ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Arda.507bbt
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Şubat 2021 14:34
Son Ziyaret:
14 Şubat 2021 15:56
Toplam Mesaj:
53 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Arda Babalitaş
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Arda Babalitaş
SON 10 MESAJI
Betta Hakkında Hayatınızın En İlginç Konusu
8lt lik akvaryum[QUOTE=Kemal Onur]Sanırım arkadaş fanusta bakıyor gibime geldi 😞 Fanusta mı bakıyorsun ?[/QUOTE]
[QUOTE=lemur]Bu zor durum için mantık yürütmeye çalışıyorum. Fakat şu an 14 yaşında mısın, 28 yaşında mısın Arda?
1)-Akvaryumun ısınma problemi var? Soğuk kış gecelerinde kısmi felç yaşıyor.
2)- Akşamları oda ışığı kapalıyken akvaryum ışığını açtığımda balıkların beni göremediğini, ben yokmuşum gibi rahat davrandıklarını gözlemledim. Oda ışığı açıksa beni görüp ürküyorlarmış gibi hissettim. Kısıtlamalar dolayısıyla yürüyüş sporumu evin içinde yaptığımdan sürekli hareket halindeyim. O yüzden karanlıkta yürümek zorunda kalıyorum fakat bunun konuyla ilgisi yok sanırım.[:D][/QUOTE] şu an 14 yaşındayım akvaryumda her hangi bir ısınma problemi yok
8lt lik akvaryum[QUOTE=Kemal Onur]Sanırım arkadaş fanusta bakıyor gibime geldi 😞 Fanusta mı bakıyorsun ?[/QUOTE]
[QUOTE=lemur]Bu zor durum için mantık yürütmeye çalışıyorum. Fakat şu an 14 yaşında mısın, 28 yaşında mısın Arda?
1)-Akvaryumun ısınma problemi var? Soğuk kış gecelerinde kısmi felç yaşıyor.
2)- Akşamları oda ışığı kapalıyken akvaryum ışığını açtığımda balıkların beni göremediğini, ben yokmuşum gibi rahat davrandıklarını gözlemledim. Oda ışığı açıksa beni görüp ürküyorlarmış gibi hissettim. Kısıtlamalar dolayısıyla yürüyüş sporumu evin içinde yaptığımdan sürekli hareket halindeyim. O yüzden karanlıkta yürümek zorunda kalıyorum fakat bunun konuyla ilgisi yok sanırım.[:D][/QUOTE] şu an 14 yaşındayım akvaryumda her hangi bir ısınma problemi yok
Bunlar Tabana Olurmu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229474/080220211622151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229474/080220211622171.jpg[/IMG]
LED olarak bu ikisinden biri olur mu siz olsaydınız hangisini seçerdiniz ve 8lt için bir filtre tavsiyesinde buluna bilirmisiniz kaç devir gerektiğini bilmiyorumda[QUOTE=Enes Demir]
Evdeki ampul ışığında bir süre yaşar ve sonra çürür. Mecbur LED armatür almalısınız. 5 cm yüksekliğinde zemininiz yeterli olur. 8 lt ye sıvı gübre takviyesi yapılmaz. 2 tane akıllı kapsül gübre veya 3 tane misket gübreyi topraginizin içerisine koyun yeterli. Onları koyduktan sonra belirtilen zamana kadar yavaş yavaş eriyerek destek verecektir.[/QUOTE]
Her soruya cevap verme zorunluluğu yok [QUOTE=Aplot]
Merhaba. Burada foruma veya kişilere küsmenizde hiç haklı değilsiniz.
Çünkü size yanıt veriliyor fakat siz istediğiniz cevabı almayınca suçu başkasına atıyorsunuz. Sorduğunuz şeyler forumda defalarca yazılmış olması da aşırı ironik. Mesela sandviç taban denen taban kurulumunun aslında hiçte efektif olmadığı gibi ya da 8lt de hayvan beslemek ve gübrelemeyi nasıl yapacağım gibi ucu açık bir soru sormak.
