ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
balik1234
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Haziran 2024 12:11
Son Ziyaret:
20 Temmuz 2024 19:48
Toplam Mesaj:
13 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
.
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
.
SON 10 MESAJI
Balığım Şişti
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]
Renkli taşları çıkarın. Akvaryum ve filtre bir kaç günlüğüne değil balığın ömrüne göre temin etmelisiniz. Tedaviden kastım kalıcıydı. [/QUOTE]
Balığım öldü hocam yine de sağ olun. Diğer balığımı bu akvaryuma aktarmak istiyorum ama suyu yenilemem gerekir mi? Enfeksiyonik bir hastalık olma olasılığı var mıdır?
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]
Renkli taşları çıkarın. Akvaryum ve filtre bir kaç günlüğüne değil balığın ömrüne göre temin etmelisiniz. Tedaviden kastım kalıcıydı. [/QUOTE]
Balığım öldü hocam yine de sağ olun. Diğer balığımı bu akvaryuma aktarmak istiyorum ama suyu yenilemem gerekir mi? Enfeksiyonik bir hastalık olma olasılığı var mıdır?
Japon Balığında İleri Dropsy
[QUOTE=Azizdurdenn]
Renkli taşları çıkarın.[/QUOTE][QUOTE=Azizdurdenn]
Renkli taşları çıkarın.[/QUOTE]
Çıkaracağım ama bomboş kalıyor ortam, ortamın nasıl göründüğü umurumda değil ama hayvan aranıyor bir şeyler. Şu an elimde dere kumu yok, başka ne koyabilirim?
[QUOTE=Azizdurdenn]
Renkli taşları çıkarın.[/QUOTE][QUOTE=Azizdurdenn]
Renkli taşları çıkarın.[/QUOTE]
Çıkaracağım ama bomboş kalıyor ortam, ortamın nasıl göründüğü umurumda değil ama hayvan aranıyor bir şeyler. Şu an elimde dere kumu yok, başka ne koyabilirim?
Japon Balığında İleri Dropsy
Hastalık Belirtileri: Şişme, pullarda kabarma, dropsy
Akvaryum Kapasitesi (litre): Bilmiyorum
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 tane japon balığı başka canlı yok
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Bilmiyorum
Filitrasyon: Bilmiyorum
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Flagyl 500 mg yarım tablet, kaya tuzu
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Fanustan akvaryuma aldım, hava motoru taktım
Balığımda bir veya iki aydır şişme vardı, tamamen amatör balık bakıyorum iki japon balığım var bir anda geldiler. Ayrı fanuslarda yaşıyorlardı. Akvaryum temin edememiştim ödünç aldım birkaç günlüğüne şimdi. Hava motoru taktım. Hasta balığımı akvaryuma aldım bugün. Üç gün kadar flagyl verdim kaya tuzu verdim bir değişim göremedim. Şimdi hep tabanda duruyor, yamuk yumuk yüzüyor, gözünde kanlanma gibi bir şey var. Ne yapabilirim bilmiyorum. Yardımcı olur musunuz? Akvaryum ve motor temin edeceğim ama emaneten iyileşene kadar bu akvaryumu kullanıyorum. Kaç litre bir bilgim yok.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/060720241423391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/060720241423441.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Şişme, pullarda kabarma, dropsy
Akvaryum Kapasitesi (litre): Bilmiyorum
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 tane japon balığı başka canlı yok
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Bilmiyorum
Filitrasyon: Bilmiyorum
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Flagyl 500 mg yarım tablet, kaya tuzu
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Fanustan akvaryuma aldım, hava motoru taktım
Balığımda bir veya iki aydır şişme vardı, tamamen amatör balık bakıyorum iki japon balığım var bir anda geldiler. Ayrı fanuslarda yaşıyorlardı. Akvaryum temin edememiştim ödünç aldım birkaç günlüğüne şimdi. Hava motoru taktım. Hasta balığımı akvaryuma aldım bugün. Üç gün kadar flagyl verdim kaya tuzu verdim bir değişim göremedim. Şimdi hep tabanda duruyor, yamuk yumuk yüzüyor, gözünde kanlanma gibi bir şey var. Ne yapabilirim bilmiyorum. Yardımcı olur musunuz? Akvaryum ve motor temin edeceğim ama emaneten iyileşene kadar bu akvaryumu kullanıyorum. Kaç litre bir bilgim yok.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/060720241423391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/060720241423441.jpg[/IMG]
