ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
garfil
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Aralık 2022 21:37
Son Ziyaret:
16 Ocak 2023 11:50
Toplam Mesaj:
12 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Aytaç Evcim
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Aytaç Evcim
SON 9 MESAJI
İç Filtre Sorunu
[QUOTE=Maverickse]
Rica ederim. Evet çok sessiz çalışıyor. Bende H80 modelinden kullanıyorum lepistesler için. Şelale filtre hem mekanik hem biyolojik temizliği çok iyi yapar. Ve oksijen sorunuda yaşanmaz. Su her defasında oksijenli şekilde tankın içine geri dönüyor. Debi sorunuda çözülmüştür umarım, üstte debi ayarlama aparatı var.
Bu arada renkli kaya ve gemiyi akvaryumdan acil çıkarın, boyalı oldukları için suya salınım yapıp balıkları zehirler ve ölmesine neden olur. Renkli olan hiçbirşeyi kullanmayın. Zemine siyah hagen kum ve bitki olarak anubias eklerseniz harika olur. Bitki suyun daha berrak ve temiz olmasını sağlar.
[/QUOTE]
Tamamdır dekorları çıkartırım. Kumun zaten hagen ama ben bitkiyle uğraşamam o yüzden dal veya doğal kaya koyarım
[QUOTE=Maverickse]
Rica ederim. Evet çok sessiz çalışıyor. Bende H80 modelinden kullanıyorum lepistesler için. Şelale filtre hem mekanik hem biyolojik temizliği çok iyi yapar. Ve oksijen sorunuda yaşanmaz. Su her defasında oksijenli şekilde tankın içine geri dönüyor. Debi sorunuda çözülmüştür umarım, üstte debi ayarlama aparatı var.
Bu arada renkli kaya ve gemiyi akvaryumdan acil çıkarın, boyalı oldukları için suya salınım yapıp balıkları zehirler ve ölmesine neden olur. Renkli olan hiçbirşeyi kullanmayın. Zemine siyah hagen kum ve bitki olarak anubias eklerseniz harika olur. Bitki suyun daha berrak ve temiz olmasını sağlar.
[/QUOTE]
Tamamdır dekorları çıkartırım. Kumun zaten hagen ama ben bitkiyle uğraşamam o yüzden dal veya doğal kaya koyarım
İç Filtre Sorunu
[QUOTE=Maverickse]
Hayırlı olsun güzel olmuş. Filtreyi çalıştırmadan önce haznesinin içine 1 bardak su koyun öyle çalıştırın. İlk çalıştırmada haznesine su koymanız lazım. Filtre çalışırkende akvaryumun fotosunu atarmısınız.[/QUOTE]
[QUOTE=Maverickse]
Hayırlı olsun güzel olmuş. Filtreyi çalıştırmadan önce haznesinin içine 1 bardak su koyun öyle çalıştırın. İlk çalıştırmada haznesine su koymanız lazım. Filtre çalışırkende akvaryumun fotosunu atarmısınız.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237744/311220221557091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237744/311220221557181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237744/311220221557281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237744/311220221557381.jpg[/IMG]
Filtrenin içine aktif karbon ve seramik ekledim ufak miktarda oldu ama hiç olmamasindan iyidir kanımca. Filtrede ses 0. Tam akvaryuma uygun bir filtre diye düşünüyorum. Çok teşekkür ederim yardımlarınız için. 1.2 gün sonra suyun temizliği ile ilgili tekrar bir resim atarım.
[QUOTE=Maverickse]
Hayırlı olsun güzel olmuş. Filtreyi çalıştırmadan önce haznesinin içine 1 bardak su koyun öyle çalıştırın. İlk çalıştırmada haznesine su koymanız lazım. Filtre çalışırkende akvaryumun fotosunu atarmısınız.[/QUOTE]
[QUOTE=Maverickse]
Hayırlı olsun güzel olmuş. Filtreyi çalıştırmadan önce haznesinin içine 1 bardak su koyun öyle çalıştırın. İlk çalıştırmada haznesine su koymanız lazım. Filtre çalışırkende akvaryumun fotosunu atarmısınız.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237744/311220221557091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237744/311220221557181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237744/311220221557281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237744/311220221557381.jpg[/IMG]
Filtrenin içine aktif karbon ve seramik ekledim ufak miktarda oldu ama hiç olmamasindan iyidir kanımca. Filtrede ses 0. Tam akvaryuma uygun bir filtre diye düşünüyorum. Çok teşekkür ederim yardımlarınız için. 1.2 gün sonra suyun temizliği ile ilgili tekrar bir resim atarım.
