ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Canım Dilek ben
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Ocak 2021 09:31
Son Ziyaret:
28 Şubat 2021 11:13
Toplam Mesaj:
16 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Dilek Karaman
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Dilek Karaman
SON 10 MESAJI
Beta Balığım Hırçınlaştı
[QUOTE=Azo]Balığınız hem size alışmış hem de yemi sevmiş ne güzel işte. Benimkiler de kapağı açar açmaz her yere güzelce bir su sıçratırlar, elime atlarlar ve bu durum hoşuma gitmiyor değil. Anlattığınıza göre endişelenecek bir şey yok merak etmeyin. [/QUOTE]
Teşekkür ederim 🤗
[QUOTE=Azo]Balığınız hem size alışmış hem de yemi sevmiş ne güzel işte. Benimkiler de kapağı açar açmaz her yere güzelce bir su sıçratırlar, elime atlarlar ve bu durum hoşuma gitmiyor değil. Anlattığınıza göre endişelenecek bir şey yok merak etmeyin. [/QUOTE]
Teşekkür ederim 🤗
Beta Balığım Hırçınlaştı
[QUOTE=Genç__Akvartist]Normal bir durum böyle yüzeyden yemi alırken bir anda atlıyor saldırıyor gibi değil mi?
Normal bir durum benim bettam da o sekilde saldırıyor yeme bu yemi beğendigini gösterir ben sera bettagran ve of kullaniyorum çok seviyor renkleri de çok canlı saldırması normal[/QUOTE]
Yemini bir defada değil de tek tek veriyorum. İlk yemi alırken suyun üstüne sıçrıyor. Dedim acaba sinirlerini gerecek bir durum mu var. Normal diyorsunuz 😃
Tamamdır, teşekkür ederim 🤗
[QUOTE=Genç__Akvartist]Normal bir durum böyle yüzeyden yemi alırken bir anda atlıyor saldırıyor gibi değil mi?
Normal bir durum benim bettam da o sekilde saldırıyor yeme bu yemi beğendigini gösterir ben sera bettagran ve of kullaniyorum çok seviyor renkleri de çok canlı saldırması normal[/QUOTE]
Yemini bir defada değil de tek tek veriyorum. İlk yemi alırken suyun üstüne sıçrıyor. Dedim acaba sinirlerini gerecek bir durum mu var. Normal diyorsunuz 😃
Tamamdır, teşekkür ederim 🤗
Beta Balığım Hırçınlaştı
Merhaba,
Balığıma gunde 2 defa mama veriyorum.
Son 1 haftadır mama vermek için elimi uzattigimda hırçın bir sekilde elime sıçrıyor.
Daha önceden sakindi. Şimdi neden huyu değişmiş olabilir?
Merhaba,
Balığıma gunde 2 defa mama veriyorum.
Son 1 haftadır mama vermek için elimi uzattigimda hırçın bir sekilde elime sıçrıyor.
Daha önceden sakindi. Şimdi neden huyu değişmiş olabilir?
Bitkili Akvaryum Günlüğü
[QUOTE=hamittsurmelii][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222148/090120211113261.jpg[/IMG]
Yok mu şu akvaryumda besleyebileceğim bir balık neden kimse yardım etmiyor forum hevesimiz kırılmasın ya fikirlerinizi bekliyorum 😊😊😊[/QUOTE]
Beta balık olmaz mı acaba 🤔
[QUOTE=hamittsurmelii][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222148/090120211113261.jpg[/IMG]
Yok mu şu akvaryumda besleyebileceğim bir balık neden kimse yardım etmiyor forum hevesimiz kırılmasın ya fikirlerinizi bekliyorum 😊😊😊[/QUOTE]
Beta balık olmaz mı acaba 🤔
Irıs Kelebek - Betta Tank -
[QUOTE=newbieatsea]
Teşekkür ederim ısıtıcı yok evet ama odanın sıcaklığı ( 22-24 ) aralığında dolayısıyla suları da aynı sıcaklıkta. Filtre yerine su değişimi ve günde bir kaç kez bardak yardımı ile içindeki suyu tekrar doldur boşalt yapıyorum. Neptün ( ilk bettam ) onun da akvaryumunda filtre kullanmadım. Sağlıklı ve mutlu şu an için. Bettalar için kendi akvaryumcum da filtre tavsiye etmiyor. Gerçek yaşam alanları videolarını da çok izledim. Filtre bildiğim kadarıyla suyu temizlemekten çok suya oksijen veriyor fakat bettalar oksijeni sudan değil yüzeyden alıyor. Ben onun yerine odayı bol bol havalandırıyorum. Şimdilik bi sorun gözlemlememekle birlikte gelişim kat ettiğimi de söyleyebilirim ; renkleri daha bi canlandı ve bazı renkleri değişiyor. [/QUOTE]
