ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CastieL
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
17
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Eylül 2013 23:23
Son Ziyaret:
19 Aralık 2019 19:59
Toplam Mesaj:
595 [0.13 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Işık SAYGIN
Doğum Tarihi:
07 Nisan 1992
Yaş:
34
İl:
Izmir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
“Bazen ne kadar küçük olduğumuzu görebilmek için yeterince yükseğe çıkmak gerekir.” Felix.
SON 10 MESAJI
Yarasa Kulak Salyangozu
Merhabalar Atakan Bey,
1-Yarasa kulak(diğer bir adıyla adi salyangoz)için bakım zorluğunu bırakın özel bir şart dahi mevcut değil. Camları balkonda güneşten yosunlanmış içine böceklerin düştüğü bir akvaryum yada damacanada dahi sağlıklı şekilde yetişebilirler.. Yem vermeniz dahi size kalmış, yosunlar ve suyun üzerinde oluşan yağ tabakasıyla beslenirler.. Aradıkları özel bir sıcaklık değeri mevcut değildir(üreme dışında)..
2-Genellikle salyangozların iyiliği için kendilerini yemeyecek canlı doğuranlar yada yutamayacak büyüklükte barışçıl sayılabilecek balıklarla beraber beslenmeleri daha uygun olur..
3-Bende İzmirliyim, etrafta ufak tefek su birikintileri, minik devamlı akan su kanallarından tutun göl ve göletlerin sığlıklarına dek her yerde bulunurlar..
Oldukça bol miktarlarda ve sık aralıklarda ürediklerinden dolayı pek tercih edilmez bulundukları tanklara Helena(katil)salyangozla komşu edilmeleri tavsiye edilir.. Isıtıcı, filtre vs. olmasa da yaşarlar ve soğuk havalarda çok sık üremiyorlar, su şartlarına toleresi çok yüksek.. Genelde aynı ortamda sık rastlayabileceğiniz Gambusia Affinis 'lerle aynı tanka koymayın uzuvları gambusyalara yem oluyor..
Saygılarımla,
Hayırlı Ramazanlar..
Işık SAYGIN
Merhabalar Atakan Bey,
1-Yarasa kulak(diğer bir adıyla adi salyangoz)için bakım zorluğunu bırakın özel bir şart dahi mevcut değil. Camları balkonda güneşten yosunlanmış içine böceklerin düştüğü bir akvaryum yada damacanada dahi sağlıklı şekilde yetişebilirler.. Yem vermeniz dahi size kalmış, yosunlar ve suyun üzerinde oluşan yağ tabakasıyla beslenirler.. Aradıkları özel bir sıcaklık değeri mevcut değildir(üreme dışında)..
2-Genellikle salyangozların iyiliği için kendilerini yemeyecek canlı doğuranlar yada yutamayacak büyüklükte barışçıl sayılabilecek balıklarla beraber beslenmeleri daha uygun olur..
3-Bende İzmirliyim, etrafta ufak tefek su birikintileri, minik devamlı akan su kanallarından tutun göl ve göletlerin sığlıklarına dek her yerde bulunurlar..
Oldukça bol miktarlarda ve sık aralıklarda ürediklerinden dolayı pek tercih edilmez bulundukları tanklara Helena(katil)salyangozla komşu edilmeleri tavsiye edilir.. Isıtıcı, filtre vs. olmasa da yaşarlar ve soğuk havalarda çok sık üremiyorlar, su şartlarına toleresi çok yüksek.. Genelde aynı ortamda sık rastlayabileceğiniz Gambusia Affinis 'lerle aynı tanka koymayın uzuvları gambusyalara yem oluyor..
Saygılarımla,
Hayırlı Ramazanlar..
Işık SAYGIN
Teleskop Japonun Kuyruguna Ne Olmus
Merhaba Mert Bey,
Fotoğraf eklerseniz yardım edebiliriz, fakat fotoğraf olmadan ''Kuyruğuna ne olmuş?'' sorusunun bin farklı cevabı var; Kuyruk erimesinden tutun didiklenmeye.. Yani fotoğrafsız veya sorunu/hastalığı açıklayıcı bir iki satır detay olmadan net cevap alabilmeniz neredeyse imkansız.
Saygılarımla,
Hayırlı Ramazanlar..
