ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Kasım 2010 19:06
Son Ziyaret:
10 Şubat 2019 21:07
Toplam Mesaj:
26 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yunus
Doğum Tarihi:
07 Eylül 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Akvaryumu Söküp Şehir Dışına Taşımak?
[QUOTE=atinoglu]Maket bıçağı ile deneyenler çok zorlandığını veya olmadığını söylüyorlar. Şehirler arası otobüslerde muavinlere 20-30 tl verince götürüyorlar üstadım [/QUOTE]
0 beş parça camı paketleyip otobüs e verebileceğinize emin misiniz 20-30 liraya? İstanbul da normal boy bir klavyeyi götürmek için 300 kilometreye 50 lira istediler geçen sene. Acele olduğu için kargoya da veremediğim için mecbur gönderdim. Ayrıca camcıya da silikonlama için para vereceksiniz ki her camcı da akvaryum silikonu olacağı kesin mi?
[QUOTE=atinoglu]Maket bıçağı ile deneyenler çok zorlandığını veya olmadığını söylüyorlar. Şehirler arası otobüslerde muavinlere 20-30 tl verince götürüyorlar üstadım [/QUOTE]
0 beş parça camı paketleyip otobüs e verebileceğinize emin misiniz 20-30 liraya? İstanbul da normal boy bir klavyeyi götürmek için 300 kilometreye 50 lira istediler geçen sene. Acele olduğu için kargoya da veremediğim için mecbur gönderdim. Ayrıca camcıya da silikonlama için para vereceksiniz ki her camcı da akvaryum silikonu olacağı kesin mi?
Su Temizliği
Dış filtrenin içine koyduğunuz maddelerden biri dağılıp suya karışıyor olabilir mi? Geçenlerde de böyle bir konu açılmıştı galiba ve elyafında(elyafı çıkışa koymuştu ve dağılıp görüntü kirliliği yapmış) sorun vardı o yazan kişinin.
Dış filtrenin içine koyduğunuz maddelerden biri dağılıp suya karışıyor olabilir mi? Geçenlerde de böyle bir konu açılmıştı galiba ve elyafında(elyafı çıkışa koymuştu ve dağılıp görüntü kirliliği yapmış) sorun vardı o yazan kişinin.
Japonum Un Durumu Nasil
Ben japon uzmanı değilim ama o kum japona uygun degil sanırım elinizdeki kumu eklemeden bekleyinde japon uzmanlarından bir fikir alın
Genelde boyle kum kullaniliyor sanırım ama bitkili akvaryuma olur mu emin değilim
[VID]https://m.youtube.com/watch?v=9zi-Wn5nKi8[/VID][EDIT]dsn1,2019-02-02 21:33:30[/EDIT]
Ben japon uzmanı değilim ama o kum japona uygun degil sanırım elinizdeki kumu eklemeden bekleyinde japon uzmanlarından bir fikir alın
Genelde boyle kum kullaniliyor sanırım ama bitkili akvaryuma olur mu emin değilim
[VID]https://m.youtube.com/watch?v=9zi-Wn5nKi8[/VID][EDIT]dsn1,2019-02-02 21:33:30[/EDIT]
Tatlı Suya İlk Adım
[QUOTE=yenizmirli]
Evet bu makaleyi ve 'Akvaryum serüvenine ilk adım' makalesini okudum faydalı bilgiler var içinde.
O 35 kısmını ben de anlamadım gerçekten. https://www.akvaryum.com/danio_margaritatus_gok_incisi_danio_-_galaxy_rasbora_tatlisur_7_5635.asp Link bu. En fazla büyüdüğü boy için 2-2,5 cm yazıyor yani benim tankıma bu balık uymazsa başka balık olmaz heralde çok küçük boyutu balığın. Ben ilk okuyunca 2 tane koyarım belki diye düşünmüştüm ama yazılanlar düşünmeme neden oldu. Maalesef akvaryumumun boyutu beni zor duruma soktu. Tanıdığım bir camcı olsa şık bir 35 lt lik akvaryum istiyordum ancak bulamadım. Öneriniz varsa açığım siz akvaryumunuzu aldınız mı yaptırdınız mı?