İç Filtre Sorunu
[QUOTE=Maverickse]
Eğer çerçeveliyse asılamaz maalesef. Akvaryumun üst kısmının fotosunu atarmısınız üstten çekerek.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237744/311220221008511.jpg[/IMG]
Bir şekilde uydurcam aldık artık 😃
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237744/311220221340161.jpg[/IMG]
Filtre olmadı. Şimdi dükkanda kesme biçme işlemleri yapıyorum uydurcam akvaryuma
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237744/311220221350151.jpg[/IMG]
Ve işlem tamam. Filtreyi uydurdum
[QUOTE=Maverickse]
Eğer çerçeveliyse asılamaz maalesef. Akvaryumun üst kısmının fotosunu atarmısınız üstten çekerek.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237744/311220221008511.jpg[/IMG]
Bir şekilde uydurcam aldık artık 😃
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237744/311220221340161.jpg[/IMG]
Filtre olmadı. Şimdi dükkanda kesme biçme işlemleri yapıyorum uydurcam akvaryuma
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237744/311220221350151.jpg[/IMG]
Ve işlem tamam. Filtreyi uydurdum
İç Filtre Sorunu
[QUOTE=oguzsel]
Bukadar cevap içinde sadece filtreye değinilmesine şaşırdım[:)]
Sizin filtre değil canlı yükünüze ilgili birşeyler yapmanız lazım herşeyden önce. Ben de 70lt bir akvaryumda başlamıştım 4japon ve 2vatozla. Hepsi yavru sayılırdı hatta. Ona rağmen canlıların rahat edemediğini bir süre sonra gözlemledim. Vatozlar bazen bölgecilik yapıyor mesela. Çoğu yerde uyumlu yazsa da vatozlar japonlara zarar veriyor alan darsa. Kuyruk ve yüzgeçlerine zarar veriyor gövdesine yapışıyordu japonların. Çöpçü beslemedim ama sürü halinde beslenmesi gerektiğini biliyorum.
Bunları halledince bence filtre konusuna yoğunlaşırsınız. Bu hacimle bi şekilde temiz görüntüyü yakalasanız bile farklı problemler yaşarsınız mutlaka. Hastalıklar veya büyümeyen balıklar(yanık kalma diyorlar) vb.
[/QUOTE]
Su filtre gelsin buraya resim bırakırım. Japonların ufak büyük boylu değil. Vatozunda gözlemlediğim bir saldırısı yok kendi halinde sakin sakin takılıyor
[QUOTE=oguzsel]
Bukadar cevap içinde sadece filtreye değinilmesine şaşırdım[:)]
Sizin filtre değil canlı yükünüze ilgili birşeyler yapmanız lazım herşeyden önce. Ben de 70lt bir akvaryumda başlamıştım 4japon ve 2vatozla. Hepsi yavru sayılırdı hatta. Ona rağmen canlıların rahat edemediğini bir süre sonra gözlemledim. Vatozlar bazen bölgecilik yapıyor mesela. Çoğu yerde uyumlu yazsa da vatozlar japonlara zarar veriyor alan darsa. Kuyruk ve yüzgeçlerine zarar veriyor gövdesine yapışıyordu japonların. Çöpçü beslemedim ama sürü halinde beslenmesi gerektiğini biliyorum.
Bunları halledince bence filtre konusuna yoğunlaşırsınız. Bu hacimle bi şekilde temiz görüntüyü yakalasanız bile farklı problemler yaşarsınız mutlaka. Hastalıklar veya büyümeyen balıklar(yanık kalma diyorlar) vb.
[/QUOTE]
Su filtre gelsin buraya resim bırakırım. Japonların ufak büyük boylu değil. Vatozunda gözlemlediğim bir saldırısı yok kendi halinde sakin sakin takılıyor
İç Filtre Sorunu
[QUOTE=Maverickse]
İçinde kendi süngeri var, isterseniz süngeri çıkarıp elyaf karbon vs ekleyebilirsiniz. Süngeri çıkarmadanda eklenir orası size kalmış.