Eğer birisi böyle bir soruya şunları şunları yap tamamdır derse kaçın o kişiden.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229474/080220211622151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229474/080220211622171.jpg[/IMG]
LED olarak bu ikisinden biri olur mu siz olsaydınız hangisini seçerdiniz ve 8lt için bir filtre tavsiyesinde buluna bilirmisiniz kaç devir gerektiğini bilmiyorumda[QUOTE=Enes Demir]
Evdeki ampul ışığında bir süre yaşar ve sonra çürür. Mecbur LED armatür almalısınız. 5 cm yüksekliğinde zemininiz yeterli olur. 8 lt ye sıvı gübre takviyesi yapılmaz. 2 tane akıllı kapsül gübre veya 3 tane misket gübreyi topraginizin içerisine koyun yeterli. Onları koyduktan sonra belirtilen zamana kadar yavaş yavaş eriyerek destek verecektir.[/QUOTE]
Her soruya cevap verme zorunluluğu yok [QUOTE=Aplot]
Merhaba. Burada foruma veya kişilere küsmenizde hiç haklı değilsiniz.
Çünkü size yanıt veriliyor fakat siz istediğiniz cevabı almayınca suçu başkasına atıyorsunuz. Sorduğunuz şeyler forumda defalarca yazılmış olması da aşırı ironik. Mesela sandviç taban denen taban kurulumunun aslında hiçte efektif olmadığı gibi ya da 8lt de hayvan beslemek ve gübrelemeyi nasıl yapacağım gibi ucu açık bir soru sormak.
Eğer birisi böyle bir soruya şunları şunları yap tamamdır derse kaçın o kişiden.[/QUOTE]
Bunlar Tabana Olurmu
Offf bu forumda nedense hiç bir zaman sorduğum sorunun cevabını alamıyorum ya bende salak gibi internette bir sürü akvaryum forumu varken buraya giriyorum. Bir daha asla bu foruma gelmeyeceğim ya
Offf bu forumda nedense hiç bir zaman sorduğum sorunun cevabını alamıyorum ya bende salak gibi internette bir sürü akvaryum forumu varken buraya giriyorum. Bir daha asla bu foruma gelmeyeceğim ya
Bunlar Tabana Olurmu
Ben 8lt lik beta akvaryumuma Moss Ball, Java Moss ve bacopa caroliniana ekliyicem. Zemine lav kırığı onun üstünede hagen kum koysam olur mu. Gübrelemeyi nasıl yapılan bu gübrenin hayvana bir zararı yoktur inşallah birde bir süreliğine bu bitkiler evdeki ampul ışığı altında yaşar mı
Ben 8lt lik beta akvaryumuma Moss Ball, Java Moss ve bacopa caroliniana ekliyicem. Zemine lav kırığı onun üstünede hagen kum koysam olur mu. Gübrelemeyi nasıl yapılan bu gübrenin hayvana bir zararı yoktur inşallah birde bir süreliğine bu bitkiler evdeki ampul ışığı altında yaşar mı
Betta Hakkında Hayatınızın En İlginç Konusu
Sahil güvenliği geçer mi ki?[:lol:][QUOTE=Kınayu]
İçgüdüseldir o diğer balıkların hareket ettiğini sudaki sesten algıladığından duyduğundan Amerikan bilmecesi olmasın şimdi [:)]
Konu başındaki anlattıkların yazdıkların ve ifadelerin var yukarıda kardeşim . Bu diğer arkadaşların yazdıklarının hepsi doğru katılıyorum ama bunları bende biliyorum cama vurma tamamda yeni uyanmış dahi olsa hayvanın gözüne neredeyse parmağını sokmadığın kalmış ve hayvan reaksiyon vermemiş bu arkadaşların bahsettiği durum olgu içinde geçerli değildir . Betta mın böyle geçici kısa süreli bir algılama reaksiyon göz problemi yoksa zabahleyin genel benim bilmediğim [:)]
Yoksa gözünde üst üste iki gün çapak kalmış görememiş kanı devir daim etmemiş hareket lenememiş olmasın. Ayrıca Allah muhafaza balık hani olmazya senin dedğin gibi uyur gezer olmasın gece yatmadan önce balığı bir yere bağla yat olası uykuda kendini kaptırıp yüze yüze gidip Yunan adalarının birinden çıkmasın geri alamayız da uyur gezer desek te [;)][/QUOTE]
Sahil güvenliği geçer mi ki?[:lol:][QUOTE=Kınayu]