[U]Biraz daha araştırma yaptım ve iç filtre arasında kaldım iç filtre mi pipo filtre mi emin değilim şu an. İçine substrat konulmayan basit bir iç filtre işimi görür diye düşünüyorum siz ne dersiniz? Başka bilgisi olan varsa yazsın lütfen.[/U]
Su tavsiyesi ve kaya tavsiyesi için de teşekkürler.
[/QUOTE]
İlla yaptırmanız şart mı?Internette oldukça 2. El(eğer ucuz arıyorsanız) yada hazır yapılmışlar var. 7 litreye kum, filtre, ısıtıcı derken ancak 5 litrelik hacminiz kalacak.
[QUOTE=yenizmirli]
Evet bu makaleyi ve 'Akvaryum serüvenine ilk adım' makalesini okudum faydalı bilgiler var içinde.
O 35 kısmını ben de anlamadım gerçekten. https://www.akvaryum.com/danio_margaritatus_gok_incisi_danio_-_galaxy_rasbora_tatlisur_7_5635.asp Link bu. En fazla büyüdüğü boy için 2-2,5 cm yazıyor yani benim tankıma bu balık uymazsa başka balık olmaz heralde çok küçük boyutu balığın. Ben ilk okuyunca 2 tane koyarım belki diye düşünmüştüm ama yazılanlar düşünmeme neden oldu. Maalesef akvaryumumun boyutu beni zor duruma soktu. Tanıdığım bir camcı olsa şık bir 35 lt lik akvaryum istiyordum ancak bulamadım. Öneriniz varsa açığım siz akvaryumunuzu aldınız mı yaptırdınız mı?
[U]Biraz daha araştırma yaptım ve iç filtre arasında kaldım iç filtre mi pipo filtre mi emin değilim şu an. İçine substrat konulmayan basit bir iç filtre işimi görür diye düşünüyorum siz ne dersiniz? Başka bilgisi olan varsa yazsın lütfen.[/U]
Su tavsiyesi ve kaya tavsiyesi için de teşekkürler.
[/QUOTE]
İlla yaptırmanız şart mı?Internette oldukça 2. El(eğer ucuz arıyorsanız) yada hazır yapılmışlar var. 7 litreye kum, filtre, ısıtıcı derken ancak 5 litrelik hacminiz kalacak.
Lepistes Doğum Kontrol
Yarın öbür gün elindeki lepistesler doğal ölümler yüzünden azaldığında da bu sefer yavruları avcı türden nasıl korurum diye başlık açmayasın sonra?
Yarın öbür gün elindeki lepistesler doğal ölümler yüzünden azaldığında da bu sefer yavruları avcı türden nasıl korurum diye başlık açmayasın sonra?
Bu Da Nedir
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206169/220520181814411.jpg[/IMG]
Buna benziyorsa şu olabilir.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/su_kenesi_k923069.asp[/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206169/220520181814411.jpg[/IMG]
Buna benziyorsa şu olabilir.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/su_kenesi_k923069.asp[/URL]
Balık Tavsiye
Akvaryumun litresi? İçinde şu an ne kadar balık var? İnsanlar grup şeklinde yaşayan balık önerir, akvaryumunda yer yoktur. Yada duruma göre küçük yada büyük balık önerilir. Filtreniz nasıl? Bazı balıklar diğerlerine göre daha çok pisler. Bazı balıklar yüksek akvaryum isterken diğerleri için o kadar fark etmeyebilir.[EDIT]dsn1,2019-01-22 20:31:52[/EDIT]
Akvaryumun litresi? İçinde şu an ne kadar balık var? İnsanlar grup şeklinde yaşayan balık önerir, akvaryumunda yer yoktur. Yada duruma göre küçük yada büyük balık önerilir. Filtreniz nasıl? Bazı balıklar diğerlerine göre daha çok pisler. Bazı balıklar yüksek akvaryum isterken diğerleri için o kadar fark etmeyebilir.[EDIT]dsn1,2019-01-22 20:31:52[/EDIT]
Japon Balıklarım Hep Su Üstüne Çıkıyor Vb Sıkıntı
[QUOTE=cans]
Merhaba önce japonları besliyorum onlar beslenirken çöpçüleri besliyorum dip yemiyle vatozum yemiyor sadece sürekli filtrede ..