Buradakiler insanın o kadar hevesini kırıyor o kadar acımasızca abartı bilmiş bilmiş yazıyorlar ki, dinlemeyin sallamayın! [EDIT]Berkant,2021-01-13 23:57:08[/EDIT]
[QUOTE=newbieatsea]
Teşekkür ederim ısıtıcı yok evet ama odanın sıcaklığı ( 22-24 ) aralığında dolayısıyla suları da aynı sıcaklıkta. Filtre yerine su değişimi ve günde bir kaç kez bardak yardımı ile içindeki suyu tekrar doldur boşalt yapıyorum. Neptün ( ilk bettam ) onun da akvaryumunda filtre kullanmadım. Sağlıklı ve mutlu şu an için. Bettalar için kendi akvaryumcum da filtre tavsiye etmiyor. Gerçek yaşam alanları videolarını da çok izledim. Filtre bildiğim kadarıyla suyu temizlemekten çok suya oksijen veriyor fakat bettalar oksijeni sudan değil yüzeyden alıyor. Ben onun yerine odayı bol bol havalandırıyorum. Şimdilik bi sorun gözlemlememekle birlikte gelişim kat ettiğimi de söyleyebilirim ; renkleri daha bi canlandı ve bazı renkleri değişiyor. [/QUOTE]
Buradakiler insanın o kadar hevesini kırıyor o kadar acımasızca abartı bilmiş bilmiş yazıyorlar ki, dinlemeyin sallamayın! [EDIT]Berkant,2021-01-13 23:57:08[/EDIT]
Beta Balığım Sağlıklı Mı?
[QUOTE=Neothauma ]Akvaryum dışındaki ani hareketler bazen korkutabilir ancak ciddi derecede değil. Zaten güvende hissettiği sürece pek sıkıntı olmaz.
Son zamanlarda yeni kurulan beta akvaryumlarında farkettiğim bir şey var. Önce akvaryum kurulur, sistem iyice oturur ve en son balık eklenir. Bu beta için değil tüm balık için geçerli bir durum. Yani önce bitkileri ekip en son balığı eklemeniz daha doğru olurdu. Fakat betaların dayanıklı olma avantajı burada yardımcı oluyor, bitkilerinizi bir an önce ekmenizde fayda var. Bir dahaki kurulumlarınızda buna dikkat etmenizi tavsiye ederim.
Akvaryumcunun önerdiği şey muhtemelen Sera Aquatan, Seachem Prime gibi temel su düzenleyicisi tarzı bir şeydir. Kullanımı çok şart değil fakat yeni kurulumlar için faydalıdır. Klor ve ağır metal gibi istenmeyen bazı maddelerin giderilmesinde yardımcı olur. Siz 4 gün boşta çalıştırdığınız için çok sıkıntı olmamış ancak özellikle dinlendirilmiş çeşme suyunda kullanılması iyi olur. Ağzı açık bir şekilde dinlendirmek veya akvaryumu boşta çalıştırmak sadece klorun uçmasını sağlar. Böyle akvaryumcu veya arkadaş tavsiyelerine uymadan önce internetten, kaynaklardan verilen tavsiyelerin doğruluğunu teyit etmekte fayda var. Ben yaptım oldu zihniyeti bazen kötü sonuçlanabiliyor. [/QUOTE]
Peki
[QUOTE=Neothauma ]Akvaryum dışındaki ani hareketler bazen korkutabilir ancak ciddi derecede değil. Zaten güvende hissettiği sürece pek sıkıntı olmaz.
Son zamanlarda yeni kurulan beta akvaryumlarında farkettiğim bir şey var. Önce akvaryum kurulur, sistem iyice oturur ve en son balık eklenir. Bu beta için değil tüm balık için geçerli bir durum. Yani önce bitkileri ekip en son balığı eklemeniz daha doğru olurdu. Fakat betaların dayanıklı olma avantajı burada yardımcı oluyor, bitkilerinizi bir an önce ekmenizde fayda var. Bir dahaki kurulumlarınızda buna dikkat etmenizi tavsiye ederim.