Işık SAYGIN
Merhaba Mert Bey,
Fotoğraf eklerseniz yardım edebiliriz, fakat fotoğraf olmadan ''Kuyruğuna ne olmuş?'' sorusunun bin farklı cevabı var; Kuyruk erimesinden tutun didiklenmeye.. Yani fotoğrafsız veya sorunu/hastalığı açıklayıcı bir iki satır detay olmadan net cevap alabilmeniz neredeyse imkansız.
Saygılarımla,
Hayırlı Ramazanlar..
Işık SAYGIN
Sıcak
Merhabalar Emre Bey,
Ne yazık ki hepimizin en büyük sorunlarından birisi sıcak havalarda akvaryum ısısını düşürmek konusu/problemi..
Eğer ki maddi durumunuz uygunsa piyasada bir çok farklı firmanın değişik ebat ve fiyatlarda akvaryum soğutucuları mevcut(yaklaşık olarak kalitesi baz alınarak 500 lira civarlarında başlayarak(2014 senesi için konuşuyorum, şuan fiyatlar yine bu dolaylarda olabilir yalnız değişen dolar kurlarınıda göz önüne alırsak arttığını düşünüyorum)profesyonel modellerde bu fiyat binleri aşıp 5 haneli rakamlara ulaşabiliyor.. Ayrıca fan sistemleride mevcut, yalnız bu sistemlerde ısı değişimleri çok çok farklı olmuyor, 3-5 derece fan sayısına göre belki(ben bakmayalı teknolojisi değiştiyse bilmiyorum tabi, araştırmakta fayda var), yalnız fiyat olarak en fazla 4 haneyi bulur, normal bir akvaryum için 300-400 civarında tüm ekipmanlarıyla temin edilebilir.
Ayrıca birde bilgisizce yapılan buz yada soğuk su ekleme olayı var, balıklara şok yaşatma riski bir yana ani ısı değişimleri nedeniyle bir çok hastalığa davetiye olabileceğinden tavsiye etmiyorum. Yine farklı yöntemler varsa 2015 ocak ayından bu yana derslerden dolayı akvaryum teknolojileri ve sistemlerini araştırmaya pek vaktim olmadığından diğer forum üyelerinden konuyla alakalı güncel bilgi ve tecrübesi olanların yorumlarınıda beklemenizi veya bu konuyla alakalı açılmış olması muhtemel yakın tarihli diğer başlıkları da araştırmanızı tavsiye ederim..
Saygılarımla,
Hayırlı Ramazanlar..
Işık SAYGIN
Merhabalar Emre Bey,
Ne yazık ki hepimizin en büyük sorunlarından birisi sıcak havalarda akvaryum ısısını düşürmek konusu/problemi..
Eğer ki maddi durumunuz uygunsa piyasada bir çok farklı firmanın değişik ebat ve fiyatlarda akvaryum soğutucuları mevcut(yaklaşık olarak kalitesi baz alınarak 500 lira civarlarında başlayarak(2014 senesi için konuşuyorum, şuan fiyatlar yine bu dolaylarda olabilir yalnız değişen dolar kurlarınıda göz önüne alırsak arttığını düşünüyorum)profesyonel modellerde bu fiyat binleri aşıp 5 haneli rakamlara ulaşabiliyor.. Ayrıca fan sistemleride mevcut, yalnız bu sistemlerde ısı değişimleri çok çok farklı olmuyor, 3-5 derece fan sayısına göre belki(ben bakmayalı teknolojisi değiştiyse bilmiyorum tabi, araştırmakta fayda var), yalnız fiyat olarak en fazla 4 haneyi bulur, normal bir akvaryum için 300-400 civarında tüm ekipmanlarıyla temin edilebilir.
Ayrıca birde bilgisizce yapılan buz yada soğuk su ekleme olayı var, balıklara şok yaşatma riski bir yana ani ısı değişimleri nedeniyle bir çok hastalığa davetiye olabileceğinden tavsiye etmiyorum. Yine farklı yöntemler varsa 2015 ocak ayından bu yana derslerden dolayı akvaryum teknolojileri ve sistemlerini araştırmaya pek vaktim olmadığından diğer forum üyelerinden konuyla alakalı güncel bilgi ve tecrübesi olanların yorumlarınıda beklemenizi veya bu konuyla alakalı açılmış olması muhtemel yakın tarihli diğer başlıkları da araştırmanızı tavsiye ederim..
Saygılarımla,
Hayırlı Ramazanlar..
