vs gibi. Bu yüzden bununda hiç bir faydası yoktur. Eski akvaryumdaki filtreyi musluk suyu ile yıkamadan direk yeni akvaryuma getirseydiniz o zaman olurdu.[/QUOTE][QUOTE=kdrackgz]Filtreyi isterseniz 5 sene boş çalıştırın bakteri kültürü oluşmaz. Kültürün oluşması için bakterinin besine ihtiyacı vardır, bakterinin besini de amonyaktır. Eğer besin var ise bakterinin döngüyü tamamlaması 3 hafta ile 2 ay arasında sürebilir.
Ayrıca 50 litrelik akvaryumdaki suyu boşalttınız sanırsam. Bakteri kültürü suda değil yüzeylerde bulunur, akvaryum camı, dekor, filtre süngeri vs gibi. Bu yüzden bununda hiç bir faydası yoktur. Eski akvaryumdaki filtreyi musluk suyu ile yıkamadan direk yeni akvaryuma getirseydiniz o zaman olurdu.[/QUOTE]
Hocam musluk suyuyla yıkadım malesef. Bana ne tavsiye edersiniz şuan ne yapmalıyım balıklarımın en sağlıklı ortamda yaşaması için ?
[QUOTE=kdrackgz]Filtreyi isterseniz 5 sene boş çalıştırın bakteri kültürü oluşmaz. Kültürün oluşması için bakterinin besine ihtiyacı vardır, bakterinin besini de amonyaktır. Eğer besin var ise bakterinin döngüyü tamamlaması 3 hafta ile 2 ay arasında sürebilir.
Ayrıca 50 litrelik akvaryumdaki suyu boşalttınız sanırsam. Bakteri kültürü suda değil yüzeylerde bulunur, akvaryum camı, dekor, filtre süngeri vs gibi. Bu yüzden bununda hiç bir faydası yoktur. Eski akvaryumdaki filtreyi musluk suyu ile yıkamadan direk yeni akvaryuma getirseydiniz o zaman olurdu.[/QUOTE][QUOTE=kdrackgz]Filtreyi isterseniz 5 sene boş çalıştırın bakteri kültürü oluşmaz. Kültürün oluşması için bakterinin besine ihtiyacı vardır, bakterinin besini de amonyaktır. Eğer besin var ise bakterinin döngüyü tamamlaması 3 hafta ile 2 ay arasında sürebilir.
Ayrıca 50 litrelik akvaryumdaki suyu boşalttınız sanırsam. Bakteri kültürü suda değil yüzeylerde bulunur, akvaryum camı, dekor, filtre süngeri vs gibi. Bu yüzden bununda hiç bir faydası yoktur. Eski akvaryumdaki filtreyi musluk suyu ile yıkamadan direk yeni akvaryuma getirseydiniz o zaman olurdu.[/QUOTE]
Hocam musluk suyuyla yıkadım malesef. Bana ne tavsiye edersiniz şuan ne yapmalıyım balıklarımın en sağlıklı ortamda yaşaması için ?
Japonumda Siyah Benekler
[QUOTE=kdrackgz]Akvaryumunuzu ne zaman kurup balıkları ne zaman koydunuz. Çünkü bu lekeler bana suyunuzda amonyak olduğunu gösteriyor bu da azot döngünüzün tamamlanmadığını gösteriyor. Siyah lekelerin sebebi amonyağın balığın derisini yakması. [/QUOTE]
1 ay olmadı daha kuralı. 4 gün dış motor çalıştı boşa sonra koydum balıkları. Ama 50 litrelik akvaryumda duruyordu balıklar kültür oluşmuş şekilde boşalttım üstüne hepsini.
[QUOTE=kdrackgz]Akvaryumunuzu ne zaman kurup balıkları ne zaman koydunuz. Çünkü bu lekeler bana suyunuzda amonyak olduğunu gösteriyor bu da azot döngünüzün tamamlanmadığını gösteriyor. Siyah lekelerin sebebi amonyağın balığın derisini yakması. [/QUOTE]
1 ay olmadı daha kuralı. 4 gün dış motor çalıştı boşa sonra koydum balıkları. Ama 50 litrelik akvaryumda duruyordu balıklar kültür oluşmuş şekilde boşalttım üstüne hepsini.
Japonumda Siyah Benekler
[QUOTE=H.e.k]
Siyah benekler Japonlarda genellikle su şartlarının kalitesizliğinden veya oksijen yetersizliğinden oluşur. Tedavi için bu nedenleri düzeltmeniz lazım.[/QUOTE]
Su şartlarım iyi olması gerek. Dophin 1200 dış filtre ve sobo 1500 l/h iç filtre kullanıyorum. Havayı sobodan sağlıyorum yetmemiş olabilir. Hava taşınıda açarım olmadı :)
[QUOTE=Elafe]Muhtemelen su değerlerinizin balığa uymadığından yada havasızlıktan öyle olmuştur benim japon balığım da aynı şekilde siyahlaşmıştı %50 su değişimi yaptım iyileşti [/QUOTE]
Deniyicem hocam benimkilerde düzelir belki sağolasın :)
[QUOTE=H.e.k]
Siyah benekler Japonlarda genellikle su şartlarının kalitesizliğinden veya oksijen yetersizliğinden oluşur. Tedavi için bu nedenleri düzeltmeniz lazım.[/QUOTE]
Su şartlarım iyi olması gerek. Dophin 1200 dış filtre ve sobo 1500 l/h iç filtre kullanıyorum. Havayı sobodan sağlıyorum yetmemiş olabilir. Hava taşınıda açarım olmadı :)
[QUOTE=Elafe]Muhtemelen su değerlerinizin balığa uymadığından yada havasızlıktan öyle olmuştur benim japon balığım da aynı şekilde siyahlaşmıştı %50 su değişimi yaptım iyileşti [/QUOTE]
Deniyicem hocam benimkilerde düzelir belki sağolasın :)
Japonumda Siyah Benekler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/180120212353341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/180120212353441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/180120212353581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/180120212354101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/180120212354231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/180120212354341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/180120212354471.jpg[/IMG]
Arkadaşlar japonumun derisinde siyah benekler oluşmaya başlamış bu şekilde. Toplam 5 tane japon besliyorum 200 litre akvaryumda. Tetra pond stick ve ahm granül yem veriyorum. Neden böyle olmuş olabilir veya kötü bişeymi öyle sorayım teşekkürler şimdiden :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/180120212353341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/180120212353441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/180120212353581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/180120212354101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/180120212354231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/180120212354341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228530/180120212354471.jpg[/IMG]
Arkadaşlar japonumun derisinde siyah benekler oluşmaya başlamış bu şekilde. Toplam 5 tane japon besliyorum 200 litre akvaryumda. Tetra pond stick ve ahm granül yem veriyorum. Neden böyle olmuş olabilir veya kötü bişeymi öyle sorayım teşekkürler şimdiden :)
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