Akvaryumun camına asacaksınız filtreyi, sizin üst kısmı çerçevelimi?[/QUOTE]
Evet çerçeveli ama asılabilir diye düşünüyorum
[QUOTE=Maverickse]
İçinde kendi süngeri var, isterseniz süngeri çıkarıp elyaf karbon vs ekleyebilirsiniz. Süngeri çıkarmadanda eklenir orası size kalmış.
Akvaryumun camına asacaksınız filtreyi, sizin üst kısmı çerçevelimi?[/QUOTE]
Evet çerçeveli ama asılabilir diye düşünüyorum
İç Filtre Sorunu
[QUOTE=Maverickse]
Evet sizin tank için uygun bir model yeterli olur. Ama bence iç filtre yerine şelale filtre çok daha iyidir. Hem temizliği daha iyi yapar, hemde balıklar için daha sağlıklı. Dophin H100 şelale filtre alın eğer bütçeniz uygunsa. Ortalama 230-300 tl arası fiyatı.[/QUOTE]
yardımlarınız için teşekkür ederim. bahsettiğiniz filtreyi sipariş verdim yarın teslim alıcam inşallah. bu filtrenin içine elyaf ve karbon koyabilirmiyim gerek varmı sizce ?[EDIT]garfil,2022-12-30 11:07:23[/EDIT]
[QUOTE=Maverickse]
Evet sizin tank için uygun bir model yeterli olur. Ama bence iç filtre yerine şelale filtre çok daha iyidir. Hem temizliği daha iyi yapar, hemde balıklar için daha sağlıklı. Dophin H100 şelale filtre alın eğer bütçeniz uygunsa. Ortalama 230-300 tl arası fiyatı.[/QUOTE]
yardımlarınız için teşekkür ederim. bahsettiğiniz filtreyi sipariş verdim yarın teslim alıcam inşallah. bu filtrenin içine elyaf ve karbon koyabilirmiyim gerek varmı sizce ?[EDIT]garfil,2022-12-30 11:07:23[/EDIT]
İç Filtre Sorunu
[QUOTE=Maverickse]
O filtreyle olmaz. Önceki mesajda dediğim gibi şelale filtre alın.[/QUOTE]
Tamamdır teşekkür ederim. Son bir soru dophin kf2oo modelini sipariş vericem şimdi sanırım yeterli gelir değilmi
[EDIT]garfil,2022-12-29 23:47:09[/EDIT]
[QUOTE=Maverickse]
O filtreyle olmaz. Önceki mesajda dediğim gibi şelale filtre alın.[/QUOTE]
Tamamdır teşekkür ederim. Son bir soru dophin kf2oo modelini sipariş vericem şimdi sanırım yeterli gelir değilmi
[EDIT]garfil,2022-12-29 23:47:09[/EDIT]
İç Filtre Sorunu
[QUOTE=Maverickse]Akvaryumunuz 29.24 litre, yani 30 litre. 4 japon için uygun değil. Japon balığı için 40 litre gerekir. 30 litrede en sağlıklısı tek japon beslemek olur. Filtreye gelince, tankınız için çok güçlü. Hacmine uygun filtre almalısınız. Şelale filtre uygun olur. Örnek olarak 30 litre için Dophin H100 şelale filtre modellerinden alabilirsiniz, debi ayarlama yeride var. Hem temizliği iyi yapar hemde debi probleminiz olmaz.[/QUOTE]
İçine karbon elyaf gibi malzemeler koyabilirmiyim ? Azda olsa koymak fayda sağlar mı?[EDIT]garfil,2022-12-29 23:24:15[/EDIT]
[QUOTE=Javamoss]Filtreyi alıp en iyisi bu su borusu satan yerler var oraya götürüp rica et L şeklinde ağzına bir boru yaptır suyu yukarı üflemiş olur. Bir de hortumun ucunu kısma yoksa motora zarar verirsin bozulur.[/QUOTE]
Teşekkür ederim cevabınız için L boruyu kendim yaptım iş yerimde. Bu seferde çekim gücünden balıklar yine savruluyor. Benim bu filtrenin cekim gücünüde düşürmem lazım. Saatte 5oo litre ceviriyorsa bunu 25o ye indirgemem gerekiyor onu konuda belirtmeyi unutmuşum
[QUOTE=Maverickse]Akvaryumunuz 29.24 litre, yani 30 litre. 4 japon için uygun değil. Japon balığı için 40 litre gerekir. 30 litrede en sağlıklısı tek japon beslemek olur. Filtreye gelince, tankınız için çok güçlü. Hacmine uygun filtre almalısınız. Şelale filtre uygun olur. Örnek olarak 30 litre için Dophin H100 şelale filtre modellerinden alabilirsiniz, debi ayarlama yeride var. Hem temizliği iyi yapar hemde debi probleminiz olmaz.[/QUOTE]