Balığım Şişti
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]
Fanusa küçük bir pipo filtre veya hava taşı alıp balığın daha rahat hava almasını sağlayabilirsiniz. Bu ürünler için akvaryum motoru gerekli. Yani bence pipo filtre ve akvaryum motoru alın. İkisi ortalama 150-200 tl, bu fiyattaki ürünlerin kalitesi normal. Yani işinizi görür. Eğer filtre ve yakın zamanda 40 litre bir akvaryum alırsanız. Balığınız kurtulur gibi görünüyor. Yani hala bir şans var. Lakin sadece filtre de işinizi görmeyebilir.en kesin tedavi 40 litre akvaryum ve filtre alıp balığın sağlığımın yerine gelmesini beklemek. [/QUOTE]
Hocam merhaba akvaryum ve motor temin ettim birkaç günlüğüne. Fotoğrafı ekliyorum. Balık çoğunlukla yerde yatıyor ya da yamuk yumuk yüzüyor. Kaya tuzu ekledim biraz suya. Bir de birazcık ilaç eklemiştim. Bir de gözünün kenarı kanlanmış. Acaba fileyle alırken mi oldu diye düşündüm ya da bazen elime alıyorum fanusu temizlerken başka yere aktarmak için belki ondandır diye düşündüm.
Şimdilik başka yapılacak bir şey var mı? Hava motoru zarar verir mi balığa? Arasına sıkışır mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/060720241423391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/060720241423441.jpg[/IMG][EDIT]balik1234,2024-07-06 14:26:01[/EDIT]
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]
Fanusa küçük bir pipo filtre veya hava taşı alıp balığın daha rahat hava almasını sağlayabilirsiniz. Bu ürünler için akvaryum motoru gerekli. Yani bence pipo filtre ve akvaryum motoru alın. İkisi ortalama 150-200 tl, bu fiyattaki ürünlerin kalitesi normal. Yani işinizi görür. Eğer filtre ve yakın zamanda 40 litre bir akvaryum alırsanız. Balığınız kurtulur gibi görünüyor. Yani hala bir şans var. Lakin sadece filtre de işinizi görmeyebilir.en kesin tedavi 40 litre akvaryum ve filtre alıp balığın sağlığımın yerine gelmesini beklemek. [/QUOTE]
Hocam merhaba akvaryum ve motor temin ettim birkaç günlüğüne. Fotoğrafı ekliyorum. Balık çoğunlukla yerde yatıyor ya da yamuk yumuk yüzüyor. Kaya tuzu ekledim biraz suya. Bir de birazcık ilaç eklemiştim. Bir de gözünün kenarı kanlanmış. Acaba fileyle alırken mi oldu diye düşündüm ya da bazen elime alıyorum fanusu temizlerken başka yere aktarmak için belki ondandır diye düşündüm.
Şimdilik başka yapılacak bir şey var mı? Hava motoru zarar verir mi balığa? Arasına sıkışır mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/060720241423391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/060720241423441.jpg[/IMG][EDIT]balik1234,2024-07-06 14:26:01[/EDIT]
Balığım Şişti
[QUOTE=EfeKizi]fanus’ta balık bakamazsınız[/QUOTE][QUOTE=EfeKizi]fanus’ta balık bakamazsınız[/QUOTE]
Farkındayım hanımefendi, yukarıda yazdım zaten.
Hocam merhaba balığa 3 gün flagyl ve biraz kaya tuzu verdim son halini ekliyorum fotoğraflara. Şu durumda ne yapmam gerekiyor? Dibe çöküp bekliyor hayvan ben fanusa dokunana kadar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/030720241822111.jpg[/IMG]
[QUOTE=balik1234]
Hocam merhaba balığa 3 gün flagyl ve biraz kaya tuzu verdim son halini ekliyorum fotoğraflara. Şu durumda ne yapmam gerekiyor? Dibe çöküp bekliyor hayvan ben fanusa dokunana kadar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/030720241822111.jpg[/IMG][/QUOTE]
[QUOTE=EfeKizi]fanus’ta balık bakamazsınız[/QUOTE][QUOTE=EfeKizi]fanus’ta balık bakamazsınız[/QUOTE]
Farkındayım hanımefendi, yukarıda yazdım zaten.