İçgüdüseldir o diğer balıkların hareket ettiğini sudaki sesten algıladığından duyduğundan Amerikan bilmecesi olmasın şimdi [:)]
Konu başındaki anlattıkların yazdıkların ve ifadelerin var yukarıda kardeşim . Bu diğer arkadaşların yazdıklarının hepsi doğru katılıyorum ama bunları bende biliyorum cama vurma tamamda yeni uyanmış dahi olsa hayvanın gözüne neredeyse parmağını sokmadığın kalmış ve hayvan reaksiyon vermemiş bu arkadaşların bahsettiği durum olgu içinde geçerli değildir . Betta mın böyle geçici kısa süreli bir algılama reaksiyon göz problemi yoksa zabahleyin genel benim bilmediğim [:)]
Yoksa gözünde üst üste iki gün çapak kalmış görememiş kanı devir daim etmemiş hareket lenememiş olmasın. Ayrıca Allah muhafaza balık hani olmazya senin dedğin gibi uyur gezer olmasın gece yatmadan önce balığı bir yere bağla yat olası uykuda kendini kaptırıp yüze yüze gidip Yunan adalarının birinden çıkmasın geri alamayız da uyur gezer desek te [;)][/QUOTE]
Betta Hakkında Hayatınızın En İlginç Konusu
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Kardeşim öncelikle kendine ait rumuzu üyeliği başkasının kullanmasına izin vermemen gerekiyor benzer sorunlar yaşayıp sonrasında o ben değildim kedidir kedi dememek için ayrıca formumuz kuralları çerçevesinde yasak olması lazım [:?]
Öncelikle hobi hobimize yönelmekteki amaç Stres ve benzeri şeylerden uzak durmak yaşamamak için. Kendini bu konuda telkin ve rehabilite etmen veya edebilecek ilgili kişilere başvurman lazım uyurken dahi olsa dişlerini sıkmak gibi sorunlar yaşama,man adına [:?]
Ayrıca bahsi geçen balığın kör üzülme ama yazdıklarından anlattıklarından bu çıkıyor . Parmağını yaklaştırıyorsun çarpıp yüzmeye başlıyor bir cisme çarpıyor yüzme eylemine geçiyor cama vuruyorsun sese tepki verip yüzmesi balık ne yazık ki kör [:(] [/QUOTE][QUOTE=kdrackgz]Erhan abiye katılıyorum bettala da körlük nadir bir şey değil. Büyük ihtimalle balık kör. Ama dert etmeyin sağlıklı baktığınız sürece hayatını normal bir şekilde devam ettirir.[/QUOTE]
Ama ilginçtir ki balığım şu anda cama parmağımı yaklaştırdığımda görüyor ve geri çekiliyor.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Kardeşim öncelikle kendine ait rumuzu üyeliği başkasının kullanmasına izin vermemen gerekiyor benzer sorunlar yaşayıp sonrasında o ben değildim kedidir kedi dememek için ayrıca formumuz kuralları çerçevesinde yasak olması lazım [:?]
Öncelikle hobi hobimize yönelmekteki amaç Stres ve benzeri şeylerden uzak durmak yaşamamak için. Kendini bu konuda telkin ve rehabilite etmen veya edebilecek ilgili kişilere başvurman lazım uyurken dahi olsa dişlerini sıkmak gibi sorunlar yaşama,man adına [:?]
Ayrıca bahsi geçen balığın kör üzülme ama yazdıklarından anlattıklarından bu çıkıyor . Parmağını yaklaştırıyorsun çarpıp yüzmeye başlıyor bir cisme çarpıyor yüzme eylemine geçiyor cama vuruyorsun sese tepki verip yüzmesi balık ne yazık ki kör [:(] [/QUOTE][QUOTE=kdrackgz]Erhan abiye katılıyorum bettala da körlük nadir bir şey değil. Büyük ihtimalle balık kör. Ama dert etmeyin sağlıklı baktığınız sürece hayatını normal bir şekilde devam ettirir.[/QUOTE]
Ama ilginçtir ki balığım şu anda cama parmağımı yaklaştırdığımda görüyor ve geri çekiliyor.
Betta Hakkında Hayatınızın En İlginç Konusu
Öncelikle söyliyim bir kaç gündür kuzenim üye olurken sürekli eror aldığından benim hesabımı kullanıyordu dün kendine yeni bir hesap açtı. Yaani geçen gün olan tartışmada 28 yaş demiş doğru o 28 yaşında ama ben Arda şu an 14 yaşındayım bilginize..