Akvaryumcunun önerdiği şey muhtemelen Sera Aquatan, Seachem Prime gibi temel su düzenleyicisi tarzı bir şeydir. Kullanımı çok şart değil fakat yeni kurulumlar için faydalıdır. Klor ve ağır metal gibi istenmeyen bazı maddelerin giderilmesinde yardımcı olur. Siz 4 gün boşta çalıştırdığınız için çok sıkıntı olmamış ancak özellikle dinlendirilmiş çeşme suyunda kullanılması iyi olur. Ağzı açık bir şekilde dinlendirmek veya akvaryumu boşta çalıştırmak sadece klorun uçmasını sağlar. Böyle akvaryumcu veya arkadaş tavsiyelerine uymadan önce internetten, kaynaklardan verilen tavsiyelerin doğruluğunu teyit etmekte fayda var. Ben yaptım oldu zihniyeti bazen kötü sonuçlanabiliyor. [/QUOTE]
Peki
Beta Balığım Sağlıklı Mı?
[QUOTE=Neothauma ]Selamlar,
Hayır bir rahatsızlık yok. Dün aldığınızı belirtmişsiniz. Ortama veya stres durumuna göre betaların rengi solabiliyor, sizinkinde de olan durum bu. Henüz yeni ortama alışamamıştır veya onu strese sokacak birşeyler vardır. Bitkilendirme yapıp saklanma alanları oluşturursanız kendini daha güvende hissedecek ve en güzel halini gösterecektir. [/QUOTE]
Hygrophila zeytin bitki siparişi verdim 2 gün önce bugün gelir diye tahmin ediyorum.
Su sıcaklığı da 26 derece.
Arada eğilip balığa bakiyorum acaba o mu strese sokuyordur? Eger öyleyse hiç akvaryuma yaklaşmamaya çalışırım.
[QUOTE=Canım Dilek ben]
Hygrophila zeytin bitki siparişi verdim 2 gün önce bugün gelir diye tahmin ediyorum.
Su sıcaklığı da 26 derece.
Arada eğilip balığa bakiyorum acaba o mu strese sokuyordur? Eger öyleyse hiç akvaryuma yaklaşmamaya çalışırım. [/QUOTE]
Dün alırken akvaryumcu suyun klorunu düzenlemek için de bir ürün vereceğini söyledi fakat ben bir arkadaşıma telefon açtım almaya gerek olmadığını söyleyince almadım.
Balık gelmeden önce 4 gün akvaryumda motor çalışır halde su dinlendi.
Acaba gerekli birşey mi almalı mıydım?
[QUOTE=Neothauma ]Selamlar,
Hayır bir rahatsızlık yok. Dün aldığınızı belirtmişsiniz. Ortama veya stres durumuna göre betaların rengi solabiliyor, sizinkinde de olan durum bu. Henüz yeni ortama alışamamıştır veya onu strese sokacak birşeyler vardır. Bitkilendirme yapıp saklanma alanları oluşturursanız kendini daha güvende hissedecek ve en güzel halini gösterecektir. [/QUOTE]
Hygrophila zeytin bitki siparişi verdim 2 gün önce bugün gelir diye tahmin ediyorum.
Su sıcaklığı da 26 derece.
Arada eğilip balığa bakiyorum acaba o mu strese sokuyordur? Eger öyleyse hiç akvaryuma yaklaşmamaya çalışırım.
[QUOTE=Canım Dilek ben]
Hygrophila zeytin bitki siparişi verdim 2 gün önce bugün gelir diye tahmin ediyorum.
Su sıcaklığı da 26 derece.
Arada eğilip balığa bakiyorum acaba o mu strese sokuyordur? Eger öyleyse hiç akvaryuma yaklaşmamaya çalışırım. [/QUOTE]
Dün alırken akvaryumcu suyun klorunu düzenlemek için de bir ürün vereceğini söyledi fakat ben bir arkadaşıma telefon açtım almaya gerek olmadığını söyleyince almadım.
Balık gelmeden önce 4 gün akvaryumda motor çalışır halde su dinlendi.
Acaba gerekli birşey mi almalı mıydım?
Beta Balığım Sağlıklı Mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228837/130120211314311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228837/130120211315291.jpg[/IMG]
Merhaba,
Balığımı dün aldım. Çenesinin altının pulları nın rengi griye mi dönmeye başlamış acaba? Yada renginde bi sagliksizlik var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228837/130120211314311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228837/130120211315291.jpg[/IMG]
Merhaba,
Balığımı dün aldım. Çenesinin altının pulları nın rengi griye mi dönmeye başlamış acaba? Yada renginde bi sagliksizlik var mı?