Işık SAYGIN
Bu Akvaryuma Ne Gider
Merhaba,
Bende 2 sene düşündüm durdum, bir ara doldurdum derken şuan 200 litre yine boş duruyor..
110 Litre ufak amerikanlar, tetralar, canlı doğuranlar(özellikle tek yada bir kaç varyete kılıç gibi), merağınız varsa karides, midye, kerevit ve benzeri omurgasızlar için uygun hacimdir.. Azıcık daha bitkilendirme yapıp, bir iki hoşunuza giden türde kaya ekleyerek saydam sarı(varyete ismini hatırlayamadım), şeker kırmızı, siyah kılıçlardan 3 er 4 er adet ekleyip, 2-3 midye koyup, bir iki Loach ve istediğiniz türde Corydoraslardan 6-7 adet ekleyerek güzel bir karma oluşturabilirsiniz.. Olmadı orta Amerikan Cichlidlerinden hoşunuza giden, hacme uygun türlerden bir çift ekleyebilir yanına yine seçtiğiniz türe uyumlu 1-2 türle hoş bir çalışma yapabilirsiniz.. Yine bitkilendirme yapıp Galaxy Rasbora, L.Dorsigera, Corydoraslar, Loach ve benzeri barışçıl ufaklıklarla görselliği yüksek bir tankada çevirebilirsiniz.. Şuanki haliyle Rainbow, Zebra(Amerikan), Sajica gibi türler aklıma geliyor, onun dışında midye kırığı kum olduğunu düşünürsek kaya eklemesi yapıp kütüğü çıkartarak Malawi' nin küçük hacimlere uygun türlerinden seçmeler yapabilirsiniz, kaya yerine boş kabuklar ve yer yer bir iki kök cüce sazla sakin bir göl kıyısı taklidi yaparak kabukçul türler ekleyebilirsiniz..
Saygılarımla,
Hayırlı Ramazanlar..
Işık SAYGIN
Merhaba,
Bende 2 sene düşündüm durdum, bir ara doldurdum derken şuan 200 litre yine boş duruyor..
110 Litre ufak amerikanlar, tetralar, canlı doğuranlar(özellikle tek yada bir kaç varyete kılıç gibi), merağınız varsa karides, midye, kerevit ve benzeri omurgasızlar için uygun hacimdir.. Azıcık daha bitkilendirme yapıp, bir iki hoşunuza giden türde kaya ekleyerek saydam sarı(varyete ismini hatırlayamadım), şeker kırmızı, siyah kılıçlardan 3 er 4 er adet ekleyip, 2-3 midye koyup, bir iki Loach ve istediğiniz türde Corydoraslardan 6-7 adet ekleyerek güzel bir karma oluşturabilirsiniz.. Olmadı orta Amerikan Cichlidlerinden hoşunuza giden, hacme uygun türlerden bir çift ekleyebilir yanına yine seçtiğiniz türe uyumlu 1-2 türle hoş bir çalışma yapabilirsiniz.. Yine bitkilendirme yapıp Galaxy Rasbora, L.Dorsigera, Corydoraslar, Loach ve benzeri barışçıl ufaklıklarla görselliği yüksek bir tankada çevirebilirsiniz.. Şuanki haliyle Rainbow, Zebra(Amerikan), Sajica gibi türler aklıma geliyor, onun dışında midye kırığı kum olduğunu düşünürsek kaya eklemesi yapıp kütüğü çıkartarak Malawi' nin küçük hacimlere uygun türlerinden seçmeler yapabilirsiniz, kaya yerine boş kabuklar ve yer yer bir iki kök cüce sazla sakin bir göl kıyısı taklidi yaparak kabukçul türler ekleyebilirsiniz..
Saygılarımla,
Hayırlı Ramazanlar..
Işık SAYGIN
Hangi Tür
Merhabalar Ali Bey,
30 Litre' de Betta daha hoş olabilir, lepistesler zamanla çoğalacağından 50-60 litre veya daha üstü hacimlerde alacağınız haz artacaktır, ufak tanklarda canlı doğuranların yavrularını doğal yollarla kurtarma şansı maalesef baya düşük oluyor.. Lepistes ve bitki tabii beraber olur, zaten canlı doğuranlarda yavru kurtarmak için(doğal yollarla, yavruluk vs kullanmadan) bitki yada rafya kullanmak gerekir, rafya doğallığı ve görüntüyü bozduğundan bitki özellikle de canlı bitki hem akvaryumun havasını değiştirecek hemde sizin balıklarınızdan ve akvaryumu izlemekten alacağınız keyfi kat ve kat arttıracaktır. Kesinlikle bitki tavsiye ederim, ister betta ister lepistes bitkiyle birlikte daha hoş olacaktır..
