ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
alperentekin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
50
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Ocak 2015 18:18
Son Ziyaret:
22 Nisan 2018 13:21
Toplam Mesaj:
65 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
23 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Alperen Tekin
Doğum Tarihi:
01 Kasım 1979
Yaş:
38
İl:
Erzurum
Meslek:
Biyolog
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Astronot(Oscar) ve Challenger akvaryumum : https://youtu.be/RGZscQhLj18 Bitkili yer altı dünyam : https://www.youtube.com/watch?v=4fukmGNPb-Y

SON 10 MESAJI

Fluval 406 Ses
Bu sorun filtrenin kafa motorundan yada havadan kaynaklanmıyor arkadaşlar. Sorun tamamen evinize gelen elektrik akımından kaynaklanıyor. voltaj düşmelerinden dolayı pervane yavaşlayıp. tekrar voltaj düzeldiğinde ne tarafa döneceğini bilemeyip ters yöne dönmesinden dolayı kaynaklanıyor. o küçücük çıkıntının bu basınca zaten dayanması mümkün değil. Ben sorunu tunçmatik markasının 600va lık regülatörünü alarak çözdüm. bir yıl boyunca hiç etkilenmedi voltajdan ve kırılma falan olmadı. yoksa bende ondan önce 3 kez bunu yaşayıp. fazlası ile uğraşanlardanım. Filtrenizle alakalı başka sorununuz yoksa dediğim regülatörü alın başka filtreye para vermeyin. hem akvaryumun tüm malzemelerini bu alete taktığınız 6 lı prizle tamamen koruma altına almış olursunuz
Genç Flowerhorn'um
[QUOTE=ONRAYDN]Balık çok güzel görünüyor maaşallah [:nazar:] fakat dekor biraz değiştirilmeli diye düşünüyorum[/QUOTE]

Zaten az daha büyüdüğünde akvaryum tamamen ona kalacak ve camdan cama yaşamına devam edecek inşallah.
Bitkili Yer Altı Dünyamın Son Hali
[QUOTE=lojistisyen]Güzel bir tasarım fakat doğal olmayan ve salınım yapma potansiyeline sahip çok malzeme var. Türler uyumsuz. Bir de brichardi gördüm, en azından onu çıkarın.

Keyifli hobiler.[/QUOTE]

Teşekkürler. Brichardiyi çıkardım içinden. Salınım yapacak dediğiniz malzemeler hangileri acaba?
Bitkili Yer Altı Dünyamın Son Hali
Yavru ile ilgili pek bir beklentim yok zaten, artık doğal ortam gerisi onlara kalmış :)))
Bitkili Yer Altı Dünyamın Son Hali
Videosu [URL]https://youtu.be/yQn_OEMtKq0[/URL]

Ölçüler:60*40*50
Canlı Türleri:Melek,kırmızıburun,elma salyangozu,karides,tatlı su midyesi
Bitki Türleri:Elodea,limon,tilki kuyruğu,
Tankın Yaşı:6 aylık
Filtrasyon ve Işıklandırma:led ışık ve dolphin c1000 dış filtre
Tasarım ve Dekorasyon:grantz kayalar,şato,değirmen,renkl, taşlar,köprü[EDIT]alperentekin,2017-12-31 14:37:40[/EDIT]
Genç Flowerhorn'um
6 aylık balığım. yeni yeni kafa yapmaya başladı.

Videosu [URL]https://youtu.be/ls7zSuEZj3E[/URL]

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/170304/311220171359551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/170304/311220171359571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/170304/311220171359581.jpg[/IMG]
Astronot (oscar) Ve Challenger Akvaryum
Dediğiniz gibi şimdilik bir problem yok. ilerde bir türden vazgeçeceğimi bende biliyorum. Bu arada akvaryumumda gemiden başka yapay hiç bir malzeme yok. Taşların dışında görmüş olduğunuz mercanların hepsi gerçektir. doğal yani
Sump Sisteminde Ki Sesi Yok Etme
Ben teşekkür ederim sağolun :)
Astronot (oscar) Ve Challenger Akvaryum
Akvaryumu kuralı 40 gün falan oldu artık balıklar hep kendilerine yer edindiler. Yem saati dışında pek bir fazla hareketlilik olmuyor içeride. Challengerlar sol tarafı aldı ufak bir bölümde dönüp duruyorlar. Astronotların ikisi eş tuttular sağda taşın oralardalar. diğer dört tanede ortalarda yer edinmişler. Şimdilik her şey yolunda teşekkür ederim size de iyi hobiler dilerim
Tatlı Su İçin Sump Örnekleri
Her şeyi çok güzel izah etmişsiniz İbrahim hocam bize gerek kalmamış. Benim yaptığım olay evde rahatlıkla geceleri sessiz bir şekilde akvaryum keyfini yaşamamıza sebep oldu. Yapan herkeste bir Allah razı olsun desin yeter ki zaten uygulayan herkes dua ediyor :)

GÜNCEL 100 TANITIM

-
-

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,588,560 Mesaj
  • 379,972 Konu
  • 91 Forum
  • 131,215 Forum Üyesi
  • 1,399 Özel Forum Üyesi
  • 27 Kıdemli Akvarist
  • 1,987 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.