Hocam merhaba balığa 3 gün flagyl ve biraz kaya tuzu verdim son halini ekliyorum fotoğraflara. Şu durumda ne yapmam gerekiyor? Dibe çöküp bekliyor hayvan ben fanusa dokunana kadar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/030720241822111.jpg[/IMG]
[QUOTE=balik1234]
Hocam merhaba balığa 3 gün flagyl ve biraz kaya tuzu verdim son halini ekliyorum fotoğraflara. Şu durumda ne yapmam gerekiyor? Dibe çöküp bekliyor hayvan ben fanusa dokunana kadar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/030720241822111.jpg[/IMG][/QUOTE]
Balığım Şişti
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]
Kaya tuzuna devam Edin. Ve metilen mavisi satın alıp balığın akvaryumuna damlatın
Başka yapılabilecek birşey sanırsam yok. [:(][/QUOTE]
Elimden geleni yapayım da gerisi artık beni ilgilendirmez çünkü ölüm hepimizin başında :( Flagyl 500mg tabletin birazını kesip suyunda eritiyorum, C vitamini alacağım, antibiyotikli yem alacağım bir de metilen mavisi alacağım tamamdır. Alabilirsem en azından 10-12 litrelik bir akvaryum alma fikrim de var ama bakalım
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]
Kaya tuzuna devam Edin. Ve metilen mavisi satın alıp balığın akvaryumuna damlatın
Başka yapılabilecek birşey sanırsam yok. [:(][/QUOTE]
Elimden geleni yapayım da gerisi artık beni ilgilendirmez çünkü ölüm hepimizin başında :( Flagyl 500mg tabletin birazını kesip suyunda eritiyorum, C vitamini alacağım, antibiyotikli yem alacağım bir de metilen mavisi alacağım tamamdır. Alabilirsem en azından 10-12 litrelik bir akvaryum alma fikrim de var ama bakalım
Balığım Şişti
[QUOTE=oguzsel]Maalesef dropsy hastalığı ileri seviyede görünüyor. Dönüşü zor. Çok deneyimli bir akvarist olup ekipman ve antibiyotik ilaca ihtiyacınız var. Kaya tuzuyla hiçbir fayda sağlayamazsınız. En az 30-40lt akvaryum, düzgün bir filtre, antibiyotik ilaç ve şans lazım geri dönmesi için balığın. Bunları temin edene kadar muhtemelen ölmüş olur. Size tavsiyem eğer tekrar balık bakmak istiyorsanız forumu ve genel olarak interneti biraz karıştırıp bilgi sahibi olduktan sonra daha iyi şartlarda bir kurulum yapmanız. [/QUOTE]
Hocam merhabalar, flagyl 500 mg tabletten kestim ekledim suyuna. suyunu da yeni değiştirdim. kaya tuzu da ekledim. suyunu sık sık değiştireceğim. 24 saatte bir %50 değişim yapacağım. akvaryuma geçeceğim ama umarım o zamana kadar dayanır. veteriner hekim arkadaşım c vitamini falan da ver dedi onları temin etmeyi deneyeceğim yarın. antibiyotikli yem varmış ondan da vereceğim bulabilirsem buralarda. eczane yoktu açık yakınlarda, umudu kesmiştim flagylden bulamam diye ama ilaç dolabına bakar bakmaz karşıma direkt o çıktı. balığın şansı vardır diye ümit ediyorum
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]
Balığınız arkadaşların dediği üzerine dropsy. Yani kurtulması çok zor yapılabilecek birşey neredeyse yok. Ama yinede youtubedan araştırabilirsiniz. [/QUOTE]
Teşekkürler hocam yukarıdaki yanıtıma bakar mısınız?