İçine karbon elyaf gibi malzemeler koyabilirmiyim ? Azda olsa koymak fayda sağlar mı?[EDIT]garfil,2022-12-29 23:24:15[/EDIT]
[QUOTE=Javamoss]Filtreyi alıp en iyisi bu su borusu satan yerler var oraya götürüp rica et L şeklinde ağzına bir boru yaptır suyu yukarı üflemiş olur. Bir de hortumun ucunu kısma yoksa motora zarar verirsin bozulur.[/QUOTE]
Teşekkür ederim cevabınız için L boruyu kendim yaptım iş yerimde. Bu seferde çekim gücünden balıklar yine savruluyor. Benim bu filtrenin cekim gücünüde düşürmem lazım. Saatte 5oo litre ceviriyorsa bunu 25o ye indirgemem gerekiyor onu konuda belirtmeyi unutmuşum
İç Filtre Sorunu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237744/291220222141301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237744/291220222141411.jpg[/IMG]
Merhaba. 42x34x20 ebatlarında akvaryum ölçülerim.İcerisinde 4 adet japon 1 vatoz 1 çöpçü balığımız var.Benim sorunum iç filtremin temizlememesi ve çok fazla debi problemim var.Resimde görüldüğü gibi hava çok fazla geliyor balıklar savruluyor.Hortumun ucunda vana var ama en kısıkta bile resimde görüldüğü gibi. Filtre markam eurostar ege 5oo modeli. Cama döndürdüm ama sorun çözülmüyor.Ucuna 5mm enjektörü kesip onu taktım hava az gelsin diye bu seferde hava hortumundan su geliyor hava vermiyor.Temizlememesinin nedenini sungerden kaynaklı zannediyorum.Bu filtrenin içine elyaf biyobal karbon ve sünger koysam temizleme sorunum çözülür mü.Bu malzemeleri hangi sırayla koymam gerekiyor alttan üste.İcine malzemeleri fazla koyarsam debi azalirmi ? Dip çekimini 2 günde maximum 3 günde bir yapıyorum resimde görselini ekledigim aletle.Hiç bir şekilde berrak bir görüntü ve balıkların için rahat bir ortam saglayamıyorum. Su degistirdigimde bile en fazla 2 günde eski haline geri dönüyor.İcindeki süsleride çıkardım belki boya salınım yapıyordur diye hiç birsey değişmedi. Lütfen yardımcı olur musunuz ne yapmam gerek çıldırcam artık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237744/291220222141301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237744/291220222141411.jpg[/IMG]
Merhaba. 42x34x20 ebatlarında akvaryum ölçülerim.İcerisinde 4 adet japon 1 vatoz 1 çöpçü balığımız var.Benim sorunum iç filtremin temizlememesi ve çok fazla debi problemim var.Resimde görüldüğü gibi hava çok fazla geliyor balıklar savruluyor.Hortumun ucunda vana var ama en kısıkta bile resimde görüldüğü gibi. Filtre markam eurostar ege 5oo modeli. Cama döndürdüm ama sorun çözülmüyor.Ucuna 5mm enjektörü kesip onu taktım hava az gelsin diye bu seferde hava hortumundan su geliyor hava vermiyor.Temizlememesinin nedenini sungerden kaynaklı zannediyorum.Bu filtrenin içine elyaf biyobal karbon ve sünger koysam temizleme sorunum çözülür mü.Bu malzemeleri hangi sırayla koymam gerekiyor alttan üste.İcine malzemeleri fazla koyarsam debi azalirmi ? Dip çekimini 2 günde maximum 3 günde bir yapıyorum resimde görselini ekledigim aletle.Hiç bir şekilde berrak bir görüntü ve balıkların için rahat bir ortam saglayamıyorum. Su degistirdigimde bile en fazla 2 günde eski haline geri dönüyor.İcindeki süsleride çıkardım belki boya salınım yapıyordur diye hiç birsey değişmedi. Lütfen yardımcı olur musunuz ne yapmam gerek çıldırcam artık.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