Saygılar,
Hayırlı Ramazanlar..
Işık SAYGIN
Merhabalar Ali Bey,
30 Litre' de Betta daha hoş olabilir, lepistesler zamanla çoğalacağından 50-60 litre veya daha üstü hacimlerde alacağınız haz artacaktır, ufak tanklarda canlı doğuranların yavrularını doğal yollarla kurtarma şansı maalesef baya düşük oluyor.. Lepistes ve bitki tabii beraber olur, zaten canlı doğuranlarda yavru kurtarmak için(doğal yollarla, yavruluk vs kullanmadan) bitki yada rafya kullanmak gerekir, rafya doğallığı ve görüntüyü bozduğundan bitki özellikle de canlı bitki hem akvaryumun havasını değiştirecek hemde sizin balıklarınızdan ve akvaryumu izlemekten alacağınız keyfi kat ve kat arttıracaktır. Kesinlikle bitki tavsiye ederim, ister betta ister lepistes bitkiyle birlikte daha hoş olacaktır..
Saygılar,
Hayırlı Ramazanlar..
Işık SAYGIN
Bu Balik Turu Nedir?
Merhabalar,
[B]'' Cynotilapia sp. Mbamba ''[/B] gibi duruyor tabi [B]'' Cynotilapia Aurifrons ''[/B] 'da olabilir,[B]'' Cynotilapia ''[/B] olduğu kesin ama alt tür olarak emin değilim..
Işık SAYGIN,
Saygılar.[EDIT]CastieL,2015-12-27 21:43:54[/EDIT]
Merhabalar,
[B]'' Cynotilapia sp. Mbamba ''[/B] gibi duruyor tabi [B]'' Cynotilapia Aurifrons ''[/B] 'da olabilir,[B]'' Cynotilapia ''[/B] olduğu kesin ama alt tür olarak emin değilim..
Işık SAYGIN,
Saygılar.[EDIT]CastieL,2015-12-27 21:43:54[/EDIT]
Bu Ürünler Sizce Nasıl?
Merhaba,
İlk üründe çıkma oranı diye birşey yok,kabukları eritilmiş kuru artemia,yani canlı yem değil.. Rotifish kaliteli bir marka fakat satıcı biraz ciddiyetsiz. Açıklamanın şekli ve ürünün resminde artemia yerine tubifex ambalajının konulması düşündürücü.
İkinci ürün yetişkin bettalar için,yani yavrulara hiçbir katkı/ilaç kullanmamanızı öneriyorum ki herşeyden önce büyümelerine ters etkisi olabilir.
Misket gübrelerde ise litre olarak değil tabana bitki yoğunluğuna göre dizilir. Yani her yer bitkili olacaksa ve bunlar kökten alacakları besine ihtiyaç duyan bitkilerse 5 cm de 1,seyrek olacaksa kümelerin olduğu bölümlere aynı şekilde dizilimi uygun olacaktır. Genellikle taban bitkisi olmayacaksa misket gübre dizmeye gerek yoktur. Yani 10 litre için misket gübre anca taban bitkisi düşünürseniz dizin,aksi halde besin ihtiyacı yüksek bitkilerin kök kısımlarına 1-2 adet soksanız yeterlidir.
Işık SAYGIN,
Saygılarımla.
Merhaba,
İlk üründe çıkma oranı diye birşey yok,kabukları eritilmiş kuru artemia,yani canlı yem değil.. Rotifish kaliteli bir marka fakat satıcı biraz ciddiyetsiz. Açıklamanın şekli ve ürünün resminde artemia yerine tubifex ambalajının konulması düşündürücü.
İkinci ürün yetişkin bettalar için,yani yavrulara hiçbir katkı/ilaç kullanmamanızı öneriyorum ki herşeyden önce büyümelerine ters etkisi olabilir.