[QUOTE=oguzsel]Maalesef dropsy hastalığı ileri seviyede görünüyor. Dönüşü zor. Çok deneyimli bir akvarist olup ekipman ve antibiyotik ilaca ihtiyacınız var. Kaya tuzuyla hiçbir fayda sağlayamazsınız. En az 30-40lt akvaryum, düzgün bir filtre, antibiyotik ilaç ve şans lazım geri dönmesi için balığın. Bunları temin edene kadar muhtemelen ölmüş olur. Size tavsiyem eğer tekrar balık bakmak istiyorsanız forumu ve genel olarak interneti biraz karıştırıp bilgi sahibi olduktan sonra daha iyi şartlarda bir kurulum yapmanız. [/QUOTE]
Hocam merhabalar, flagyl 500 mg tabletten kestim ekledim suyuna. suyunu da yeni değiştirdim. kaya tuzu da ekledim. suyunu sık sık değiştireceğim. 24 saatte bir %50 değişim yapacağım. akvaryuma geçeceğim ama umarım o zamana kadar dayanır. veteriner hekim arkadaşım c vitamini falan da ver dedi onları temin etmeyi deneyeceğim yarın. antibiyotikli yem varmış ondan da vereceğim bulabilirsem buralarda. eczane yoktu açık yakınlarda, umudu kesmiştim flagylden bulamam diye ama ilaç dolabına bakar bakmaz karşıma direkt o çıktı. balığın şansı vardır diye ümit ediyorum
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]
Balığınız arkadaşların dediği üzerine dropsy. Yani kurtulması çok zor yapılabilecek birşey neredeyse yok. Ama yinede youtubedan araştırabilirsiniz. [/QUOTE]
Teşekkürler hocam yukarıdaki yanıtıma bakar mısınız?
Balığım Şişti
[QUOTE=Ykaya.]Görünüşe göre balığınız dropsy olmuş. Baya da hastalık ilerlemiş gibi. Kurtulması çok zor bir hastalık. İnternetten tedavi yöntemlerine bakabilirsiniz.
[/QUOTE]
baktım ama hiçbir şey anlamadım, kaya tuzu versem ya da başka bir şey ne gerekiyorsa söyleseniz
[QUOTE=Ykaya.]Görünüşe göre balığınız dropsy olmuş. Baya da hastalık ilerlemiş gibi. Kurtulması çok zor bir hastalık. İnternetten tedavi yöntemlerine bakabilirsiniz.
[/QUOTE]
baktım ama hiçbir şey anlamadım, kaya tuzu versem ya da başka bir şey ne gerekiyorsa söyleseniz
Balığım Şişti
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]Balığın türü ne?
Kabız olabilir. [/QUOTE]
japon balığı diye biliyorum
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]Balığın türü ne?
Kabız olabilir. [/QUOTE]
japon balığı diye biliyorum
Balığım Şişti
Merhabalar, fanusta baktığım bir balığım var. Tropikal flake yem kullanıyordum, bir ay kadardır yavaş yavaş şişti. Şimdi tamamen şişti ve pulları da tuhaf. Biliyorum bu tip taşları kullanmamalıyım ve fanusta bakmamam gerek balığa ama şu an için konu bu değil, akvaryuma geçiş yapmayı düşünüyorum. Mümkünse şişliği nasıl geçirebileceğimi söyleyin. Petshop gibi bir yerde bana kaya tuzu diye kare şeklinde bir şeyler verdi. Fanusa onu parçalayıp biraz attım. Yemi de değiştirdim fakat şimdi hâlâ aynı. Fotoğraf ekliyorum.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/290620241218051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/290620241218101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/290620241218161.jpg[/IMG]
Merhabalar, fanusta baktığım bir balığım var. Tropikal flake yem kullanıyordum, bir ay kadardır yavaş yavaş şişti. Şimdi tamamen şişti ve pulları da tuhaf. Biliyorum bu tip taşları kullanmamalıyım ve fanusta bakmamam gerek balığa ama şu an için konu bu değil, akvaryuma geçiş yapmayı düşünüyorum. Mümkünse şişliği nasıl geçirebileceğimi söyleyin. Petshop gibi bir yerde bana kaya tuzu diye kare şeklinde bir şeyler verdi. Fanusa onu parçalayıp biraz attım. Yemi de değiştirdim fakat şimdi hâlâ aynı. Fotoğraf ekliyorum.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/290620241218051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/290620241218101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/290620241218161.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