Sabah akşam pul yem ile besliyorum hepsine tek tek izleyerek yediriyorum hatta teleskop yiyemiyor elimle yediriyorum alıştı direk elime geliyor [:D]
Ya birde 100w luk ısıtıcı aldım 24 sabitte tutuyorum 1 gündür 20 derece
[/QUOTE]
Vatoza dikkat edin de japonlar büyüyünce onlara musallat olmasın.[:devil:]
[QUOTE=cans]
Merhaba önce japonları besliyorum onlar beslenirken çöpçüleri besliyorum dip yemiyle vatozum yemiyor sadece sürekli filtrede ..
Sabah akşam pul yem ile besliyorum hepsine tek tek izleyerek yediriyorum hatta teleskop yiyemiyor elimle yediriyorum alıştı direk elime geliyor [:D]
Ya birde 100w luk ısıtıcı aldım 24 sabitte tutuyorum 1 gündür 20 derece
[/QUOTE]
Vatoza dikkat edin de japonlar büyüyünce onlara musallat olmasın.[:devil:]
Hobihane Isıtma Hakkında
[QUOTE=ismet24]Tahmin ettiğiniz kadar pahalı bir sistem değil. Komple ev için bir sistemden bahsetmedim. Ticari satış olarak da bahsetmedim. Küçük çaplı bir hobihane için bahsettim. İnternetten arama yapınca fiyat çeşitliliği fazla çıkar.
Bu bahse konu hobihane için günlük kaç kw gerekli bunu tespit etmek gerekir. Daha sonra maliyet bulunur.
Büyük olarak düşünülen bir sistem bile olsa, çevremize baktığımızda rüzgar ve güneş enerjisi her geçen gün artıyor. Bunlar hep zarar ediyor size kalırsa.
[/QUOTE]
Bakın ben elektrikci yada elektronikçi değilim. Tek yaptığım internetten biraz bakmak oldu.
Oncelikle bu meretlerden tam randıman alabilmek için belli bir açıyla yerleştirmek gerekiyor. Bunun icin mühendislik gerekiyor.
Her yerde de bu elektrik üretim şekli uygun hava durumu olmuyor. Mesela Mersin de solar enerji karlı olurken İstanbul da klasik üretimlerden pahalı olabiliyor.
Klasik enerji üretim tesislerinden 7/24 elektrik alırken solar da gündüz ürettiğiniz elektriği depolamanız gerekiyor. Bu da ek sistemler ve alan demek oluyor. Aynı şekilde yaz ve kış aylarındaki üretim farklarını gõz önünde bulundurmanız gerekiyor (Kışın hem süre daha az hem de ışınlar daha eğik)
Sizin sisteminizde bir arıza olduğunda siz arızayı tamir ettirmek için 100 para verirken normal elektrik dağıtıcıları bunu 50 ye belki de 25 e yapıyor olacak.
Not: Bunlar benim normal bir vatandaş olarak öğrendiklerim. Belki pratikte bunlar farklı olabilir yada ben araştırdığımdan beri yenilikler olmuş olabilir.
Gel gelelim neden millet bu soları tercih ediyora.
1) Dağıtıcıların elektrik çekmek istemedikleri yerlerde insanlar jeneratorle uğraşmak yerine tercih edebiliyor. Toplumdan uzak kır evleri veya yazlıklar gibi.
2) Evinizin tropikal iklime yakın bölgelerdeyse(Örneğin Akdeniz) yada güneşli gün sayınız fazlaysa ve elektrik kullanımınız fazla değilse o zaman solar enerji tercih edilebilir oluyor.