Nereden Başlayacağım Hk. Aklım Karıştı
[QUOTE=boreas54]
Ben olsam 12 litrede bim markete gelen şans bamboolarından bakarım. Balık için uygun bir hacim değil.[/QUOTE]
Tamam
[QUOTE=boreas54]
Ben olsam 12 litrede bim markete gelen şans bamboolarından bakarım. Balık için uygun bir hacim değil.[/QUOTE]
Tamam
Nereden Başlayacağım Hk. Aklım Karıştı
[QUOTE=ityo39]
12 lt akvaryum balıklar hastalandığında akvaryumdan ayırıp ilaçla tedavi etmek için yani karantina amaçlı kullanılır. Veya doğum yapacak balığı ayırıp yavrular diğer balıklara yem olmasın diye kullanılır. Ortak olan şu asla kalıcı değil geçici kullanım içindir. Uzun lafın kısası balık ölümlerinin en büyük sebebi akvaryumdaki azot döngüsünü anlamadan balık alınması. Dolayısıyla google a akvaryumda azot döngüsü yazıp okuyup anlamanızı tavsiye ederim öncelikle. Isıtıcı ve filtre sürekli çalıştırılır bunu da yazmış olayım. Size tavsiyem 40-50 litrelik bir akvaryumla başlamanız olur. Hem daha az cana mal olur siz de biz de daha az üzülürüz. 12 lt lik akvaryum da dursun her zaman lazım olacaktır. Sigara da kanser yapıyor ama üretiliyor, bu mantık geçerli değil elbette[:)]
Son olarak akvaryumunuz o kadar küçük ki piyasadaki en küçük filtre bile kasırga yaratacaktır..filtreniz saatte 500 lt su çeviriyor, sizin akvaryumunuzu saatte 25 defa çeviriyor demek bu. Bu değerin 5-10 aralığında seçilmesidir doğru olan. Dediğim gibi 50 lt bir akvaryumda sağlıklı şekilde kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Evde akvaryum uzun zamandır istiyordum. Evde kedilerim olduğu için onlardan koruma amaçlı kitapligimin arasına sigacak kadar bir akvaryum edineyim dedim. Bu işin bu kadar detaylı olduğunu düşünmeden cahil cesareti ile bu işlere girişmişim. Araştırmaya başlayınca işin ciddiyetini anladım. Sanırım bu hevesimi bir süre askıya almak gerekecek.
[QUOTE=ityo39]
12 lt akvaryum balıklar hastalandığında akvaryumdan ayırıp ilaçla tedavi etmek için yani karantina amaçlı kullanılır. Veya doğum yapacak balığı ayırıp yavrular diğer balıklara yem olmasın diye kullanılır. Ortak olan şu asla kalıcı değil geçici kullanım içindir. Uzun lafın kısası balık ölümlerinin en büyük sebebi akvaryumdaki azot döngüsünü anlamadan balık alınması. Dolayısıyla google a akvaryumda azot döngüsü yazıp okuyup anlamanızı tavsiye ederim öncelikle. Isıtıcı ve filtre sürekli çalıştırılır bunu da yazmış olayım. Size tavsiyem 40-50 litrelik bir akvaryumla başlamanız olur. Hem daha az cana mal olur siz de biz de daha az üzülürüz. 12 lt lik akvaryum da dursun her zaman lazım olacaktır. Sigara da kanser yapıyor ama üretiliyor, bu mantık geçerli değil elbette[:)]
Son olarak akvaryumunuz o kadar küçük ki piyasadaki en küçük filtre bile kasırga yaratacaktır..filtreniz saatte 500 lt su çeviriyor, sizin akvaryumunuzu saatte 25 defa çeviriyor demek bu. Bu değerin 5-10 aralığında seçilmesidir doğru olan. Dediğim gibi 50 lt bir akvaryumda sağlıklı şekilde kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Evde akvaryum uzun zamandır istiyordum. Evde kedilerim olduğu için onlardan koruma amaçlı kitapligimin arasına sigacak kadar bir akvaryum edineyim dedim. Bu işin bu kadar detaylı olduğunu düşünmeden cahil cesareti ile bu işlere girişmişim. Araştırmaya başlayınca işin ciddiyetini anladım. Sanırım bu hevesimi bir süre askıya almak gerekecek.
SON MESAJLAR
- Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:29
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Cyber_Scout, 14:16
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 14:08
Yosun - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
flanormimar,
ezzalisi,
0rnn,
Urar,
Mithrandirr,
sirhill,
ssener,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
ErayDemirel,
sina cen,
Jeveux,
tukabu,
Me0,
EKAR,
osmandbnl,
ciways,
NotEvenBeginner,
nikon_,
aquaticathearmi,
egedin,
fffurkan9,
YAYD06,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
a.gumrah,
Öğretmen Ali,
pitsem,
zen666,
scorpion26,
GreeNWooD,
Mesaquarium,
Conix,
fatihgurhan,
CoryCory,
Eldurmaz,
yeekim,
StevenUnawl,
umitlee,
reano,
selçukaydoğar,
ahmetfiratozkaya,
Aguamentist,
ternapi,
Tortuga7,
yigidoumit,
sinor,
karavezir,
AquaVita,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