Dün 02:00 gibi bir saatte su içmek için mutfağa gittim ve balığıma bakmak için ışığı açtım yüzüyordu ama ben parmağımı yaklaştırdığımda tepki vermiyordu normal yüzüyordu hatta ıstıcıya falan çarpıyordu kapağı açtım parmağımı iyice yaklaştırdım ama naafile kesinlikle görmüyordu. Bende tabii çok strese girdim hatta kardeşimin dediğine göre uyurken dişlerimi o kadar sıkmışım ki az kalsın tellerin kopacaktı. Sabah uyandım panikle balığa baktım normaldi görüyordu normal yüzüyordu . Bu yazıyı bu saatte yazmamın sebebi şu an aynı şeyi yaşamam acıktım mutfağa birşeyler yemeye gittim ve salona gidip balığına baktım yine görmüyordu sağa sola çarpıyordu ama normal yüzüyordu ancak hiçbir şekilde hiç birşey görmüyor. Acaba uyuyorsa uyurken mi yüzüyor diye düşündüm cama vurdum böyle hızlıca yüzdü yaani uyanık ama beni görmüyor. Normalde sabahları parmağımı yaklaştırdığımda korkar geriye çekilir ve parmağımı yukarı getirdiğinde ise zıplardı şu an yüzerken parmağımı yavaşça yaklaştırıyor un yüzerken parmağıma çarpıyor korkup hızlıca yüzüyor .
Öncelikle söyliyim bir kaç gündür kuzenim üye olurken sürekli eror aldığından benim hesabımı kullanıyordu dün kendine yeni bir hesap açtı. Yaani geçen gün olan tartışmada 28 yaş demiş doğru o 28 yaşında ama ben Arda şu an 14 yaşındayım bilginize..
Dün 02:00 gibi bir saatte su içmek için mutfağa gittim ve balığıma bakmak için ışığı açtım yüzüyordu ama ben parmağımı yaklaştırdığımda tepki vermiyordu normal yüzüyordu hatta ıstıcıya falan çarpıyordu kapağı açtım parmağımı iyice yaklaştırdım ama naafile kesinlikle görmüyordu. Bende tabii çok strese girdim hatta kardeşimin dediğine göre uyurken dişlerimi o kadar sıkmışım ki az kalsın tellerin kopacaktı. Sabah uyandım panikle balığa baktım normaldi görüyordu normal yüzüyordu . Bu yazıyı bu saatte yazmamın sebebi şu an aynı şeyi yaşamam acıktım mutfağa birşeyler yemeye gittim ve salona gidip balığına baktım yine görmüyordu sağa sola çarpıyordu ama normal yüzüyordu ancak hiçbir şekilde hiç birşey görmüyor. Acaba uyuyorsa uyurken mi yüzüyor diye düşündüm cama vurdum böyle hızlıca yüzdü yaani uyanık ama beni görmüyor. Normalde sabahları parmağımı yaklaştırdığımda korkar geriye çekilir ve parmağımı yukarı getirdiğinde ise zıplardı şu an yüzerken parmağımı yavaşça yaklaştırıyor un yüzerken parmağıma çarpıyor korkup hızlıca yüzüyor .
Hangi Taban Malzemesi
[EDIT]Arda.507bbt,2021-02-07 22:20:42[/EDIT]
[EDIT]Arda.507bbt,2021-02-07 22:20:42[/EDIT]
Akvaryum Marketi.com Güvenli Midir
[:D][:D]Saf bir pazarcı ruhu[:D]
[:D][:D]Saf bir pazarcı ruhu[:D]
Akvaryum Marketi.com Güvenli Midir
Ooooo ben diğer fiyatlarla karşılaştırınca mal gibi ucuz sandım oda sadece ön ve yan camlar extra clear[:D]
Ooooo ben diğer fiyatlarla karşılaştırınca mal gibi ucuz sandım oda sadece ön ve yan camlar extra clear[:D]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
umitlee,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
K3r3m,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Sunborn,
Deoxyss,
Akvaryumcu_Doru,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Hoppala,
yusufelik,
EKAR,
zen666,
knnynr,
Miller,
kopruluonur,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
umutak,
Canerkartal,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
Ankararif06,
BennyNek,
JasonPem,
Ancalagon,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
0rnn,
Alibicimcilci,
Fatihsm,
tukabu,
mitii,
Mithrandirr,
eackgzz,
reprise,
Gökdeniz Kale,
Oquanus,
peace41,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
Aqualandakvaryum,
OKIRATLI,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