3)Paranız boldur. Hangisi daha ucuz daha pahalı bakmadan daha doğaya saygılı diyip tercih edebilirsiniz( Saygım büyüktür)
[QUOTE=ismet24]Tahmin ettiğiniz kadar pahalı bir sistem değil. Komple ev için bir sistemden bahsetmedim. Ticari satış olarak da bahsetmedim. Küçük çaplı bir hobihane için bahsettim. İnternetten arama yapınca fiyat çeşitliliği fazla çıkar.
Bu bahse konu hobihane için günlük kaç kw gerekli bunu tespit etmek gerekir. Daha sonra maliyet bulunur.
Büyük olarak düşünülen bir sistem bile olsa, çevremize baktığımızda rüzgar ve güneş enerjisi her geçen gün artıyor. Bunlar hep zarar ediyor size kalırsa.
[/QUOTE]
Bakın ben elektrikci yada elektronikçi değilim. Tek yaptığım internetten biraz bakmak oldu.
Oncelikle bu meretlerden tam randıman alabilmek için belli bir açıyla yerleştirmek gerekiyor. Bunun icin mühendislik gerekiyor.
Her yerde de bu elektrik üretim şekli uygun hava durumu olmuyor. Mesela Mersin de solar enerji karlı olurken İstanbul da klasik üretimlerden pahalı olabiliyor.
Klasik enerji üretim tesislerinden 7/24 elektrik alırken solar da gündüz ürettiğiniz elektriği depolamanız gerekiyor. Bu da ek sistemler ve alan demek oluyor. Aynı şekilde yaz ve kış aylarındaki üretim farklarını gõz önünde bulundurmanız gerekiyor (Kışın hem süre daha az hem de ışınlar daha eğik)
Sizin sisteminizde bir arıza olduğunda siz arızayı tamir ettirmek için 100 para verirken normal elektrik dağıtıcıları bunu 50 ye belki de 25 e yapıyor olacak.
Not: Bunlar benim normal bir vatandaş olarak öğrendiklerim. Belki pratikte bunlar farklı olabilir yada ben araştırdığımdan beri yenilikler olmuş olabilir.
Gel gelelim neden millet bu soları tercih ediyora.
1) Dağıtıcıların elektrik çekmek istemedikleri yerlerde insanlar jeneratorle uğraşmak yerine tercih edebiliyor. Toplumdan uzak kır evleri veya yazlıklar gibi.
2) Evinizin tropikal iklime yakın bölgelerdeyse(Örneğin Akdeniz) yada güneşli gün sayınız fazlaysa ve elektrik kullanımınız fazla değilse o zaman solar enerji tercih edilebilir oluyor.
3)Paranız boldur. Hangisi daha ucuz daha pahalı bakmadan daha doğaya saygılı diyip tercih edebilirsiniz( Saygım büyüktür)
Dış Filtreden Eski Suyu Çekme Hakkında
Adamın yaşadığı yerde çeşme suları nasıl bir durumda acaba? New York ta filan çeşme suyu bizim Erikli gibi bir şey sanırım. Hiçbir filtre yapmadan direkt dağlardan geliyor diye biliyorum suyu. Bizdeki sular ise malumunuz nehirlere karışan ağır metallerden tut, hijyen için atılan klora kadar binbir çeşit durum var. Eğer bizdeki çeşme suyunda havalandırmadan yaşayabilecek bir balık varsa oldukça güzel bir sistem.
Gider kısmı ise güzel olmuş ama dip çekiminin yerini tutar mı acaba?[EDIT]dsn1,2019-01-20 11:07:50[/EDIT]
Adamın yaşadığı yerde çeşme suları nasıl bir durumda acaba? New York ta filan çeşme suyu bizim Erikli gibi bir şey sanırım. Hiçbir filtre yapmadan direkt dağlardan geliyor diye biliyorum suyu. Bizdeki sular ise malumunuz nehirlere karışan ağır metallerden tut, hijyen için atılan klora kadar binbir çeşit durum var. Eğer bizdeki çeşme suyunda havalandırmadan yaşayabilecek bir balık varsa oldukça güzel bir sistem.
Gider kısmı ise güzel olmuş ama dip çekiminin yerini tutar mı acaba?[EDIT]dsn1,2019-01-20 11:07:50[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 28 Online Kullanıcı, 15 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