Misket gübrelerde ise litre olarak değil tabana bitki yoğunluğuna göre dizilir. Yani her yer bitkili olacaksa ve bunlar kökten alacakları besine ihtiyaç duyan bitkilerse 5 cm de 1,seyrek olacaksa kümelerin olduğu bölümlere aynı şekilde dizilimi uygun olacaktır. Genellikle taban bitkisi olmayacaksa misket gübre dizmeye gerek yoktur. Yani 10 litre için misket gübre anca taban bitkisi düşünürseniz dizin,aksi halde besin ihtiyacı yüksek bitkilerin kök kısımlarına 1-2 adet soksanız yeterlidir.
Işık SAYGIN,
Saygılarımla.
Resimli İmza
Forum içerisinde ayarlar kısmından da yapılabildiği gibi aşağıdaki konuyu(ve bunun gibi onlarca konu daha var.)okursanız da gayet iyi örnekler yapabilirsiniz yada uğraşmak istemiyorsanız ''paint''yardımıyla da yapabilirsiniz.
[URL]http://www.akvaryum.com/forum/resimli_imza_yapmak_k264206.asp[/URL]
Azıcık araştırsanız,forumda [K]en azından[/K] alakalı ve yararlı 10 konu bulabilirsiniz.[EDIT]CastieL,2015-10-10 20:08:08[/EDIT]
Forum içerisinde ayarlar kısmından da yapılabildiği gibi aşağıdaki konuyu(ve bunun gibi onlarca konu daha var.)okursanız da gayet iyi örnekler yapabilirsiniz yada uğraşmak istemiyorsanız ''paint''yardımıyla da yapabilirsiniz.
[URL]http://www.akvaryum.com/forum/resimli_imza_yapmak_k264206.asp[/URL]
Azıcık araştırsanız,forumda [K]en azından[/K] alakalı ve yararlı 10 konu bulabilirsiniz.[EDIT]CastieL,2015-10-10 20:08:08[/EDIT]
Vatoz Tür Ve Cinsiyeti
Merhaba,
Vatozunuzun türü Leopar vatoz(Pterygoplichthys gibbiceps),cinsiyete gelince bazı yerde altı kırmızıya çalıyorsa erkek bazı yerlerde de ağız yapısı beşgense erkektir deniliyor. Benim kanımca erkek ama bunun sizin yada bizim için agresiflik durumu dışında bir önemi yok,çünkü akvaryumlarda ürediğine rastlamadım ve ticari üretimide havuzlarda yapılıyor..
Işık SAYGIN,
Saygılar.
[K](edit: İmzanızda 45 litrede beslediğiniz yazıyor,bu hacim vatozunuz için gerekli hacmin sadece onda biridir. Gerekli hacim minimum 450-500 litredir.)[/K][EDIT]CastieL,2015-10-10 19:56:58[/EDIT]
Merhaba,
Vatozunuzun türü Leopar vatoz(Pterygoplichthys gibbiceps),cinsiyete gelince bazı yerde altı kırmızıya çalıyorsa erkek bazı yerlerde de ağız yapısı beşgense erkektir deniliyor. Benim kanımca erkek ama bunun sizin yada bizim için agresiflik durumu dışında bir önemi yok,çünkü akvaryumlarda ürediğine rastlamadım ve ticari üretimide havuzlarda yapılıyor..
Işık SAYGIN,
Saygılar.
[K](edit: İmzanızda 45 litrede beslediğiniz yazıyor,bu hacim vatozunuz için gerekli hacmin sadece onda biridir. Gerekli hacim minimum 450-500 litredir.)[/K][EDIT]CastieL,2015-10-10 19:56:58[/EDIT]
İzmir'de Nerede Profil Sehpa Yaptırabilirim?
Ben teşekkür ederim Canberk Bey. Ben profili maalesef İzmir'de değil Muğla'da yaptırdım,akvaryum Muğla'daki evimde.
Ben teşekkür ederim Canberk Bey. Ben profili maalesef İzmir'de değil Muğla'da yaptırdım,akvaryum Muğla'daki evimde.
SON MESAJLAR
- Satış Balıkmen, 19:29
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
Hakan ARP,
sina cen,
Laetacara,
Hsrt,
yeekim,
portre,
Sfenks111,
darknessmania,
EKAR,
ErayDemirel,
syerli,
bysmokin,
umutak,
Burak PEKDEMİR,
mightymurat,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
nazemert1,
gurkanmutllu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
DarioDario,
osmancem,
Balıkmen,
AquaVita,
aviator55,
şansal,
SunkenShrimps,
mcakir17,
metsi,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
